Hmm, omdat het kan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:29 schreef Palladium999.5 het volgende:
jeej mijn flikkerende led kaarsje van GBP 1,59 binnen. (waarom eigenlijk gbp?)
Het wordt momenteel dus niet meer ge-"processed for delivery to the addressee".quote:The item (RT04...HK) was posted on 5-Feb-2010.
Van mij wordt toch echt nogsteeds "Processed for delivery to the addressee"quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
Er waren hier nog mensen waarvan de status van hun pakje op 5 februari bleef plakken... Is bij hen de status nu ook veranderd? Bij mij is het nu:
[..]
Het wordt momenteel dus niet meer ge-"processed for delivery to the addressee".
Nog nooit meegemaakt!
Hier ook nog steeds hetzelfde, Dus nog wel processed to the adressee. Ook vanaf de 5de. Wel balen eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
Er waren hier nog mensen waarvan de status van hun pakje op 5 februari bleef plakken... Is bij hen de status nu ook veranderd? Bij mij is het nu:
[..]
Nog nooit meegemaakt!
Dat is juist goed als dat er staat, dan is het pakje namelijk in het vliegtuig naar Nederland vertrokken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:57 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt!
Wat is dat voor trieste namaaksitequote:
Je kan gewoon blijven bestellen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
2 weken geen new arrivals omdat de Chinezen feestvieren, de Euro klapt.... eigenlijk wel goed.
Kan deze topic sluiten, webshops uit de bookmarks, portemonnee dicht, weer eens normaal gaan leven
Ik heb 2 laden vol zooi, geen idee wat het allemaal is. Kan zo een envelop omheen, door de brievenbus proppen en vervolgens weer worden uitgepakt als verrassing![]()
Ben je op de LaPo aan het wachten?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef flexoo het volgende:
wat gaat deze topic sloomiedereen aan de carnaval?
Ik weet niet waarom ies deze topic sloom! Iek vint jammer he!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef flexoo het volgende:
wat gaat deze topic sloomiedereen aan de carnaval?
Had je nou een md80? Zoja beetje mee kunnen klooien?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:49 schreef Skiet het volgende:
Omdat ik op wintersport was natuurlijk. Fijn dat jullie een beetje op me gewacht hebben. Jullie hebben me toch wel gemist he
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:02 schreef jopiede het volgende:
[..]
Had je nou een md80? Zoja beetje mee kunnen klooien?
Ik heb ook zo'n pistool. Niet van dx maar soort gelijk. Moet ik filmpje maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef caspergf1 het volgende:
Ik heb een elastiekjespistool gekocht op DX, deze is handgemaakt.
Kan ik er van uit gaan dat deze door kinderhandjes in elkara is getimmerd?
1. Olympische spelen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef Dionysiou het volgende:
1. Niks te doen op de PC
2. Niks op TV
3. Saaie zaterdag avond
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:25 schreef Semmm het volgende:
[..]
1. Olympische spelen kijken
2. Uitgaan
3. Zenuwachtig ijsberen door je kamer. En de tijd doden tot er weer een pakketje op de mat valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |