Dat blijkt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Diggy Dex. Kan er nog wel een paar opnoemen, maar ben stoned snapte..
diggy dex is tof met zn nieuwe live bandje hoor!quote:
Diggy Dex is fucking chill hoor. En ook wat van zijn kameraden (of ja, hij heeft er featurings mee):quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:17 schreef Hagelkaas het volgende:
TS, je lult uit je nek. Bewijs:
Slotje.
De hedendaagse Nederlandse rap is m'n ding niet denk ik, mij trekt dit in ieder geval niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Diggy Dex is fucking chill hoor. En ook wat van zijn kameraden (of ja, hij heeft er featurings mee):
Engel, Robian, Surya.
Wat een emoquote:
Wat ken jij eigenlijk weinig rapsoorten....quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef Inverted_World het volgende:
Battle Rap
Conscious Rap
Crunk
East Coast Hip-Hop
Gangsta Rap
Hyphy
Snap
Southern Rap
West Coast Hip-Hop
Dirty South Rap
Battle Rap
JE LEEST NIET GOED MATTIEquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:33 schreef Boeroendoek het volgende:
Wat een piskinderen in dit topic.
Sorry ik heb geen subs voor de onderste.
Onder z'n pleister zit een blank plekkie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik schaam me er voor dat ik nu naar nelly aan het luisteren ben.
Zwijg gewoon dwaas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
JE LEEST NIET GOED MATTIE
ik ben geen dwaas, ik heb ill bill ook genoemd jwz coka nostra.quote:
el-pquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:39 schreef kristyle het volgende:
El-P, dat ts niet verder komt dan eminem zegt genoeg over zijn rap kennis/smaak.
Oke my bad, je bent ok.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik ben geen dwaas, ik heb ill bill ook genoemd jwz coka nostra.
Hoe kon ik hem vergetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef LePoo het volgende:
Zelfs mensen met een zachte G kunnen rappen![]()
Die zachte g haalt het wel onderuit vind ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef LePoo het volgende:
Zelfs mensen met een zachte G kunnen rappen![]()
Dat heb je ook met Extince en Gers Pardoel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die zachte g haalt het wel onderuit vind ik
Moet dat dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef donerkebab10 het volgende:
Flikker op. Je weet best dat rappen voor zo goed als geen enkele blanke is weggelegd. De enige goede blanke rapper die er ooit heeft bestaan is Eminem. Klaar. Geen discussie over mogelijk.
Klacht : Mensen die beweren dat blanken kunnen rappen.
De beste schilder was zwartquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben blij dat zoveel blanken zo mooi kunnen schilderen.
laat het rappen maar over aan de anderen. rap is een sport geen kunstuiting.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef wise het volgende:
lol eminem beste blanke rapperĦĦĦ
pwnd alles.
Teven; rap:')ĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ
rappen gaat tegenwoordig meer geeneens over de lyrics maar ook over de toon en melody. Ik moet eerlijk zeggen dat zwarte rappers beter klinken als ze rappen, het past gewoon beter. Als ik eminem hoor gaat er een ijskoud mes in m'n rug sorrie ........quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef donerkebab10 het volgende:
Flikker op. Je weet best dat rappen voor zo goed als geen enkele blanke is weggelegd. De enige goede blanke rapper die er ooit heeft bestaan is Eminem. Klaar. Geen discussie over mogelijk.
Klacht : Mensen die beweren dat blanken kunnen rappen.
Doe niet zo lullig. Hij heeft een huidziekte. Net zoals MJ had.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef DurumDoner het volgende:
Blanken kunnen juist wel rappen!
MC MARTIN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |