abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77823377
Oh Vik, wat naar.
Hopelijk gaat het snel weer beter met je moeder.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:05:28 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77823389
Zo zie je maar dat smaak iets persoonlijks is. Ik vind eierkoeken lekkerder dan appeltaart.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:06:17 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77823429
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Zo zie je maar dat smaak iets persoonlijks is. Ik vind eierkoeken lekkerder dan appeltaart.
Ik ook. Word altijd misselijk van appeltaart.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77823826
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De appeltaart bevat zeker meer kcal, en voor dat beetje appel hoef je 't ook niet te doen, maar (zelfgemaakte) appeltaart is echt iets lekkers, een traktatie. Als je dan af en toe als het je wordt aangeboden een stukje neemt, is dat niet zo'n ramp voor je lijn.
Eierkoeken zijn saai en droog en niet echt lekker enzo. en voor je het weet eet je ze elke dag, omdat die zak er toch nog ligt.

Misschien is het mijn persoonlijke voorkeur, maar ik heb liever af en toe iets echt lekkers, dan steeds middelmatige producten te eten om mijn hang naar zoet te bevredigen Zelfde geldt voor light-ijs. En als ik het mij goed herinner, ben jij best een liefhebber van lekker eten (van dat kookprogramma, toch?); ga dan voor het beste en het lekkerste, in plaats van voor suffe dingen als ontbijtkoek en eierkoek.
Das idd persoonlijke smaak dan. Ik vind eierkoek echt lekker en ontbijtkoek ook. En ja, ik heb idd ook een hele "fijne smaak" , maar zeg expres ook: ik kan ook genieten van de simpele dingen.

Er zijn mensen aan de lijn die dan zeggen: gadver, wat een saaie lunch, smaakt me niet. Dan hebben ze een dubbele boterham met kipfilet. En dan denk ik: dan is er echt iets mis, dat je zo iets gezonds niet lekker vind en ook nog eens saai vind omdat je aan de lijn doet? Maak het dan lekker met groenten denk ik dan. Dus mij zal je nooit iets zien eten omdat het moet omdat ik aan de lijn ben, das niet volgens mijn principes.

bedenk dus goed waar je over oordeelt dus
pi_77823864
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb even met m'n vader gebeld en die klonk wel vrij relaxed, dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken vooralsnog. Ze kreeg het vanmiddag ineens heel koud en toen heeft m'n vader haar naar het zkh gebracht. En daar hebben ze dus geconstateerd dat ze ws een hartaanval heeft gehad. Ze heeft ook longontsteking momenteel en ik hoorde iets over een virus in het bloed, dus ze zijn haar nu uitgebreid aan het onderzoeken en ze moet een paar dagen tot een week blijven. Iig is ze nu in goede handen, maar ik houd m'n telefoon wel in de buurt natuurlijk. Just in case...
Sterkte!! Maar bij een hartaanval val je toch flauw?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:16:50 #56
331 Merel
Be here now.
pi_77823950
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff schiet meteen in de verdediging!
CF: het is slecht yeah i know, en ik heb de ingrediëntenlijst zelfs gelezen! Raar dat ik het nog eet inderdaad maar m'n vriend had het gekocht, het is de enige vleeswaar die ik in huis heb en ik vind het zonde om eten weg te gooien.
Gaat dat over likkepot? Lekker gemalen varkentjes
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77823953
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag

7u: 2 boterhammen; confituur (met extra fruit van de Lidl, thuis eet ik altijd zelfgemaakt...) en kruidenkaas en 100 ml fruitsap
10u: 2 koffies zwart met koffiekoek (geen idee hoe dat in Nederland noemt, zoiets dat je bij de bakker koopt)
16u: 2 borden 'zelfgemaakte' soep (poedersoep geupdate met paprika, ajuin en tomatenpuree met 2 boterhammen kruidenkaas
18u: tas magere platte kaas met aarbei, appelsien, wortel, rijstkoek
19u: 40 min lopen
20u: heel veel spruitjes met gebakken aardappel en modzarellaburger
24u: misschien een biertje pintje op Erasmusfeestje maar zal vooral cola light worden...

Is wel grappig tijdens mijn studentenleven at ik dus niet veel, en tijdens stage/werk eet ik massa's, lang leve de omgekeerde wereld...
En bedankt iedereen voor het welkom, vond het best wel spannend zo posten
Edit: ik denk dus nederlands als ik dit schrijf, en dan komt er zoiets uit als biertje, waar haal ik het...
ajuin = ui?
appelsien is dat sinaasappelsap of sinaasappel?
en ik dacht dat een tas een kopje was?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:18:26 #58
236335 neen
schone schijn
pi_77824022
En sletsen zijn slippers!
het lijkt niet wat het is
pi_77824068
en confituur is jam? of marmelade?
pi_77824083
en rijstkoek is zeker rijstwafel ?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:21:27 #61
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_77824163
Fruitsap = sinasappelsap
Appelsien = sinasappel
En confituur is jam denk ik, zou niet weten wat marmelade is :$
en voor de rest allemaal juist (man ik wist niet dat er zoveel verschil was...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_77824230
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef P.F het volgende:

[..]

ajuin = ui?
appelsien is dat sinaasappelsap of sinaasappel?
en ik dacht dat een tas een kopje was?
en confituur is gewoon jam.

An, wel, 't is natuurlijk je eigen keuze wat je wel en niet eet, maar kijk uit met ontbijtkoek en eierkoek, eet ze niet iedere dag (want: loze calorieen!).
pi_77824242
Marmelade is een soort gelei jam met flintertjes sinaasappelschil..
quote:
Marmelade is een soort jam waarin de schillen van citrusvruchten en andere vruchten met het vruchtvlees worden meeverwerkt en hierdoor een wat bitter-zoete smaak heeft. Oranjemarmelade is hiervan het bekendste voorbeeld.

Het woord "marmelade" is ontleend aan de Portugese naam van de kweepeer, marmelo
pi_77824261
-dubbel-
pi_77824296
quote:
Jam of confituur is een voedingsmiddel bestaande uit een pasta van vruchten, dat op diverse wijzen wordt toegepast, waaronder als broodbeleg en in gebak.
Ahaa
quote:
Naast jam bestaat er ook confituur en marmelade. Ze worden alle drie op dezelfde manier gemaakt, met dit verschil:

* In confituur worden hele vruchten gebruikt, al kan het zijn dat tijdens de bereiding vruchten stuk gaan.
* Bij de bereiding van jam worden de vruchten gepureerd of tijdens de bereiding fijngehakt.
* Bij de bereiding van gelei wordt alleen het sap van de vruchten gebruikt.
* Marmelade wordt gemaakt met (de schillen van) citrusvruchten en heeft hierdoor een bitterzoete smaak.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:24:25 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77824308
Toenemende kans op sneeuw

Boven de Noordzee liggen sneeuwbuien te
wachten om ons land te veroveren.Tot
middernacht blijft het nog droog en
klaart het soms op.Het vriest licht tot
matig en de noordoostenwind zwakt af.

Komende nacht trekken de sneeuwbuien
geleidelijk het land op.Ze komen eerst
in het westen en noorden voor en daar
kan het plaatselijk glad worden.

Woensdag en donderdag vallen overal
sneeuwbuien en ligt het kwik in de
middag rond nul.Daarna wordt de vorst
getemperd en blijft het vaker droog.

Wéér sneeuw!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77824309
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Gaat dat over likkepot? Lekker gemalen varkentjes
mooie mental images van lieve biggetjes krijg ik daarvan, en behoeftes om vegetarier te worden (al kan ik die toch niet lang volhouden)
Wat moet ik morgen dan meenemen op m'n brood
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:28:49 #68
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77824535
Jeetje Viking, wat schrikken! Hopelijk gaat het snel wat beter met je moeder. Veel sterkte!

Ik ben net terug van de EHBO-cursus. Nu even lekker zitten en niets doen.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77824573
Wie heeft er wel eens in S&G gepost ?
pi_77824899
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef P.F het volgende:
Euhm, ik. . Hoezo?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:35:18 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77824946
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef P.F het volgende:
Nope.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:41:31 #72
229513 Blurred86
Live Positive
pi_77825253
dit:
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik houd jullie niet meer bij

Sterkte voor Viking en verder heb ik geen idee wat er zoal aan de hand is.
en dit:
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Een lijstje dan maar

was vandaag op een congres dus mijn lijstje is niet echt om over naar huis te schrijven, maar here goes:
O: havermout met banaan lijnzaad en pindakaas
T: klein cakeje + koffie met koffiemelk
L: beetje kip/pesto/patasalade, sla, 'bruin' broodje roomkaas, 'bruin' broodje ham, kaasbroodje (zo'n bladerdeegding) glas karnemelk +meer koffie met koffiemelk
T: bonbon en pepsi light
T: glas prosecco, glas rose, 2 bitterballen, 1 minikaassoufle, 3 blokjes kaas, kaaskoekje (waarom weet ik dat nog allemaal zo precies )
D: druiven met yoghurt en muesli, pot doperwtjes en worteltjes

waarom staat bij mij ipv de smiley Vikings avatar??? het is alweer normaal, nvm
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:47:25 #73
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77825545
Apart avondeten Blurred .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77825600
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euhm, ik. . Hoezo?
Ik zag dat topic toevallig in de AT staan en ik dacht: leuke mooie foto's, maar meer om aan mijn vriendje te geven of zo. Ik zou er zelf niet posten..

En toen was ik benieuwd wie wel!
pi_77825873
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zag dat topic toevallig in de AT staan en ik dacht: leuke mooie foto's, maar meer om aan mijn vriendje te geven of zo. Ik zou er zelf niet posten..

En toen was ik benieuwd wie wel!
Ik was jong, naïef, en ervan overtuigd dat m'n lichaam het enige was wat ik te bieden had. Ik had toen wel nog best een oké lijf, al zeg ik het zelf. . Tegenwoordig komt het niet meer in me op.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')