quote:
Was toch dat meidje bij de dierenwinkelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat was omdat.... omdat...... FFFFFUUUU!!!!!
Beetje verlegen wel, maar dat zag ik als uitdaging. Uiteindelijk niet helemaal gelopen zoals het gestart wasquote:
Blijkbaar niet heel verlegen, je kreeg haar nummer.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Beetje verlegen wel, maar dat zag ik als uitdaging. Uiteindelijk niet helemaal gelopen zoals het gestart was
Ja, de sukkelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet heel verlegen, je kreeg haar nummer.
Maar je bent haar gewoon vergeten?!
Neeee niet vergeten. Ik was de eerste keer het bonnetje kwijt geraakt en kwam toen heel lang niet meer in de dierenwinkel. Zie je niet wat Poitje en Ritse aan het doen zijn? Ze maken me zwart en het werkt nog ookquote:Op maandag 8 februari 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet heel verlegen, je kreeg haar nummer.
Maar je bent haar gewoon vergeten?!
Poit eenmaal gezien. Ritse moet ik nog mee gaan maken omdat die kerel niet naar de meet kwam gisterenquote:
Je kan ook voor niks naar de dierenwinkel gaan! En haar dan aanspreken!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Neeee niet vergeten. Ik was de eerste keer het bonnetje kwijt geraakt en kwam toen heel lang niet meer in de dierenwinkel. Zie je niet wat Poitje en Ritse aan het doen zijn? Ze maken me zwart en het werkt nog ook
Ik heb de meet gemist?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit eenmaal gezien. Ritse moet ik nog mee gaan maken omdat die kerel niet naar de meet kwam gisteren
Kennen is een groot woord maar een aantal van ons hebben elkaar wel eens gezien jaquote:
Dat heb ik ook gedaaahaaaaanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook voor niks naar de dierenwinkel gaan! En haar dan aanspreken!
Gezelligquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord maar een aantal van ons hebben elkaar wel eens gezien ja
Games-crew exclusive die van gisteren helaas, dus je hebt niks gemistquote:
Dat is wel weer ffies geleden zeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit eenmaal gezien. Ritse moet ik nog mee gaan maken omdat die kerel niet naar de meet kwam gisteren
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Neeee niet vergeten. Ik was de eerste keer het bonnetje kwijt geraakt en kwam toen heel lang niet meer in de dierenwinkel. Zie je niet wat Poitje en Ritse aan het doen zijn? Ze maken me zwart en het werkt nog ook
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En ook nog allemaal gebleven, dus jullie zijn vast leuke lui
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
[insert evil lachje] Gnhehehe[/insert evil lachje]
Je bent net een maand te laat. Er was een klein nieuwjaarsfeestjequote:
Als je nog altijd zo hard rockt op een drumstel dan is het inderdaad te lang geleden ja!quote:
Toen heb ik mijn excuses gemaakt, en verder nog niks. Maar het zaagsel is bijna op dus ik ga binnenkort weer langsquote:
Vet bier zuipen met Poitquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord maar een aantal van ons hebben elkaar wel eens gezien ja
Oeeh nog spannende roddels?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent net een maand te laat. Er was een klein nieuwjaarsfeestje
Niet haar nummer gevraagd ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:10 schreef Nebo het volgende:
Toen heb ik mijn excuses gemaakt, en verder nog niks. Maar het zaagsel is bijna op dus ik ga binnenkort weer langs
Ik heb de lege kratten nog steeds staanquote:
Durfde ik niet na mijn faal-actie. Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Whoeiquote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Nebo het volgende:
Jongens! Ik neem actief deel aan het gesprek in plaats van sporadisch een dom plaatje in de mix te gooien! Een historisch moment indeed
Ze moeten echt een keer weg Poit, laat ze losquote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb de lege kratten nog steeds staan
Oeeh tell me morequote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Durfde ik niet na mijn faal-actie. Zo ben ik dan ook wel weer
Te veel goede herinneringenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ze moeten echt een keer weg Poit, laat ze los
Maar ze zitten zo vol met goede herinneringen..quote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ze moeten echt een keer weg Poit, laat ze los
wilde inderdaad. Binnenkort checken of ze het ook nog steeds wilquote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh tell me more
[..]jammer.. Maar je kon het wel vragen, want ze wilde dat jij hem had
Natuurlijk welquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
wilde inderdaad. Binnenkort checken of ze het ook nog steeds wil
herinneringen, waar ook bier kan zijn....quote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ze zitten zo vol met goede herinneringen..
Je vertrouwen is lief. Heb jij geen bonnetje met je nummer erop?quote:
GMTA²quote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ze zitten zo vol met goede herinneringen..
En dat wasquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb haar eigenlijk mogen aanschouwen
Over lege kratten gesproken...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb de lege kratten nog steeds staan
Jij was er niet bijquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
herinneringen, waar ook bier kan zijn....
nuff said
* Cue_ pakt snel een bonnentje en begint te schrijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je vertrouwen is lief. Heb jij geen bonnetje met je nummer erop?
quote:
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef Flodder450 het volgende:
Cue_
een beetje een domme,vraag
ben jij lesbisch?
Welja, wrijf het er maar inquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ pakt snel een bonnentje en begint te schrijven
Domme vraag; waarom vraag je dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef Flodder450 het volgende:
Cue_
ben jij lesbisch?
Tering gaat niet zo hard. Duurt ongeveer een week voordat je goed ziek bent, de week daarop ben je dood als je niks doetquote:
En je begint vanavond met afscheid nemen?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Tering gaat niet zo hard. Duurt ongeveer een week voordat je goed ziek bent, de week daarop ben je dood als je niks doet
Serieus?quote:
Omdat ik vrouwen lief en en lekker kan vinden?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
leek wel zo,aan jou posts te zien
Er staat ook een echtequote:Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk: Gitaren![]()
Toch iets teleurstelling
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik vrouwen lief en en lekker kan vinden?
hij lijkt er wel op iigquote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Serieus?
De meest gemogen nieuwsposter op de FP?
Omdat ze mij haar nummer wilt geven zeker. Leuk hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
leek wel zo,aan jou posts te zien
Geeft nietquote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
ik ben een meester in het maken van domme,bijdehante opmerkingen
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat ze mij haar nummer wilt geven zeker. Leuk hoor
vrouw in het topic, die kletsen altijd veelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Jezus, hebben jullie er nu alweer een topic doorheengejaagd
Extra antwoord: Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Extra vraag: wordt er ook op gespeeld?
extra extra vraag; zo ja.. hoe goed/slecht?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Misan het volgende:
[..]
vrouw in het topic, die kletsen altijd veel
Fixquote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Misan het volgende:
[..]
vrouwen in het topic, die kletsen altijd veel
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Jezus, hebben jullie er nu alweer een topic doorheengejaagd
Neboquote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef Flodder450 het volgende:
Cue_
ben jij lesbisch?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat ze mij haar nummer wilt geven zeker. Leuk hoor
Dude!! KAP DAARMEE!!!!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef RitseB het volgende:
Als Flodder weer een topic aan maakt ga ik al zijn posts verwijderen
en jullie neuken niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! KAP DAARMEE!!!!
3e keer in een topic.. Scary shit!!
Waarom?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef RitseB het volgende:
Als Flodder weer een topic aan maakt ga ik al zijn posts verwijderen
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Misan het volgende:
ik heb trouwens nog een mooie TT bedacht
Sorryquote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! KAP DAARMEE!!!!
3e keer in een topic.. Scary shit!!
| Forum Opties | |