abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 februari 2010 @ 11:16:32 #51
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77977939
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:58 schreef Flammie het volgende:
Ik vind sowieso dat er niks mis is met de manier waarop er hier gemoderate wordt om eerlijk te zijn.
Ik ook niet. Integendeel, ik vind juist dat ToT en Lavenderr het erg goed doen. Het lijkt mij namelijk echt ontzettend moeilijk. Zoiets is niks voor mij hoor, ik kan me er echt niks bij voorstellen dat iemand dat voor de lol wil doen. Ach ja, er zijn wel meer mensen met rare hobby's .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77978062
Tja helaas zijn het vooral alleen de non-believers die neutrale moderatie kunnen waarderen.
ik waardeer jullie waardering natuurlijk, dat doet me goed!
Het is alleen jammer dat degenen voor wie dit subforum bedoeld is (degenen die 100% overtuigd zijn van conspiracies) ons moderatiebeleid NIET kunnen waarderen: andersdenkenden moeten de mond gesnoerd worden, of het nou non-believers zijn, of mensen die in hun ogen te ver gaan, of afwijkende conspiracy-overtuigingen hebben.
Ik denk echt dat als er ooit een "believer" moderator zou worden, dat dat het einde van BNW zou betekenen.
Mocht 1 van de huidige BNW-moderators (of beiden) ooit opstappen, zal er GEEN 100% believer voor terug komen.
Men kan ons wel het leven zuur proberen te maken, maar vrijheid van meningsuiting moet altijd gewaarborgd worden, en DUS moeten er moderators zijn die onbevooroordeeld zijn en geen keiharde persoonlijke overtuigingen hebben.
Zowel Lavenderr als ik hebben als uitgangspunt wel de "klassieke" opvattingen, maar zien beiden ook echt wel in dat er MEER gaande is in deze wereld. Daarbij zijn wij echt niet mensen die anderen het zwijgen opleggen als hun persoonlijke overtuigingen ons niet aanstaan. Onze eigen input in BNW wat betreft het posten van conspiracies is niet overweldigend als je kijkt naar onze collega's op sites als Zappruder enzo, maar die sites hebben gewoon een heel andere opzet. BNW is gewoon een plek op Fok waar je dit soort dingen kunt bediscussiëren, en de moderators kijken gewoon of alles er eerlijk aan toe gaat. (Daarbij post ik hier heel vaak berichten van de frontpage en maakt Lavenderr soms zeer goede, uitgebreide topics aan op conspiracy-gebied.)
We moeten het hier vooral van de input van de users zelf hebben. Wij kijken of de discussies tussen de users eerlijk verlopen. Soms gaat het er best fel aan toe. We kijken het vaak even aan, omdat het ook niet gewaardeerd wordt als we er als een stel politieagentjes op ztten die hun jaarlijkse target van boetes nog even moeten aanspekken om weer voor de eindejaarsbonus in aanmerking te komen, en iedereen heeft gewoon recht op meningsuiting.
pi_77978093
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind het juist leuk en interessant dat er veel mensen zijn met allemaal verschillende gedachtengangen . Een discussie met alleen gelijkgestemden vind ik erg snel vervelen.
[..]

Inderdaad, vind ik ook nergens op slaan. Hoe vaak ik als 'non-believer' al voor van alles en nog wat uitgemaakt word hier... Verschil is alleen dat ik mij nooit zo snel uit de tent laat lokken en al helemaal niet op internet. Behalve toen ik merkte dat er iemand werd lastiggevallen die er totaal niks mee te maken heeft, maar waarvan ze dachten dat ik dat was. Dat vond ik wel te ver gaan.
Zielig figuur.

Bedankt voor het bevestigen van je: [BNW] Feedback 'Oefeningen in Zelfspot'

Kijk, wat ik verkeerd doe, en dat doe jij goed. Is dat jij tegen de mods niets anders kunt dan en , dat is dan ook de zwakker plek van de mods, en daardoor kun jij doen en laten wat je wil. Als ik dat zou doen, dan zou ik dan ook mijn eerlijkheid laten varen en ga ik een spel spelen. Dat spel heeft weinig met BNW te maken eigenlijk.

Oftewel wacht ik nogsteeds op de informatieve topics van jou, van die topics zonder onmogelijk over te discussieren stellingen, je kent ze wel.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77978147
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zielig figuur.

DONDER OP JIJ!!!!
Als er maar geklaagd kan worden ben je er als de kippen bij he, maar zodra iemand het met ons eens is, moet je weer kritiek leveren!
Kritiek moet volgens jou alleen maar op een negatieve manier gaan, anders is het niet gemeend, en zelfs felle negatieve kritiek bedoel je zogenaamd goed, want anders ben je aan het slijmen!
Je bent werkelijk een WALGELIJK mannetje!!!
pi_77978215
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:25 schreef ToT het volgende:

[..]

DONDER OP JIJ!!!!
Als er maar geklaagd kan worden ben je er als de kippen bij he, maar zodra iemand het met ons eens is, moet je weer kritiek leveren!
Kritiek moet volgens jou alleen maar op een negatieve manier gaan, anders is het niet gemeend, en zelfs felle negatieve kritiek bedoel je zogenaamd goed, want anders ben je aan het slijmen!
pi_77978260
quote:

[..]

DONDER OP JIJ!!!!
Dat denk jij. Succes daarmee.

En nog een goede morgen trouwens.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77978291
quote:

[..]

Zielig figuur.

Kijk, wat ik verkeerd doe, en dat doe jij goed. Is dat jij tegen de mods niets anders kunt dan en , dat is dan ook de zwakker plek van de mods, en daardoor kun jij doen en laten wat je wil. Als ik dat zou doen, dan zou ik dan ook mijn eerlijkheid laten varen en ga ik een spel spelen. Dat spel heeft weinig met BNW te maken eigenlijk.

Oftewel wacht ik nogsteeds op de informatieve topics van jou, van die topics zonder onmogelijk over te discussieren stellingen, je kent ze wel.
Media, het is niet echt een uitgelezen moment om olie op het vuur te gaan gooien.
Laten we de rust bewaren en proberen ons op BNW te richten ipv op elkaar.

O ja, dit is een waarschuwing.
Meteen stoppen nu.
  zondag 14 februari 2010 @ 11:33:23 #58
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77978324
Ik vind zelf ook dat de MODS het goed doen. So what dat je niet foutloos bent? So what dat je van sommige conspiracies geen bal geloofd? Laat de MODS ook mens zijn i.p.v. een machine die enkel moeten filteren.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77978421
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Media, het is niet echt een uitgelezen moment om olie op het vuur te gaan gooien.
Laten we de rust bewaren en proberen ons op BNW te richten ipv op elkaar.

O ja, dit is een waarschuwing.
Meteen stoppen nu.
Ik weet het, het doet me dan ook serieus pijn om te zien hoe hard een aantal users hier bezig zijn dit forum te verstieren! Joepiepoepie is dan ook weer eens de schijnheil zelve aan het uithangen.

Maargoed bedankt voor de waarschuwing, die is begrepen. In TRU was exact hetzelfde aan het hand, echter is BNW een leuker forum gebleken voor deze mensen. Oftewel kan ik je alleen maar aanraden om eens met bastard hierover te gaan praten. Succes.

Nu stop ik dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 14-02-2010 13:13:52 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 11:41:24 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77978511
Kun je daar enkele voorbeelden van noemen? De enige die ik de schijnheil zie uithangen en die wat alles recht probeert te lullen, ben jij.. no offense hoor
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 14 februari 2010 @ 11:42:46 #61
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77978545
quote:
Zielig figuur.
Ik vind het een beetje raar dat het zielig/slijmerig/oneerlijk/schijnheilig zou zijn om ergens complimenten voor te geven. Als ik het namelijk totaal niet eens zou zijn met het moderatiebeleid hier, dan was ik hier allang weggeweest. Je lijkt wel jaloers
quote:
Kijk, wat ik verkeerd doe, en dat doe jij goed.
Leer ervan, zou ik zeggen .

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 14-02-2010 13:14:35 ]
pi_77978636
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:37 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Maargoed bedankt voor de waarschuwing, die is begrepen. In TRU was exact hetzelfde aan het hand, echter is BNW een leuker forum gebleken voor deze mensen. Oftewel kan ik je alleen maar aanraden om eens met bastard hierover te gaan praten. Succes.

Geen goede vergelijking. 'deze mensen' willen hier verder een discussie aangaan met argumenten. In het nieuwe TRU heb je geen argumenten nodig omdat het buiten deze wereld staat. Voor een hoop mensen niet nodig om daar een discussie te beginnen dus.

BNW is iets anders.

Volledig met ToT eens trouwens dat wanneer hier een 100% 'believer' als mod wordt aangesteld het het einde van het subforum is.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_77978708
Ben ik het ook helemaal mee eens
  zondag 14 februari 2010 @ 14:51:32 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77984185
quote:

[..]

DONDER OP JIJ!!!!
Hear, hear
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 februari 2010 @ 17:34:59 #65
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77988850
Ik begrijp trouwens sowieso niet dat mensen die het moderatiebeleid hier zo verschrikkelijk vinden, toch hier 'blijven', maar wel elke keer als een wijf komen klagen, zeiken, zaniken.

Er zijn genoeg sites die (in de ogen van de klagers) een stuk beter moderatiebeleid hebben en dat vind ik dan weer niks. Ik heb ook weleens op dat soort sites gepost en als je het dan niet eens bent met de algemeen overheersende mening daar, dan krijg je (ook van de moderators) constant opmerkingen dat je wel betaald zult worden door de overheid om dat soort dingen te posten .

Dit is juist een van de weinige sites waar alle meningen welkom zijn.

En ja, wat ik nou zo verschrikkelijk fout heb gedaan in de ogen van mediaconsument, dat elke keer als ik alleen al iets positiefs meld over wie of wat dan ook, dat hij dan elke keer meteen begint te schelden, dat weet ik ook niet . En dat hij waarschijnlijk nog steeds denkt dat ik die persoon in mijn fotoboek niet ben. Terwijl ik die foto juist speciaal daar heb gezet, zodat mensen die er niks mee te maken hebben, niet meer lastig gevallen gaan worden...

Ach ja, ik wijt het maar aan met het verkeerde been uit bed gestapt zijn . Tipje: Misschien moet je het eens een keer met je andere been proberen .
pi_77989015
Nou je zit soms best wel een beetje te trollen, en dat weet je zelf ook wel!

Verder eensch @ je post.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:59:23 #67
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77989746
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:39 schreef ToT het volgende:
Nou je zit soms best wel een beetje te trollen, en dat weet je zelf ook wel!
Ik noem dat luchtig serieus genuanceerd mijn mening verkondigen met soms een klein grapje tussendoor .
quote:
Verder eensch @ je post.
Kontenlikkende slijmbal .
  zondag 14 februari 2010 @ 19:33:39 #68
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_77992900
Conspiracies zijn bullshit.

Ik maak er bezwaar tegen, dat ik een nazi, dan wel een naziverdediger word genoemd door een of andere overspannen conspiracy-nut.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_77993259
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Conspiracies zijn bullshit.

Ik maak er bezwaar tegen, dat ik een nazi, dan wel een naziverdediger word genoemd door een of andere overspannen conspiracy-nut.
Geëdit.
pi_78000718
Goelie ligt in de kliko, was een kloon van een gebande.
  maandag 15 februari 2010 @ 09:07:57 #71
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78010108
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:37 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik weet het, het doet me dan ook serieus pijn om te zien hoe hard een aantal users hier bezig zijn dit forum te verstieren! Joepiepoepie is dan ook weer eens de schijnheil zelve aan het uithangen.

Nu stop ik dus.
zzz
  maandag 15 februari 2010 @ 10:40:07 #72
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78011794
  maandag 15 februari 2010 @ 11:18:49 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78012689
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:07 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie is wie aan het stalken?
I rest my case [TRU FB] Uw klankbord en schaal.
The truth was in here.
pi_78012743
Yeh want dit is een geheime locatie en _LED_ weet absoluut niet dat er een BNW FB topic is

En nu stalk JIJ _LED_ dus weer
  maandag 15 februari 2010 @ 11:21:29 #75
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78012773
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wie is wie aan het stalken?
I rest my case [TRU FB] Uw klankbord en schaal.
Ah okee, posten staat gelijk aan stalken, nee dan is het duidelijk !
Had ik daarentegen specifiek om een ban van mediaconsument gevraagd (of wat cryptischer - "kunnen jullie even aan zijn account sleutelen ?") dan was het natuurlijk geen stalken geweest... toch ?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')