Een lange lijst vond ik wel tof. ik kon alleen niet meer vinden op internet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom copy paste je alles 5x?
I'm back. * checkt FoBo *quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef helldeskr het volgende:
tvp tje ..kan ik nog eens terug komen als we het over echte muziek gaan hebben
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een lange lijst vond ik wel tof. ik kon alleen niet meer vinden op internet.![]()
![]()
want metalheads mogen niet meediscussieren over rap?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
I'm back. * checkt FoBo *
Haha.Dacht ik al.
Metallica zeker?
maar speciaal voor jou hier het kleine lijstje.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
want metalheads mogen niet meediscussieren over rap?
buitenlanders ook niet, ga eens weg.quote:
Wat is je IQ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
buitenlanders ook niet, ga eens weg.
116, hoezo?quote:
horrorcore vind ik ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef Skonk het volgende:
Ik vind grime op dit moment véél toffer.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
horrorcore vind ik ook wel wat hebben.
gewoon: ik snij je oog eruit, steek mijn penis erin en roer met penis een soepje met je oorsmeer en mijn sperma die ik dan onder dwang aan je moeder geef.quote:
Necro?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gewoon: ik snij je oog eruit, steek mijn penis erin en roer met penis een soepje met je oorsmeer en mijn sperma die ik dan onder dwang aan je moeder geef.
maar soms is het wel tof.
neh, gewoon violence.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |