quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Is gewoon bagger. Topicwaarde 0.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef Agiath het volgende:
Die 'Scream'-kop van Huntelaar
Waarom slotje, of mag je niet meer klagen over lelijke mensen?
Omdat het geen klachttopic is en je hem prima kunt bereiken via de door mij aangereikte optiesquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:22 schreef haagse_sjonnie het volgende:
Warom slotje Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
opties waar?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat het geen klachttopic is en je hem prima kunt bereiken via de door mij aangereikte opties
Hij heeft een eigen forum: V&Aquote:
Ik heb dat reeds geprobeerd....quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen forum: V&A
Hij heeft een eigen medium: PM
ok bedankt dan wacht ik af...quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef Adelante het volgende:
Dan is ie even druk en niet op FOK!, dus heeft een oproep in KLB des te minder effect.
maar waarom was het slotje dan ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef Adelante het volgende:
vooruit, speel nog maar even en stel 'm je vraag!
OMDAT HIJ ER NIET WAS EN DAT KUTTOPIC NIETS TOEVOEGDE HARRY!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
maar waarom was het slotje dan ?
alle huilie want een site is down topics worden gesloten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:27 schreef L.no het volgende:
Zijn er zoveel topics die daarover gaan dan?
Je hebt ook veel mensen die gaan klagen als een site down is ofzo en die blijven mooi open.
Ik zie wel wat topics die vorige maand nog open zijn met zulke klachten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alle huilie want een site is down topics worden gesloten.
behandeldquote:Op zondag 14 februari 2010 18:16 schreef Peter het volgende:
hoi Het leed dat OV-Chipkaart heet zie tr van gisteren
slotje is beter.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Afspraak
Kan iemand mijn titel veranderen van Afspraak naar Treinbotsing?
huh waarom????quote:Op maandag 15 februari 2010 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
slotje is beter.
Kunnen we niets mee met dat topic.
Omdat het toch alleen maar uitloopt in een SC met gebash over en weer. wat dus al gebeurde.quote:
Ohh en die andere topics niet dan? Ik kan je hier meer dan 20 topics posten waar hetzelfde gebeurt.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat het toch alleen maar uitloopt in een SC met gebash over en weer. wat dus al gebeurde.
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Krijg ik nu nog een zinnige reden waarom mijn topic gesloten werd?
Gast je opent een kuttopic omdat er toch genoeg andere kuttopics zijn is wat je hier zegtquote:
kutklacht + topicquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef postmortum het volgende:
head wegpiepen valide klacht aangezien ze alles maar wegpiepenzelf hier word gecensureerd
Ja, ik ben dat plaatje ook nu al zatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef Gourmetschotel het volgende:
kunnen deze 2 niet weg ?
Ze hoeven toch niet in elk topic ?
Die clown
weet ik veelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wie de fak zijn Roel en Eline? En waarom staan die in ieder topic?
De oorsprong:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wie de fak zijn Roel en Eline? En waarom staan die in ieder topic?
Oh ja?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Iets met Silverlady.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |