Komt me even niet bekend voorquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Weet jij dan toevallig ook welke aflevering dat was dat Marshall nieuw werk heeft en aan de slag gaat als advocaat en in z'n eerste dag telkens met Lily aan de telefoon hing?
die klinkt iets slomer dan wat ie in de serie heeft of lijkt dat maar zo?quote:
quote:
Unfortunately right now our servers are overloaded and we have no more download slots left for non-members. Of course you can also try again later.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Heb maar even het geluid van het filmpje geript aangezien die link die ernaast staat niet lekker werkt...
S03E15: The Chain Of Screaming?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Weet jij dan toevallig ook welke aflevering dat was dat Marshall nieuw werk heeft en aan de slag gaat als advocaat en in z'n eerste dag telkens met Lily aan de telefoon hing?
Hier dan nog een keer het filmpje op youtobay. Misschien dat deze link wel werktquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Heb maar even het geluid van het filmpje geript aangezien die link die ernaast staat niet lekker werkt...
Jawel hoor. Eerste wat me opviel toen ik dat bord zag tijdens het kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:21 schreef 2Mini het volgende:
Niemand die opmerkt dat op dat bord van Barney CBS staat?
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet niet waarom precies, maar ik vond het onwijs grappig dat Marshall eerst heel cynisch deed over "Teddy Westside" en daarna opeens betuigde "I love it!"![]()
![]()
De hele ruzie in de bar was sowieso geniaal.
Ik had trouwens even verwacht dat Ted stiekem met The Mother had getelefoneerdMaar toen was het die blonde slet
Ik vond deze aflevering ook heel matig eigenlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:18 schreef slaapvaak het volgende:
Ik snap al die lyrische reacties niet, vind er echt nog maar weinig aan. Of het nou echt slechter is geworden of dat dezelfde humor me nu gaat vervelen, ik weet het niet.
Johquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:21 schreef 2Mini het volgende:
Niemand die opmerkt dat op dat bord van Barney CBS staat?
Het unieke hoogtepunt dit seizoen. Verder is het zeer matig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom, er zijn echt best leuke afleveringen geweest, dit seizoen. Ik vond The Playboek bijvoorbeeld echt hi-la-risch.
1. Vervelingquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:23 schreef Bragi het volgende:
Waarom blijf je dan kijken als je het hele seizoen, met uitzondering van één aflevering, matig vindt?
Als je het af wil zien, kun je nog lang noodlijdend toekijken, want de bedoeling van de makers was om na zo'n zeven seizoenen het moeder-verhaal af te sluiten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Verveling
2. Gewoonte
3. Omdat ik het af wil zien
4. Omdat ik tegen beter weten in hoop op betere tijden
5. Een combinatie van 1-4.
The Pineapple Incident is dan ook 1 van de beste afleveringen ooit. Al je vrienden bellen om een avond te reconstrueren is natuurlijk erg herkenbaar. (en de kans dat 1 van de komende 5 dagen nodig gaat zijn is ook aanwezig)quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Mavro het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik HIMYM minder vind geworden. TBBT vind ik zelfs leuker! Maar de aflevering van dinsdag vond ik dan wel weer leuk.
Ik had er eigenlijk niet op gelet dat ik HIMYM niet meer van hetzelfde niveau vond totdat ik gisteren op RTL 5 die aflevering keek waar Ted zo dronken is dat hij niet meer weet wat er de nacht daarvoor gebeurd is (met de ananas en de chick in zijn bed terwijl hij juist Robin wilde versieren) en toen viel het niveauverschil mij ineens op.
Anyways, ik kijk het nog steeds met plezier hoor. The Office is de laatste tijd pas ECHT prut geworden. Daar moet ik me helemaal toe zetten.
Ze zijn nu bij seizoen 6 en het wordt blaaaa. Dus je kunt nog wat seizoenen vooruitquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:29 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
The Pineapple Incident is dan ook 1 van de beste afleveringen ooit. Al je vrienden bellen om een avond te reconstrueren is natuurlijk erg herkenbaar. (en de kans dat 1 van de komende 5 dagen nodig gaat zijn is ook aanwezig)
Ik vond de laatste 2 afleveringen weer erg leuk, daarvoor vond ik dit seizoen ook minder.
Tot wanneer is The Office eigenlijk leuk? Ik zit nu in seizoen 2, maar als het na enkele seizoenen minder wordt lijkt me dat een mooi moment om te stoppen.
Thanks!quote:
Dit is 5quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:15 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ze zijn nu bij seizoen 6 en het wordt blaaaa. Dus je kunt nog wat seizoenen vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |