Als een oma met een ski rollator op de piste en vervolgens ligt het aan de cameraquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Skiet het volgende:
[..]
Vanavond pas terug gekomen. Ik ga even de filmpjes uitzoeken en dan zal ik wat op Youtube gooien. Kon hem mooi op me helm zetten dus dat ging prima. Erg leuk resultaat, alleen kan de camera het niet steeds bijhouden en lijk je veel minder snel te gaan.
Haha dat zou wel triest zijn na 21 jaar ski ervaringquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als een oma met een ski rollator op de piste en vervolgens ligt het aan de camera![]()
Behalve dat jack een eeuwenoude Chinese vloek heeft uitgesproken tegenover Griekenland, waardoor Dion zijn schaamhaar is uitgevallen.... neuh niks bijzonders gemist.quote:
Altijd! wou je soms ook de lapoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:05 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ben je op de LaPo aan het wachten?
Welke site?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:08 schreef Ridocar het volgende:
Probleempje:
Bestelling van 26 november 2009 is deels geleverd. 2 items nog niet wegens 'temporary stock shortage'
Wat nu?
Antwoord duurt meestal wel 3 a 4 dagenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:31 schreef Ridocar het volgende:
Dealextreme.
Ik heb trouwens al een pm achtergelaten op die site, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad...
Ja inderdaad.. dan was het meteen een volmondige JA geweest. Whehe.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:22 schreef neo2000 het volgende:
Kijk, als ie nou te ruilen was tegen een next door Nikki, dan was de keus wat gemakkelijker geweest.
Als deze vraag nog één keer langskomt verlaat ik dit topic voor altijdquote:Op zondag 14 februari 2010 12:43 schreef Lolque het volgende:
D'r had toch iemand hier een Logitech Harmony besteld?
Is die goed bevallen, en heb je evt nog een link?
Niet zeiken en geef gewoon antwoord.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:46 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Als deze vraag nog één keer langskomt verlaat ik dit topic voor altijd
doe ik wel altijd hoor, leuk om te lezenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:46 schreef Lolque het volgende:
[..]
Niet zeiken en geef gewoon antwoord.
Ik snap dat gepiep niet, ik ga toch niet de laatste paar topics die ik gemist heb helemaal doorlezen.
Ze hebben nu vakantie (chinees niewjaar) in Chia, dus het gaat nog wel een paar weken duren voor je antwoord hebtquote:Op zondag 14 februari 2010 11:31 schreef Ridocar het volgende:
Dealextreme.
Ik heb trouwens al een pm achtergelaten op die site, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad...
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:43 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)-/103326-442729.html
binnen gekregen
zelf logo op de mouw van worldcup 2010 africa er op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |