Welkom en succesquote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef An24 het volgende:
Hoi,
Mag ik ook meedoen? Zag het topic toen ik aan het posten was in trouwen![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
-edit- ik heb college in de Roetersstraat, bijvak aan de UvA.
Moehahahaquote:
Dondersquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boft CF eventjes dat ze gelijk het topic mag openen![]()
.
quote:
Haha, ja dat doe ik ook vaakquote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Rituals het volgende:
Welkom inderdaad An24!
Ik post ook vaak niets vanwege het onderwerp. Of dan wil ik iets typen, maar vind ik het niet belangrijk genoeg en dan haal ik het hele verhaal weer weg.
Stom eigenlijk hèquote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, ja dat doe ik ook vaak.
Ik post niet als het over hele ingewikkelde studiedingen gaat waar ik totaal geen verstand van heb. Zoals gisteren over die ethiek.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:00 schreef 3DMARK het volgende:
Pierre: nee, ik doe t niet....
Yolanthe: Je moet t doen Pierre
P: nee, ik doe t niet, kop of munt dan......
Y: Ok, kop of munt, oh Pierre, dat mag niet.
P: ja, maar ik doe t niet.....
Y: Pierre, ik moet t nu weten, anders ga ik naar de jury
P: ok
Y: oh Pierre, ik hoor net dat dat niet mag, je moet t toch doen
P: oh okee... uhm....Sieneke dan....
Ik heb wel een alfa-studie gedaan, maar vooral aandacht voor NL literatuur enzo en niet voor engelse literatuur of moeilijk filosofische dingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Stom eigenlijk hè.
Heel herkenbaar! Vooral als het gaat over alfa-studie-dingen, daar heb ik erg weinig verstand van.
Het gaat hier inderdaad ook met enige regelmaat over Engelse literatuur. Heb ik totaal geen verstand van.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb wel een alfa-studie gedaan, maar vooral aandacht voor NL literatuur enzo en niet voor engelse literatuur of moeilijk filosofische dingen.
En SPSS is ook al weggezakt. Goddank
Omdat ik een uva student ben en als je in de beta bieb inlogt met een science-account (wat alleen beta-studenten hebben) dan mag je gewoon printen. Ik print mn slides enzo altijd op de uva uit. Maar geloof dat het maximum 200 printjes per maand is ofzo, maar ik heb iig nog nooit aan het maximum gezeten.quote:
Zo te zien zijn m'n rechten bijgewerkt. Ik moest meer dan 200 berichten verwijderen voordat het percentage gebruikt onder de 100 kwamquote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef conleche het volgende:
Oh Sigme, ik wilde je PMen omdat je de reis die ik ga doen al hebt gedaan, maar je inbox is vol!!!
Daarmee zou je volgens mij op de computers bij psychologie en economie in moeten kunnen loggen. Want ik zie wel eens studenten uit die richtingen proberen om in te loggen op de Science computers en dat werkt dan nietquote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP!
Chico: ik moet er nog wel een tijdje heen ja, eerst 2 en dan 1x per week. Ik zat er nog over te denken om jou te vragen of je wist hoe het daar ging met printen.Ik heb zelf wel een Uvanet-ID ofzo, kun je daar dan ook ergens op een computer?
My thoughts exactlyquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boft CF eventjes dat ze gelijk het topic mag openen![]()
.
Mooi, dan ga ik dat eens proberen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarmee zou je volgens mij op de computers bij psychologie en economie in moeten kunnen loggen. Want ik zie wel eens studenten uit die richtingen proberen om in te loggen op de Science computers en dat werkt dan niet. Maar anders misschien vragen bij de medewerkers van de bieb, die kunnen dan misschien een gastaccount aanmaken (als inloggen niet lukt).
Jij zit normaal bij de VU toch? Hebben ze daar ook een wireless netwerk en hoe kan je daarop inloggen?
Las Vegas-Zion-Bryce-Arches-Monument Valley-Grand canyon-Las Vegas-Sequoia-Yosemite-San Francisco en als er dan nog tijd over is, langs de kust naar LA. En dan ook nog naar Joshua Tree.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk Co!Waar ga je precies naartoe in de VS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |