Dacht ik ook. Er leek wel 'iets' te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik dacht op gegeven moment dat Ted en Robin weer wat kregen, toen ze beide op de bank zaten
Ik vind dat je gelijk hebt, ondanks dat de grappen zelf wel humoristisch zijn heeft het gehele plaatje wel z'n magie verloren. Maar zolang ik elke week met plezier kijk blijf ik kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef ErikT het volgende:
Sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Verveling
2. Gewoonte
3. Omdat ik het af wil zien
4. Omdat ik tegen beter weten in hoop op betere tijden
5. Een combinatie van 1-4.
Ik weet welke aflevering je bedoelt, maar dat was niet bedoelt als de naked man, maar een misverstand. Monica vroeg hem naar binnen voor wat te drinken, en Joey dacht dat ze daarmee sex bedoelde...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef bigbass het volgende:
Ik kan er geen clipje van vinden, maar ik zag laatst op tv een aflevering van friends waarin Joey the Naked Man op Monica probeert
true, maar het was toch wel een naked man, hij kleede zich snel uit toen ze de andere kant op keek en hoopte op een naked man-effect.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:44 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik weet welke aflevering je bedoelt, maar dat was niet bedoelt als de naked man, maar een misverstand. Monica vroeg hem naar binnen voor wat te drinken, en Joey dacht dat ze daarmee sex bedoelde...
het is trouwens aflevering s03e06: The One with the Flashback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |