Eens!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef bigbass het volgende:
ik vind dat deze open mag blijven door de (betere) TT
Toen moest ik wel lachen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef heiden6 het volgende:
"It's called The Naked Man, I read it in some guy's blog..."
Je hebt serieus alle afleveringen gezien?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:10 schreef Terreros85 het volgende:
The Naked Man, echt de beste aflevering ooit. Echt geweldig dat Don Frank het ook probeert. Die mag sowieso vaker terugkomen. Alleen al om zijn naam
Ik welquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:18 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Je hebt serieus alle afleveringen gezien?
Is al langer zo in dit topic, ik vind het al tijden eigenlijk ook niks meer aan. Alleen de vorige en deze aflevering vond ik wel redelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:18 schreef slaapvaak het volgende:
Ik snap al die lyrische reacties niet, vind er echt nog maar weinig aan. Of het nou echt slechter is geworden of dat dezelfde humor me nu gaat vervelen, ik weet het niet.
Ach kom, er zijn echt best leuke afleveringen geweest, dit seizoen. Ik vond The Playboek bijvoorbeeld echt hi-la-risch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:18 schreef slaapvaak het volgende:
Ik snap al die lyrische reacties niet, vind er echt nog maar weinig aan. Of het nou echt slechter is geworden of dat dezelfde humor me nu gaat vervelen, ik weet het niet.
ik ookquote:
Ik ook!quote:
Jup. Ik vind The Naked Man echt een van de meest briljante. Net als de aflevering waarin Ted op date gaat met de meid die zijn tatoo verwijdert. In die aflevering heeft Robin ook scharrel met een collegaquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:18 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Je hebt serieus alle afleveringen gezien?
Weet jij dan toevallig ook welke aflevering dat was dat Marshall nieuw werk heeft en aan de slag gaat als advocaat en in z'n eerste dag telkens met Lily aan de telefoon hing?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Jup. Ik vind The Naked Man echt een van de meest briljante. Net als de aflevering waarin Ted op date gaat met de meid die zijn tatoo verwijdert. In die aflevering heeft Robin ook scharrel met een collega
Komt me even niet bekend voorquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Weet jij dan toevallig ook welke aflevering dat was dat Marshall nieuw werk heeft en aan de slag gaat als advocaat en in z'n eerste dag telkens met Lily aan de telefoon hing?
die klinkt iets slomer dan wat ie in de serie heeft of lijkt dat maar zo?quote:
quote:
Unfortunately right now our servers are overloaded and we have no more download slots left for non-members. Of course you can also try again later.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Heb maar even het geluid van het filmpje geript aangezien die link die ernaast staat niet lekker werkt...
S03E15: The Chain Of Screaming?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Weet jij dan toevallig ook welke aflevering dat was dat Marshall nieuw werk heeft en aan de slag gaat als advocaat en in z'n eerste dag telkens met Lily aan de telefoon hing?
Hier dan nog een keer het filmpje op youtobay. Misschien dat deze link wel werktquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Heb maar even het geluid van het filmpje geript aangezien die link die ernaast staat niet lekker werkt...
Jawel hoor. Eerste wat me opviel toen ik dat bord zag tijdens het kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:21 schreef 2Mini het volgende:
Niemand die opmerkt dat op dat bord van Barney CBS staat?
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet niet waarom precies, maar ik vond het onwijs grappig dat Marshall eerst heel cynisch deed over "Teddy Westside" en daarna opeens betuigde "I love it!"![]()
![]()
De hele ruzie in de bar was sowieso geniaal.
Ik had trouwens even verwacht dat Ted stiekem met The Mother had getelefoneerdMaar toen was het die blonde slet
Ik vond deze aflevering ook heel matig eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:18 schreef slaapvaak het volgende:
Johquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:21 schreef 2Mini het volgende:
Niemand die opmerkt dat op dat bord van Barney CBS staat?
Het unieke hoogtepunt dit seizoen. Verder is het zeer matig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom, er zijn echt best leuke afleveringen geweest, dit seizoen. Ik vond The Playboek bijvoorbeeld echt hi-la-risch.
1. Vervelingquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:23 schreef Bragi het volgende:
Waarom blijf je dan kijken als je het hele seizoen, met uitzondering van één aflevering, matig vindt?
Als je het af wil zien, kun je nog lang noodlijdend toekijken, want de bedoeling van de makers was om na zo'n zeven seizoenen het moeder-verhaal af te sluiten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Verveling
2. Gewoonte
3. Omdat ik het af wil zien
4. Omdat ik tegen beter weten in hoop op betere tijden
5. Een combinatie van 1-4.
The Pineapple Incident is dan ook 1 van de beste afleveringen ooit. Al je vrienden bellen om een avond te reconstrueren is natuurlijk erg herkenbaar. (en de kans dat 1 van de komende 5 dagen nodig gaat zijn is ook aanwezig)quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Mavro het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik HIMYM minder vind geworden. TBBT vind ik zelfs leuker! Maar de aflevering van dinsdag vond ik dan wel weer leuk.
Ik had er eigenlijk niet op gelet dat ik HIMYM niet meer van hetzelfde niveau vond totdat ik gisteren op RTL 5 die aflevering keek waar Ted zo dronken is dat hij niet meer weet wat er de nacht daarvoor gebeurd is (met de ananas en de chick in zijn bed terwijl hij juist Robin wilde versieren) en toen viel het niveauverschil mij ineens op.
Anyways, ik kijk het nog steeds met plezier hoor. The Office is de laatste tijd pas ECHT prut geworden. Daar moet ik me helemaal toe zetten.
Ze zijn nu bij seizoen 6 en het wordt blaaaa. Dus je kunt nog wat seizoenen vooruitquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
The Pineapple Incident is dan ook 1 van de beste afleveringen ooit. Al je vrienden bellen om een avond te reconstrueren is natuurlijk erg herkenbaar. (en de kans dat 1 van de komende 5 dagen nodig gaat zijn is ook aanwezig)
Ik vond de laatste 2 afleveringen weer erg leuk, daarvoor vond ik dit seizoen ook minder.
Tot wanneer is The Office eigenlijk leuk? Ik zit nu in seizoen 2, maar als het na enkele seizoenen minder wordt lijkt me dat een mooi moment om te stoppen.
Thanks!quote:
Dit is 5quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:15 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ze zijn nu bij seizoen 6 en het wordt blaaaa. Dus je kunt nog wat seizoenen vooruit
Ze heeft het over The Office.quote:
Dacht ik ook. Er leek wel 'iets' te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik dacht op gegeven moment dat Ted en Robin weer wat kregen, toen ze beide op de bank zaten
Ik vind dat je gelijk hebt, ondanks dat de grappen zelf wel humoristisch zijn heeft het gehele plaatje wel z'n magie verloren. Maar zolang ik elke week met plezier kijk blijf ik kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef ErikT het volgende:
Sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Verveling
2. Gewoonte
3. Omdat ik het af wil zien
4. Omdat ik tegen beter weten in hoop op betere tijden
5. Een combinatie van 1-4.
Ik weet welke aflevering je bedoelt, maar dat was niet bedoelt als de naked man, maar een misverstand. Monica vroeg hem naar binnen voor wat te drinken, en Joey dacht dat ze daarmee sex bedoelde...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef bigbass het volgende:
Ik kan er geen clipje van vinden, maar ik zag laatst op tv een aflevering van friends waarin Joey the Naked Man op Monica probeert
true, maar het was toch wel een naked man, hij kleede zich snel uit toen ze de andere kant op keek en hoopte op een naked man-effect.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:44 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik weet welke aflevering je bedoelt, maar dat was niet bedoelt als de naked man, maar een misverstand. Monica vroeg hem naar binnen voor wat te drinken, en Joey dacht dat ze daarmee sex bedoelde...
het is trouwens aflevering s03e06: The One with the Flashback
Naar mijn mening niet, hij was er van overtuigd dat zij met hem naar bed wou, en handelde dus iets te snelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
true, maar het was toch wel een naked man, hij kleede zich snel uit toen ze de andere kant op keek en hoopte op een naked man-effect.
works 2 out of 3 times....
moa, is het in die ep in himym niet zo dat ted ook een vrij clear shot heeft, maat dat hij haar gewoon niet leuk genoeg vind en het met de naked man probeert? Of moet ik die ep even opneiwu kijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet, hij was er van overtuigd dat zij met hem naar bed wou, en handelde dus iets te snel
De naked man is juist als je denkt dat alles hopeloos is en dus een noodgreep
Zo deed/bedoelde Ted dat, ja. Maar dat is niet de strekking van The Naked Man.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
moa, is het in die ep in himym niet zo dat ted ook een vrij clear shot heeft, maat dat hij haar gewoon niet leuk genoeg vind en het met de naked man probeert? Of moet ik die ep even opneiwu kijken?
Anyhow, ik vond het wel erg dicht in de buurt komen.
De laatste was met Barney's telefoon. Als je die hebt gezien ben je weer helemaal klaar voor dinsdag!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Laatste ep was toch met de naked man?
Dan ben ik bij iig
Ik heb ze ook allemaal gezien, maar the playbook mijn favoriet denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En de naked man is inderdaad een van de beste!
die, of barney's appartmentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal gezien, maar the playbook mijn favoriet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
Ja, maar nuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef Burdie het volgende:
Waarom staat dat in spoilers?.
We weten toch dat alle opties nog open zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Hmmmm...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:29 schreef Ritmo het volgende:
Gaan ze nu een tijdje door zonder lange breaks?
The Playbookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal gezien, maar the playbook mijn favoriet denk ik.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:46 schreef Vortix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol ik zei precies hetzelfde tegen een maat van mequote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
Canada heeft net goud gewonnen tegen Amerika met ijshockey, zullen ze daar nog wat mee doen in HIMYM? Zou wel leuk zijn als ze met zijn allen ging kijken en Robin is een keer wat won
Vancouver Canucksquote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
Canada heeft net goud gewonnen tegen Amerika met ijshockey, zullen ze daar nog wat mee doen in HIMYM? Zou wel leuk zijn als ze met zijn allen ging kijken en Robin is een keer wat won
Dat zou wel tof zijn. Maar dan had het wel al opgenomen moeten zijn of ze hadden 2 afleveringen klaar moeten hebben denk ik. Super Bowl was ook erg realtime. Dus de Call Barney Stinson aflevering was dacht ik ook in hetzelfde weekend als de Super Bowl omdat dat gewoon te plannen was.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
Moest ik ook aan denken tijdens het ijshockey kijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:46 schreef Vortix het volgende:
[..]Ik hoop het, dat vond ik de leukste meid voor Ted tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat vond ik de leukste meid voor Ted tot nu toe
Er is niets mis met het cheerleader effect als je ze allemaal mee naar huis neemtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef FrankRicard het volgende:
Barney liet zich gewoon verleiden door het Cheerleader Effect.
quote:
Die beesten zijn gewoon gefokt met als doel schattig te zijnquote:A miniature pig is one of the breeds developed and used for medical research or developed for use as a pet. Pet miniature breeds have also been called micro pigs or teacup pigs.[1] These smaller pigs were first used for medical research in Europe before being introduced to the United States as pets in the 1980s.
Ik wil er serieus eenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
[..]
Die beesten zijn gewoon gefokt met als doel schattig te zijn![]()
.
Varkens schijnen slimmer dan honden te zijn, dus lijkt me welquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil er serieus een.
Zouden ze zindelijk te maken zijn?.
Volgens mij zijn varkens idd goed als huisdier te houden. Zeker als ze zo mini zijn!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Varkens schijnen slimmer dan honden te zijn, dus lijkt me wel.
-> F&F.
Right now.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn varkens idd goed als huisdier te houden. Zeker als ze zo mini zijn!
Leuk zou ook zijn als ze nog eens een uitzending maken over Marshall en zijn liefde voor de Minnesota Vikings. Die hebben een abonnement op lullige verliespartijen. Vooral als het er om gaat. Dit jaar gingen ze er in de wedstrijd voor de Superbowl uit na verlenging. Ik zit wel aardig in die sport dus dat zou een leuke verhaallijn zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 00:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn. Maar dan had het wel al opgenomen moeten zijn of ze hadden 2 afleveringen klaar moeten hebben denk ik. Super Bowl was ook erg realtime. Dus de Call Barney Stinson aflevering was dacht ik ook in hetzelfde weekend als de Super Bowl omdat dat gewoon te plannen was.
Als ze hier geen aflevering van maken dan zal het wel nog ooit terugkomen denk ik.
voor iedereen die ineens een teacup pig wilquote:Lees onze mening over het fenomeen “Minivarkens” en/of “Micropigs”!
Als gevolg van de tegenwoordig veelvuldige media-aandacht en de steeds groter wordende populariteit van hobbyvarkentjes als huisdier, vaak aangekondigd als Mini-, Micro-, Miniatuur- en “teacup” varkentjes, willen wij u bij deze als fokker nuttige informatie bieden om alle verwarring omtrent deze begrippen uit de wereld te helpen en om toekomstige bezitters hiervan wijzer te maken op hun zoektocht naar hun gedroomde hobbyvarkentjes.
Alle varkensrasverenigingen (in binnen- en buitenland) + varkens-in-nood asiels worden regelmatig gecontacteerd door mensen die een “klein” varkentje hebben gekocht, dat uiteindelijk véél groter is geworden dan verwacht….
Er staan geen varkensrassen bekend die de naam dragen van minivarken, microvarken, noch miniatuurvarken.
Deze benamingen kunnen onjuiste verbeelding doen ontstaan bij de mens die niet vertrouwd is met de correcte afmetingen van varkensrassen.
De kleinste, getemde en meest huiselijk gewend gemaakte varkenssoort die gefokt wordt, is de Kunekune. Hoe dan ook is het niet het formaat van de Kunekune dat hem/haar het meest geschikte zwijntje maakt als hobbydier, maar wel diens verrukkelijke persoonlijkheid,tamme temperament en aangeboren meegaandheid, die de kunekune verworven heeft over de voorbije eeuwen en ontelbare generaties, levende onder de Maori bevolking wel degelijk als huisdier.
Zelfs onder de Kunekunes bestaan er nog verschillende slagen qua groottes. Soms treft men behoorlijke grote varkens en soms ook heel wat kleinere. De rasstandaard geeft aan dat Kunekunes tussen de 60 en 75 cm schouderhoogte bereiken op volwassen leeftijd. De volwassen leeftijd van een varken wordt niet bereikt vooraleer het dier ten minste twee jaar oud is !
Kunekune biggetjes zijn bijzonder klein wanneer ze geboren worden, net zoals alle andere varkensbiggetjes, en zijn nog steeds zeer klein als ze gespeend worden. Dit kan dus wel misleidend zijn voor de onwetende koper van zo’n big. Een achterblijvertje, of het kleinste biggetje uit een toom, die het m.a.w. niet zo goed doet in zijn groeiproces als zijn soortgenootjes, zal tenslotte toch ook tot dezelfde grootte uitgroeien als zijn broertjes en zusjes uit ’t zelfde nest. Hij/zij zal er alleen in tijd wat langer over doen. Door later 2 van dit soort achterblijvertjes met elkaar te kruisen, zal oorspronkelijk wel leiden tot biggetjes die daaruit kleiner geboren worden, , maar ook deze nakomelingen zullen uitgroeien tot volle grootte vanwege hun genetische voorbestemming, precies zoals alle andere.
Varkens die het resultaat zijn van kruisingen, worden niet erkend als een ras, vermits ze niet beschikken over een erkende stamboom waarbij de bloedlijnen lijn na lijn gecontroleerd worden op genetische kwaliteiten en afwijkingen door een rasvereniging. Voortvloeiend uit zo’n willekeurig genetisch breisel, kan men niet garanderen dat de nakomelingen zullen uitgroeien tot een welbepaald (klein) type en ook niet zo zullen blijven, dus ook niet qua grootte. Ieder individueel varken uit zo’n mix kan zijn eigen sterkere fysische- en/of gedragskarakteristieken ontwikkelen dan verwacht. Dit is het gevolg van erfelijkheid van die typische genen door deze kruisingen, en, kan leiden tot ongewenste karakter- en doorgroei- eigenschappen die niet gezien noch voorspeld kunnen worden bij de geboorte of in het eerste aantal weken. Dus ook niet op ‘t moment van verkoop/overdracht van zo’n big!
Wij, als fokkers, zijn het evenmin eens met het binnen houden van varkens als huisdieren. Het zijn geen honden en ook geen katten. Het staat overduidelijk vermeld op de website v.d. K.K.V.N. dat varkens strikt minimaal 200m2 graasweide per dier beschikbaar moeten hebben en minimaal per twee of meer moeten gehouden worden, gezien het gaat om uitgesproken kuddedieren en anders verkommeren van eenzaamheid.
Wanneer u hobbyvarkens wil aanschaffen, zullen wij u met heel veel trots en plezier al onze dieren willen laten zien en ál uw vragen graag beantwoorden, vooraleer een aanbetaling van u te ontvangen. Ga er a.u.b. niet van uit dat een biggetje dat gefotografeerd werd kort na zijn geboorte (met zo’n ca. 500gr gewicht) of van een paar dagen oud, klein zal blijven na twee of drie jaar.
Gebruik uw gezond verstand, stel al uw vragen aan ons. Gaat u toch kijken uit interesse bij verkopers van die zogenaamde minivarkens, vraag dan vooral ook om volwassen varkens uit hun fokprogramma (+ de ouderdieren van de biggen) te mogen zien met eigen ogen, EN bovenal, denk aan uw eigen lange termijnverbintenis en uw verantwoordelijkheid bij het houden van hobbyvarkens. Volg daarom bij voorkeur een workshop over het houden van hobbyvarkens, waarbij u open en eerlijk alle pro’s en contra’s leert kennen,… vooraleer u in zee gaat. Wij houden deze workshops minstens 1 x per jaar hier bij ons, maar gezien onze open samenwerking onderling tussen de kunefokkers, mag u ze ook volgen bij onze collega-fokkers elders in ’t land als de locatie of de timing u beter past.
Oké, hoe erg is het dat ik bij het lezen van 'als fokker' het eerste aan deze site dacht en me toen besefte dat het over het fokken van varkentjes ging...quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
voor iedereen die ineens een teacup pig wil![]()
![]()
(ja het was schattig.. maar wacht maar tot ie ineens 25 kilo is!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
In de film van Sony dan wel klikquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:08 schreef Zhenar het volgende:
NPH schijnt de hoofdrol in De Smurfen te hebben![]()
Ik was er al achter gekomen, toen ik op marktplaats foto's van 'de moeder' bij een nestje varkentjes zag staanquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
voor iedereen die ineens een teacup pig wil![]()
![]()
(ja het was schattig.. maar wacht maar tot ie ineens 25 kilo is!)
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:02 schreef Wumbo7 het volgende:
Jaja, de nieuwe promo:
Promo Aflv. 17 season 5 Of Course guest starring Jennifer Lopez
http://www.how-i-met-your(...)5-17-jennifer-lopez/
Dat ziet er leuk uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:02 schreef Wumbo7 het volgende:
Jaja, de nieuwe promo:
Promo Aflv. 17 season 5 Of Course guest starring Jennifer Lopez
http://www.how-i-met-your(...)5-17-jennifer-lopez/
Je bent er voor wakker gebleven?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 03:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb hem net gezien. Leuke aflevering!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je bent er voor wakker gebleven?![]()
Download staat aan bij mij
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Goede aflevering inderdaad!Barney die op die kruk gaat zitten om eraf te vallen
![]()
![]()
Ik heb dan ook gedronkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Bragi het volgende:
De terugkomende "But uhm" was ook wel grappig.
Ik was het in eerste instantie niet van plan, maarjah nu ik toch op was kon ik het net zo goed kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je bent er voor wakker gebleven?![]()
Download staat aan bij mij
Ik zat te twijfelen, omdat ik weet dat J.Lo wel wat ouder is vandaag de dagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:16 schreef Ritmo het volgende:
Hehe dat er mensen zijn die Jennifer Lopez niet herkennen.
Niet opgelet tijdens aflevering 'Jenkins'? Als Robin 'but uhm' zegt, moet je drinken.quote:
Jawel. Had de link niet gelegd met de poster die ging die drinken en het drinkspelletje in HIMYMquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet opgelet tijdens aflevering 'Jenkins'? Als Robin 'but uhm' zegt, moet je drinken.
Rules of engagement een tweede kans geven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg mensen, wat zijn verder nou aardige comedy's? Ik volg naast HIMYM Two and a half men uit verveling, is wel ok, maar niet briljant. Rules of Engagement leek me toen het op tv was eigenlijk niets. Is er verder nog wat leuks?
Off centre heb ik gezien ja, was ook leuk. Better Off Ted heb ik na 5 minuten weer uitgezetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
Rules of engagement een tweede kans geven.
Verder is the Big Bang Theory erg vermakelijk. Anders oudere series als Coupling en Off Centre.
En Better Off Ted vind ik ook wel erg leuk
Dat Jeff er in het laatste seizoen niet meer bij zit nekte de serie inderdaad. Hij was wel een beetje de Barney van Couplingquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:14 schreef Mirel het volgende:
Community is een nieuwe serie die erg goed is. Veel verborgen grappen zitten erin, wel beetje snel soms. En Coupling is misschien wel de beste comedyserie die er ooit was. Ik heb daar nog iets van 10 eps van te gaan, en het is echt geniaal. Goed geschreven, hoe altijd alles door elkaar komt tot een grote rotzooi. En Jeff is een held.![]()
![]()
Het lijkt me toch duidelijk dat dat niet het geval is? Er werd na de break-up al heel snel gehint dat Robin binnenkort de love of her life zou ontmoetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef Bragi het volgende:
Als er maar niet weer een Barney/Robin-romance aan zit te komen.
Its always sunny in Philadelphia... best comedy everrrquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg mensen, wat zijn verder nou aardige comedy's? Ik volg naast HIMYM Two and a half men uit verveling, is wel ok, maar niet briljant. Rules of Engagement leek me toen het op tv was eigenlijk niets. Is er verder nog wat leuks?
Coupling nog nooit gezien zekerquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Its always sunny in Philadelphia... best comedy everrr![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Slechtste comedy ooit: Coupling (US).
Ik gebruik tvcountdown.comquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef Jivis het volgende:
Misschien moeten jullie de volgende keer maar myepisodes.com gebruiken, om teleurstellingen te voorkomen.
ik ook, weer een week zonderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:01 schreef booo het volgende:
Shiiiit. Ik had vandaag echt zin in een nieuwe HIMYM
Dan wel irritant als myepisodes aflevering aankondigt die ik nergens kan vinden, zoals met The Bridgequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef Jivis het volgende:
Misschien moeten jullie de volgende keer maar myepisodes.com gebruiken, om teleurstellingen te voorkomen.
Awesomequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:34 schreef Bragi het volgende:
Promo voor volgende aflevering: http://www.how-i-met-your(...)afl-say-cheese-5-18/
Volgens een beschrijving van de episode brengt Ted een date mee.quote:
Vond ik ook GENIAAL!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef =HellFire= het volgende:
Hahahah, Andy van The Office US refereert naar HIMYM.
quote:
Bleu.quote:
Whatever.quote:
Ik vond 'm wat middelmatig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef Horloge het volgende:
Een van de beste afleveringen van dit seizoen.
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Dat is pas echt voor humorloze paupers.
Inderdaad. Barney's werk was voor mij altijd een beetje de humorvolle kern van de showquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vind het jammer dat ze niet meer ingaan op t werk van Barney en dat Barney geen suit up/look at me zegt
Oneens, vond Barney juist erg leuk in de afgelopen aflevering.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Barney begint nu een beetje te vervelen, hopelijk komt ie erachter dat ie homo is in de season finale.![]()
Hoezo? Omdat als die allemaal mannen gaat versieren en mee naar bed neemt het opeens vies wordt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef RedFighter het volgende:
Ik mag hopen dat hij in de serie niet homo wordt, dat zou de hele serie verpesten (denk ik)
Maar jammer dat het nog 2 weken duurt voor de nieuwe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
http://www.allposters.com/-st/Motivational-Posters_c12920_.htmquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Ace1 het volgende:
Is het mogelijk om die posters die Barney op z'n kantoor heeft ergens van het internet af te plukken? In goeie kwaliteit, om te printen?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind het echt zó irritant dat er steeds weken tussen zitten dat er geen afleveringen zijn. Doe dan één goede break, voor mijn part van een maand of 2, maar dan daarna gewoon elke week een aflevering.
Mja.. dan moet ik ze kopen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.allposters.com/-st/Motivational-Posters_c12920_.htm
Die dingen heten dus Motivational Posters
http://www.imdb.com/title(...)=150214034#150214034quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind het echt zó irritant dat er steeds weken tussen zitten dat er geen afleveringen zijn. Doe dan één goede break, voor mijn part van een maand of 2, maar dan daarna gewoon elke week een aflevering.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Franktastic1984 het volgende:
April 5: Preempted for NCAA Men's basketball finals ( Preemp-TED![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op maandag 5 april 2010 22:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoiler Alert!Ik wou nu al dat ik het niet gelezen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door Gamer_V op 05-04-2010 22:41:20 ]Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
past goed bij haar personage dus maakt niet uitquote:
Of of of of... je download het?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef 2Mini het volgende:
Seizoen 3 net een weekje binnen op DVD.. binnen 2 dagen alles al gezien
Nu moet ik seizoen 4 kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |