abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 16:34:57 #1
291613 sandjes
gefrustreerde moeder
pi_78022505
begrijp me goed dat ik dit werk nog steeds leuk vindt en blijf doen.

Zaterdag werken als vrijwilliger bij een speeltuin vereniging die voor deze dag omdat het sneeuwt heeft besloten om met 20 kinderen naar Kidzcity in Utrecht te gaan . Na een vermoeit dagje oppassen eindelijk naar huis, we hebben alle een fotolijst met namen van de kinderen, pasfoto, en wat voor een jas ze aan hebben. Fijn wij druk bezig om alle kindjes bij elkaar te schrapen, ik mis op me lijst nog 4 kinderen waaronder twee zusjes, de buschauffeur zit te stressen omdat ie weg wild wegens de gladheid,o gelukkig daar zijn ze . Ik kijk op me lijst, namen kloppen, foto's kloppen, jassen kloppen oké ben compleet en ieder de bus in.

Na een rit van2 uur !!! (het was inderdaad glad) eindelijk de speeltuin, de ouders staan al te wachten in de sneeuw. Opeens wat ik op het matje geroepen dat ik een verkeerd kind heb meegenomen, sorry ik had alles gecontroleerd via de lijst. Ja maar het was mijn schuld ik had beter moeten opletten, en het kind dan, ze had de naam gezegd van het meisje op me lijst en ze had me opzet de jas, sjaal,en muts opgedaan .

Wat blijkt nu, twee meisjes ( beide 9 jaar ) waarvan een van onze speeltuin verenging en de ander een buurmeisje van haar waren elkaar tegen gekomen in de overdekte speeltuin. Het buurmeisje had er echt geen zin meer in om te blijven in de overdekte speeltuin, zo wat besloten ze, ze hadden de jas, sjaal en muts gepakt van het meisje dat eigenlijk zal meegaan( dit was het zusje 6 jaar !!!! van het meisje van onze speeltuin vereniging ) en het buurmeisje had deze aangetrokken. Het zusje van het meisje dat eigenlijk had moeten meegaan hadden ze omgekocht met snoep, en zo werd er niks om gemerkt. Ja ze was iets kleiner maar he, de naam klopt wat ze zei, ze leek op het meisje, ze had de jas aan van meisje, ook nog de sjaal en must en ze had de rugzak om, en had totaal niks in de gaten dat ze groter was en jas iets te klein was. Natuurlijk ook dat de grote zus zei dat zij haar zusje was.

Zo wat heb ik verkeerd gedaan dan, de meisjes hebben het toch beraamt, nee ik ben schuldig en kreeg een officiele waarschuwing van het bestuur. Volgende keer maar de kinders zonder muts en sjaal en jas controleren met de fotolijst, welk kind bedenkt nu zo iets, En dan ook nog wie laat zijn zusje nu achter !
pi_78022542
Pics van die meisjes van 9?

Verder het verhaal niet gelezen.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  maandag 15 februari 2010 @ 16:36:53 #3
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_78022573
Jos weet het goed te verwoorden.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:37:31 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_78022585
een dagje uit je kindertjes? Ziek! Je bent geen docking station waar ze constant mee verbonden hoeven te zijn om bij te tanken dat doen ze pas als ze tieners zijn
pi_78022587
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:35 schreef afcajos het volgende:

gast....
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_78022606
Jezus, die d/t fouten...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_78022607
quote:

maandag 15 februari 2010 @ 16:38:44 #8
138448 PeZu
Suspended animation
pi_78022611
TS wordt gpwnd door kleine kinderen _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_78022623
Volgende keer zetten jullie die kinderen gewoon met een watervaste stift een kruis op hun hoofd.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:40:22 #10
289625 Tammykok
Ik ben pino....
pi_78022652
kinderen pff
  maandag 15 februari 2010 @ 16:40:37 #11
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_78022656
Ouwe pedofiel, stiekem een van de meisjes opsluiten in je kelder omdat ze een lekker strak lichaampje heeft zeker he! En de minder aantrekkelijke teruggeven aan de ouders.

Dat dit kan in Nederland
pi_78022690
Uhm leuk van het bestuur......maar wat gaf het bestuur aan zodat je het in eht vervolg beter kan doen? Foto's? Handtekeningen van de kinderen vragen? Etc. Etc.??

Anders zou ik een dikke middelvinger opsteken en weglopen....met zon bestuur valt dan niet te werken.
pi_78022729
Kut sorry......ik heb het gelezen en een serieuze vraag gesteld.

Kut kut kut kut.

Ik zal het niet meer doen, KLB.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:42:59 #14
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_78022733
Benno Larue had altijd zo zijn eigen methodes om jonge meisjes van elkaar te onderscheiden. De smaaktest. Doe er je voordeel mee.
pi_78022806
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:34 schreef sandjes het volgende:
Zo wat heb ik verkeerd gedaan dan, de meisjes hebben het toch beraamt, nee ik ben schuldig en kreeg een officiele waarschuwing van het bestuur.
Heel begrijpelijk van je bestuur, je krijgt de verantwoordelijkheid over kinderen en een kind van 6(!!!!) kan jou al bedonderen. Je bent onverantwoordelijk.

In het vervolg een barcode in de nekjes tatoeren voor ze weggaan en zo'n barcode scanner kopen.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:48:47 #16
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_78022862
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Kut kut kut kut.

Jezus, echt.........ik kap binnenkort gewoon ermee hoor, echt!!!!! Ik word wel zo ziek van dit soort serieuze reacties hé?!
  maandag 15 februari 2010 @ 16:51:56 #17
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_78022919
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:48 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Jezus, echt.........ik kap binnenkort gewoon ermee hoor, echt!!!!! Ik word wel zo ziek van dit soort serieuze reacties hé?!
Rustig, ik heb al in het feedback topic een melding ervan gemaakt [KLB FB] serious business

Kan idd echt niet
pi_78022943
Nee, dit meen je niet!
Er was eens....
pi_78022944
voor hetzelfde geld was het kind daar een vreemde meegenomen.....
uit een aspergernest
pi_78022961
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Kut kut kut kut.

Wat zit jou nou dom te zwammer? Zeg dan niks .
pi_78022998
Klinkt als een manager die klachten krijgt en dit vervolgens doorspeelt naar iemand lager in rang (maar die wel het werk doet) en die totaal geen idee/interesse heeft in wat voor problemen die mensen hiervan kunnen krijgen. Je trekt het je teveel aan, maar wel begrijpelijk.

Je kunt er volgens mij niks aan doen en die ouders moeten boos worden op hun kind.
Niemand durft hun dat te zeggen en het is natuurlijk ook een potentieel gevaarlijk 'foutje', en dus wordt er een andere zondebok gezocht. Jij bent de gelukkige...

Probeer je standpunt duidelijk te maken bij collega's en desnoods de OR en post voortaan je serieuze vragen op een ander forum dan Fok! Hier komen vooral pubers en schreeuwers en mensen die denken dat ze leuk zijn.
Ik heb geen signature.
pi_78023110
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:55 schreef VitaminWater het volgende:
Klinkt als een manager die klachten krijgt en dit vervolgens doorspeelt naar iemand lager in rang (maar die wel het werk doet) en die totaal geen idee/interesse heeft in wat voor problemen die mensen hiervan kunnen krijgen. Je trekt het je teveel aan, maar wel begrijpelijk.

Je kunt er volgens mij niks aan doen en die ouders moeten boos worden op hun kind.
Niemand durft hun dat te zeggen en het is natuurlijk ook een potentieel gevaarlijk 'foutje', en dus wordt er een andere zondebok gezocht. Jij bent de gelukkige...

Probeer je standpunt duidelijk te maken bij collega's en desnoods de OR en post voortaan je serieuze vragen op een ander forum dan Fok! Hier komen vooral pubers en schreeuwers en mensen die denken dat ze leuk zijn.
Gottegot...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_78023138
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:51 schreef damsco het volgende:

[..]

Rustig, ik heb al in het feedback topic een melding ervan gemaakt [KLB FB] serious business

Kan idd echt niet
Maar ik heb al 'sorry' gezegd!
pi_78025694
quote:

Hoef je ook niet te doen. Het is zelfs voor mij onbegrijpelijk.

Verder stuur ik TS door naar www.taaladvies.net.
Play hard, go pro.
pi_78025828
Wat heb jij een raar taalgebruik TS. Je gebruikt echt woorden die een totaal andere betekenis hebben ineens... Ook zitten er (zoals al 100x gezegd ) nogal veel taalfouten in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')