Ik heb zijn biceps gevoeld gisteren(true story), die jongen gaat hard naar de sportschool dus rond is hij zeker niet!quote:
en dan doe ik niet eens krachttrainingquote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb zijn biceps gevoeld gisteren(true story), die jongen gaat hard naar de sportschool dus rond is hij zeker niet!
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb zijn biceps gevoeld gisteren(true story), die jongen gaat hard naar de sportschool dus rond is hij zeker niet!
Hoe voelde het?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er komt geen deuk in? Niet hol?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet tegen zijn hoofd in ieder geval, die is flink hard
Ik zag een paar mensen ineens voelen, dus daar gingen mijn handjes ook automatisch even naartoequote:
ouwe snoepertquote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zag een paar mensen ineens voelen, dus daar gingen mijn handjes ook automatisch even naartoe
quote:
Met zulke ogen? Geen twijfel mogelijk!quote:
Dat het niet mag?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Met zulke ogen? Geen twijfel mogelijk!
Ik heb ook ogen!! Mag ik ook voelen???quote:Op maandag 8 februari 2010 20:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Met zulke ogen? Geen twijfel mogelijk!
Echt zo'n typisch vrouwen-dingetje hè! Best snappen dat het bedoeld is als een subtiel complimentje, maar toch nog even de rauwe versie willen horenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook ogen!! Mag ik ook voelen???
Iemand moet de vrouwelijke touch toch in het topic gooien?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Nebo het volgende:
Echt zo'n typisch vrouwen-dingetje hè! Best snappen dat het bedoeld is als een subtiel complimentje, maar toch nog even de rauwe versie willen horen
Dat doet Nebo op zichzelf al genoegquote:Op maandag 8 februari 2010 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand moet de vrouwelijke touch toch in het topic gooien?
Sorry.. ben nog niet helemaal bekend met ieders trekjesquote:
Nee hoor, gewoon jezelf blijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry.. ben nog niet helemaal bekend met ieders trekjes![]()
Als ik iemand rol teveel overneem moet je het zeggen hoor!
Het leven bestaat gelukkig uit meer dan het huishouden en pratenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, het huishouden doet hij uit zich zelf wel
Voor nebo nietquote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leven bestaat gelukkig uit meer dan het huishouden en praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Als die er niet is moet je hem even makenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Noorseviking het volgende:
Weet er iemand waarom er nog geen Aliens vs Predator topic is ?
De demo beviel mij in iedergeval wel (buiten die instant klilling moves)
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor nebo nietWhut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Whut?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leven bestaat gelukkig uit meer dan het huishouden en praten
You know you're everybodies bitchquote:
Er is nieuw vrouwelijk vlees aanwezig, ze voelen zich bedreigd, niet op lettenquote:
Aliens vs. Predator 3quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Noorseviking het volgende:
Weet er iemand waarom er nog geen Aliens vs Predator topic
De demo beviel mij in iedergeval wel (buiten die instant klilling moves)
Edit * gevonden![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er is nieuw vrouwelijk vlees aanwezig, ze voelen zich bedreigd, niet op letten
Hopelijk niet te ergquote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
Gelukkig vergeet jij meisjes terug te bellen als je hun nummer krijgt op een kassabonnentje (true story)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet jij meisjes terug te bellen als je hun nummer krijgt op een kassabonnentje (true story)
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er is nieuw vrouwelijk vlees aanwezig
GMTAquote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef Poit het volgende:
[..]
-edit Niemand is zo slick met kassabonnetjes als jij Nebo Nebo Boy
Dat was omdat.... omdat...... FFFFFUUUU!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet jij meisjes terug te bellen als je hun nummer krijgt op een kassabonnentje (true story)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |