Nee, maar ik denk wel dat Ritse een kloon van me isquote:
soort macht die ik verworven hebquote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef RitseB het volgende:
Sorry
hoe kan jij trouwens door slotjes heen posten Misan
Dat het 'op precies het juiste tijdstip posten'quote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef RitseB het volgende:
Sorry
hoe kan jij trouwens door slotjes heen posten Misan
Mocht ik willenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk wel dat Ritse een kloon van me is
ZO'N GROTE VUURBAL JONG?!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Nebo het volgende:
BAM
quote:
Een eigen naamtopic.. dat kan niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef Misan het volgende:
de TT die ik bedacht had was: Call #311: Misan post door slotjes!
heeft ie er gvd mihoen bij gedaan!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef Misan het volgende:
de TT die ik bedacht had was: Call #311: Misan post door slotjes!
Feestjequote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef Flodder450 het volgende:
dus,wat gaan we allemaal doen dit weekend?
Misan welquote:
quote:
Onze eigen Lennart!!quote:
Jij zit gewoon te F5-en tot Ritse iets zegt, en dan zeg je vlug hetzelfde... admit it!quote:
Ik was net eerderquote:Op maandag 8 februari 2010 21:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te F5-en tot Ritse iets zegt, en dan zeg je vlug hetzelfde... admit it!
Lennieboy? Nooit.. Ik til hem altijd opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee trage zak, ik mis een half topic en ineens een nieuw lidquote:
Ik ben gewoon binnen komen hobbelenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:35 schreef Rossdale het volgende:
Ben je zomaar stealthy binnengekomen zonder introductie of heb ik echt weer zoveel posts gemist
De boy heeft een punt. Eerst even voorstellen Cue..quote:Op maandag 8 februari 2010 21:35 schreef Rossdale het volgende:
Ben je zomaar stealthy binnengekomen zonder introductie of heb ik echt weer zoveel posts gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Alles, liefst met foto van je zus (je)quote:
Foei!quote:
Foto van m'n broer ook goed?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Alles, liefst met foto van je zus (je)
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Foei!
Eerst levensverhaal, dan aai over de bol van GAM SC-papa Poit en dan deeluitmaken van ons hechte groepje waar we gezamelijk Flodder proberen het topic uit te werken
[..]
Foei!
Eerst levensverhaal, dan aai over de bol van GAM SC-papa Poit en dan deeluitmaken van ons hechte groepje waar we gezamelijk Flodder proberen het topic uit te werken
Nee, daar heb ik niks aan.. Doe dan maar van jezelf.quote:
Duuuuuude!!quote:
[..]
Foei!
Meer foto's van je ogen mag ookquote:
[..]
Foei!
Zo moet het ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:40 schreef Flodder450 het volgende:
God,we jagen dr veel doorheen vandaag
Maar nu weten we nog niets behalve dat je niet geadopteerd bent... Meeeeer, meeeeeer!! Hoe komt het dat je nog single bent bijvoorbeeld??quote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn levensverhaal begon toen ik werd geboren![]()
Nou eigenlijk begon hij al eerder, toen mijn vader en mijn moeder een leuk avondje samen hadden en toen er iets ging groeien bij hem en toen stak hij mijn moeder en toen was ik er ineens dat hebben ze mij verteld![]()
En ondertussen alweer wat jaartjes op deze aardeEn ben er nu om jullie te vergezellen
![]()
En flodder wegpesten? dat is jullie niet gelukt?
met een stiletto?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk begon hij al eerder, toen mijn vader en mijn moeder een leuk avondje samen hadden en toen er iets ging groeien bij hem en toen stak hij mijn moeder en toen was ik er ineens dat hebben ze mij verteld![]()
En ondertussen alweer wat jaartjes op deze aardeEn ben er nu om jullie te vergezellen
![]()
Dat is een goede vraagquote:Op maandag 8 februari 2010 21:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar nu weten we nog niets behalve dat je niet geadopteerd bent... Meeeeer, meeeeeer!! Hoe komt het dat je nog single bent bijvoorbeeld??
Ill be backquote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
Is er ook een goed antwoord?quote:
Sla je vast leuke mannen mee aan de haakquote:Op maandag 8 februari 2010 21:42 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb geen enorme biceps maar ik kan wel goed koken
Waar blijft het goede antwoord??quote:
En een lekker zusjequote:Op maandag 8 februari 2010 21:42 schreef De_Kok het volgende:
Two Stupid Dogsquote:
Ik kan beter kokenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:42 schreef De_Kok het volgende:
Ik het vorige topic ging het ook al over m'n zusjequote:Op maandag 8 februari 2010 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar blijft het goede antwoord??
[..]
En een lekker zusje![]()
quote:
ZOMG!!11!!!!1 En niet eens met Ritsequote:
Hier zitten er minstens 5 waarvan er ook nog een paar single zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 21:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog geen leuke man tegengekomen
Wie zijn geen single meer dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier zitten er minstens 5 waarvan er ook nog een paar single zijn
je hebt het vorige topic gemistquote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ik het vorige topic ging het ook al over m'n zusje
Heel de GAM crew is gewoon een kloon van mequote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
[..]
ZOMG!!11!!!!1 En niet eens met Ritse
Uit m'n hoofd, Ritse, LKB, Rossdale, Misanquote:
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zou nog steeds die foto nog eens naar me doorsturen
Definieer gelegenheids-singlequote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was jij geen gelegenheids-single?
Je vergeet mij.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd, Ritse, LKB, Rossdale, Misan
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd, Ritse, LKB, Rossdale, Misan
Die komen dus allemaal uit jouw hoofd?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel de GAM crew is gewoon een kloon van me
neequote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was jij geen gelegenheids-single?
quote:
Nee, die foto's verspreid ik ook niet.. Die met 'de tranen van god' hou ik voor mezelfquote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Die foto's waren alleen voor jouw ogen bestemd...
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Je krijg nog wat liefde terug die jij mij een paar topics terug al gaf.
Of niks doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat moet doen als een dief door je tuin kruipt?
Nog een keer schieten
als turkenmop doet 'ie het beter op school Flodderquote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat moet doen als een dief door je tuin kruipt?
Nog een keer schieten
Eerst over mijn zak beginnen en nu zo'n gay filmpje posten. Nebeau Nebeau tochquote:
Jullie zoeken te veelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst over mijn zak beginnen en nu zo'n gay filmpje posten. Nebeau Nebeau toch
Geloven dat Jos van Oss een zachte g heeftquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Alleen met een Zachte g heb je een harde L
Adventure land of Zombielandquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
Goeie comedy iemand? Ik verveel me een beetje
Kom zaterdag net als Spanky en Fipo ook carnavallen in Breda!quote:
south parkquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
Ik welquote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Geloven dat Jos van Oss een zachte g heeft
Die nieuwe sitcom op Veronica is wel geinig. Ben even de naam kwijt. Soort King of Queens maar dan met drie kinderen erbij.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
Better Off Ted, heerlijk flauwquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
neequote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom zaterdag net als Spanky en Fipo ook carnavallen in Breda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Wel op koninginnedag in een fout oranje pakje rondhuppelen maar geen carnaval vierenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:56 schreef Misan het volgende:
[..]
nee
sorry, ik verlaag me echt niet tot carnavallen (had in een dronken bui al ja gezegd, maar kwam gelukkig nog het e.e.a. tussendoor)
The Boat that rockedquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
tuurlijk, één dag per jaar is meer dan voldoendequote:Op maandag 8 februari 2010 21:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel op koninginnedag in een fout oranje pakje rondhuppelen maar geen carnaval vierenRare jongens die boven-rivierders
[ afbeelding ]
Ja, dezelfde gast en speelt net weer zo geniaal als in Zombielandquote:Op maandag 8 februari 2010 22:00 schreef De_Kok het volgende:
Ik zie het, dat is met diezelfde gast uit Zombieland. Eens kijken dan maar of ik die kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh!! Sorry even toch dat vrouwelijke dingetje inbrengen.. Maar Wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Past hier wel bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Past hier wel bij:Die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Past hier wel bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Wanneer kom je het showen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN User Name: Rodyzor Last.fm: Kashmar
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef De_Kok het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef De_Kok het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alleen als je mee gaat winkelenquote:
Hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef Rossdale het volgende:
Tijd om je signature te veranderen Poit?
Als ik het kan hebben dan moet jij het zeker kunnen hebben toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel aanpassen, maar vraag me dan af hoe het mij zal staan
Als jou zo'n pakje goed staat, dan staat het mij vast fantastischquote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik het kan hebben dan moet jij het zeker kunnen hebben toch?
Ongetwijfeld..quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jou zo'n pakje goed staat, dan staat het mij vast fantastisch
heavy rainquote:Op maandag 8 februari 2010 22:15 schreef Misan het volgende:
"Klote astma, krijg geen lucht als het regent"
Baby luvvvquote:
* Rossdale geeft Ritse een aai over de bolquote:Op maandag 8 februari 2010 22:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Aangezien ik de bijna de jongste ben
Doe's niet zo luiquote:
Ik welquote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga niet in ieders fobo kijken als je dat soms denkt
ouwe lul!!1quote:Op maandag 8 februari 2010 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wel
Maar ik ben ouder dan die 3 boven me.. 42
Feestje bij Cue!!quote:
Gefeliciteerd alvast!quote:
Welke kant moet ik dan op? Heb nog een feestje dan..quote:
Het oosten des landsquote:Op maandag 8 februari 2010 22:28 schreef Poit het volgende:
Welke kant moet ik dan op? Heb nog een feestje dan..
Dat ligt net niet op de route..quote:
Wanneer is de herkansing??quote:
Zeelandquote:Op maandag 8 februari 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Zuid-Oost? Aan welk gehucht moet ik denken?
Dan heb ik ook al een feestjequote:
Ben je serieus 42?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef Poit het volgende:
Anyhow, deze oude man gaat z'n bedje opzoeken.. Kinderbedtijd..:O
Trustequote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef Poit het volgende:
Anyhow, deze oude man gaat z'n bedje opzoeken.. Kinderbedtijd..:O
quote:
quote:
quote:
Zo ietsquote:Op maandag 8 februari 2010 22:51 schreef Reintji het volgende:
Ehm... 310 in minder dan anderhalf uur vol?
Dat je dat volhoudt. De drang naar ontdekken was bij mij echt heel groot aan het begin van Far Cry 2, maar op een gegeven moment was ik er wel zo'n beetje klaar meequote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben bijna door Far Cry 2 heen
Daarna Bioshock 2![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef lkb9000 het volgende:
eindelijk wat rust!
QFTquote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt. De drang naar ontdekken was bij mij echt heel groot aan het begin van Far Cry 2, maar op een gegeven moment was ik er wel zo'n beetje klaar mee
Nou ja, ik moet nu waarschijnlijk al mijn buddies af gaan schieten, daarna The Heart of Darkness betreden en The Jackal verslaanquote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt. De drang naar ontdekken was bij mij echt heel groot aan het begin van Far Cry 2, maar op een gegeven moment was ik er wel zo'n beetje klaar mee
Bioshock was geniaalquote:Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef lkb9000 het volgende:
fc2 en bioshock1 konden me beiden slechts een aantal uurtjes boeien
Lekker cruisen door Afrika en koffertjes oppikken jeweets! Verder een boutspel, ik kon niet eens volledige bosbranden doen ontstaan, met hun dynamische vuurgezeur...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet nu waarschijnlijk al mijn buddies af gaan schieten, daarna The Heart of Darkness betreden en The Jackal verslaan
(het enige dat ik no way ga doen is die koffertjes zoeken) 100 gaat nog, maar 221 stuks. Pleur maar plat.
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef CraniuM het volgende:
Bioshock vond ik mij toch maar een potje slecht, snap de hele hype erom heen niet en dat iedereen hem zo goed vind
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die ook maar de eerste twee uurtjes heb gespeeld. De sfeer en dergelijke was fantastisch, maar niks voor mij helaas.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef CraniuM het volgende:
Bioshock vond ik mij toch maar een potje slecht, snap de hele hype erom heen niet en dat iedereen hem zo goed vind
Datquote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef CraniuM het volgende:
Ik vond de sfeer en vooral omgeving echt geweeeldig, maar het speelde gewoon lomp en kut, dus na een tijdje had ik er echt genoeg vanquote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Gewoon alles, de gameplay en de hele sfeer in de game sprak mij gewoon niet aan.
Ik ken er nog wel een paarquote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Nebo het volgende:
4 niet BioShock-lovers op een rij. Dat ik dat ooit nog eens mee mag maken!
dat was ongeveer het enige goede van de game, maar dat was dan ook echt briljant gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vond het spel best goed.
Alleen de hele atmosfeer van jaren '50/'60 was briljant nagemaakt, tot aan machines en posters aan toe!
Maar dude, jij bent toch sowieso niet van de FPS?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:29 schreef Misan het volgende:
[..]
dat was ongeveer het enige goede van de game, maar dat was dan ook echt briljant gedaanVerder vond ik het allemaal niet zo met die spuiten in je arm en woeste krachten enzo
Nee klopt idd, alleen trok het sfeertje me welquote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar dude, jij bent toch sowieso niet van de FPS?
Wu tang ben ik atm even op uitgekeken.quote:
Stommiequote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Wu tang ben ik atm even op uitgekeken.
vond deeltje 2 en 3 eigenlijk ook wel tofquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zit nu Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken (die eerste live-action film), blijft fuckawesome
Cowa-fucking-banga!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Zit nu Teenage Mutant Ninja Turtles te kijken (die eerste live-action film), blijft fuckawesome
Altijd als een SC vol mannen opeens door een vrouw wordt bezochtquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Altijd als een SC vol mannen opeens door een vrouw wordt bezocht
uhm wat voor ietsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ook. Morgen sta ik toch weer om 8/9 uur naast mijn bed. Klote B12-injecties.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm wat voor iets?
En morguh btw!
Zoiets ja. Maar dan op de manier dat zelfs wanneer je 13/14 uur slaapt (Wat al idioot veel is) je alsnog doodop bentquote:
Je bent neem ik aan ook onderzocht op Pfeiffer? Geen last van je keel of witte vlekken in je keel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar dan op de manier dat zelfs wanneer je 13/14 uur slaapt (Wat al idioot veel is) je alsnog doodop bent
Nope. Het is dus echt een B12-tekort geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Je bent neem ik aan ook onderzocht op Pfeiffer? Geen last van je keel of witte vlekken in je keel?
Als jij de reiskosten betaald voor degene die dat wil doen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
kan iemand de semi-lijken in Nieuw Vennep eens uitleggen dat je binnen de bebouwde kom best harder dan 9 km/u kan rijden?
Mogguhquote:
En ik was het geeneens!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
kan iemand de semi-lijken in Nieuw Vennep eens uitleggen dat je binnen de bebouwde kom best harder dan 9 km/u kan rijden?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:40 schreef Misan het volgende:
oh ja: chick gaat mee zaterdag en blijf niet pitten
MISAN!!! M'n neus jeuktquote:
Weet niet.. Hij kriebelt gewoon enorm!!quote:
Moet ik even krabben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet niet.. Hij kriebelt gewoon enorm!!
Daar heb ik wel een neusje naarquote:
graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |