Welke componisten uit de oudheidquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn er sommigen die zich kunnen vergelijken met de componisten uit de oudheid. maar rap blijft streetsmart en niet echt intelligent. misschien is dat het verschil.
is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:48 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Welke componisten uit de oudheid?
geil hoe je in het begin bijna ín de kut kijkt van dat blonde rokje. beat ook ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Infinti het volgende:
STEEN das de enigste waarna ik luister![]()
als je het vaak zegt, hoort, typt of leest dan krijg je het, dat weet je toch? kút!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
GAST GAST, GVD . ECHT
OMGGG... Eindelijk wtf echt 5 jaar lang ben ik naart dat liedje opzoek. THNXXXx
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iK ZIE DIE NAAM IK DENK HE DAT KEN IK ERGENS VAN.
IK ZIE DIE KUT KOP EN IK DENK YES.
IK LUISTER 2 SECONDEN EN IK SPACE HEM. EN ZOEK HET PLAATJE VAN DE MAN MET DE KLUIF VOOR JE OP
EEN PLAATJE VAN DE MAN MET DE KLUIF VOOR JOU!
[ afbeelding ]
dat ligt er maar net aan waar je m instopt...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Deze stelling klopt gewoon aangezien alle goede/bekende rappers zwart zijn m.u.v. Eminem. Van piemels kun je dat niet zeggen.
Wees er trots opquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |