Dat blijkt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Diggy Dex. Kan er nog wel een paar opnoemen, maar ben stoned snapte..
diggy dex is tof met zn nieuwe live bandje hoor!quote:
Diggy Dex is fucking chill hoor. En ook wat van zijn kameraden (of ja, hij heeft er featurings mee):quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:17 schreef Hagelkaas het volgende:
TS, je lult uit je nek. Bewijs:
Slotje.
De hedendaagse Nederlandse rap is m'n ding niet denk ik, mij trekt dit in ieder geval niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Diggy Dex is fucking chill hoor. En ook wat van zijn kameraden (of ja, hij heeft er featurings mee):
Engel, Robian, Surya.
Wat een emoquote:
Wat ken jij eigenlijk weinig rapsoorten....quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef Inverted_World het volgende:
Battle Rap
Conscious Rap
Crunk
East Coast Hip-Hop
Gangsta Rap
Hyphy
Snap
Southern Rap
West Coast Hip-Hop
Dirty South Rap
Battle Rap
JE LEEST NIET GOED MATTIEquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:33 schreef Boeroendoek het volgende:
Wat een piskinderen in dit topic.
Sorry ik heb geen subs voor de onderste.
Onder z'n pleister zit een blank plekkie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik schaam me er voor dat ik nu naar nelly aan het luisteren ben.
Zwijg gewoon dwaas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
JE LEEST NIET GOED MATTIE
ik ben geen dwaas, ik heb ill bill ook genoemd jwz coka nostra.quote:
el-pquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:39 schreef kristyle het volgende:
El-P, dat ts niet verder komt dan eminem zegt genoeg over zijn rap kennis/smaak.
Oke my bad, je bent ok.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik ben geen dwaas, ik heb ill bill ook genoemd jwz coka nostra.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |