quote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd, Ritse, LKB, Rossdale, Misan
Die komen dus allemaal uit jouw hoofd?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel de GAM crew is gewoon een kloon van me
neequote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was jij geen gelegenheids-single?
quote:
Nee, die foto's verspreid ik ook niet.. Die met 'de tranen van god' hou ik voor mezelfquote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Die foto's waren alleen voor jouw ogen bestemd...
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Je krijg nog wat liefde terug die jij mij een paar topics terug al gaf.
Of niks doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat moet doen als een dief door je tuin kruipt?
Nog een keer schieten
als turkenmop doet 'ie het beter op school Flodderquote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat moet doen als een dief door je tuin kruipt?
Nog een keer schieten
Eerst over mijn zak beginnen en nu zo'n gay filmpje posten. Nebeau Nebeau tochquote:
Jullie zoeken te veelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst over mijn zak beginnen en nu zo'n gay filmpje posten. Nebeau Nebeau toch
Geloven dat Jos van Oss een zachte g heeftquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Alleen met een Zachte g heb je een harde L
Adventure land of Zombielandquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
Goeie comedy iemand? Ik verveel me een beetje
Kom zaterdag net als Spanky en Fipo ook carnavallen in Breda!quote:
south parkquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
Ik welquote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Geloven dat Jos van Oss een zachte g heeft
Die nieuwe sitcom op Veronica is wel geinig. Ben even de naam kwijt. Soort King of Queens maar dan met drie kinderen erbij.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
Better Off Ted, heerlijk flauwquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
neequote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom zaterdag net als Spanky en Fipo ook carnavallen in Breda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Wel op koninginnedag in een fout oranje pakje rondhuppelen maar geen carnaval vierenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:56 schreef Misan het volgende:
[..]
nee
sorry, ik verlaag me echt niet tot carnavallen (had in een dronken bui al ja gezegd, maar kwam gelukkig nog het e.e.a. tussendoor)
The Boat that rockedquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef De_Kok het volgende:
tuurlijk, één dag per jaar is meer dan voldoendequote:Op maandag 8 februari 2010 21:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel op koninginnedag in een fout oranje pakje rondhuppelen maar geen carnaval vierenRare jongens die boven-rivierders
[ afbeelding ]
Ja, dezelfde gast en speelt net weer zo geniaal als in Zombielandquote:Op maandag 8 februari 2010 22:00 schreef De_Kok het volgende:
Ik zie het, dat is met diezelfde gast uit Zombieland. Eens kijken dan maar of ik die kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh!! Sorry even toch dat vrouwelijke dingetje inbrengen.. Maar Wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Past hier wel bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Past hier wel bij:Die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Past hier wel bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Wanneer kom je het showen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN User Name: Rodyzor Last.fm: Kashmar
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef De_Kok het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef De_Kok het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alleen als je mee gaat winkelenquote:
Hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef Rossdale het volgende:
Tijd om je signature te veranderen Poit?
Als ik het kan hebben dan moet jij het zeker kunnen hebben toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel aanpassen, maar vraag me dan af hoe het mij zal staan
Als jou zo'n pakje goed staat, dan staat het mij vast fantastischquote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik het kan hebben dan moet jij het zeker kunnen hebben toch?
Ongetwijfeld..quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jou zo'n pakje goed staat, dan staat het mij vast fantastisch
heavy rainquote:Op maandag 8 februari 2010 22:15 schreef Misan het volgende:
"Klote astma, krijg geen lucht als het regent"
Baby luvvvquote:
* Rossdale geeft Ritse een aai over de bolquote:Op maandag 8 februari 2010 22:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Aangezien ik de bijna de jongste ben
Doe's niet zo luiquote:
Ik welquote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga niet in ieders fobo kijken als je dat soms denkt
ouwe lul!!1quote:Op maandag 8 februari 2010 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wel
Maar ik ben ouder dan die 3 boven me.. 42
Feestje bij Cue!!quote:
Gefeliciteerd alvast!quote:
Welke kant moet ik dan op? Heb nog een feestje dan..quote:
Het oosten des landsquote:Op maandag 8 februari 2010 22:28 schreef Poit het volgende:
Welke kant moet ik dan op? Heb nog een feestje dan..
Dat ligt net niet op de route..quote:
Wanneer is de herkansing??quote:
Zeelandquote:Op maandag 8 februari 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Zuid-Oost? Aan welk gehucht moet ik denken?
Dan heb ik ook al een feestjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |