1. Vervelingquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:23 schreef Bragi het volgende:
Waarom blijf je dan kijken als je het hele seizoen, met uitzondering van één aflevering, matig vindt?
Als je het af wil zien, kun je nog lang noodlijdend toekijken, want de bedoeling van de makers was om na zo'n zeven seizoenen het moeder-verhaal af te sluiten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Verveling
2. Gewoonte
3. Omdat ik het af wil zien
4. Omdat ik tegen beter weten in hoop op betere tijden
5. Een combinatie van 1-4.
The Pineapple Incident is dan ook 1 van de beste afleveringen ooit. Al je vrienden bellen om een avond te reconstrueren is natuurlijk erg herkenbaar. (en de kans dat 1 van de komende 5 dagen nodig gaat zijn is ook aanwezig)quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Mavro het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik HIMYM minder vind geworden. TBBT vind ik zelfs leuker! Maar de aflevering van dinsdag vond ik dan wel weer leuk.
Ik had er eigenlijk niet op gelet dat ik HIMYM niet meer van hetzelfde niveau vond totdat ik gisteren op RTL 5 die aflevering keek waar Ted zo dronken is dat hij niet meer weet wat er de nacht daarvoor gebeurd is (met de ananas en de chick in zijn bed terwijl hij juist Robin wilde versieren) en toen viel het niveauverschil mij ineens op.
Anyways, ik kijk het nog steeds met plezier hoor. The Office is de laatste tijd pas ECHT prut geworden. Daar moet ik me helemaal toe zetten.
Ze zijn nu bij seizoen 6 en het wordt blaaaa. Dus je kunt nog wat seizoenen vooruitquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
The Pineapple Incident is dan ook 1 van de beste afleveringen ooit. Al je vrienden bellen om een avond te reconstrueren is natuurlijk erg herkenbaar. (en de kans dat 1 van de komende 5 dagen nodig gaat zijn is ook aanwezig)
Ik vond de laatste 2 afleveringen weer erg leuk, daarvoor vond ik dit seizoen ook minder.
Tot wanneer is The Office eigenlijk leuk? Ik zit nu in seizoen 2, maar als het na enkele seizoenen minder wordt lijkt me dat een mooi moment om te stoppen.
Thanks!quote:
Dit is 5quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:15 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ze zijn nu bij seizoen 6 en het wordt blaaaa. Dus je kunt nog wat seizoenen vooruit
Ze heeft het over The Office.quote:
Dacht ik ook. Er leek wel 'iets' te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:21 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik dacht op gegeven moment dat Ted en Robin weer wat kregen, toen ze beide op de bank zaten
Ik vind dat je gelijk hebt, ondanks dat de grappen zelf wel humoristisch zijn heeft het gehele plaatje wel z'n magie verloren. Maar zolang ik elke week met plezier kijk blijf ik kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef ErikT het volgende:
Sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Verveling
2. Gewoonte
3. Omdat ik het af wil zien
4. Omdat ik tegen beter weten in hoop op betere tijden
5. Een combinatie van 1-4.
Ik weet welke aflevering je bedoelt, maar dat was niet bedoelt als de naked man, maar een misverstand. Monica vroeg hem naar binnen voor wat te drinken, en Joey dacht dat ze daarmee sex bedoelde...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef bigbass het volgende:
Ik kan er geen clipje van vinden, maar ik zag laatst op tv een aflevering van friends waarin Joey the Naked Man op Monica probeert
true, maar het was toch wel een naked man, hij kleede zich snel uit toen ze de andere kant op keek en hoopte op een naked man-effect.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:44 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik weet welke aflevering je bedoelt, maar dat was niet bedoelt als de naked man, maar een misverstand. Monica vroeg hem naar binnen voor wat te drinken, en Joey dacht dat ze daarmee sex bedoelde...
het is trouwens aflevering s03e06: The One with the Flashback
Naar mijn mening niet, hij was er van overtuigd dat zij met hem naar bed wou, en handelde dus iets te snelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
true, maar het was toch wel een naked man, hij kleede zich snel uit toen ze de andere kant op keek en hoopte op een naked man-effect.
works 2 out of 3 times....
moa, is het in die ep in himym niet zo dat ted ook een vrij clear shot heeft, maat dat hij haar gewoon niet leuk genoeg vind en het met de naked man probeert? Of moet ik die ep even opneiwu kijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet, hij was er van overtuigd dat zij met hem naar bed wou, en handelde dus iets te snel
De naked man is juist als je denkt dat alles hopeloos is en dus een noodgreep
Zo deed/bedoelde Ted dat, ja. Maar dat is niet de strekking van The Naked Man.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
moa, is het in die ep in himym niet zo dat ted ook een vrij clear shot heeft, maat dat hij haar gewoon niet leuk genoeg vind en het met de naked man probeert? Of moet ik die ep even opneiwu kijken?
Anyhow, ik vond het wel erg dicht in de buurt komen.
De laatste was met Barney's telefoon. Als je die hebt gezien ben je weer helemaal klaar voor dinsdag!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Laatste ep was toch met de naked man?
Dan ben ik bij iig
Ik heb ze ook allemaal gezien, maar the playbook mijn favoriet denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En de naked man is inderdaad een van de beste!
die, of barney's appartmentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal gezien, maar the playbook mijn favoriet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
Ja, maar nuquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef Burdie het volgende:
Waarom staat dat in spoilers?.
We weten toch dat alle opties nog open zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Hmmmm...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:29 schreef Ritmo het volgende:
Gaan ze nu een tijdje door zonder lange breaks?
The Playbookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal gezien, maar the playbook mijn favoriet denk ik.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:46 schreef Vortix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |