Je moet ook niet aan je platjes voelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh Vik, wat schrikken! Sterkte!
Sigme, platte kaas is pretty much gewoon kwarkIk vind het ook een malle uitdrukking, nu ik er zo eens over nadenk. Net als je plattekes voelen
Tis wel grappig om te lezen....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:03 schreef Sjaapje het volgende:
Heel veel sterkte Viking!
Platte kaas is inderdaad kwark denk ik. De appelsien zat er bij, de wortel en de rijstwafel werden een halfuurtje later opgegeten...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt als een fijn lijstje An, maar ik ben echt slecht in het beoordelen van lijstjes.
Mijn mening is een slecht referentiepunt. Beter hoor je iets van kwak, sigme, coldfeet, mini, uniek, etcquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben het ook een beetje kwijt, daarop pleur ik ze hier neer ter beoordeling
I rest my casequote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
An, ik ben er niet wild vanSmeerkaas en smeerworst, brrr. Je lunch is echt behoorlijk licht, ik ben geen fan van eierkoeken en je D is ook wat licht (of je moet veel aardappel hebben gegeten).
En light ijs is echt verschrikkelijke rotzooiKun je niet veel beter een bol minder nemen en dan gewoon roomijs?
misschien dat ik het daarom niet luste, want ik deed er steeds véél meer in. Je merkt pas dat het zo dikkig wordt als het al te laat is, itt tot brintaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
6 eetlepers havermout in 200ml melk? Heb je een fijne weegschaal, zodat je kan wegen hoeveel havermout dat is? (Als ik 6 eetlepels havermout in minder dan een kwart liter melk gooi, wordt dat geen pap maar beton.) Ik denk dat je lijstje redelijk ok is, al vind ik het diner wat licht.
Juist heel veel groenten...bijna 200 gram peultjes met champignons en nu zit ik volquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
An, ik ben er niet wild vanSmeerkaas en smeerworst, brrr. Je lunch is echt behoorlijk licht, ik ben geen fan van eierkoeken en je D is ook wat licht (of je moet veel aardappel hebben gegeten).
En light ijs is echt verschrikkelijke rotzooiKun je niet veel beter een bol minder nemen en dan gewoon roomijs?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik heb bij iedereen wat te zeikenCali, waarom die lepel pasta? Vertel me alsjeblieft dat je niet vanmorgen vroeg met een lepel in de pot hebt zitten hengelen en het zo hebt opgelikt (*rolt met ogen
). Puike lijst trouwens, dat wel.
Maria, je weet dat die Eat-Naturalgevallen echt alleen zijn voor als je omvalt van de honger en er verder niets anders is? Puff, Likkepot?
Die van Co is wel nice (bietjes!), zij het misschien net iets te low-cal naar mijn zin.
Jij houdt je niet aan de voorgeschreven rustdagen!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verder heb ik nog Evy les 13 gedaan in een best grote ronde, zodat ik niet zo goed wist waar ik precies liep en of ik wel een beetje binnen een redelijke afstand bleef...Gelukkig was ik na een kwartier langer dan de evyles wel thuis.
Dan heb je denk ik echt wat te weinig gegeten, vandaag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Juist heel veel groenten...bijna 200 gram peultjes met champignons en nu zit ik vol![]()
En ik kan de lightijs ook gewoon niet nemen, maar had zin in zoet![]()
Overigens heb ik de koffie, cola light, snoep en chips al zo goed als verbannen, dus alles op zijn tijd
Het is budgettechnisch zeer verantwoord voor mijn negatieve saldo zonder inkomsten op dit moment en lekkerder dan tonijn uit blik. Al staat het een stuk sjieker om 'uit blik' weg te laten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Makreel uit blik klinkt echt... ffffiieees
Leg dat van de appeltaart en eierkoek dan eens uit? Qua calorieën wint de appeltaart, maar daar zitten meer voedingsstoffen in...bedoel je dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik echt wat te weinig gegeten, vandaag.
't Is altijd een lastig evenwicht tussen jezelf wel lekkere dingen toestaan, maar niet teveel snoepen. Ik ben meer enthousiast over de appeltaart dan over de eierkoek; als je dan wat 'fouts' neemt, neem dan in ieder geval iets echt lekkers
Light ijs, brrrr. Lees de verpakking eens
Ik krijg een beetje zo'n Sheba-erlebnis erbijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is budgettechnisch zeer verantwoord voor mijn negatieve saldo zonder inkomsten op dit moment en lekkerder dan tonijn uit blik. Al staat het een stuk sjieker om 'uit blik' weg te laten natuurlijk
Ik weet! Hij was voor in de trein, toen ik i.v.m. haast nog niks anders bij me hadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, je weet dat die Eat-Naturalgevallen echt alleen zijn voor als je omvalt van de honger en er verder niets anders is?
Ja, ik ben ook benieuwd! Om de een of andere duistere reden denkt mijn vriendje dat eierkoeken gezond zijn en ik krijg dat maar niet uit zijn hoofd. Ik heb wetenschappelijke feiten nodig om deze rationele man te overtuigen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Leg dat van de appeltaart en eierkoek dan eens uit? Qua calorieën wint de appeltaart, maar daar zitten meer voedingsstoffen in...bedoel je dat?
Haha, gezegend met een goed geheugen en ik 'zag' je ineens veel sneller vooruit gaan dan ik zelfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Anne: je hebt goed opgelet!Vanmiddag was ik om vier uur al klaar en na een frustrerende middag 'op het krukje zitten' was ik wel toe aan iets om m'n gedachten ervan af te zetten. Zou het erg zijn dan, qua blessurekans en spierpijn? Les 14 ga ik btw niet morgen doen, ik schrok ervan toen ik hoorde wat je dan gaat lopen
De appeltaart bevat zeker meer kcal, en voor dat beetje appel hoef je 't ook niet te doen, maar (zelfgemaakte) appeltaart is echt iets lekkers, een traktatie. Als je dan af en toe als het je wordt aangeboden een stukje neemt, is dat niet zo'n ramp voor je lijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Leg dat van de appeltaart en eierkoek dan eens uit? Qua calorieën wint de appeltaart, maar daar zitten meer voedingsstoffen in...bedoel je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |