Doe nou niet alsof je liever pallets sorteert voor ¤10 p/u i.p.v. rappen voor >¤20000p/u.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:23 schreef HeatWave het volgende:
vraag is : zou iemand bij zijn volle verstand het ook willen?.
en alle restecp en bitches die je erbij krijgtquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je liever pallets sorteert voor ¤10 p/u i.p.v. rappen voor >¤20000p/u.
Helemaal niet. Deze stelling klopt gewoon aangezien alle goede/bekende rappers zwart zijn m.u.v. Eminem. Van piemels kun je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef LePoo het volgende:
Wat een kul![]()
Dat is net als zeggen dat alleen negers grote piemels hebben.
heldquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef wise het volgende:
lol eminem beste blanke rapperĦĦĦ
pwnd alles.
Teven; rap:')ĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ
Tussen rapper en succesvol rapper zit een heel verschil.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je liever pallets sorteert voor ¤10 p/u i.p.v. rappen voor >¤20000p/u.
Stellig beweren dat Eminem een goede rapper isquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Deze stelling klopt gewoon aangezien alle goede/bekende rappers zwart zijn m.u.v. Eminem. Van piemels kun je dat niet zeggen.
Dus jij hebt naar alle rappers op de hele wereld geluisterd en daaruit geconcludeerd dat er alleen maar goede zwarte rappers zijn? En zeggen dat die stelling klopt:quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Deze stelling klopt gewoon aangezien alle goede/bekende rappers zwart zijn m.u.v. Eminem. Van piemels kun je dat niet zeggen.
Ooh ja? Wie dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef Deux het volgende:
Toch genoeg goede blanke rappers hier in NL?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef Penisbaard het volgende:
Het talent van MC Martin ontkennen
Jij hebt wel eens poep gegeten? Waarom beweer je dan dat het vies is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Dus jij hebt naar alle rappers op de hele wereld geluisterd en daaruit geconcludeerd dat er alleen maar goede zwarte rappers zijn? En zeggen dat die stelling klopt:
Wat lul je nou gast, matisyahu is niet eens een rapper.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
krijg tering man.
vette blanke rappers: ill bill, matisyahu, brother ali, el-p, mc serch en niet te vergeten de BEASTIE BOYS.
Hoe kom je erbij dat ik dat vies vind? Jij zegt dat die stelling klopt terwijl het een mening isquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:30 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens poep gegeten? Waarom beweer je dan dat het vies is?
Waar denk je dat het in dit geval over gaat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Tussen rapper en succesvol rapper zit een heel verschil.
gecorrigeerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
krijg tering man.
vette blanke rappers BEASTIE BOYS.
Wie?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
krijg tering man.
vette blanke rappers: ill bill, matisyahu, brother ali, el-p, mc serch en niet te vergeten de BEASTIE BOYS.
Dus je vind het niet vies?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:32 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat vies vind? Jij zegt dat die stelling klopt terwijl het een mening is
hij heeft ook een aantal rapachtige nummers gemaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Wat lul je nou gast, matisyahu is niet eens een rapper.
eminem en MC Martinquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef donerkebab10 het volgende:
Flikker op. Je weet best dat rappen voor zo goed als geen enkele blanke is weggelegd. De enige goede blanke rapper die er ooit heeft bestaan is Eminem. Klaar. Geen discussie over mogelijk.
Klacht : Mensen die beweren dat blanken kunnen rappen.
genoeg nederlandse bazenrappers inderdaad.quote:
dat is het natuurlijk ook, tot je andere meningen te horen krijgt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:36 schreef superZjozz het volgende:
Je eigen mening voor dé waarheid aanzien..
Bubba Sparxxxquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Diggy Dex, Cartes, Steen, Brianpower, Extince, Kraantje Pappie. Kan er nog wel een paar opnoemen, maar ben stoned snapte..
Dat dus. Nu ga ik, jullie kun je toch niet overtuigen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:35 schreef tralalala het volgende:
Blanken moeten zich ook niet met rappen bezig houden.
Nee, dan zou je namelijk eerst argumenten moeten hebben, maar daar schort het nog een beetje aan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:38 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Dat dus. Nu ga ik, jullie kun je toch niet overtuigen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:38 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Eminem, Bubba Sparxxx, Sticks, Jawat!, Brainpower, Osdorp Posse, SpaceKees, Jiggy Djé, etc.
Klacht ongegrond. Slotje
rot op man, ik heb net een heel lijstje neergeplemd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:38 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Dat dus. Nu ga ik, jullie kun je toch niet overtuigen.
Nee, Baas B.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:40 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je vind Lange Frans zeker ook goed?
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik echt
Deal.quote:
ik vind kees en brainpower kut.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Nee, Baas B.![]()
Ontkennen dat elk willekeurig persoon uit dat rijtje kan rappen, en het hem ontbreekt aan skills, is pure onwetendheid uwerzijds
Houdoe en tot nooit met je kut topics.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:40 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik echt
Ok, maar de rest blijft ijzersterk overeindquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vind kees en brainpower kut.
maar kees is dan ook meer de sidekick.
Je vlucht uit je eigen topicquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:40 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik echt
ik vond mijn lijstje beter. :$quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:42 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Ok, maar de rest blijft ijzersterk overeind
Dat kan. Mankeert ook vrij weinig aan verder hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vond mijn lijstje beter. :$
correct.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:45 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat kan. Mankeert ook vrij weinig aan verder hoor
Het gaat er ook niet om of ik de stijl van die rappers dope vind, want bijv. Brainpower is ook niet mijn favoriet, maar rappen kunnen ze stuk voor stuk
Yeah, IKEA-rapquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
correct.
we vergeten trouwens LOOPTROOP.
waarom copy paste je alles 5x?quote:
Een lange lijst vond ik wel tof. ik kon alleen niet meer vinden op internet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom copy paste je alles 5x?
I'm back. * checkt FoBo *quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef helldeskr het volgende:
tvp tje ..kan ik nog eens terug komen als we het over echte muziek gaan hebben
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een lange lijst vond ik wel tof. ik kon alleen niet meer vinden op internet.![]()
![]()
want metalheads mogen niet meediscussieren over rap?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
I'm back. * checkt FoBo *
Haha.Dacht ik al.
Metallica zeker?
maar speciaal voor jou hier het kleine lijstje.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
want metalheads mogen niet meediscussieren over rap?
buitenlanders ook niet, ga eens weg.quote:
Wat is je IQ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
buitenlanders ook niet, ga eens weg.
116, hoezo?quote:
horrorcore vind ik ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef Skonk het volgende:
Ik vind grime op dit moment véél toffer.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
horrorcore vind ik ook wel wat hebben.
gewoon: ik snij je oog eruit, steek mijn penis erin en roer met penis een soepje met je oorsmeer en mijn sperma die ik dan onder dwang aan je moeder geef.quote:
Necro?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gewoon: ik snij je oog eruit, steek mijn penis erin en roer met penis een soepje met je oorsmeer en mijn sperma die ik dan onder dwang aan je moeder geef.
maar soms is het wel tof.
neh, gewoon violence.quote:
Dat blijkt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Diggy Dex. Kan er nog wel een paar opnoemen, maar ben stoned snapte..
diggy dex is tof met zn nieuwe live bandje hoor!quote:
Diggy Dex is fucking chill hoor. En ook wat van zijn kameraden (of ja, hij heeft er featurings mee):quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:17 schreef Hagelkaas het volgende:
TS, je lult uit je nek. Bewijs:
Slotje.
De hedendaagse Nederlandse rap is m'n ding niet denk ik, mij trekt dit in ieder geval niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Diggy Dex is fucking chill hoor. En ook wat van zijn kameraden (of ja, hij heeft er featurings mee):
Engel, Robian, Surya.
Wat een emoquote:
Wat ken jij eigenlijk weinig rapsoorten....quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef Inverted_World het volgende:
Battle Rap
Conscious Rap
Crunk
East Coast Hip-Hop
Gangsta Rap
Hyphy
Snap
Southern Rap
West Coast Hip-Hop
Dirty South Rap
Battle Rap
JE LEEST NIET GOED MATTIEquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:33 schreef Boeroendoek het volgende:
Wat een piskinderen in dit topic.
Sorry ik heb geen subs voor de onderste.
Onder z'n pleister zit een blank plekkie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik schaam me er voor dat ik nu naar nelly aan het luisteren ben.
Zwijg gewoon dwaas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
JE LEEST NIET GOED MATTIE
ik ben geen dwaas, ik heb ill bill ook genoemd jwz coka nostra.quote:
el-pquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:39 schreef kristyle het volgende:
El-P, dat ts niet verder komt dan eminem zegt genoeg over zijn rap kennis/smaak.
Oke my bad, je bent ok.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik ben geen dwaas, ik heb ill bill ook genoemd jwz coka nostra.
Hoe kon ik hem vergetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef LePoo het volgende:
Zelfs mensen met een zachte G kunnen rappen![]()
Die zachte g haalt het wel onderuit vind ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef LePoo het volgende:
Zelfs mensen met een zachte G kunnen rappen![]()
Dat heb je ook met Extince en Gers Pardoel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die zachte g haalt het wel onderuit vind ik
Moet dat dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef donerkebab10 het volgende:
Flikker op. Je weet best dat rappen voor zo goed als geen enkele blanke is weggelegd. De enige goede blanke rapper die er ooit heeft bestaan is Eminem. Klaar. Geen discussie over mogelijk.
De beste schilder was zwartquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben blij dat zoveel blanken zo mooi kunnen schilderen.
laat het rappen maar over aan de anderen. rap is een sport geen kunstuiting.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef wise het volgende:
lol eminem beste blanke rapperĦĦĦ
pwnd alles.
Teven; rap:')ĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ
rappen gaat tegenwoordig meer geeneens over de lyrics maar ook over de toon en melody. Ik moet eerlijk zeggen dat zwarte rappers beter klinken als ze rappen, het past gewoon beter. Als ik eminem hoor gaat er een ijskoud mes in m'n rug sorrie ........quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef donerkebab10 het volgende:
Doe niet zo lullig. Hij heeft een huidziekte. Net zoals MJ had.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef DurumDoner het volgende:
Blanken kunnen juist wel rappen!
MC MARTIN
Steen heeft te lang onder een steen gelegen, waardoor zijn huid wit is geworden.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig. Hij heeft een huidziekte. Net zoals MJ had.
wie was dat? heb verder geen zin om het topic te lezen. dus zeg je het maar voor een 2e keer ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef KingChronic het volgende:
[..]
De beste schilder was zwartin je gezigt madderfakker
Mensen die rap luisterenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef donerkebab10 het volgende:
Jacob lawrencequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie was dat? heb verder geen zin om het topic te lezen. dus zeg je het maar voor een 2e keer ofzo.
er is een leuke site voor en van surinaamse en antilliaanse vrouwen, waar ze hun ervaringen met nederlandse pikken uit de doeken doen. geloof me, we komen er zeer genadig van af tussen de lakens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Net als mensen die beweren dat blanken kunnen dansen.![]()
Of mensen die denken dat blanken blues kunnen spelen.![]()
John Mayer 'king of blues' vinden.
ok. maar ik heb het over de eerste meesters. die waren vaak niet alleen blank, maar ook nog eens nederlands...quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Net als mensen die beweren dat blanken kunnen dansen.![]()
Of mensen die denken dat blanken blues kunnen spelen.![]()
John Mayer 'king of blues' vinden.
Jawel hoor, ik luister ook een hoop R&B.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Regal het volgende:
Rap...![]()
Er is meer dan alleen rap kerel.
Ga eens naar ander soort muziek luisteren, of heb je niet zo'n brede smaak?
daar worden je hersenen nog sponsachtiger van. zorg dat je altijd een goed boek naast je bed hebt liggen. en ga eens op tijd slapen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik luister ook een hoop R&B.
Hij is half cubaans, half mexicaansquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:48 schreef kristyle het volgende:
B-Real hoewel hispanic, toch blank.
TS niet zo arrogant,quote:
Vind ik ook raar staan. Een blanke moet gewoon niet rappen en een zwarte moet geen bedrijf gaan leiden. Een neger in een pak, like wtf.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
TS niet zo arrogant,tuurlijk zijn er wel blanken die kunnen dansen of ''zwarte muziek'' kunnen bespelen/maken etc. Zwarte mensen kunnen ook baletten, tenissen en andere witte dingen
Wat dacht je van bijvoorbeeld goede rockmuziek of klassieke muziek? Dat is onder meer in mijn ogen echt muziek. Echt muziek waarbij je het idee hebt dat er moeite voor is gedaan. Dat kan ik veel meer waarderen, maar goed.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik luister ook een hoop R&B.
wtf zeg ik terug naar u!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik ook raar staan. Een blanke moet gewoon niet rappen en een zwarte moet geen bedrijf gaan leiden. Een neger in een pak, like wtf.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
wtf zeg ik terug naar u!Jay-z bijv. is een zakenman + rapper en een pak staat em super!
[ afbeelding ]
Wat boeit mij het of er moeite in is gestoken ofniet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef Regal het volgende:
[..]
Wat dacht je van bijvoorbeeld goede rockmuziek of klassieke muziek? Dat is onder meer in mijn ogen echt muziek. Echt muziek waarbij je het idee hebt dat er moeite voor is gedaan. Dat kan ik veel meer waarderen, maar goed.
Maakt niet uit verder, want ik luister ook heel soms eens wat rap, maar niet zo extreem als een hoop mensen tegenwoordig doen. Alle kattepis uit de rapgenre wordt maar geaccepteerd. Negen van de tien keer klinkt het nergens naar. Dan was rap van jaren geleden toch heel wat beter hoor. Eind jaren tachtig/begin jaren negentig zeg maar.
Sannggggg wat is deze dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik ook raar staan. Een blanke moet gewoon niet rappen en een zwarte moet geen bedrijf gaan leiden. Een neger in een pak, like wtf.
Ik vind het er niet uitzien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
wtf zeg ik terug naar u!Jay-z bijv. is een zakenman + rapper en een pak staat em super!
[ afbeelding ]
Zwarten doen geen zaken maar 'hosselen'quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien.Net als dit:
[ afbeelding ]
Chronic als in chronisch dyslectisch?quote:
zwarte zakenmannen heb je echt wel! vooral in amerika.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zwarten doen geen zaken maar 'hosselen'
mensenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
zwarte zakenmannen heb je echt wel! vooral in amerika.
waarom als ik vragen mag? Sommige rappers hebben echt mooie lyrics waarover ze rappen om het harde leven etc. Niet elke rapper is een hustla met 100 chicks die blowt. Je hebt ook et soort rappers die goed in hun muziek zijn. Omdat ik hardcore haat, betekend niet dat ik hardcore mensen allemaal mongolen vind ....quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin is inmiddels erg succesvol geworden met een bepaald bedrijf. ze is een surinaamse creool met chinees bloed. maar rappen vindt ze meer voor 'verrekte mongóls!'.
zoals ik al schreef zijn er sommigen die zich kunnen vergelijken met de componisten uit de oudheid. maar rap blijft streetsmart en niet echt intelligent. misschien is dat het verschil.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag? Sommige rappers hebben echt mooie lyrics waarover ze rappen om het harde leven etc. Niet elke rapper is een hustla met 100 chicks die blowt. Je hebt ook et soort rappers die goed in hun muziek zijn. Omdat ik hardcore haat, betekend niet dat ik hardcore mensen allemaal mongolen vind ....
ik zie rap (de rappers waar ik naar luister iig) vaak als intelligente muziek, niet e=mc2, maar levenslessen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn er sommigen die zich kunnen vergelijken met de componisten uit de oudheid. maar rap blijft streetsmart en niet echt intelligent. misschien is dat het verschil.
Heb ook het idee dat blanke rappers over het algemeen veel beter te verstaan zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Diggy Dex, Cartes, Steen, Brianpower, Extince, Kraantje Pappie. Kan er nog wel een paar opnoemen, maar ben stoned snapte..
O.a. Lupe Fiasco en Typhoon mogen zich wat mij betreft bij dat selecte gezelschap voegen. Alleen zijn ze niet blankquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn er sommigen die zich kunnen vergelijken met de componisten uit de oudheid. maar rap blijft streetsmart en niet echt intelligent. misschien is dat het verschil.
John Lajoie is een baas!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:28 schreef Aron7120 het volgende:
De Beste rapper ter wereld is blank:
![]()
Marco Borsato kon er anders ook wat vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Ik krijg echt elke keer kippenvel van die diss, terwijl ik echt een hekel heb aan NL hiphop.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:10 schreef CrssY het volgende:
Eminem, Brainpower, Mike Shinoda.. zijn er voldoende.
Ik ben van beide heren geen groot van, niet van Brainpower en ook niet van Extince, maar Extince wordt wel helemaal met de grond gelijk gemaakt in die dissquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:15 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Ik krijg echt elke keer kippenvel van die diss, terwijl ik echt een hekel heb aan NL hiphop.
nou idd. het klinkt gewoon niet cool in het nederlands. meer een jankbank dan een chillsofa.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Vind ik niet, Brainpower komt over als een gefrustreerde kleuter met ADHD. Extince is relaaaxxxx toch.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:03 schreef nomad87 het volgende:
Geen zin om alle reacties te lezen... maar ff on topic...
bron?
dat doe je toch al 24 uur per dag. dan kunnen die 5 minuten er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:04 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
5 minuten van mijn leven verpest..
Vertel op bradaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat doe je toch al 24 uur per dag. dan kunnen die 5 minuten er ook nog wel bij.
Lol Eminem zuigt, hard. Beasty Boys, Cypress Hill, Osdorp Posse en Extince daarentegen....quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef donerkebab10 het volgende:
Mooie lijstquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef Inverted_World het volgende:
Battle Rap
Conscious Rap
Crunk
East Coast Hip-Hop
Gangsta Rap
Hyphy
Snap
Southern Rap
West Coast Hip-Hop
Dirty South Rap
Battle Rap
Conscious Rap
Crunk
East Coast Hip-Hop
Gangsta Rap
Hyphy
Snap
Southern Rap
West Coast Hip-Hop
Dirty South Rap
Battle Rap
Conscious Rap
Crunk
East Coast Hip-Hop
Gangsta Rap
Hyphy
Snap
Southern Rap
West Coast Hip-Hop
Dirty South Rap
Battle Rap
Conscious Rap
Crunk
East Coast Hip-Hop
Gangsta Rap
Hyphy
Snap
Southern Rap
West Coast Hip-Hop
Dirty South Rap
Battle Rap
Conscious Rap
Crunk
East Coast Hip-Hop
Gangsta Rap
Hyphy
Snap
Southern Rap
West Coast Hip-Hop
Dirty South Rap
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind Cypres Hill ook best blank eigenlijk.
Hij heeft wel z'n excuses aangebodenquote:
Welke componisten uit de oudheidquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Welke componisten uit de oudheid?
geil hoe je in het begin bijna ín de kut kijkt van dat blonde rokje. beat ook ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Infinti het volgende:
STEEN das de enigste waarna ik luister![]()
als je het vaak zegt, hoort, typt of leest dan krijg je het, dat weet je toch? kút!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
GAST GAST, GVD . ECHT
OMGGG... Eindelijk wtf echt 5 jaar lang ben ik naart dat liedje opzoek. THNXXXx
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iK ZIE DIE NAAM IK DENK HE DAT KEN IK ERGENS VAN.
IK ZIE DIE KUT KOP EN IK DENK YES.
IK LUISTER 2 SECONDEN EN IK SPACE HEM. EN ZOEK HET PLAATJE VAN DE MAN MET DE KLUIF VOOR JE OP
EEN PLAATJE VAN DE MAN MET DE KLUIF VOOR JOU!
[ afbeelding ]
dat ligt er maar net aan waar je m instopt...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Wees er trots opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |