quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef Biogarde het volgende:
Kostgeld.
En ik zou ook m'n vuile was inleveren. Incl. boxers met remsporen.
Een goede reden? Ze zijn gewoon gierig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Als de ouders dat eisen van hun dochter, dan zullen ze daar een goede reden voor hebben.
Wat een kutjoch als hij niet uit zichzelf meebetaalt.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:35 schreef Sjeen het volgende:
Dat zijn vriendin kostgeld moet betalen, vind ik logisch... Dat zij hem eten in rekening gaat brengen, dan weer niet
Ik zou gewoon fijn mijn eigen boterham meenemen, kijken wat ze dan doet.
Dus jij legt na het eten uit jezelf altijd 2,50 (ik noem maar een bedrag) neer? Grapjas.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Als de ouders dat eisen van hun dochter, dan zullen ze daar een goede reden voor hebben.
Wat een kutjoch als hij niet uit zichzelf meebetaalt.
Er staat duidelijk dat dat niet het geval is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou stel dat die ouders net rond kunnen komen? Niet iedereen heeft het luxe.
Al zit je diep in de bijstand, dat beetje groente en aardappels (niet dat ik dat eet), mag toch geen probleem zijn, kom op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou stel dat die ouders net rond kunnen komen? Niet iedereen heeft het luxe.
Het is waarschijnlijk simpel:quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een goede reden? Ze zijn gewoon gierig.![]()
Ik vind het echt walgelijk. Heb er geen andere woorden voor.![]()
Zoiets vráág je toch niet.
Pussytax?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Die vriend mag allang blij zijn dat de vader geen geld vraagt voor elke keer dat hij over zijn vriendin is heen gegaan.
Hij vertelde er ook bij dat ie gisteren uit principe naar huis is gereden voor het avond eten om een uurtje later weer terug te komen. Natuurlijk is dit even veel of misschien wel meer aan benzinegeld maar het ging hem om het principe. Ik vond het wel een grappige actie eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk simpel:
Die ouders willen gewoon dat hun dochter op zichzelf gaat wonen want ze heeft een baan en is oud genoeg.
Die vriend van die dochter is een mafkees en die vriendin heeft de broek aan.
Daarom eist ze dat hij meebetaalt aan kostgeld.
Oplossing: Samenwonen of uit huis gaan (dochter) en die ouders geld vragen als ze op de koffie komen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk simpel:
Die ouders willen gewoon dat hun dochter op zichzelf gaat wonen want ze heeft een baan en is oud genoeg.
Die vriend van die dochter is een mafkees en die vriendin heeft de broek aan.
Daarom eist ze dat hij meebetaalt aan kostgeld.
Oplossing: Samenwonen of uit huis gaan (dochter) en die ouders geld vragen als ze op de koffie komen.
quote:
toffe actiequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef Hojdhopper het volgende:
Hij vertelde er ook bij dat ie gisteren uit principe naar huis is gereden voor het avond eten om een uurtje later weer terug te komen. Natuurlijk is dit even veel of misschien wel meer aan benzinegeld maar het ging hem om het principe. Ik vond het wel een grappige actie eigenlijk
Naar haar ouders? Now thats some ballsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik lees in ieder geval wel ongeveer dezelfde meningen. Nu even een linkje van dit topic naar emailen
Ja of naar haarzelf, maar dan ben ik dalijk de oorzaak van dat het uit is ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Naar haar ouders? Now thats some balls
Lol, of je eigen afhaalmenu A van de Chinees meenemen. Afblijven! Zelf betaaldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Salatrel het volgende:
lekker pizza laten bezorgen op het adres van haar ouders
Je bent nu toch al begonnen, beter maak je het af.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja of naar haarzelf, maar dan ben ik dalijk de oorzaak van dat het uit is ofzo.
Stiekum ook wel leuk!
Inderdaad, kwestie van prioriteiten stellen. Minder gaan shoppen en roken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al zit je diep in de bijstand, dat beetje groente en aardappels (niet dat ik dat eet), mag toch geen probleem zijn, kom op.
Beter schaffen we geld af en vechten we om voedsel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik hou niet van geld, geld is de reden dat we vechten.
klinkt goed, TS begint.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Beter schaffen we geld af en vechten we om voedsel.
Ik pak mijn Shuriken alvast (japanse 'boomerang' voor de n00bs).quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
klinkt goed, TS begint.
Tja dat verschilt natuurlijk per maaltijd. Kalkoen of blik bruine bonen. Maargoed het ging hem ook niet om het geld (hij is niet gierigquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat zijn vriendin rekent voor een maaltijd.
80 euro gedeeld door het aantal maaltijden dat vriendlief mee-eet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:58 schreef Lienekien het volgende:
dan zou je met 1x mee-eten 80euro moeten betalenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
80 euro gedeeld door het aantal maaltijden dat vriendlief mee-eet.
Hoeveel kost dat nou? 3 Euro?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Neeeeee...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dan zou je met 1x mee-eten 80euro moeten betalen
sms net naar hem: Zou je het erg vinden als het door mijn toedoen uitging?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Naar haar ouders? Now thats some balls
Daar koop je 2 hele blikken voor man.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef incognitoomuch het volgende:
Of voor zo'n blik bruine bonen 80 cent op de eettafel neerleggen.
Ik dacht naar haar...?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
sms net naar hem: Zou je het erg vinden als het door mijn toedoen uitging?
Nee, mezelf even indekken.. jeweet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik dacht naar haar...?
Je doet het natuurlijk Killing me softly stylo
waarom precies?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nee, mezelf even indekken.. jeweet!
Straks heb ik ruzie met die kerel... We moeten nog samenwerken op school.quote:
omdat je een topic maakt hierover?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Straks heb ik ruzie met die kerel... We moeten nog samenwerken op school.
Zou speciaal voor die ouder een koffie automaat aanschaffen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
en die ouders geld vragen als ze op de koffie komen.
Je staat nu al met je verse schoenen in de bagger na dat verzonden smsje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Straks heb ik ruzie met die kerel... We moeten nog samenwerken op school.
Nee ik bedoel, als ik een linkje van dit topic naar haar of haar ouders zou sturen, dat het dan wellicht uit ging door mijn toe doen... Daarom stuurde ik hem voor de grap even dat smsje, om mezelf in te dekken. Stel hij had nou 'nee' gezegd (hij zij ja) dan had ik het best kunnen doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat je een topic maakt hierover?
ik snap hem niet.
Ik zei tussen neus en lippen door: 'ik zet het vanmiddag wel op fok!' maar dat hoorde ie niet. En hij vond het zelf toch al een stomme situatie dus wellicht heeft hij wel wat aan dit topicquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je staat nu al met je verse schoenen in de bagger na dat verzonden smsje.
Die vriend van jou vraagt zich natuurlijk af waar jij je nu in godsnaam mee bezig houdt.
tegenstrijdig hè..... This is your concience speaking!
Dat is de mentaliteit waarmee ze al dat geld hebben verzameld. Ik had vroeger zo'n vriendin op de middelbare school. Duur huis, perzische tapijten, maar ze kocht haar kleren bij de Wibra, want dan hield ze over van haar kleedgeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:17 schreef Copycat het volgende:
Mensen die het het breedst hebben, zijn vaak de grootste vrekken en in dit geval lijkt de appel niet ver van de boom te vallen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Q.E.D. het volgende:
Yep. Zie ook al die enorme bakken bij de Lidl en andere prijsvechters.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Dat is de mentaliteit waarmee ze al dat geld hebben verzameld. Ik had vroeger zo'n vriendin op de middelbare school. Duur huis, perzische tapijten, maar ze kocht haar kleren bij de Wibra, want dan hield ze over van haar kleedgeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |