quote:Op zondag 21 februari 2010 11:06 schreef Sodium het volgende:
'GERENOVEERDE KARAKTERISTIEKE BOVENWONING VOORZIEN VAN HEERLIJK BALKON'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, het heeft potentie, maar voordat het balkon echt heerlijk is, moet er nog wel wat aan gebeuren, mijns inziens.
Daar dacht ik zelf ook even aan, maar aan de kamerindeling te zien (het appartement heeft een totaaloppervlak van zo'n 40 vierkante meter) leek mij dat niet het geval. Ik denk dat ze echt dat plateau boven de deur bedoelen. Waarom zou je er anders een foto van maken?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:22 schreef mista het volgende:
[..]
bedoelen ze niet dit balkon??
[ afbeelding ]
Het heeft zeker potentie. Vind het een heel statig, maar ook wel een beetje een apart gebouw met al die hoeken. En echt duur is het niet eens. Alleen dat balkon...quote:Op zondag 21 februari 2010 11:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
Verder wel een prachtig gebouw zeg, echt heel mooi, jammer dat het helemaal in Arnhem ligt..
Volgens mij is dit van een fokker. Het komt mij heel bekend voor van een klustopic.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dit bed...
[ afbeelding ]
... verandert 's nachts in een sfeervolle feestlocatie ...
[ afbeelding ]
funda
Inderdaad daar is een topic over geweest, even zoekenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:42 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Volgens mij is dit van een fokker. Het komt mij heel bekend voor van een klustopic.
ben ook al aan het zoeken, maar kan em nog niet vinden..quote:Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef maok het volgende:
[..]
Inderdaad daar is een topic over geweest, even zoeken
klopt ja, die studio in Amsterdam, ik herkende hem meteenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef maok het volgende:
[..]
Inderdaad daar is een topic over geweest, even zoeken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Aankomend weekend komt de advertentie op diverse sites te staan, dus dan staat hij officieel te koop..
Het is een buurt die veel potentie heeft, wordt ontzettend veel gerenoveerd, dus het aanzicht wordt alsmaar beter..
Dan stoot je toch gigantisch je hoofd tegen die planken?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dit bed...
[ afbeelding ]
... verandert 's nachts in een sfeervolle feestlocatie ...
[ afbeelding ]
funda
Maar da's al een jaar geleden. Ben benieuwd of dit de volgende al is die het in de verkoop doet.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:13 schreef Kimbell het volgende:
Hij zegt daar trouwens al dat hij te koop staat:
[..]
volgens het oude topic was de aankoopprijs 150.000. Nu is de vraagprijs 150k. Verlies dus ondanks het klussenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar da's al een jaar geleden. Ben benieuwd of dit de volgende al is die het in de verkoop doet.
Het kan ook gemeubileerd verkocht worden, en die lijst is precies van die fokker. Maar goed, we zullen het nooit weten denk ik, want hij is ook al meer dan een jaar niet aanwezig geweest hierquote:Op zondag 21 februari 2010 13:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens het oude topic was de aankoopprijs 150.000. Nu is de vraagprijs 150k. Verlies dus ondanks het klussen
en aan de eettafelstoelen te zien is het nog van dezelfde fokker atm...
volgens mij is ie weer actief hoor:quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het kan ook gemeubileerd verkocht worden, en die lijst is precies van die fokker. Maar goed, we zullen het nooit weten denk ik, want hij is ook al meer dan een jaar niet aanwezig geweest hier
quote:
goede conclusiequote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij is ie weer actief hoor:
[..]
De meubels ja, dat zou kunnen. Maar om het nou te verkopen inclusief als je persoonlijke spullen (boeken, kunst, etc.)? Denk dat het dus al een jaar te koop staat.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het kan ook gemeubileerd verkocht worden, en die lijst is precies van die fokker. Maar goed, we zullen het nooit weten denk ik, want hij is ook al meer dan een jaar niet aanwezig geweest hier
http://amsterdam.www.milj(...)m?searchtype=addressquote:Op zondag 21 februari 2010 13:35 schreef k_man het volgende:
[..]
De meubels ja, dat zou kunnen. Maar om het nou te verkopen inclusief als je persoonlijke spullen (boeken, kunst, etc.)? Denk dat het dus al een jaar te koop staat.
dit is ook de klap die de huizenmarkt nog te verwerken krijgt; een deel van d emensen zal hun huis van de markt halen, de anderen zullen hun verlies op de koop toe nemen. tot nog toe zijn er veel mensen die gerekt hebben in de hoop toch nog uit de 'kosten' te komen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:44 schreef k_man het volgende:
Inderdaad al een jaar te koop dus. Waarbij de prijs continu verandert, maar niet echt zakt.
Inderdaad wat een idiote "creatie"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
woah, een genuine WTF, die heb ik niet vaak meer
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef keko het volgende:
[ afbeelding ]
Voor meer:
http://www.funda.nl/koop/(...)35-bis/fotos/#foto-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |