abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77819536
Het vorige deel: Slank #946 - Ik ga me echt niet excuseren :P

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:37:05 #2
331 Merel
Be here now.
pi_77819581
Oh Vik wat rot! Heel veel sterkte. En inderdaad, ga erheen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77819584
Zoals sigme zegt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_77819625
Vik. . Sterkte meid! En inderdaad, moeders gaan voor school!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:44:09 #5
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77819879
Wat zij zeggen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:44:10 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77819880
Damn Vik..
Sterkte !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:53:20 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77820244
TVP. Ik probeer eerst m'n vader even te bereiken om even te horen hoe en wat en dan beslis ik verder. Ben nu intussen nog aan het doorwerken, want met piekeren en wachten bereik ik ook niks.
Niet meer actief op Fok!
pi_77820519
Sterkte vik, er wordt aan je gedacht
pi_77820645
Ohhh Vik, wat schrikken! Sterkte!

Sigme, platte kaas is pretty much gewoon kwark Ik vind het ook een malle uitdrukking, nu ik er zo eens over nadenk. Net als je plattekes voelen
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:03:34 #10
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_77820693
Heel veel sterkte Viking!

Platte kaas is inderdaad kwark denk ik. De appelsien zat er bij, de wortel en de rijstwafel werden een halfuurtje later opgegeten...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_77820722
Oh jee Vik, sterkte!
pi_77820738
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh Vik, wat schrikken! Sterkte!

Sigme, platte kaas is pretty much gewoon kwark Ik vind het ook een malle uitdrukking, nu ik er zo eens over nadenk. Net als je plattekes voelen
Je moet ook niet aan je platjes voelen .
Het was toch dat je 'm flink had hangen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:04:41 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77820746
Sterkte Vik!

En welkom nog aan Sjaapje.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77821008
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:03 schreef Sjaapje het volgende:
Heel veel sterkte Viking!

Platte kaas is inderdaad kwark denk ik. De appelsien zat er bij, de wortel en de rijstwafel werden een halfuurtje later opgegeten...
Tis wel grappig om te lezen....

Had laatst door zoiets ook zo'n misverstand. Ik als fotograaf zou iemand fotograferen....Mjah....zegt de bredase, " Ik heb daar helemaal geen neus voor" Nou ja, zeg ik, jou neus komt super op de foto Bedoelde ze dat ze niets van fotografie weet Sorry

Mijn lijstje vandaag:

o: 2 krackers met smeerkaas en smeerworst
t: fruitsalade van appel en druif (en een heel klein puntje appeltaart van jarige collega -was lekkah )
l: Tomaat paprikasoep en een salade van gemengde sla, ei, spek en dressing.
t: eierkoek
d: stukje gepocheerde zalm, peultjes met beetje paturain en champignons en aardappelpuree
t: twee bolletjes hertog light ijs

En nu aan de thee
pi_77821052
Viking, wat schrikken! Het is een cliche, maar in het ziekenhuis is ze in de beste handen. Sterkte!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:11:44 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77821060
Klinkt als een fijn lijstje An, maar ik ben echt slecht in het beoordelen van lijstjes .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77821273
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt als een fijn lijstje An, maar ik ben echt slecht in het beoordelen van lijstjes .
Ik ben het ook een beetje kwijt, daarop pleur ik ze hier neer ter beoordeling
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:16:20 #18
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77821275
Ik houd jullie niet meer bij

Sterkte voor Viking en verder heb ik geen idee wat er zoal aan de hand is.

Een lijstje dan maar

O: een lepel chocopasta, verse ananas en een klein kommetje brinta
S: krachttraining
T: yoghurt met verse ananas en beetje muesli
L: 2x muesli/notenbrood met kaas
T: 1 droge rijstwafel ---> was ik vergeten!!
T: 2x brood kipfilet
D: pasta met véél saus van tonijn, 1 courgette, 1/2 bakje champs en gepelde tomaten

[ Bericht 4% gewijzigd door _Calimero_ op 09-02-2010 20:33:37 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:17:25 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77821325
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ben het ook een beetje kwijt, daarop pleur ik ze hier neer ter beoordeling
Mijn mening is een slecht referentiepunt. Beter hoor je iets van kwak, sigme, coldfeet, mini, uniek, etc
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:18:41 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77821384
Hoi!
Oei Viking! Sterkte ermee

En welkom sjaapje!

Lijstje Erg veelzijdig vandaag

O: twee bruine bolletjes met casselerrib
T: Eat Natural mueslireep
L: twee bruine bolletjes met casselerrib
T: bruin bolletje met casselerrib
D: restje tomatensoep met twee sneetjes brood
T: Griekse yoghurt met jam

Per bolletje 2 plakjes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77821465
Welkom sjaapje

Ohja m'n lijstje

O: dubbele boterham met choco(pasta )
T: peer
L: dubbele boterham met ananasroomkaas, dubbele met likkepot
T: appel, dropje, 2 worteltjes
D: macaroni met paprika en makreel uit blik
T: (ga ik nog eten) yoghurt met appel/kaneel prutje (van de AH)

Verder heb ik nog Evy les 13 gedaan in een best grote ronde, zodat ik niet zo goed wist waar ik precies liep en of ik wel een beetje binnen een redelijke afstand bleef... Gelukkig was ik na een kwartier langer dan de evyles wel thuis.
pi_77821473
Sterkte Vik!

Ik heb het de hele dag al zo enorm koud. Ik wil lente!!

Mijn lijstje is iets veranderd:

O: 2 crackers met filet américain, 1 met rauwkostsalade en 1 met pindakaas/sambal/komkommer
T: nog een cracker pindakaas/sambal/komkommer
S: stepshape/interval
L: 1x geroosterd brood met 2 gekookte eitjes en een plakje ham en een minneola; lekker!!
T: appel
T: wodka, light chips ovenzoutjes
D: varkenshaas met gebakken champignons met platte peterselie en sperzieboontjes rode bietjes met zure komkommer.
toe: kwark/limoen/zoetstof Chocolademousse van vitalinea
T: thee met 2 blokjes pure choco
pi_77821493
An, ik ben er niet wild van Smeerkaas en smeerworst, brrr. Je lunch is echt behoorlijk licht, ik ben geen fan van eierkoeken en je D is ook wat licht (of je moet veel aardappel hebben gegeten).

En light ijs is echt verschrikkelijke rotzooi Kun je niet veel beter een bol minder nemen en dan gewoon roomijs?
pi_77821514
En dank je voor het commentaar Sigme!

Het avondeten was inderdaad een beetje te licht, dus ik heb zilvervliesrijst toegevoegd. En ik brouw wel eens papjes waarin de lepel rechtop kan blijven staan. Zal het morgen eens afwegen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:23:38 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77821583
Makreel uit blik klinkt echt... ffffiieees
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:24:14 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77821604
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
An, ik ben er niet wild van Smeerkaas en smeerworst, brrr. Je lunch is echt behoorlijk licht, ik ben geen fan van eierkoeken en je D is ook wat licht (of je moet veel aardappel hebben gegeten).

En light ijs is echt verschrikkelijke rotzooi Kun je niet veel beter een bol minder nemen en dan gewoon roomijs?
I rest my case
pi_77821620
Jeetje Vik, da's schrikken . Sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:25:42 #28
236335 neen
schone schijn
pi_77821666
Ik had dus de auto van m'n buurvrouw geleend vanochtend, ga ik zo de sleutels terugbrengen met bloemen jeweets is ze niet thuis
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:25:43 #29
277802 _Calimero_
pi_77821668
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

6 eetlepers havermout in 200ml melk? Heb je een fijne weegschaal, zodat je kan wegen hoeveel havermout dat is? (Als ik 6 eetlepels havermout in minder dan een kwart liter melk gooi, wordt dat geen pap maar beton.) Ik denk dat je lijstje redelijk ok is, al vind ik het diner wat licht.
misschien dat ik het daarom niet luste, want ik deed er steeds véél meer in. Je merkt pas dat het zo dikkig wordt als het al te laat is, itt tot brinta
pi_77821684
OK, ik heb bij iedereen wat te zeiken Cali, waarom die lepel pasta? Vertel me alsjeblieft dat je niet vanmorgen vroeg met een lepel in de pot hebt zitten hengelen en het zo hebt opgelikt (*rolt met ogen ). Puike lijst trouwens, dat wel.
Maria, je weet dat die Eat-Naturalgevallen echt alleen zijn voor als je omvalt van de honger en er verder niets anders is? Puff, Likkepot?

Die van Co is wel nice (bietjes! ), zij het misschien net iets te low-cal naar mijn zin.
pi_77821688
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef ColdFeet het volgende:

Juist heel veel groenten...bijna 200 gram peultjes met champignons en nu zit ik vol

En ik kan de lightijs ook gewoon niet nemen, maar had zin in zoet

Overigens heb ik de koffie, cola light, snoep en chips al zo goed als verbannen, dus alles op zijn tijd
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:26:55 #32
236335 neen
schone schijn
pi_77821723
Koffie verbannen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:27:22 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77821746
Mijne is ook nog wat anders geworden:

O: 2 boterhammen (appelstroop/pindakaas)
T: -
L: 500 ml biogarde met ca. 10 rozijntjes
T: 1 speculaasje
D: vegetarische lasagne met ricotta en courgette
T: -

*duikt weg
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:28:32 #34
277802 _Calimero_
pi_77821806
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik heb bij iedereen wat te zeiken Cali, waarom die lepel pasta? Vertel me alsjeblieft dat je niet vanmorgen vroeg met een lepel in de pot hebt zitten hengelen en het zo hebt opgelikt (*rolt met ogen ). Puike lijst trouwens, dat wel.
Maria, je weet dat die Eat-Naturalgevallen echt alleen zijn voor als je omvalt van de honger en er verder niets anders is? Puff, Likkepot?

Die van Co is wel nice (bietjes! ), zij het misschien net iets te low-cal naar mijn zin.
Ik leef al 4 dagen in een eetbui ofzo en vandaag dreigde niet anders te gaan, maar na die ene lepen (was pot leeg) besloot ik maar weer eens normaal te gaan doen.
En op die ene lepel na, vond ik het een prima lijst
pi_77821832
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verder heb ik nog Evy les 13 gedaan in een best grote ronde, zodat ik niet zo goed wist waar ik precies liep en of ik wel een beetje binnen een redelijke afstand bleef... Gelukkig was ik na een kwartier langer dan de evyles wel thuis.
Jij houdt je niet aan de voorgeschreven rustdagen!! En ik iets te veel, want Evy 10 heb ik weer uitgesteld tot morgen..
pi_77821842
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Juist heel veel groenten...bijna 200 gram peultjes met champignons en nu zit ik vol

En ik kan de lightijs ook gewoon niet nemen, maar had zin in zoet

Overigens heb ik de koffie, cola light, snoep en chips al zo goed als verbannen, dus alles op zijn tijd
Dan heb je denk ik echt wat te weinig gegeten, vandaag.

't Is altijd een lastig evenwicht tussen jezelf wel lekkere dingen toestaan, maar niet teveel snoepen. Ik ben meer enthousiast over de appeltaart dan over de eierkoek; als je dan wat 'fouts' neemt, neem dan in ieder geval iets echt lekkers

Light ijs, brrrr. Lees de verpakking eens
pi_77821877
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Makreel uit blik klinkt echt... ffffiieees
Het is budgettechnisch zeer verantwoord voor mijn negatieve saldo zonder inkomsten op dit moment en lekkerder dan tonijn uit blik. Al staat het een stuk sjieker om 'uit blik' weg te laten natuurlijk
pi_77821919
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan heb je denk ik echt wat te weinig gegeten, vandaag.

't Is altijd een lastig evenwicht tussen jezelf wel lekkere dingen toestaan, maar niet teveel snoepen. Ik ben meer enthousiast over de appeltaart dan over de eierkoek; als je dan wat 'fouts' neemt, neem dan in ieder geval iets echt lekkers

Light ijs, brrrr. Lees de verpakking eens
Leg dat van de appeltaart en eierkoek dan eens uit? Qua calorieën wint de appeltaart, maar daar zitten meer voedingsstoffen in...bedoel je dat?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:31:36 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77821942
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is budgettechnisch zeer verantwoord voor mijn negatieve saldo zonder inkomsten op dit moment en lekkerder dan tonijn uit blik. Al staat het een stuk sjieker om 'uit blik' weg te laten natuurlijk
Ik krijg een beetje zo'n Sheba-erlebnis erbij .
pi_77821966
Lijstje:

O: Brinta
T: anderhalve peer
L: tosti (met alleen kaas), gekookt eitje
T: volkoren boterham met gestampte muisjes
T: bakje kwark
S: Pilates
D: volkoren spaghetti met gegrilde courgette, aubergine, rode en gele paprika, wat uitgebakken spekjes, tijm

Ik vind Pilates bij m'n nieuwe sportschool zo fijn. . De juf heeft een heel fijne, zachte stem en zegt dingen over het beheersen van je lichaam en in contact zijn met jezelf en zo. .
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:32:34 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77821979
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:

Maria, je weet dat die Eat-Naturalgevallen echt alleen zijn voor als je omvalt van de honger en er verder niets anders is?
Ik weet! Hij was voor in de trein, toen ik i.v.m. haast nog niks anders bij me had Er zit op mijn station dan niks anders dan een Kiosk dus dan vind ik Eat Natural repen (met grote noten enzo ) beter en lekkerder dan evergreen of zoiets! Al is het natuurlijk zeker niet optimaal.
Verder vind ik mn lijstje, op de eenzijdigheid na, wel puik trouwens
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77822237
* MevrouwPuff schiet meteen in de verdediging!
CF: het is slecht yeah i know, en ik heb de ingrediëntenlijst zelfs gelezen! Raar dat ik het nog eet inderdaad maar m'n vriend had het gekocht, het is de enige vleeswaar die ik in huis heb en ik vind het zonde om eten weg te gooien.

Anne: je hebt goed opgelet! Vanmiddag was ik om vier uur al klaar en na een frustrerende middag 'op het krukje zitten' was ik wel toe aan iets om m'n gedachten ervan af te zetten. Zou het erg zijn dan, qua blessurekans en spierpijn? Les 14 ga ik btw niet morgen doen, ik schrok ervan toen ik hoorde wat je dan gaat lopen
pi_77822241
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Leg dat van de appeltaart en eierkoek dan eens uit? Qua calorieën wint de appeltaart, maar daar zitten meer voedingsstoffen in...bedoel je dat?
Ja, ik ben ook benieuwd! Om de een of andere duistere reden denkt mijn vriendje dat eierkoeken gezond zijn en ik krijg dat maar niet uit zijn hoofd. Ik heb wetenschappelijke feiten nodig om deze rationele man te overtuigen!
pi_77822477
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

Anne: je hebt goed opgelet! Vanmiddag was ik om vier uur al klaar en na een frustrerende middag 'op het krukje zitten' was ik wel toe aan iets om m'n gedachten ervan af te zetten. Zou het erg zijn dan, qua blessurekans en spierpijn? Les 14 ga ik btw niet morgen doen, ik schrok ervan toen ik hoorde wat je dan gaat lopen
Haha, gezegend met een goed geheugen en ik 'zag' je ineens veel sneller vooruit gaan dan ik zelf . Qua spierpijn merk je het vrij snel natuurlijk, maar blessures sluipen er vaak langzaam in. Ik heb mijn knieen een beetje kapotgewandeld, dus daarom doe ik het iets rustiger aan - plus dat ik nul zelfdiscipline heb en veel liever onder het beroemde dekentje op de gerieflijke bank zit
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:48:51 #45
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77822600
Viking, heel veel sterkte! Hoop dat je nu wat duidelijk hebt al!

M'n soep was lekker, maar niet bijzonder. Zelfgemaakte naan is daarentegen heerlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:54:34 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77822873
Ik heb even met m'n vader gebeld en die klonk wel vrij relaxed, dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken vooralsnog. Ze kreeg het vanmiddag ineens heel koud en toen heeft m'n vader haar naar het zkh gebracht. En daar hebben ze dus geconstateerd dat ze ws een hartaanval heeft gehad. Ze heeft ook longontsteking momenteel en ik hoorde iets over een virus in het bloed, dus ze zijn haar nu uitgebreid aan het onderzoeken en ze moet een paar dagen tot een week blijven. Iig is ze nu in goede handen, maar ik houd m'n telefoon wel in de buurt natuurlijk. Just in case...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:56:20 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77822959
Sterkte Vik! Ik hoop dat het allemaal meevalt met je moeder.

Mijn daglijstje is nogal eh... zoet
o. berliner + half duits broodje met oude kaas
t. probiotisch drankje + ei + stukje chocolade
l. stuk cake + boterham filet + boterham eiersalade + cracker appelstroop
t. banaan + stuk cake + stuk taart
d. 8 olijven + bordje salade van krautsalade, gewone sla, sperziebonen, geitenkaas, komkommer en dressing+ sperziebonen + vleesspies in pepersaus + sherry (?) vooraf, pruimenlikeur (?) achteraf, apfelschorle

Morgen maar even rustig aan met de zoetigheid
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:57:46 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77823026
Oh, en makreel uit blik is best eetbaar
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:58:28 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77823065
Beter dat ze even goed door de medische molen gaat Vik!
pi_77823334
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:31 schreef An24 het volgende:

[..]

De appeltaart bevat zeker meer kcal, en voor dat beetje appel hoef je 't ook niet te doen, maar (zelfgemaakte) appeltaart is echt iets lekkers, een traktatie. Als je dan af en toe als het je wordt aangeboden een stukje neemt, is dat niet zo'n ramp voor je lijn.
Eierkoeken zijn saai en droog en niet echt lekker enzo. en voor je het weet eet je ze elke dag, omdat die zak er toch nog ligt.

Misschien is het mijn persoonlijke voorkeur, maar ik heb liever af en toe iets echt lekkers, dan steeds middelmatige producten te eten om mijn hang naar zoet te bevredigen Zelfde geldt voor light-ijs. En als ik het mij goed herinner, ben jij best een liefhebber van lekker eten (van dat kookprogramma, toch?); ga dan voor het beste en het lekkerste, in plaats van voor suffe dingen als ontbijtkoek en eierkoek.
pi_77823377
Oh Vik, wat naar.
Hopelijk gaat het snel weer beter met je moeder.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:05:28 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77823389
Zo zie je maar dat smaak iets persoonlijks is. Ik vind eierkoeken lekkerder dan appeltaart.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:06:17 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77823429
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Zo zie je maar dat smaak iets persoonlijks is. Ik vind eierkoeken lekkerder dan appeltaart.
Ik ook. Word altijd misselijk van appeltaart.
pi_77823826
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De appeltaart bevat zeker meer kcal, en voor dat beetje appel hoef je 't ook niet te doen, maar (zelfgemaakte) appeltaart is echt iets lekkers, een traktatie. Als je dan af en toe als het je wordt aangeboden een stukje neemt, is dat niet zo'n ramp voor je lijn.
Eierkoeken zijn saai en droog en niet echt lekker enzo. en voor je het weet eet je ze elke dag, omdat die zak er toch nog ligt.

Misschien is het mijn persoonlijke voorkeur, maar ik heb liever af en toe iets echt lekkers, dan steeds middelmatige producten te eten om mijn hang naar zoet te bevredigen Zelfde geldt voor light-ijs. En als ik het mij goed herinner, ben jij best een liefhebber van lekker eten (van dat kookprogramma, toch?); ga dan voor het beste en het lekkerste, in plaats van voor suffe dingen als ontbijtkoek en eierkoek.
Das idd persoonlijke smaak dan. Ik vind eierkoek echt lekker en ontbijtkoek ook. En ja, ik heb idd ook een hele "fijne smaak" , maar zeg expres ook: ik kan ook genieten van de simpele dingen.

Er zijn mensen aan de lijn die dan zeggen: gadver, wat een saaie lunch, smaakt me niet. Dan hebben ze een dubbele boterham met kipfilet. En dan denk ik: dan is er echt iets mis, dat je zo iets gezonds niet lekker vind en ook nog eens saai vind omdat je aan de lijn doet? Maak het dan lekker met groenten denk ik dan. Dus mij zal je nooit iets zien eten omdat het moet omdat ik aan de lijn ben, das niet volgens mijn principes.

bedenk dus goed waar je over oordeelt dus
pi_77823864
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb even met m'n vader gebeld en die klonk wel vrij relaxed, dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken vooralsnog. Ze kreeg het vanmiddag ineens heel koud en toen heeft m'n vader haar naar het zkh gebracht. En daar hebben ze dus geconstateerd dat ze ws een hartaanval heeft gehad. Ze heeft ook longontsteking momenteel en ik hoorde iets over een virus in het bloed, dus ze zijn haar nu uitgebreid aan het onderzoeken en ze moet een paar dagen tot een week blijven. Iig is ze nu in goede handen, maar ik houd m'n telefoon wel in de buurt natuurlijk. Just in case...
Sterkte!! Maar bij een hartaanval val je toch flauw?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:16:50 #56
331 Merel
Be here now.
pi_77823950
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff schiet meteen in de verdediging!
CF: het is slecht yeah i know, en ik heb de ingrediëntenlijst zelfs gelezen! Raar dat ik het nog eet inderdaad maar m'n vriend had het gekocht, het is de enige vleeswaar die ik in huis heb en ik vind het zonde om eten weg te gooien.
Gaat dat over likkepot? Lekker gemalen varkentjes
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77823953
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag

7u: 2 boterhammen; confituur (met extra fruit van de Lidl, thuis eet ik altijd zelfgemaakt...) en kruidenkaas en 100 ml fruitsap
10u: 2 koffies zwart met koffiekoek (geen idee hoe dat in Nederland noemt, zoiets dat je bij de bakker koopt)
16u: 2 borden 'zelfgemaakte' soep (poedersoep geupdate met paprika, ajuin en tomatenpuree met 2 boterhammen kruidenkaas
18u: tas magere platte kaas met aarbei, appelsien, wortel, rijstkoek
19u: 40 min lopen
20u: heel veel spruitjes met gebakken aardappel en modzarellaburger
24u: misschien een biertje pintje op Erasmusfeestje maar zal vooral cola light worden...

Is wel grappig tijdens mijn studentenleven at ik dus niet veel, en tijdens stage/werk eet ik massa's, lang leve de omgekeerde wereld...
En bedankt iedereen voor het welkom, vond het best wel spannend zo posten
Edit: ik denk dus nederlands als ik dit schrijf, en dan komt er zoiets uit als biertje, waar haal ik het...
ajuin = ui?
appelsien is dat sinaasappelsap of sinaasappel?
en ik dacht dat een tas een kopje was?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:18:26 #58
236335 neen
schone schijn
pi_77824022
En sletsen zijn slippers!
pi_77824068
en confituur is jam? of marmelade?
pi_77824083
en rijstkoek is zeker rijstwafel ?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:21:27 #61
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_77824163
Fruitsap = sinasappelsap
Appelsien = sinasappel
En confituur is jam denk ik, zou niet weten wat marmelade is :$
en voor de rest allemaal juist (man ik wist niet dat er zoveel verschil was...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_77824230
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef P.F het volgende:

[..]

ajuin = ui?
appelsien is dat sinaasappelsap of sinaasappel?
en ik dacht dat een tas een kopje was?
en confituur is gewoon jam.

An, wel, 't is natuurlijk je eigen keuze wat je wel en niet eet, maar kijk uit met ontbijtkoek en eierkoek, eet ze niet iedere dag (want: loze calorieen!).
pi_77824242
Marmelade is een soort gelei jam met flintertjes sinaasappelschil..
quote:
Marmelade is een soort jam waarin de schillen van citrusvruchten en andere vruchten met het vruchtvlees worden meeverwerkt en hierdoor een wat bitter-zoete smaak heeft. Oranjemarmelade is hiervan het bekendste voorbeeld.

Het woord "marmelade" is ontleend aan de Portugese naam van de kweepeer, marmelo
pi_77824261
-dubbel-
pi_77824296
quote:
Jam of confituur is een voedingsmiddel bestaande uit een pasta van vruchten, dat op diverse wijzen wordt toegepast, waaronder als broodbeleg en in gebak.
Ahaa
quote:
Naast jam bestaat er ook confituur en marmelade. Ze worden alle drie op dezelfde manier gemaakt, met dit verschil:

* In confituur worden hele vruchten gebruikt, al kan het zijn dat tijdens de bereiding vruchten stuk gaan.
* Bij de bereiding van jam worden de vruchten gepureerd of tijdens de bereiding fijngehakt.
* Bij de bereiding van gelei wordt alleen het sap van de vruchten gebruikt.
* Marmelade wordt gemaakt met (de schillen van) citrusvruchten en heeft hierdoor een bitterzoete smaak.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:24:25 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77824308
Toenemende kans op sneeuw

Boven de Noordzee liggen sneeuwbuien te
wachten om ons land te veroveren.Tot
middernacht blijft het nog droog en
klaart het soms op.Het vriest licht tot
matig en de noordoostenwind zwakt af.

Komende nacht trekken de sneeuwbuien
geleidelijk het land op.Ze komen eerst
in het westen en noorden voor en daar
kan het plaatselijk glad worden.

Woensdag en donderdag vallen overal
sneeuwbuien en ligt het kwik in de
middag rond nul.Daarna wordt de vorst
getemperd en blijft het vaker droog.

Wéér sneeuw!
pi_77824309
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Gaat dat over likkepot? Lekker gemalen varkentjes
mooie mental images van lieve biggetjes krijg ik daarvan, en behoeftes om vegetarier te worden (al kan ik die toch niet lang volhouden)
Wat moet ik morgen dan meenemen op m'n brood
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:28:49 #68
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77824535
Jeetje Viking, wat schrikken! Hopelijk gaat het snel wat beter met je moeder. Veel sterkte!

Ik ben net terug van de EHBO-cursus. Nu even lekker zitten en niets doen.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77824573
Wie heeft er wel eens in S&G gepost ?
pi_77824899
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef P.F het volgende:
Euhm, ik. . Hoezo?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:35:18 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77824946
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef P.F het volgende:
Nope.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:41:31 #72
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77825253
dit:
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik houd jullie niet meer bij

Sterkte voor Viking en verder heb ik geen idee wat er zoal aan de hand is.
en dit:
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Een lijstje dan maar

was vandaag op een congres dus mijn lijstje is niet echt om over naar huis te schrijven, maar here goes:
O: havermout met banaan lijnzaad en pindakaas
T: klein cakeje + koffie met koffiemelk
L: beetje kip/pesto/patasalade, sla, 'bruin' broodje roomkaas, 'bruin' broodje ham, kaasbroodje (zo'n bladerdeegding) glas karnemelk +meer koffie met koffiemelk
T: bonbon en pepsi light
T: glas prosecco, glas rose, 2 bitterballen, 1 minikaassoufle, 3 blokjes kaas, kaaskoekje (waarom weet ik dat nog allemaal zo precies )
D: druiven met yoghurt en muesli, pot doperwtjes en worteltjes

waarom staat bij mij ipv de smiley Vikings avatar??? het is alweer normaal, nvm
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:47:25 #73
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77825545
Apart avondeten Blurred .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77825600
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euhm, ik. . Hoezo?
Ik zag dat topic toevallig in de AT staan en ik dacht: leuke mooie foto's, maar meer om aan mijn vriendje te geven of zo. Ik zou er zelf niet posten..

En toen was ik benieuwd wie wel!
pi_77825873
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zag dat topic toevallig in de AT staan en ik dacht: leuke mooie foto's, maar meer om aan mijn vriendje te geven of zo. Ik zou er zelf niet posten..

En toen was ik benieuwd wie wel!
Ik was jong, naïef, en ervan overtuigd dat m'n lichaam het enige was wat ik te bieden had. Ik had toen wel nog best een oké lijf, al zeg ik het zelf. . Tegenwoordig komt het niet meer in me op.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:53:29 #76
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77825888
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Rituals het volgende:
Apart avondeten Blurred .
Hehe ja, ik had niet zo'n honger maar wel zin in yoghurt en ik vond dat ik groente moest eten maar had geen boodschappen gedaan en had nog wel doperwtjes en worteltjes in de kast staan. Ik heb ze niet door de yoghurt gedaan hoor
pi_77826195
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik was jong, naïef, en ervan overtuigd dat m'n lichaam het enige was wat ik te bieden had. Ik had toen wel nog best een oké lijf, al zeg ik het zelf. . Tegenwoordig komt het niet meer in me op.
Ja die zijn ook mooi!
pi_77827009
Wow wat schrikken Vik!

Zo en nu even mn broertje onder de douche vandaan schoppen, ik wil ook .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77830082
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

en confituur is gewoon jam.

An, wel, 't is natuurlijk je eigen keuze wat je wel en niet eet, maar kijk uit met ontbijtkoek en eierkoek, eet ze niet iedere dag (want: loze calorieen!).
Dat komt goed...Ik eet er nog geen twee per week, anders zou het niet lekker meer zijn
pi_77830505
Ik vind eierkoeken niet zo lekker. Of ik moet er flink confituur op smeren en slagroom opdoen . Maar ontbijtkoek daarentegen vind ik echt lekker en het is misschien niet gezond. Maar er zit minder vet en kcals in dan in appeltaart en ik vind appeltaart niet lekkerder. Dus daarom eet ik weleens ontbijtkoek.

Net een enorm zielige film gezien, waarin ze allemaal gorilla's vermoordden. Ik moet dan heel hard tegen mezelf zeggen dat het maar een film is, maar dat lukt dan niet, want het doet me denken aan een docu die ik ooit zag over apen in het wild (ik geloof ook gorilla's) en daar ging een moederaap dood en het kindaapje wilde niet van haar zijde wijken, terwijl de rest van de groep verdertrok. En dat kleine aapje bleef net zolang zitten naast zijn dode moeder tot het ook stierf.

En ik kan me herinneren dat ik zo boos was op de filmmakers dat ze het beestje niet hadden gered.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:26:29 #81
331 Merel
Be here now.
pi_77831016
Oooh ja, dat is zielig Co! Denk dat ik de film niet eens uitgekeken zou hebben.

Volgens mij kom ik voor vandaag op ongeveer 2000 kcal uit. Hm.
pi_77834044
Viking, wat schrikken! veel sterkte
Kwak
pi_77834049
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:41 schreef Sjaapje het volgende:
Oké na een tijdje 'meelurken' toch wel tijd om zelf eens te reageren.
Ik doe voor de moment (3 maand) stage in Pécs Hongarije, maar anders ben ik stagair in Vlaanderen. Ah en ben nu 22, volgende maand 23. Vroeger kon ik echt eten wat ik wou, wat ik dan ook deed. Maar de laatste paar jaren komt er toch elke keer wat bij. En nu is die wat mij toch wat te veel geworden en is het tijd voor actie! Probleem is gewoon dat ik altijd honger heb. En dus ook gewoon te veel eet.
Ik ben meter 70 en zou graag iets van 58 kg wegen, dan ben ik echt slank want mijn benen zijn enorm gespierd, en daar moet ik nu eenmaal mee leven...
Nujah mijn meestal lijstje
O: 2-3 boterhammen met confituur/choco/kippewit/boursin/salami/...
T: appel
L: 2-3 boterhammen met kippewit/boersin/kaas/salami/slaatje en soms soep/salade erbij
T: hangt er van af: koekje, stuk zelfgemaakte cake, fruit, yogurt,chocolade,koffiekoek
D: Heel veel groenten, beetje vlees (max 100 gr) en pasta/rijst/aardappelen/... (daar heb ik in verminderd want dat at ik echt teveel)
T: Thee met bak magere yogurt/platte kaas met fruit en wat crunch of soms klein bakje chips
Drinken: water, thee, koffie, cola light

Maar heb zo wel elke dag mijn dom moment, zoals vanmorgen, had mijn appel mee maar mijn medestagairs waren allemaal een koffiekoek aan het eten zoals elke dag en vandaag kon ik het niet houden...
Daarnaast probeer ik wel zoveel mogelijk te sporten, Evy lessen heb ik niet echt nodig want loop met gemak een half uur of langer of ga een uurtje zwemmen (maar een gesloten zwembad en 10 cm sneeuw steken daar voor de moment wel stokken in de wielen) en fiets ik zeker hier meer als 30 min per dag meestal.

Shoot! Want vermageren doe ik helemaal niet, nujah een weegschaal heb ik niet zodus ik gok dat het ergens rond de 65-67 hangt.
welkom!!

Ik ben in mei een paar dagen in Pecs met mn koor en orkest (studenten), we geven ook een concert daar!
Kwak
pi_77834062
net thuis van een geweldig leuke avond!!

eerst lekker gegeten met de meiden van mn middelbare school. was ontzettend gezellig! Heb me alleen niet zo goed beheerst als ik van plan was... heb toch een toetje genomen. een dame blanche. maarrr heb er wel van genoten.

daarna belde een vriend me en ben ik in de kroeg beland, 1 glaasje wijn gedronken.

schade van vandaag 2500 kcal dat klinkt nu ineens wel als heel veel, maar t is nog onder mn onderhoud gelukkig... (mn theoretische onderhoud, dat wel)

en ik heb een nieuwe laptop besteld want deze is echt té oud en gaar en stuk...

lijstjes:
vandaag
o- cruesli, glas limonadesiroop
l- 2 volk. boterhammen met ham
t- rode paprika
t- 2 volk. boterhammen met ham
d-entrecote, patatjes, dame blanche
t- een glas wijn

schade: 2500 kcal

morgen
o- cruesli
t- appel
l- 2 volk. boterhammen met ham, gele paprika
t- 2 volk. boterhammen met ham
d- gehaktballetjes met spaghetti en worteltjes
t- mijn eerste poging tot het eten van een mineola, of als dat toch te eng is een peer.

totaal: 1700 kcal
Kwak
pi_77834071
en vier op een rij omdat toch iedereen al naar bed is

morgen weer psycho-educatiegroep...merk dat ik daar totaal geen zin meer in heb nu de therapie al begonnen is... maar we gaan wel! hoppa de trein in morgenochtend. dus nu naar bed, welterusten niemand!
Kwak
  woensdag 10 februari 2010 @ 03:17:24 #86
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_77834165
Dan ben ik al terug in Belgenland, maar Pécs is echt wel de moeite! (en dan zal alles wrsch wel klaar zijn voor Pécs 2010 want nu is alles nog bouwwerf).
Hongaarse DJ's moeten nog leren om niet 5 maal op 1 feestje hetzelfde nummer te draaien, was dat beu en heb vannacht ook maar 4u geslapen zodus naar bed want om 7u30 verwachten ze mij weer... Och en het bier is 'kwark' met een 'sinasappel' geworden
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_77834915
Nee. Ik wíl geen sneeuw meer. .
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:00:04 #88
331 Merel
Be here now.
pi_77834937
Ik ben die sneeuw inmiddels ook goed zat

Sjaapje, toen ik in de 4e klas zat heb ik een uitwisseling met Pécs gehad, dus wij gingen een weekje naar Pécs en daarna kwamen de Hongaren een weekje naar Nederland. Hartstikke leuk!
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:08:55 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77835005
Ok. Wát of wie is Pécs?

En sneeuw

Maar: goeiemorgen!
pi_77835062
hier ligt geen sneeuw
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:15:27 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77835065
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:14 schreef Blurred86 het volgende:
hier ligt geen sneeuw
Nou, in Gouda en Rotterdam wel. Je mag het hebben van mij!
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:17:11 #92
331 Merel
Be here now.
pi_77835080
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Wát of wie is Pécs?
Stad in Hongarije
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:19:03 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77835096
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:17 schreef Merel het volgende:

[..]

Stad in Hongarije
Aha. Werkelijk waar nog nooit van gehoord .
pi_77835137
Ik vroeg me al af of ik de enige was die Pécs niet kende. .
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:25:43 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77835180
Het sneeuwt heel erg hard hier...Zo er toch maar doorheen, moet heel veel regelen en doen vandaag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:39:10 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77835326
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:14 schreef conleche het volgende:
Ik vind eierkoeken niet zo lekker. Of ik moet er flink confituur op smeren en slagroom opdoen . Maar ontbijtkoek daarentegen vind ik echt lekker en het is misschien niet gezond. Maar er zit minder vet en kcals in dan in appeltaart en ik vind appeltaart niet lekkerder. Dus daarom eet ik weleens ontbijtkoek.

Net een enorm zielige film gezien, waarin ze allemaal gorilla's vermoordden. Ik moet dan heel hard tegen mezelf zeggen dat het maar een film is, maar dat lukt dan niet, want het doet me denken aan een docu die ik ooit zag over apen in het wild (ik geloof ook gorilla's) en daar ging een moederaap dood en het kindaapje wilde niet van haar zijde wijken, terwijl de rest van de groep verdertrok. En dat kleine aapje bleef net zolang zitten naast zijn dode moeder tot het ook stierf.

En ik kan me herinneren dat ik zo boos was op de filmmakers dat ze het beestje niet hadden gered.
Welke film is dat, Co?

Ik vind appeltaart lekkerder dan eierkoeken of ontbijtkoek .
Ik heb vannacht iets beter geslapen dan voorgaande nachten geloof ik, maar nog steeds niet voldoende . En ik wil geen sneeuw, want ik moet morgen met de trein naar Zwolle om m'n portfolio in te leveren .
Niet meer actief op Fok!
pi_77835407
Goeiemorgen . Van 10 tot 9 college, geen magnetron in de buurt en een vrij blut banksaldo. Dit gaat leuk worden joh ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77835823
hoi!
Ja doei.
pi_77836086
Moggels! Hoe is het met je mams Vik, nog nieuws? Hoop dat ze snel opknapt.

Ik lig thuis op de bank Te niezen en snotten en naar de wc te rennen En morgen moet ik naar Voorburg om m'n plan in te leveren en horen we wat we moeten doen voor de nieuwe module. Dus dan moet ik beterder zijn dan nu.

Hier (nog) geen sneeuw. Wel inmiddels twee uitnodigingen voor activiteiten op carnavalszaterdag (halp, nu moet ik kiezen) en zondag komt een reut mensen de optocht kijken, dat is stiekem traditie geworden (halp, blijven ze eten? Hoeveel lekkers haal ik in huis?!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77836376
Sneeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')