Hmm, omdat het kan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:29 schreef Palladium999.5 het volgende:
jeej mijn flikkerende led kaarsje van GBP 1,59 binnen. (waarom eigenlijk gbp?)
Het wordt momenteel dus niet meer ge-"processed for delivery to the addressee".quote:The item (RT04...HK) was posted on 5-Feb-2010.
Van mij wordt toch echt nogsteeds "Processed for delivery to the addressee"quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
Er waren hier nog mensen waarvan de status van hun pakje op 5 februari bleef plakken... Is bij hen de status nu ook veranderd? Bij mij is het nu:
[..]
Het wordt momenteel dus niet meer ge-"processed for delivery to the addressee".
Nog nooit meegemaakt!
Hier ook nog steeds hetzelfde, Dus nog wel processed to the adressee. Ook vanaf de 5de. Wel balen eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
Er waren hier nog mensen waarvan de status van hun pakje op 5 februari bleef plakken... Is bij hen de status nu ook veranderd? Bij mij is het nu:
[..]
Nog nooit meegemaakt!
Dat is juist goed als dat er staat, dan is het pakje namelijk in het vliegtuig naar Nederland vertrokken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt!
Wat is dat voor trieste namaaksitequote:
Je kan gewoon blijven bestellen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
2 weken geen new arrivals omdat de Chinezen feestvieren, de Euro klapt.... eigenlijk wel goed.
Kan deze topic sluiten, webshops uit de bookmarks, portemonnee dicht, weer eens normaal gaan leven
Ik heb 2 laden vol zooi, geen idee wat het allemaal is. Kan zo een envelop omheen, door de brievenbus proppen en vervolgens weer worden uitgepakt als verrassing![]()
Ben je op de LaPo aan het wachten?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef flexoo het volgende:
wat gaat deze topic sloomiedereen aan de carnaval?
Ik weet niet waarom ies deze topic sloom! Iek vint jammer he!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef flexoo het volgende:
wat gaat deze topic sloomiedereen aan de carnaval?
Had je nou een md80? Zoja beetje mee kunnen klooien?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:49 schreef Skiet het volgende:
Omdat ik op wintersport was natuurlijk. Fijn dat jullie een beetje op me gewacht hebben. Jullie hebben me toch wel gemist he
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:02 schreef jopiede het volgende:
[..]
Had je nou een md80? Zoja beetje mee kunnen klooien?
Ik heb ook zo'n pistool. Niet van dx maar soort gelijk. Moet ik filmpje maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef caspergf1 het volgende:
Ik heb een elastiekjespistool gekocht op DX, deze is handgemaakt.
Kan ik er van uit gaan dat deze door kinderhandjes in elkara is getimmerd?
1. Olympische spelen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef Dionysiou het volgende:
1. Niks te doen op de PC
2. Niks op TV
3. Saaie zaterdag avond
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:25 schreef Semmm het volgende:
[..]
1. Olympische spelen kijken
2. Uitgaan
3. Zenuwachtig ijsberen door je kamer. En de tijd doden tot er weer een pakketje op de mat valt.
Als een oma met een ski rollator op de piste en vervolgens ligt het aan de cameraquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Skiet het volgende:
[..]
Vanavond pas terug gekomen. Ik ga even de filmpjes uitzoeken en dan zal ik wat op Youtube gooien. Kon hem mooi op me helm zetten dus dat ging prima. Erg leuk resultaat, alleen kan de camera het niet steeds bijhouden en lijk je veel minder snel te gaan.
Haha dat zou wel triest zijn na 21 jaar ski ervaringquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als een oma met een ski rollator op de piste en vervolgens ligt het aan de camera![]()
Behalve dat jack een eeuwenoude Chinese vloek heeft uitgesproken tegenover Griekenland, waardoor Dion zijn schaamhaar is uitgevallen.... neuh niks bijzonders gemist.quote:
Altijd! wou je soms ook de lapoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:05 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ben je op de LaPo aan het wachten?
Welke site?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:08 schreef Ridocar het volgende:
Probleempje:
Bestelling van 26 november 2009 is deels geleverd. 2 items nog niet wegens 'temporary stock shortage'
Wat nu?
Antwoord duurt meestal wel 3 a 4 dagenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:31 schreef Ridocar het volgende:
Dealextreme.
Ik heb trouwens al een pm achtergelaten op die site, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad...
Ja inderdaad.. dan was het meteen een volmondige JA geweest. Whehe.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:22 schreef neo2000 het volgende:
Kijk, als ie nou te ruilen was tegen een next door Nikki, dan was de keus wat gemakkelijker geweest.
Als deze vraag nog één keer langskomt verlaat ik dit topic voor altijdquote:Op zondag 14 februari 2010 12:43 schreef Lolque het volgende:
D'r had toch iemand hier een Logitech Harmony besteld?
Is die goed bevallen, en heb je evt nog een link?
Niet zeiken en geef gewoon antwoord.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:46 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Als deze vraag nog één keer langskomt verlaat ik dit topic voor altijd
doe ik wel altijd hoor, leuk om te lezenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:46 schreef Lolque het volgende:
[..]
Niet zeiken en geef gewoon antwoord.
Ik snap dat gepiep niet, ik ga toch niet de laatste paar topics die ik gemist heb helemaal doorlezen.
Ze hebben nu vakantie (chinees niewjaar) in Chia, dus het gaat nog wel een paar weken duren voor je antwoord hebtquote:Op zondag 14 februari 2010 11:31 schreef Ridocar het volgende:
Dealextreme.
Ik heb trouwens al een pm achtergelaten op die site, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad...
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:43 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)-/103326-442729.html
binnen gekregen
zelf logo op de mouw van worldcup 2010 africa er op
quote:
volgens mij was er al antwoord op gegeven,quote:Op zondag 14 februari 2010 12:43 schreef Lolque het volgende:
D'r had toch iemand hier een Logitech Harmony besteld?
Is die goed bevallen, en heb je evt nog een link?
Altijd zo'n trieste zooi dat Ferrari rijden, die hebben al 15 jaar dezelfde brakke modellen. Dat ding koop je op marktplaats van een lokale Adje voor 50 ruggenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:44 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef revpolen het volgende:
altijd is overdreven..
ben der wel eens
waarom
Kunnen we meeten bij hem en z'n mooie dames op Uchs in z'n horeca bedrijfquote:Op zondag 14 februari 2010 16:27 schreef Dionysiou het volgende:
We willen een grote partij inkopen bij jou..
Voor de eerste GC - Chinese Webshop Topic meet
ik moet morgen ook naar het postkantoor en waarschijnlijk liggen mijn micro-sd'tjes daar ook op me te wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:35 schreef revpolen het volgende:
damm hoop morgen me micro sd kaartje binnen te krijgen
kan ik me nieuwe speeltje combineren met md80 die ik heb liggen
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/0/FOKx5mwAJVs
Nou ik heb ook een micro kaartje gekocht, maar hij blijft niet in de md80 cam zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:35 schreef revpolen het volgende:
damm hoop morgen me micro sd kaartje binnen te krijgen
kan ik me nieuwe speeltje combineren met md80 die ik heb liggen
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/0/FOKx5mwAJVs
verder er in duwen tot hij "klikt"quote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou ik heb ook een micro kaartje gekocht, maar hij blijft niet in de md80 cam zitten
Hij schiet er telkens weer uit![]()
Fuck hee, mijn 3 pakjes van DX van 5 feb liggen nog steeds op het vliegveld terwijl mijn pakketje van FP de 10de geplaatst was en afgelopen zaterdag Hongkong verlaten heeft. Mooi kut...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt!
waarom is hij nep danquote:Op maandag 15 februari 2010 10:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Pas op. Kreeg vandaag een valse eBay mail en hij leek behoorlijk echt
[ afbeelding ]
Hij zegt wel klik, maar hij blijft er niet in zittenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
verder er in duwen tot hij "klikt"
Afzender is members@eby.c0m en de url verwijst naar een spampagina die door firefox is geblokkeerdquote:
Ik heb ook een 16 gb ipoot van ebay. Heb hem getest met h2test o.i.d. en hij blijkt echt 16 gb te hebben. Alleen het plastic voor het scherm begint los te zitten en er mist een mm scherm. Dus heb die gast een mail gestuurd en hij kwam zelf met het idee om een full refund te gevenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:13 schreef Downstar het volgende:
In echte mails die van ebay afkomstig zijn, spreken ze je aan met je echte naam.
Spam emails, is de aanhef altijd dear member of iets dergelijks!
ben even aan kijken voor een ip0d clonetje op ebay; voor een mooi prijsje ( en ja ik weet dat zeker 95% fake geheugen is, maar dan dien ik wel een geschil in) maar volgens mij zijn er zooooveel mensen die niet weten dat er fake geheugen op de markt is, want de veilingen eindigen nog op .. 35-50 dollar.. zucht
Dan mag jij me wel even de seller of linkje PM'enquote:Op maandag 15 februari 2010 14:46 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb ook een 16 gb ipoot van ebay. Heb hem getest met h2test o.i.d. en hij blijkt echt 16 gb te hebben. Alleen het plastic voor het scherm begint los te zitten en er mist een mm scherm. Dus heb die gast een mail gestuurd en hij kwam zelf met het idee om een full refund te geven
welke fabrieken?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Doe ze de groeten van mij!
heb naast me eigen bedrijf ook nog een hobby hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef jopiede het volgende:
[..]
Kunnen we meeten bij hem en z'n mooie dames op Uchs in z'n horeca bedrijf
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:03 schreef revpolen het volgende:
[..]
welke fabrieken?
[..]
heb naast me eigen bedrijf ook nog een hobby hoor(pyrotechniek)
maar jullie zijn welkom
您好,我想他妈的隔壁尼基请!quote:
1:1 起 初 神 创 造 天 地 。quote:
Ik las in een ander topic dat je neppe beats by dr. dres had gekocht. Van ebay? Waren het de Tours? En hoeveel heb je er voor betaald dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
1:1 起 初 神 创 造 天 地 。
1:2 地 是 空 虚 混 沌 。 渊 面 黑 暗 。 神 的 灵 运 行 在 水 面 上 。
1:3 神 说 , 要 有 光 , 就 有 了 光 。
1:4 神 看 光 是 好 的 , 就 把 光 暗 分 开 了 。
1:5 神 称 光 为 昼 , 称 暗 为 夜 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 这 是 头 一 日 。
1:6 神 说 , 诸 水 之 间 要 有 空 气 , 将 水 分 为 上 下 。
1:7 神 就 造 出 空 气 , 将 空 气 以 下 的 水 , 空 气 以 上 的 水 分 开 了 。 事 就 这 样 成 了 。
1:8 神 称 空 气 为 天 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 二 日 。
1:9 神 说 , 天 下 的 水 要 聚 在 一 处 , 使 旱 地 露 出 来 。 事 就 这 样 成 了 。
1:10 神 称 旱 地 为 地 , 称 水 的 聚 处 为 海 。 神 看 着 是 好 的 。
1:11 神 说 , 地 要 发 生 青 草 , 和 结 种 子 的 菜 蔬 , 并 结 果 子 的 树 木 , 各 从 其 类 , 果 子 都 包 着 核 。 事 就 这 样 成 了 。
1:12 于 是 地 发 生 了 青 草 , 和 结 种 子 的 菜 蔬 , 各 从 其 类 , 并 结 果 子 的 树 木 , 各 从 其 类 , 果 子 都 包 着 核 。 神 看 着 是 好 的 。
1:13 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 三 日 。
1:14 神 说 , 天 上 要 有 光 体 , 可 以 分 昼 夜 , 作 记 号 , 定 节 令 , 日 子 , 年 岁 。
1:15 并 要 发 光 在 天 空 , 普 照 在 地 上 。 事 就 这 样 成 了 。
1:16 于 是 神 造 了 两 个 大 光 , 大 的 管 昼 , 小 的 管 夜 。 又 造 众 星 。
1:17 就 把 这 些 光 摆 列 在 天 空 , 普 照 在 地 上 。
1:18 管 理 昼 夜 , 分 别 明 暗 。 神 看 着 是 好 的 。
1:19 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 四 日 。
1:20 神 说 , 水 要 多 多 滋 生 有 生 命 的 物 , 要 有 雀 鸟 飞 在 地 面 以 上 , 天 空 之 中 。
1:21 神 就 造 出 大 鱼 和 水 中 所 滋 生 各 样 有 生 命 的 动 物 , 各 从 其 类 。 又 造 出 各 样 飞 鸟 , 各 从 其 类 。 神 看 着 是 好 的 。
1:22 神 就 赐 福 给 这 一 切 , 说 , 滋 生 繁 多 , 充 满 海 中 的 水 。 雀 鸟 也 要 多 生 在 地 上 。
1:23 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 五 日 。
1:24 神 说 , 地 要 生 出 活 物 来 , 各 从 其 类 。 牲 畜 , 昆 虫 , 野 兽 , 各 从 其 类 。 事 就 这 样 成 了 。
1:25 于 是 神 造 出 野 兽 , 各 从 其 类 。 牲 畜 , 各 从 其 类 。 地 上 一 切 昆 虫 , 各 从 其 类 。 神 看 着 是 好 的 。
1:26 神 说 , 我 们 要 照 着 我 们 的 形 像 , 按 着 我 们 的 样 式 造 人 , 使 他 们 管 理 海 里 的 鱼 , 空 中 的 鸟 , 地 上 的 牲 畜 , 和 全 地 , 并 地 上 所 爬 的 一 切 昆 虫 。
1:27 神 就 照 着 自 己 的 形 像 造 人 , 乃 是 照 着 他 的 形 像 造 男 造 女 。
1:28 神 就 赐 福 给 他 们 , 又 对 他 们 说 , 要 生 养 众 多 , 遍 满 地 面 , 治 理 这 地 。 也 要 管 理 海 里 的 鱼 , 空 中 的 鸟 , 和 地 上 各 样 行 动 的 活 物 。
1:29 神 说 , 看 哪 , 我 将 遍 地 上 一 切 结 种 子 的 菜 蔬 和 一 切 树 上 所 结 有 核 的 果 子 , 全 赐 给 你 们 作 食 物 。
1:30 至 于 地 上 的 走 兽 和 空 中 的 飞 鸟 , 并 各 样 爬 在 地 上 有 生 命 的 物 , 我 将 青 草 赐 给 它 们 作 食 物 。 事 就 这 样 成 了 。
1:31 神 看 着 一 切 所 造 的 都 甚 好 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 六 日 。
Ging om dezequote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat je neppe beats by dr. dres had gekocht. Van ebay? Waren het de Tours? En hoeveel heb je er voor betaald dan?
Dure apparaten van een bekend merk uit China halen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ging om deze
http://store.apple.com/nl/product/TV219ZM/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MTE1MTkyODE&s=topSellers
Verkoper zei dat ze echt waren, maar dat waren ze niet, dus heb ze ongebruikt terug gestuurd en me geld terug geëist, Kostte me volgensmij 40 dollar maar heb alles weer netjes terug gekregen.
Jack verkoopt ook de neppe versie.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet dat niet "Grieks en blut" zijn?
Is inderdaad een oplossing voor mensen met minder geduld en overbodige zooi.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef jopiede het volgende:
Mijn t1ssot voor de kostprijs maar weer doorverkocht aan een mede-fokker! Bespaard hem het lange wachten![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef monkeybrain het volgende:
Waar zijn de ski video's Skiet, zou je gisteren plaatsen
Komt net in mijn hoofd, je heet Skiet omdat je skiet![]()
Welke Tisseaut was het?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef jopiede het volgende:
Vandaag me t1ssot opgehaald, sjesus wat een klein kreng is dat. Ik zou het bijna een vrouwen horloge noemen. Als iemand nog een t1ssot wilt. Je mag em voor de kostprijs overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |