verder er in duwen tot hij "klikt"quote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou ik heb ook een micro kaartje gekocht, maar hij blijft niet in de md80 cam zitten
Hij schiet er telkens weer uit![]()
Fuck hee, mijn 3 pakjes van DX van 5 feb liggen nog steeds op het vliegveld terwijl mijn pakketje van FP de 10de geplaatst was en afgelopen zaterdag Hongkong verlaten heeft. Mooi kut...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
Er waren hier nog mensen waarvan de status van hun pakje op 5 februari bleef plakken... Is bij hen de status nu ook veranderd? Bij mij is het nu:
[..]
Het wordt momenteel dus niet meer ge-"processed for delivery to the addressee".
Nog nooit meegemaakt!
waarom is hij nep danquote:Op maandag 15 februari 2010 10:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Pas op. Kreeg vandaag een valse eBay mail en hij leek behoorlijk echt
[ afbeelding ]
Hij zegt wel klik, maar hij blijft er niet in zittenquote:Op maandag 15 februari 2010 00:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
verder er in duwen tot hij "klikt"
Afzender is members@eby.c0m en de url verwijst naar een spampagina die door firefox is geblokkeerdquote:
Ik heb ook een 16 gb ipoot van ebay. Heb hem getest met h2test o.i.d. en hij blijkt echt 16 gb te hebben. Alleen het plastic voor het scherm begint los te zitten en er mist een mm scherm. Dus heb die gast een mail gestuurd en hij kwam zelf met het idee om een full refund te gevenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:13 schreef Downstar het volgende:
In echte mails die van ebay afkomstig zijn, spreken ze je aan met je echte naam.
Spam emails, is de aanhef altijd dear member of iets dergelijks!
ben even aan kijken voor een ip0d clonetje op ebay; voor een mooi prijsje ( en ja ik weet dat zeker 95% fake geheugen is, maar dan dien ik wel een geschil in) maar volgens mij zijn er zooooveel mensen die niet weten dat er fake geheugen op de markt is, want de veilingen eindigen nog op .. 35-50 dollar.. zucht
Dan mag jij me wel even de seller of linkje PM'enquote:Op maandag 15 februari 2010 14:46 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb ook een 16 gb ipoot van ebay. Heb hem getest met h2test o.i.d. en hij blijkt echt 16 gb te hebben. Alleen het plastic voor het scherm begint los te zitten en er mist een mm scherm. Dus heb die gast een mail gestuurd en hij kwam zelf met het idee om een full refund te geven
welke fabrieken?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Doe ze de groeten van mij!
heb naast me eigen bedrijf ook nog een hobby hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef jopiede het volgende:
[..]
Kunnen we meeten bij hem en z'n mooie dames op Uchs in z'n horeca bedrijf
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:03 schreef revpolen het volgende:
[..]
welke fabrieken?
[..]
heb naast me eigen bedrijf ook nog een hobby hoor(pyrotechniek)
maar jullie zijn welkom
您好,我想他妈的隔壁尼基请!quote:
1:1 起 初 神 创 造 天 地 。quote:
Ik las in een ander topic dat je neppe beats by dr. dres had gekocht. Van ebay? Waren het de Tours? En hoeveel heb je er voor betaald dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
1:1 起 初 神 创 造 天 地 。
1:2 地 是 空 虚 混 沌 。 渊 面 黑 暗 。 神 的 灵 运 行 在 水 面 上 。
1:3 神 说 , 要 有 光 , 就 有 了 光 。
1:4 神 看 光 是 好 的 , 就 把 光 暗 分 开 了 。
1:5 神 称 光 为 昼 , 称 暗 为 夜 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 这 是 头 一 日 。
1:6 神 说 , 诸 水 之 间 要 有 空 气 , 将 水 分 为 上 下 。
1:7 神 就 造 出 空 气 , 将 空 气 以 下 的 水 , 空 气 以 上 的 水 分 开 了 。 事 就 这 样 成 了 。
1:8 神 称 空 气 为 天 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 二 日 。
1:9 神 说 , 天 下 的 水 要 聚 在 一 处 , 使 旱 地 露 出 来 。 事 就 这 样 成 了 。
1:10 神 称 旱 地 为 地 , 称 水 的 聚 处 为 海 。 神 看 着 是 好 的 。
1:11 神 说 , 地 要 发 生 青 草 , 和 结 种 子 的 菜 蔬 , 并 结 果 子 的 树 木 , 各 从 其 类 , 果 子 都 包 着 核 。 事 就 这 样 成 了 。
1:12 于 是 地 发 生 了 青 草 , 和 结 种 子 的 菜 蔬 , 各 从 其 类 , 并 结 果 子 的 树 木 , 各 从 其 类 , 果 子 都 包 着 核 。 神 看 着 是 好 的 。
1:13 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 三 日 。
1:14 神 说 , 天 上 要 有 光 体 , 可 以 分 昼 夜 , 作 记 号 , 定 节 令 , 日 子 , 年 岁 。
1:15 并 要 发 光 在 天 空 , 普 照 在 地 上 。 事 就 这 样 成 了 。
1:16 于 是 神 造 了 两 个 大 光 , 大 的 管 昼 , 小 的 管 夜 。 又 造 众 星 。
1:17 就 把 这 些 光 摆 列 在 天 空 , 普 照 在 地 上 。
1:18 管 理 昼 夜 , 分 别 明 暗 。 神 看 着 是 好 的 。
1:19 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 四 日 。
1:20 神 说 , 水 要 多 多 滋 生 有 生 命 的 物 , 要 有 雀 鸟 飞 在 地 面 以 上 , 天 空 之 中 。
1:21 神 就 造 出 大 鱼 和 水 中 所 滋 生 各 样 有 生 命 的 动 物 , 各 从 其 类 。 又 造 出 各 样 飞 鸟 , 各 从 其 类 。 神 看 着 是 好 的 。
1:22 神 就 赐 福 给 这 一 切 , 说 , 滋 生 繁 多 , 充 满 海 中 的 水 。 雀 鸟 也 要 多 生 在 地 上 。
1:23 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 五 日 。
1:24 神 说 , 地 要 生 出 活 物 来 , 各 从 其 类 。 牲 畜 , 昆 虫 , 野 兽 , 各 从 其 类 。 事 就 这 样 成 了 。
1:25 于 是 神 造 出 野 兽 , 各 从 其 类 。 牲 畜 , 各 从 其 类 。 地 上 一 切 昆 虫 , 各 从 其 类 。 神 看 着 是 好 的 。
1:26 神 说 , 我 们 要 照 着 我 们 的 形 像 , 按 着 我 们 的 样 式 造 人 , 使 他 们 管 理 海 里 的 鱼 , 空 中 的 鸟 , 地 上 的 牲 畜 , 和 全 地 , 并 地 上 所 爬 的 一 切 昆 虫 。
1:27 神 就 照 着 自 己 的 形 像 造 人 , 乃 是 照 着 他 的 形 像 造 男 造 女 。
1:28 神 就 赐 福 给 他 们 , 又 对 他 们 说 , 要 生 养 众 多 , 遍 满 地 面 , 治 理 这 地 。 也 要 管 理 海 里 的 鱼 , 空 中 的 鸟 , 和 地 上 各 样 行 动 的 活 物 。
1:29 神 说 , 看 哪 , 我 将 遍 地 上 一 切 结 种 子 的 菜 蔬 和 一 切 树 上 所 结 有 核 的 果 子 , 全 赐 给 你 们 作 食 物 。
1:30 至 于 地 上 的 走 兽 和 空 中 的 飞 鸟 , 并 各 样 爬 在 地 上 有 生 命 的 物 , 我 将 青 草 赐 给 它 们 作 食 物 。 事 就 这 样 成 了 。
1:31 神 看 着 一 切 所 造 的 都 甚 好 。 有 晚 上 , 有 早 晨 , 是 第 六 日 。
Ging om dezequote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat je neppe beats by dr. dres had gekocht. Van ebay? Waren het de Tours? En hoeveel heb je er voor betaald dan?
Dure apparaten van een bekend merk uit China halen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ging om deze
http://store.apple.com/nl/product/TV219ZM/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MTE1MTkyODE&s=topSellers
Verkoper zei dat ze echt waren, maar dat waren ze niet, dus heb ze ongebruikt terug gestuurd en me geld terug geëist, Kostte me volgensmij 40 dollar maar heb alles weer netjes terug gekregen.
Jack verkoopt ook de neppe versie.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet dat niet "Grieks en blut" zijn?
Is inderdaad een oplossing voor mensen met minder geduld en overbodige zooi.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef jopiede het volgende:
Mijn t1ssot voor de kostprijs maar weer doorverkocht aan een mede-fokker! Bespaard hem het lange wachten![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef monkeybrain het volgende:
Waar zijn de ski video's Skiet, zou je gisteren plaatsen
Komt net in mijn hoofd, je heet Skiet omdat je skiet![]()
Welke Tisseaut was het?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef jopiede het volgende:
Vandaag me t1ssot opgehaald, sjesus wat een klein kreng is dat. Ik zou het bijna een vrouwen horloge noemen. Als iemand nog een t1ssot wilt. Je mag em voor de kostprijs overnemen
Ik vind t wel nette kwaliteit hoor van die MD80quote:
Jodalahitieeequote:
Meeste wat je ziet is rode en zwarte piste. Sommige stukken ga ik recht vooruit, vind het heerlijk om gewoon hard te gaan. Maar op techniek skiën vind ik ook leuk. Maar over het algemeen gaat het goed hard. Ski al vanaf mijn 5e.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jodalahitieee![]()
Wel een tegenvaller, in het begin komen de bomen steeds dichterbij.... daar gaat ie!!Maar niks
![]()
Ziet er goed uit , zeker omdat fel wit moeilijk is voor een camera.
Hoe snel ga je eigenlijk op die latten?
Al was het een paarse piste, geen flauw idee hoe dat zit. Hoeveel kilometer per uur ga je op zo'n recht stuk?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Meeste wat je ziet is rode en zwarte piste. Sommige stukken ga ik recht vooruit, vind het heerlijk om gewoon hard te gaan. Maar op techniek skiën vind ik ook leuk. Maar over het algemeen gaat het goed hard. Ski al vanaf mijn 5e.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Al was het een paarse piste, geen flauw idee hoe dat zit. Hoeveel kilometer per uur ga je op zo'n recht stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |