Ga eens doodquote:
jezus wat een achterlijke reacties van beidequote:
hoe doe je dat? snel in en uit stappen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:13 schreef Kakpizza het volgende:
Echt gewoon zo'n kolereding!!
Waarom moet je zo'n ding hebben?![]()
Wat is er mis met de maandkaart?
Klacht: Ov-chipkaart
Antiklacht: Je kan wel gewoon uitchecken tijdens de rit
JIJ moet al helemaal je bek houden, leer eerst eens Nederlands voordat je allemaal onzin gaat verkondigen.quote:
Ik check ook uit tijdens het rijden, na mijn laatste halte, ruim voor mijn uitstapmoment. In Den Haag staat op de site van de HTM(het staat er overigens ook als je vanuit een andere stad de site bezoektquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef Goppelpik het volgende:
ja maar echt fucked up als mensen je gaan aanstaren als je gaat uitcheken tijdens de rit
wat is deze? blakka is gwn nedurlands woord dus wat kom je doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:22 schreef Marco_Woerden het volgende:
[..]
JIJ moet al helemaal je bek houden, leer eerst eens Nederlands voordat je allemaal onzin gaat verkondigen.
stelletje zandbakkiestans
neequote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hoe doe je dat? snel in en uit stappen?
Vertaalmachine: zandbakkiestaans naar nederlands.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:24 schreef KingChronic het volgende:
[..]
wat is deze? blakka is gwn nedurlands woord dus wat kom je doen?
Ga niet op hem in manquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Marco_Woerden het volgende:
[..]
Vertaalmachine: zandbakkiestaans naar nederlands.
Wat is dit? Blakka is gewoon een Nederlands woord, dus wat wil je doen?
Hee, nu kan ik de zin wel lezen:)
Nee het staat niet in de dikke van dalen en ook niet in andere woordenboeken, dus sorry!
Heb gehoord dat als je een x-aantal keren vergeet uit te checken hij automatisch blokeerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef heiden6 het volgende:
Die van mij is om mysterieuze redenen geblokkeerd geraakt gisteren.
Ik heb al heel lang niet vergeten uit te checken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:30 schreef Marco_Woerden het volgende:
[..]
Heb gehoord dat als je een x-aantal keren vergeet uit te checken hij automatisch blokeerd.
Check um hier dan met je boeroehooftquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Marco_Woerden het volgende:
[..]
Vertaalmachine: zandbakkiestaans naar nederlands.
Wat is dit? Blakka is gewoon een Nederlands woord, dus wat wil je doen?
Hee, nu kan ik de zin wel lezen:)
Nee het staat niet in de dikke van dalen en ook niet in andere woordenboeken, dus sorry!
weetje wat ik ga er niet eens op reageren!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Check um hier dan met je boeroehooft
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/B/blakka
Het is gwn black op zn nedurlands uitgesproke, als je un beetje logis nadenkt
wat is blokeerd?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:30 schreef Marco_Woerden het volgende:
[..]
Heb gehoord dat als je een x-aantal keren vergeet uit te checken hij automatisch blokeerd.
dat is een vorm van spelling om nerdjes tot een reactie te lokken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |