Als je er niet inkomt, kan je er ook niet afvallen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:41 schreef Game_Error het volgende:
Hoe ga je dat bed inkomen naar een avond flink doorzakken, ik zie mezelf er zo al afvallen
Cool; wist niet eens dat dat bestaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Radiatorbekleding is in bestelling, volledig RVS bevestiging dmv magneten..
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef Ewelina het volgende:
Het is echt leuk geworden!Ik vreesde voor het hotelkameridee, maar het is echt sfeervol geworden!
Ik hou wel van dat strakke
![]()
Ga je de spiegel nog ophangen?
Zoals het er staatquote:
Mogen we die ook meevolgen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Zoals het er staat![]()
In Rotterdam komt een renovatieproject van een pand, waar ik erg in geinterresseerd ben..
groet Niels.
Haha uiteraard, wel weet ik dat de volgende woning zeer minimalistisch wordt en ik zelf er veel ga ontwerpen, het zelf ontworpen bed is echt fantastisch!!.. en mocht deze woning niet verkocht worden, dan verhuur ik het..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Mogen we die ook meevolgen?
Heb je het al te koop staan dan?Verhuren kan ook.. je studio staat wel in een gewilde buurt om te wonen geloof ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Haha uiteraard, wel weet ik dat de volgende woning zeer minimalistisch wordt en ik zelf er veel ga ontwerpen, het zelf ontworpen bed is echt fantastisch!!.. en mocht deze woning niet verkocht worden, dan verhuur ik het..
Groet Niels.
Welk pand?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef fashion4life. het volgende:
In Rotterdam komt een renovatieproject van een pand, waar ik erg in geinterresseerd ben..
Aankomend weekend komt de advertentie op diverse sites te staan, dus dan staat hij officieel te koop..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Heb je het al te koop staan dan?Verhuren kan ook.. je studio staat wel in een gewilde buurt om te wonen geloof ik.
Na Taxatie komt hij op de markt voor 149.900 euro.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:49 schreef ryan_atwood het volgende:
Voor hoeveel ga je hem verkopen?
Dat is wel leuke prijs voor in Amsterdam. Ik blijf het ook volgen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Na Taxatie komt hij op de markt voor 149.900 euro.
Gemeubileerd a 5000,- euro in overleg , betaande uit;
- Wandmeubel
- Bank
- Salontafel
- Bar+ krukken
- Gordijnen
- Custom Bed+ toebehoren
- Koelkast
- Wasmachine
- Wandhaard
Groet Niels.
Ben ik nou gek Niels, of maak je dan verlies?? je hebt het toch gekocht voor 150.000 euro?? plus kk??quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Na Taxatie komt hij op de markt voor 149.900 euro.
Gemeubileerd a 5000,- euro in overleg , betaande uit;
- Wandmeubel
- Bank
- Salontafel
- Bar+ krukken
- Gordijnen
- Custom Bed+ toebehoren
- Koelkast
- Wasmachine
- Wandhaard
Groet Niels.
|