Zwarten doen geen zaken maar 'hosselen'quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
wtf zeg ik terug naar u!Jay-z bijv. is een zakenman + rapper en een pak staat em super!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien.Net als dit:
[ afbeelding ]
Chronic als in chronisch dyslectisch?quote:
zwarte zakenmannen heb je echt wel! vooral in amerika.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zwarten doen geen zaken maar 'hosselen'
mensenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
zwarte zakenmannen heb je echt wel! vooral in amerika.
waarom als ik vragen mag? Sommige rappers hebben echt mooie lyrics waarover ze rappen om het harde leven etc. Niet elke rapper is een hustla met 100 chicks die blowt. Je hebt ook et soort rappers die goed in hun muziek zijn. Omdat ik hardcore haat, betekend niet dat ik hardcore mensen allemaal mongolen vind ....quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin is inmiddels erg succesvol geworden met een bepaald bedrijf. ze is een surinaamse creool met chinees bloed. maar rappen vindt ze meer voor 'verrekte mongóls!'.
zoals ik al schreef zijn er sommigen die zich kunnen vergelijken met de componisten uit de oudheid. maar rap blijft streetsmart en niet echt intelligent. misschien is dat het verschil.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag? Sommige rappers hebben echt mooie lyrics waarover ze rappen om het harde leven etc. Niet elke rapper is een hustla met 100 chicks die blowt. Je hebt ook et soort rappers die goed in hun muziek zijn. Omdat ik hardcore haat, betekend niet dat ik hardcore mensen allemaal mongolen vind ....
ik zie rap (de rappers waar ik naar luister iig) vaak als intelligente muziek, niet e=mc2, maar levenslessen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn er sommigen die zich kunnen vergelijken met de componisten uit de oudheid. maar rap blijft streetsmart en niet echt intelligent. misschien is dat het verschil.
Heb ook het idee dat blanke rappers over het algemeen veel beter te verstaan zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Diggy Dex, Cartes, Steen, Brianpower, Extince, Kraantje Pappie. Kan er nog wel een paar opnoemen, maar ben stoned snapte..
O.a. Lupe Fiasco en Typhoon mogen zich wat mij betreft bij dat selecte gezelschap voegen. Alleen zijn ze niet blankquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al schreef zijn er sommigen die zich kunnen vergelijken met de componisten uit de oudheid. maar rap blijft streetsmart en niet echt intelligent. misschien is dat het verschil.
John Lajoie is een baas!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:28 schreef Aron7120 het volgende:
De Beste rapper ter wereld is blank:
![]()
Marco Borsato kon er anders ook wat vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Diggy Dex, Cartes, Steen, Brianpower, Extince, Kraantje Pappie. Kan er nog wel een paar opnoemen, maar ben stoned snapte..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |