Nee, maar ik denk wel dat Ritse een kloon van me isquote:
soort macht die ik verworven hebquote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef RitseB het volgende:
Sorry
hoe kan jij trouwens door slotjes heen posten Misan
Dat het 'op precies het juiste tijdstip posten'quote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef RitseB het volgende:
Sorry
hoe kan jij trouwens door slotjes heen posten Misan
Mocht ik willenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk wel dat Ritse een kloon van me is
ZO'N GROTE VUURBAL JONG?!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Nebo het volgende:
BAM
quote:
Een eigen naamtopic.. dat kan niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef Misan het volgende:
de TT die ik bedacht had was: Call #311: Misan post door slotjes!
heeft ie er gvd mihoen bij gedaan!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef Misan het volgende:
de TT die ik bedacht had was: Call #311: Misan post door slotjes!
Feestjequote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef Flodder450 het volgende:
dus,wat gaan we allemaal doen dit weekend?
Misan welquote:
quote:
Onze eigen Lennart!!quote:
Jij zit gewoon te F5-en tot Ritse iets zegt, en dan zeg je vlug hetzelfde... admit it!quote:
Ik was net eerderquote:Op maandag 8 februari 2010 21:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te F5-en tot Ritse iets zegt, en dan zeg je vlug hetzelfde... admit it!
Lennieboy? Nooit.. Ik til hem altijd opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee trage zak, ik mis een half topic en ineens een nieuw lidquote:
Ik ben gewoon binnen komen hobbelenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:35 schreef Rossdale het volgende:
Ben je zomaar stealthy binnengekomen zonder introductie of heb ik echt weer zoveel posts gemist
De boy heeft een punt. Eerst even voorstellen Cue..quote:Op maandag 8 februari 2010 21:35 schreef Rossdale het volgende:
Ben je zomaar stealthy binnengekomen zonder introductie of heb ik echt weer zoveel posts gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Alles, liefst met foto van je zus (je)quote:
Foei!quote:
Foto van m'n broer ook goed?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Alles, liefst met foto van je zus (je)
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Foei!
Eerst levensverhaal, dan aai over de bol van GAM SC-papa Poit en dan deeluitmaken van ons hechte groepje waar we gezamelijk Flodder proberen het topic uit te werken
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Foei!
Eerst levensverhaal, dan aai over de bol van GAM SC-papa Poit en dan deeluitmaken van ons hechte groepje waar we gezamelijk Flodder proberen het topic uit te werken
Nee, daar heb ik niks aan.. Doe dan maar van jezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |