pssst! dat hertenhoofd aan de muurquote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ehm....leg uit....zie niet echt iets opmerkelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat de hertenkop op de achtergrond bedoeld wordt..??quote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ehm....leg uit....zie niet echt iets opmerkelijks
een hertenhoofd aan de muur. Wat is daar raar aan? Niet dat ik het mooi vind, maar het is echt niet heel raar om een hoofd van een wild dier aan de muur te hebben. Maar goed, ik zal wel met de verkeerde mensen omgaan ofzoquote:Op maandag 15 februari 2010 12:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien dat de hertenkop op de achtergrond bedoeld wordt..??
idd, vond er ook niet zoveel opmerkelijks aan.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
een hertenhoofd aan de muur. Wat is daar raar aan? Niet dat ik het mooi vind, maar het is echt niet heel raar om een hoofd van een wild dier aan de muur te hebben. Maar goed, ik zal wel met de verkeerde mensen omgaan ofzo
quote:
whooo, niet zo happen johquote:Op maandag 15 februari 2010 14:40 schreef JCC het volgende:
[..]
....blijkbaar is het niet zo obvious, anders zou een volstrekt normale keuken niet als scheef gezien worden.... Ofwel?
Dat dusquote:Op maandag 15 februari 2010 14:49 schreef JCC het volgende:
Tja dat dacht ik ook...![]()
Maar blijkbaar is het idee van perspectief dat vervormd kan worden niet bij iedereen doorgedrongen, tenzij diegene het postte de scheve keuken ook sarcastisch bedoelde...
omg die lampquote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef keko het volgende:
[ afbeelding ]
Voor meer:
http://www.funda.nl/koop/(...)35-bis/fotos/#foto-2
Dat lijkt meer op de luchtplaats van een gevangenis...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:14 schreef capricia het volgende:
".. deze 2 kamer benedenwoning met charmante stadstuin op het noordoosten."
[ afbeelding ]
Hier
supergaaf!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef Inu het volgende:
Ik denk niet dat ik hier rustig zou kunnen badderen 's ochtends
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ziet er niet uit natuurlijk, maar kun je wel iets leuks van maken.....witte muren of zelfs gekleurde muren, grasveldje met stukje border en planten, of gewoon andere (mooie!) tegels erin en grote plantenbakken met frisse planten.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:14 schreef capricia het volgende:
".. deze 2 kamer benedenwoning met charmante stadstuin op het noordoosten."
[ afbeelding ]
Hier
vandaag is róóóood de kleur van jouw keuken..quote:
ja, dus ik vind die rode badkamer hierboven absoluut niet lelijk.... en nee hoor; tis hier best rustig in t gebouwquote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef Finch het volgende:
[..]
vandaag is róóóood de kleur van jouw keuken..![]()
Verder ken ik mensen die in die flat ernaast hebben gewoond.. hoop dat jij niet zoals hun bent
Als die keuken wat strakker was geweest en geen corry koningskastjes had gehad, was dat rood een stuk mooier geweestquote:
Allemachtigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 06:32 schreef Babbelzz het volgende:
ja, dus ik vind die rode badkamer hierboven absoluut niet lelijk....
Die keuken lijkt wel de keuken van Die Ludolfs..quote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef DaMart het volgende:
Hoe maak je van je huis een blokhut?
[ afbeelding ]
Dit huis dus.
Wat is een 'Marquette 2' in foto 4?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:18 schreef sjaakspoiler het volgende:
Knus woonhuis
http://www.funda.nl/koop/(...)5-frans-halslaan-40/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een koper kan het object geheel aan de huidige eisen en naar eigen wensen aanpassen, opknappen en verbouwen
http://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-56767845-cannenburg-39/
Pure fantasie
[ afbeelding ]
Werkelijk
[ afbeelding ]
Ondanks de minpunten: wat een gaaf huis!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:14 schreef Cothen het volgende:
In de categorie creatief met badkamers:
[ afbeelding ]
en creatief ingedeelde slaapkamers:
[ afbeelding ]
En nee, dat is geen gat in de grond, dat is de trap naar de kelder:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk kan ik maar drie minpunten ontdekken waarom ik het niet zo kopen:
- Geen fatsoenlijke parkeerplaatsen.
- De buren, dat is een moskee
- Te duur.
Link
Afschuwelijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef DaMart het volgende:
Hoe maak je van je huis een blokhut?
[ afbeelding ]
Dit huis dus.
Geen tuin, maar gelukkig:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:14 schreef Cothen het volgende:
In de categorie creatief met badkamers:
[ afbeelding ]
en creatief ingedeelde slaapkamers:
[ afbeelding ]
En nee, dat is geen gat in de grond, dat is de trap naar de kelder:
[ afbeelding ]
Maar eigenlijk kan ik maar drie minpunten ontdekken waarom ik het niet zo kopen:
- Geen fatsoenlijke parkeerplaatsen.
- De buren, dat is een moskee
- Te duur.
Link
Idd. 4 balken..quote:
Érg knus jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:18 schreef sjaakspoiler het volgende:
Knus woonhuis
http://www.funda.nl/koop/(...)5-frans-halslaan-40/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat Rabatjoie geen hotlink toestaat.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:02 schreef Gwywen het volgende:
Niet van Funda maar van een Franse site:
[ afbeelding ]
Niks voor mij, maar mooi gemaakt hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Los gegaan met zilververf!
[ afbeelding ]
Voor meer zilverdetails klik hier
Foto is wel de moeite waard (even link kopiëren, plaatje los openen en hard refreshen). Deur speciaal op maat gemaakt om langs toiletpot te kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik geloof dat Rabatjoie geen hotlink toestaat.....
lol inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef Quincy5 het volgende:
Foto is wel de moeite waard (even link kopiëren, plaatje los openen en hard refreshen). Deur speciaal op maat gemaakt om langs toiletpot te kunnen.
Oh, zo'n rond gaskacheltje heb ik ook nog gehad in mijn eerste flatjequote:
raaaaar huis....quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Los gegaan met zilververf!
[ afbeelding ]
Voor meer zilverdetails klik hier
haha helemaal mee eens! het was eruit of verhuizenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als die keuken wat strakker was geweest en geen corry koningskastjes had gehad, was dat rood een stuk mooier geweest
woah, een genuine WTFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Indoor boomhut![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dan zie ik enkel de url die eindigt op jpg.... niet naar funda-site van het huis. Er zijn manieren om adhv de jpg afbeelding die site terug te vinden, maar ik weet niet hoe.quote:
OK, foutje in de link dus: http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-56772570-clercxstraat-40/quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Dan zie ik enkel de url die eindigt op jpg.... niet naar funda-site van het huis. Er zijn manieren om adhv de jpg afbeelding die site terug te vinden, maar ik weet niet hoe.
Hele vreemde constructie... soort van zwevend bureauquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
OK, foutje in de link dus: http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-56772570-clercxstraat-40/
ja dus... maar onder de trap in een kast???quote:
Bedstee dat gebruikt wordt als kastruimte voor de televisie? Kastruimte voor de televisie?quote:In de woonkamer bevinden boekenkasten, een plateau voor bijvoorbeeld computerruimte en vier paneeldeuren naast elkaar. De eerste twee deuren geven toegang tot de voormalige bedstee, welke nu als kastruimte voor de televisie wordt gebruikt.
Ik ken iemand die ook een bedstee heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:37 schreef Nizno het volgende:
euhm.. dit komt uit hetzelfde huis.. Zie ik serieus een bedstee in een kast verwerkt?
[ afbeelding ]
Ik heb zelf vroeger een bedstee gehad.. Niets mis mee.. Maar in een kast?!?!?!?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook een bedstee heeft. Best tof.
De meeste mensen komen liever uit de bedstee dan uit de kast, veel ouders schrikken nogal wanneer hun kind uit de welbekende kast komt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Het is geen bedstee in een kast. Het was oorspronkelijk al een bedstee. (Heb de bijgaande tekst gelezen.)
Trouwens, wat is een bedstee anders dan een bed in een kast.![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:06 schreef Sodium het volgende:
'GERENOVEERDE KARAKTERISTIEKE BOVENWONING VOORZIEN VAN HEERLIJK BALKON'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, het heeft potentie, maar voordat het balkon echt heerlijk is, moet er nog wel wat aan gebeuren, mijns inziens.
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:06 schreef Sodium het volgende:
'GERENOVEERDE KARAKTERISTIEKE BOVENWONING VOORZIEN VAN HEERLIJK BALKON'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, het heeft potentie, maar voordat het balkon echt heerlijk is, moet er nog wel wat aan gebeuren, mijns inziens.
Daar dacht ik zelf ook even aan, maar aan de kamerindeling te zien (het appartement heeft een totaaloppervlak van zo'n 40 vierkante meter) leek mij dat niet het geval. Ik denk dat ze echt dat plateau boven de deur bedoelen. Waarom zou je er anders een foto van maken?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef mista het volgende:
[..]
bedoelen ze niet dit balkon??
[ afbeelding ]
Het heeft zeker potentie. Vind het een heel statig, maar ook wel een beetje een apart gebouw met al die hoeken. En echt duur is het niet eens. Alleen dat balkon...quote:Op zondag 21 februari 2010 11:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
Verder wel een prachtig gebouw zeg, echt heel mooi, jammer dat het helemaal in Arnhem ligt..
Volgens mij is dit van een fokker. Het komt mij heel bekend voor van een klustopic.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dit bed...
[ afbeelding ]
... verandert 's nachts in een sfeervolle feestlocatie ...
[ afbeelding ]
funda
Inderdaad daar is een topic over geweest, even zoekenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:42 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Volgens mij is dit van een fokker. Het komt mij heel bekend voor van een klustopic.
ben ook al aan het zoeken, maar kan em nog niet vinden..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef maok het volgende:
[..]
Inderdaad daar is een topic over geweest, even zoeken
klopt ja, die studio in Amsterdam, ik herkende hem meteenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef maok het volgende:
[..]
Inderdaad daar is een topic over geweest, even zoeken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Aankomend weekend komt de advertentie op diverse sites te staan, dus dan staat hij officieel te koop..
Het is een buurt die veel potentie heeft, wordt ontzettend veel gerenoveerd, dus het aanzicht wordt alsmaar beter..
Dan stoot je toch gigantisch je hoofd tegen die planken?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dit bed...
[ afbeelding ]
... verandert 's nachts in een sfeervolle feestlocatie ...
[ afbeelding ]
funda
Maar da's al een jaar geleden. Ben benieuwd of dit de volgende al is die het in de verkoop doet.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:13 schreef Kimbell het volgende:
Hij zegt daar trouwens al dat hij te koop staat:
[..]
volgens het oude topic was de aankoopprijs 150.000. Nu is de vraagprijs 150k. Verlies dus ondanks het klussenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar da's al een jaar geleden. Ben benieuwd of dit de volgende al is die het in de verkoop doet.
Het kan ook gemeubileerd verkocht worden, en die lijst is precies van die fokker. Maar goed, we zullen het nooit weten denk ik, want hij is ook al meer dan een jaar niet aanwezig geweest hierquote:Op zondag 21 februari 2010 13:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens het oude topic was de aankoopprijs 150.000. Nu is de vraagprijs 150k. Verlies dus ondanks het klussen
en aan de eettafelstoelen te zien is het nog van dezelfde fokker atm...
volgens mij is ie weer actief hoor:quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het kan ook gemeubileerd verkocht worden, en die lijst is precies van die fokker. Maar goed, we zullen het nooit weten denk ik, want hij is ook al meer dan een jaar niet aanwezig geweest hier
quote:
goede conclusiequote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij is ie weer actief hoor:
[..]
De meubels ja, dat zou kunnen. Maar om het nou te verkopen inclusief als je persoonlijke spullen (boeken, kunst, etc.)? Denk dat het dus al een jaar te koop staat.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het kan ook gemeubileerd verkocht worden, en die lijst is precies van die fokker. Maar goed, we zullen het nooit weten denk ik, want hij is ook al meer dan een jaar niet aanwezig geweest hier
http://amsterdam.www.milj(...)m?searchtype=addressquote:Op zondag 21 februari 2010 13:35 schreef k_man het volgende:
[..]
De meubels ja, dat zou kunnen. Maar om het nou te verkopen inclusief als je persoonlijke spullen (boeken, kunst, etc.)? Denk dat het dus al een jaar te koop staat.
dit is ook de klap die de huizenmarkt nog te verwerken krijgt; een deel van d emensen zal hun huis van de markt halen, de anderen zullen hun verlies op de koop toe nemen. tot nog toe zijn er veel mensen die gerekt hebben in de hoop toch nog uit de 'kosten' te komen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:44 schreef k_man het volgende:
Inderdaad al een jaar te koop dus. Waarbij de prijs continu verandert, maar niet echt zakt.
Inderdaad wat een idiote "creatie"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
woah, een genuine WTF, die heb ik niet vaak meer
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef keko het volgende:
[ afbeelding ]
Voor meer:
http://www.funda.nl/koop/(...)35-bis/fotos/#foto-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |