abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77782398
hier maar verder

Oh shit, deel 3 vergeten in de TT

En dit is m:

[ Bericht 52% gewijzigd door TheVulture op 08-02-2010 20:18:29 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 8 februari 2010 @ 20:13:58 #2
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77782448
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef TheVulture het volgende:
hier maar verder

Oh shit, deel 3 vergeten in de TT
Nee hoor.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77782544
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee hoor.
  maandag 8 februari 2010 @ 20:16:31 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77782574
Ik vind je OP wel mager trouwens . Post dan even het Shalaliedje.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77782575
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Mij lijkt toch dan een Logan zich niet hoeft te verlagen tot zulke shit puur voor het geld.
Nou blijkbaar wel dus
Dhr. Logan vertoeft veelvuldig in het (nederlandse) schnabbelcircuit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 februari 2010 @ 20:17:59 #6
163650 Greys
pi_77782645
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je OP wel mager trouwens . Post dan even het Shalaliedje.
Dat zou ik ook wel Shalaleuk vinden.

* Greys wappert nog even met het gister meegenomen vlaggetje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77782720
En toch he... als dit slim aangepakt wordt met dat draaiorgel en ze Sieneke in een Volendammer kostuum met klompen en kaas hijsen (daar moet de TROS best makkelijk aan kunnen komen )

Dan zie ik een finaleplek nog wel gebeuren

En waarom zeg ik dat: Ik ben vandaag zeker 20 mensen tegengekomen die ik het hoorde fluiten, neuriën of zingen
pi_77782731
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou blijkbaar wel dus
Dhr. Logan vertoeft veelvuldig in het (nederlandse) schnabbelcircuit
Als hij nu achter Amsterdam CS zijn lichaam zou verkopen om met zijn verdiensten regelmatig een naald in zijn arm kan prikken had je nog kunnen zeggen: "maar hij heeft tenminste niet zijn ziel aan de TROS verkocht". Maar helaas, hij ging nog dieper dan diep.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  FOK!fossiel maandag 8 februari 2010 @ 20:20:41 #9
8443 cptmarco
it's captain...
  maandag 8 februari 2010 @ 20:22:19 #10
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77782832
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:19 schreef TheVulture het volgende:
En toch he... als dit slim aangepakt wordt met dat draaiorgel en ze Sieneke in een Volendammer kostuum met klompen en kaas hijsen (daar moet de TROS best makkelijk aan kunnen komen )

Dan zie ik een finaleplek nog wel gebeuren

En waarom zeg ik dat: Ik ben vandaag zeker 20 mensen tegengekomen die ik het hoorde fluiten, neuriën of zingen
Ik moet bekennen dat het nummer echt al heel lang in mijn hoofd ronddwarrelt. Maar vergeet niet, een beetje ESFvolger in nederland heeft het ondertussen al zeker 10 keer gehoord in verschillende versies .
Hoogachtend,
Erik.
pi_77782909
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Als hij nu achter Amsterdam CS zijn lichaam zou verkopen om met zijn verdiensten regelmatig een naald in zijn arm kan prikken had je nog kunnen zeggen: "maar hij heeft tenminste niet zijn ziel aan de TROS verkocht". Maar helaas, hij ging nog dieper dan diep.
Gewoon maar een citaatje van een googleresulaatje:
quote:
Zaterdag geeft 'Mister Eurosong' Johnny Logan een concert in de Wimbledon-tennishal te Sint-Truiden. Hij wordt daar begeleid door de Heverband, een uniek orkest van 55 jonge muzikanten. Allemaal amateurs. Alleen de dirigent, Jan Ceulemans, is een professional.
pi_77782943
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat het nummer echt al heel lang in mijn hoofd ronddwarrelt. Maar vergeet niet, een beetje ESFvolger in nederland heeft het ondertussen al zeker 10 keer gehoord in verschillende versies .
Ondanks de hele vele negatieve geluiden uit het buitenland... er zijn op de buitenlandse fora ook al mensen die hetzelfde hebben
pi_77782944
Shalalie, shalala.
Het gaat niet uit mijn kop .
pi_77783001
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef lezzer het volgende:

[..]

Gewoon maar een citaatje van een googleresulaatje:
[..]

Best schokkend eigenlijk.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 8 februari 2010 @ 20:25:53 #15
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77783031
Die man kan gewoon niet met geld omgaan denk ik . Die eindigt ook gewoon met een kleine uitkering in een bejaardencentrum waar ie tegen de lege lucht over "the old days, back when I was a successful singer and winner of many contests" praat.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77783033
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef Anne het volgende:
Shalalie, shalala.
Ach, na 27 mei ben je hem wel vergeten.
pi_77783039
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Best schokkend eigenlijk.
Ja, en geen op zich zelf staand feit
  ESF Reporter maandag 8 februari 2010 @ 20:27:03 #18
87554 Cee
Welluk?
pi_77783084
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef Anne het volgende:
Shalalie, shalala.
Dat dus. De godganse dag al.
pi_77788062
Ik moest weer zoeken, al die losse topics waar we over hetzelfde kleppen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77788883
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:27 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat dus. De godganse dag al.
hier ook De engelse versie vind ik wel leuk, zit hem steeds op youtube te beluisteren.
pi_77792652
Die Sieneke kwam me zo bekend voor. En vanavond wist ik het ineens.
Ze lijkt als 2 druppels water op de afgewezen Diana in de berucht All you need is love-Frans Bauer aflevering. (van vroegah kindjes. 1992. Dus.)
Ik denk dat die Diana zich uit wilde frustratie en emotie op de eerste de beste waus van een rollerman heeft gestort en dat Sieneke daar dus het bijproduct van is.

En bedankt Frans. .
Fok!bejaarde
pi_77794579
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef Fred_B het volgende:
Die leuke gimmicks doen het altijd goed voor Nederland. Het zal mij benieuwen hoe we dit item in de act weer eens lekker gaan verkloten, net als de jurk van LInda Wagenmakers en de trommels van Treble
Er valt niks te verkloten; het is al verkloot.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat commentaar van Boulevard, ik vind het gewoon zielig voor dat meisje
Ik heb het niet gehoord, maar vind het niet zielig. Ze weet best waar ze aan begonnen is. Ik heb er echt geen beklag mee.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef lezzer het volgende:
En dan nog wat...
Als de TROS het niet had opgepakt waren we volgens mij helemaal niet gegaan.
En dat is nou precies wat 80-90 procent van de Nederlanders al een paar jaar roept! Tal van andere landen doen ook allang niet meer mee. En: liever NIET gaan dan het wanproduct wat we dit jaar sturen.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef cptmarco het volgende:
Johnny gaat nooit meer bijklussen bij de TROS...
Hij heeft het over de vijf arrangementen en zegt gewoon letterlijk: "The honest truth is, I don't think any of them really worked properly."
pi_77794810
Ik heb de reportage van Boulevard (inclusief Studio Voetbal-aankondiging) nog eens teruggekeken. Het is echt beschamend en diep triest. Eigenlijk zouden mensen massaal hun TROS-lidmaatschap moeten opzeggen.
pi_77796106
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 01:08 schreef Boldface het volgende:
Ik heb de reportage van Boulevard (inclusief Studio Voetbal-aankondiging) nog eens teruggekeken. Het is echt beschamend en diep triest. Eigenlijk zouden mensen massaal hun TROS-lidmaatschap moeten opzeggen.
Ik zou inet weten waarom. Dit was een klassevoorbeeld van een echt Trosprogramma op het enige echt Tros niveau... Echt superlatieven schieten tekort voor dit juweeltje...

Ik denk dat ik vandaag lid word van de Tros...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:09:56 #25
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_77809349
Als we dan gaan met Sieneke, bij deze kledingadvies:

Lekker over the top!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  FOK!fossiel dinsdag 9 februari 2010 @ 15:33:31 #26
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77810349
nee, ze moeten er gewoon een mooi hollands plaatje van maken: een orgeldraaiermannetje naast het orgel, Sieneke en de achterdanseresje een moderne/hippe versie van klederdracht aan laten trekken. Maak het gewoon lekker herkenbaar voor alle buitenlanders...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 februari 2010 @ 15:47:07 #27
163650 Greys
pi_77810911
quote:
Lenny Kuhr: ‘dit nummer is binnen dat genre het meest armoedige.
Een slechte kopie van een smakeloos lied’

Oud-songfestivalwinnares Lenny Kuhr laat in de Revu weten dat zij begin dit jaar gevraagd is om een van de kandidaten bij het Nationaal Songfestival te begeleiden. Maar na het nummer gehoord te hebben trok zij zich direct terug. ‘Mensen zijn terecht boos, met dit nummer minacht je het publiek’.
Aldus Lenny...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 16:58:17 #28
43556 miss_dynastie
pi_77813624
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:50 schreef Boldface het volgende:
Hij heeft het over de vijf arrangementen en zegt gewoon letterlijk: "The honest truth is, I don't think any of them really worked properly."
De held, lekker achteraf! Zeg dan ter plekke dat je het niks vindt, denk ik dan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 februari 2010 @ 17:08:18 #29
163650 Greys
pi_77813990

Dit vond men (lees: ik ) ook leuk op het ESF.
Dus waarom Shalalie niet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 9 februari 2010 @ 21:01:12 #30
87554 Cee
Welluk?
pi_77823187
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:33 schreef cptmarco het volgende:
nee, ze moeten er gewoon een mooi hollands plaatje van maken: een orgeldraaiermannetje naast het orgel, Sieneke en de achterdanseresje een moderne/hippe versie van klederdracht aan laten trekken. Maak het gewoon lekker herkenbaar voor alle buitenlanders...
Mee eens. Als je er voor gaat, moet je er ook voluit voor gaan. Orgel op het podium, tuttig koortje, dito velours jurkje met glitters in kobaltblauw of bordeauxrood.

Als ze klederdracht en klompen maar thuis laten.
pi_77823317
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Greys het volgende:

Dit vond men (lees: ik ) ook leuk op het ESF.
Dus waarom Shalalie niet!
pi_77823355
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Cee het volgende:

[..]

Mee eens. Als je er voor gaat, moet je er ook voluit voor gaan. Orgel op het podium, tuttig koortje, dito velours jurkje met glitters in kobaltblauw of bordeauxrood.

Als ze klederdracht en klompen maar thuis laten.
De Vader wil zelf een zwart-witte achtergrond, met de tekst van het liedje in het Engels en het Arabisch...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  FOK!fossiel dinsdag 9 februari 2010 @ 21:05:21 #33
8443 cptmarco
it's captain...
  ESF Reporter dinsdag 9 februari 2010 @ 21:06:00 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_77823415
Ben ik trouwens de enige die die Marlous herkende van Idols? Of Popstars? Of wat was het nou weer. Ik ga het opzoeken.
pi_77823422
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:04 schreef marcodej het volgende:

[..]

De Vader wil zelf een zwart-witte achtergrond, met de tekst van het liedje in het Engels en het Arabisch...
Wtf
  ESF Reporter dinsdag 9 februari 2010 @ 21:06:15 #36
87554 Cee
Welluk?
pi_77823427
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef cptmarco het volgende:
Pierre wordt door niemand meer serieus genomen sinds zondag...
Heeft ie 'n vrouw?
pi_77823444
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Cee het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Marlous herkende van Idols? Of Popstars? Of wat was het nou weer. Ik ga het opzoeken.
Ja, ze heeft meegedaan met Idols III. Ze moest toen drie keer opnieuw zingen voor de jury
pi_77856024
Ik was tijdens de 'show', whahahah, The Tudors aan het kijken. Naderhand heb ik Marlous nog gezien (best leuk arrangement en leuke kleertjes, behalve van haar danseresjes) en de samenvatting. Toen was het al lachend van de bank afrollen. Het spectaculaire einde heb ik uiteraad ook gezien. Erg gelachen om Pierre en de confetti die uit de lucht kwam vallen.
Later deze week nog de rest even gekeken met de Fok topics erbij. Lachen, joh.
Gaan we door naar de finale? Lijkt me niet. Dat wist ik al toen ik het lied hoorde. Uiteindelijk vond ik de versie van Marlous nog het beste om aan te horen, maar of we daarmee gewonnen hadden? Het zal allemaal wel. Maar ik ga uiteraard wel kijken.

Alvast in de stemming komen met Sita.
pi_77858716
iTunes

pi_77859588
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef Andromache het volgende:
Als we dan gaan met Sieneke, bij deze kledingadvies:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lekker over the top!
Albanie deed het vorig jaar al . Alhoewel het werkte voor hun wel.
pi_77860064
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Albanie deed het vorig jaar al . Alhoewel het werkte voor hun wel.

Geweldig nummer is dat één van mijn favorieten van vorig jaar
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:00:13 #42
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_77863224
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_77863467
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja, ze heeft meegedaan met Idols III. Ze moest toen drie keer opnieuw zingen voor de jury
Zijn daar nog beelden van?

En oh Carlo afgelopen Zondag, die haar ontdekt heeft.
Meid, wat énig
pi_77874677
Arme Sieneke...
quote:
Sieneke overstuur door bakken kritiek Songfestival-liedje
ROTTERDAM - Sieneke is niet blij met alle kritiek die ze op internet over zich heen krijgt. De 17-jarige brunette hoorde zondag dat zij met haar versie van 'Ik Ben Verliefd - Shala Lie - naar het Eurovisie Songfestival mag. Maar niet iedereen is daar even enthousiast over en Sieneke zegt te lijden onder de heavy commentaren.

'Een van de verschrikkelijkste nummers ooit' en 'Niet Eurovisie-waardig'. Voor Sieneke, die keihard haar best doet om het straks zo ver mogelijk te schoppen, zijn de kritieken niet leuk om te horen. Ze verzuchtte dan ook in SBS Shownieuws:"Al die kritiek doet echt wat met me. "Maar ik probeer me te concentreren op de positieve reacties."

De kritiek op zijn nummer laat ook Vader Abraham niet koud. "Ik ben nog een beetje doorgedraaid van alle maffe opmerkingen. Het is echt onder de gordel. Het is niet aardig, zeker niet tegenover mij."

De 74-jarige is er wel van overtuigd dat ze met het orgelvariant van het liefdesliedje ver schoppen dit jaar.
"We komen hier echt ver mee", voorspelt Kartner. "De wraak zal zoet zijn."
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)estival-liedje.dhtml

Vers bericht, maar een beetje een herhaling van dingen die al eerder zijn gezegd. Het brengt me wel op een punt: Beste Sieneke, je hoeft echt niet te gaan. Je kunt je ook terugtrekken....
pi_77874872
Ook vers:
quote:
Sieneke rocks!
AMSTERDAM - Ladingen kritiek kreeg de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival over zich heen, maar Ik Ben Verliefd Sha-la-lie dreigt een grote hit te worden.

Pas twee dagen is de Nederlandse Songfestivalinzending op internet te downloaden, maar het is nu al een van de best verkopende liedjes. Het aantal downloads is zo groot dat Sieneke nu al op nummer twee staat in de toplijst van iTunes.

Pierre Kartner, die het liedje schreef, is overdonderd door het succes. „Dit is een behoorlijk goed teken”, vindt hij.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)rocks___.html?p=10,1

Tuurlijk houdt Kartner de moed erin. Als "Shalalie" een hit wordt in Nederland, zegt dat alleen iets over de wansmaak die heerst in een land waar de single-markt zo goed als dood is. Ter indicatie: in december stond het kerstnummer van Thomas Berge nog overtuigend op nummer 1. Nederlandstalige meuk is het enige wat nog een beetje verkoopt qua singles.

En belangrijker: nationaal succes zegt totaal niks over de kansen van het liedje in Oslo. Een goede indicatie is hoe de Belgen ons recht in het gezicht uitlachen (en gelijk hebben ze). Dat terwijl zij nou juist het potentiële stemvee zijn dat moet vallen voor Shalalie...
pi_77893228
De Belgen moeten zelf maar eens naar hun eigen inzendingen kijken voor ze anderen gaan uitlachen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 februari 2010 @ 19:13:35 #47
163650 Greys
pi_77893399
Er zaten zondag anders twee Belgen vooraan bij het NSF wild te wapperen met vlaggetjes.
Ze waren helemaal wég van het nummer en speciaal daarvoor uit België gekomen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77903293
Pierre kartner werd alle kritiek te veel en is ondergedoken net op shownieuws.
  Designer donderdag 11 februari 2010 @ 23:52:21 #49
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_77905522
hallo ESF sc? zit ik hier goed?

edit: <knip> nee
🐙
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 februari 2010 @ 13:11:42 #50
163650 Greys
pi_77951747
Ff crossposten...
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
En dan nog eens wat... de Toppers deden als gimmick 'Shine' op elke persconferentie daar vorig jaar in een andere versie (bigband, country etc). Ze moeten zo'n mooi draaiorgel als hierboven, zo'n echte oude, naar Oslo zien te krijgen nu en dan in de dagen voor de halve finale overal dit nummer zo laten spelen
Op elke hoek van de straat, tijdens elke persconferentie. Het moet een attractie worden.
Dat moeten ze écht doen hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77956112
Je kunt er van alles van vinden maar het is wél een hit... en iets zegt me dat ik 'm met carnaval heel veel ga horen
pi_77958019
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef ItaloDancer het volgende:
iTunes

[ afbeelding ]
Heeft Caro Emerald twee versies van A Night Like This uitgebracht?
pi_77958664
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:02 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Heeft Caro Emerald twee versies van A Night Like This uitgebracht?
Single en album track denk ik
pi_77990872
Mensen ik kom net thuis van het carnavallen maar het is een hit hoor.... hele volksstammen zingen het mee
pi_77991602
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik kom net thuis van het carnavallen maar het is een hit hoor.... hele volksstammen zingen het mee

Ik heb geen carnaval gevierd, maar door dit had ik er bijna bij willen zijn
pi_77991775
quote:
Idd
pi_77991959

Sieneke nu bij Life4You, ze gaat zo optreden
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_77992240
Jaaaaaaaaa, zingen
pi_77992258
Greys, kom er maar in!
  ESF Reporter zondag 14 februari 2010 @ 19:19:43 #60
87554 Cee
Welluk?
pi_77992394
Ik denk steeds dat dat fuutfuutfuutdraaimolendeuntje aan het begin veel te snel gaat. Het loopt niet gelijk met de rest van het gedreun.

Verdomme, zit ik dit nummer nog te analyseren ook.
  ESF Reporter zondag 14 februari 2010 @ 19:20:03 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_77992414
Dat kun je zo ziiieeeehiiieeeeeeeehiieeehieeeeen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 februari 2010 @ 19:20:42 #62
163650 Greys
pi_77992447
Ze ziet er wel al wat hipperderder uit nu!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 14 februari 2010 @ 19:20:51 #63
87554 Cee
Welluk?
pi_77992452
quote:
Ik heb het gisteren geen een keer gehoord.

"Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat, hoeooeeee kannnn iiik dat..."
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 februari 2010 @ 19:21:07 #64
163650 Greys
pi_77992466
Die polonaise
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 14 februari 2010 @ 19:21:24 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_77992477
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Ze heeft een oostblokkerige uitstraling.

Zouden we het dan toch redden, die finale?
pi_77992523
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren geen een keer gehoord.

"Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat, hoeooeeee kannnn iiik dat..."
Wij zijn in Oeteldonk altijd wat hipper dan de kruikenzeikers
pi_77992533
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:

Ja staat ook mooi die kleur van het jasje
pi_77992553
Heeft ze bij Life 4 You nog iets gezegd over de act... gaat ze voor die Oud-Hollandse act?
pi_77992573
Ik heb even 2 minuten staan swingen
pi_77992772
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Heeft ze bij Life 4 You nog iets gezegd over de act... gaat ze voor die Oud-Hollandse act?
Weinig. Het zal niet veel gaan verschillen van wat we vorige week hebben gezien, alleen moet dit naar een groot podium vertaald worden. Kleding: Sieneke wil een opvallende kleur.

Ook gaan ze waarschijnlijk samen (Mar en Sien) het klooster in LOL, echt!, om het engels bij te spijkeren
  zondag 14 februari 2010 @ 19:35:13 #71
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77992952
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Er werd weinig over gezegd, behalve dat Marianne er voor vecht om er iets "moois" van te maken. Nou vertrouw ik niet bijzonder veel op de smaak van Marianne Weber ...
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter zondag 14 februari 2010 @ 19:37:01 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_77993020
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wij zijn in Oeteldonk altijd wat hipper dan de kruikenzeikers

't is waar.
pi_77993044
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Er werd weinig over gezegd, behalve dat Marianne er voor vecht om er iets "moois" van te maken. Nou vertrouw ik niet bijzonder veel op de smaak van Marianne Weber ...
Idd. Ik vind Sieneke soms net een kloon van dr
pi_77993064
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:37 schreef Cee het volgende:

[..]

't is waar.
Maar ik hou nog steeds van je hoor
pi_77993351
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:30 schreef grazz het volgende:

[..]

Weinig. Het zal niet veel gaan verschillen van wat we vorige week hebben gezien, alleen moet dit naar een groot podium vertaald worden. Kleding: Sieneke wil een opvallende kleur.

Ook gaan ze waarschijnlijk samen (Mar en Sien) het klooster in LOL, echt!, om het engels bij te spijkeren

Ik dacht dat Carlo zei dat er wel een groot draaiorgel op het podium moest en hun er iig niet nee op hebben gezegd, of was dat überhaupt al het plan?
  zondag 14 februari 2010 @ 19:52:51 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77993618
Cee, en TheVulture, niet te veel over carnaval en rivaliteit tussen twee kwaden he, dat moet ander maar in het slowchattopic .
Hoogachtend,
Erik.
pi_77993677
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Carlo zei dat er wel een groot draaiorgel op het podium moest en hun er iig niet nee op hebben gezegd, of was dat überhaupt al het plan?
Dat draaiorgel zou toch meegaan, had ik begrepen?

Hoewel het wel iets voor Nederland zou zijn om als compromis te kiezen voor een klein, lullig draaiorgeltje, dat totaal niet overkomt op het grote podium.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 februari 2010 @ 19:55:40 #78
163650 Greys
pi_77993727
Er moet echt zo'n ouderwets mooi draaiorgel mee.
Dat ook bij alle persconferenties te zien is al. Tetteren met die handel

Soms wou je dat je gewoon echt invloed had op de uitvoering he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 februari 2010 @ 19:56:23 #79
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77993759
Nee het moet natuurlijk een pierement worden ! Ook omdat het een ode is aan Pierre . Een Pierrement.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77993808
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Er moet echt zo'n ouderwets mooi draaiorgel mee.
Dat ook bij alle persconferenties te zien is al. Tetteren met die handel

Als we er hier al zo ongeveer een compromis over hebben bereikt, kan het plan zo slecht toch niet zijn?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_77993876
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:

Als wij het eens voor het zeggen hadden

Dat vind ik altijd zo gaaf aan een land als Oekraine... die maken van het grootste kutnummer nog een spektakel.....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 februari 2010 @ 20:01:05 #82
163650 Greys
pi_77993960
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:57 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als we er hier al zo ongeveer een compromis over hebben bereikt, kan het plan zo slecht toch niet zijn?
Het is ook écht een goed plan, dat draaiorgel moet een hoofdrol krijgen.
Dat is iets cultureelderigs, daar houden ze van over de grenzen.
Maar op de een of andere manier denkt degene die bepaalt hoe het uiteindelijk wordt er altijd heel anders over dan ik
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee het moet natuurlijk een pierement worden ! Ook omdat het een ode is aan Pierre . Een Pierrement.
!

Een piejèèrruhment
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 februari 2010 @ 20:01:59 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77993996
Is er niet een mailadres ofzo? Waar we in ieder geval dit idee heen kunnen mailen. Ik ben best bereid om een mailtje naar Marianne te doen . Of naar de TROS ofzo.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 februari 2010 @ 20:03:12 #84
163650 Greys
pi_77994053
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er niet een mailadres ofzo? Waar we in ieder geval dit idee heen kunnen mailen. Ik ben best bereid om een mailtje naar Marianne te doen . Of naar de TROS ofzo.
Ik heb de mailadressen van Marianne en Kartner.
Zal ik het gewoon doen ja? Iets met baten en schaden toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77994075
Greys heb je Piejeeeer al een mail gestuurd?
  zondag 14 februari 2010 @ 20:04:01 #86
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77994093
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Wacht ik kom op msn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77994341
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat draaiorgel zou toch meegaan, had ik begrepen?

Hoewel het wel iets voor Nederland zou zijn om als compromis te kiezen voor een klein, lullig draaiorgeltje, dat totaal niet overkomt op het grote podium.
Haha. Nee, Marianne had al op de persconferentie gezegd dat de draaiorgel sowieso meegaat, niet zo'n klein dingetje lol. Maar misschien nemen ze er wel meerdere mee
pi_77994437
quote:

[..]

Doen

En vergeet de klompen en de Volendammer outfit niet te vermelden... op buitenlandse fora wordt deze optie ook aangemoedigd trouwens... het komt de kansen alleen maar ten goede door er folklore van te maken
pi_77994531
quote:

[..]

quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heb je Piejeeeer al een mail gestuurd? [ afbeelding ]

DOEN GREYS,DOEN
pi_77994569
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef grazz het volgende:

[..]

Haha. Nee, Marianne had al op de persconferentie gezegd dat de draaiorgel sowieso meegaat, niet zo'n klein dingetje lol. Maar misschien nemen ze er wel meerdere mee

Dan ook die hippe klompen niet vergeten! Victor en Rolf toch?
pi_77994676
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan ook die hippe klompen niet vergeten! Victor en Rolf toch?
Die zijn echt biljant ja
  zondag 14 februari 2010 @ 20:17:37 #92
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77994695
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef grazz het volgende:

[..]

Je mag toch maximaal 6 mensen op het podium ? Ik zeg: Sieneke, met er omheen 5 pierrementen !
Hoogachtend,
Erik.
pi_77994713
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die zijn echt biljant ja
Dan moet Sieneke alleen ook nog in het klooster een weekje leren "lopen" !
pi_77994759
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je mag toch maximaal 6 mensen op het podium ? Ik zeg: Sieneke, met er omheen 5 pierrementen !

Dat wordt weer zo'n megapodium, daar heb ik wel zorgen over, doe maar lekker vol dan ja
  zondag 14 februari 2010 @ 20:21:01 #95
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77994854
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat wordt weer zo'n megapodium, daar heb ik wel zorgen over, doe maar lekker vol dan ja
Marianne had het over een podium van 10 meter (nou vind ik dat nog wel meevallen), maar het wordt inderdaad vast weer een indrukwekkend podium waar Sieneke in haar eentje heel erg in weg gaat vallen .
Hoogachtend,
Erik.
pi_77994918
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Marianne had het over een podium van 10 meter (nou vind ik dat nog wel meevallen), maar het wordt inderdaad vast weer een indrukwekkend podium waar Sieneke in haar eentje heel erg in weg gaat vallen .

10? Oh dat is wel kleiner dan ik dacht ja... Maar dan nog in d'r uppie valt ze weg.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:28:06 #97
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77995199
Ik vind Marianne geen betrouwbare bron hoor . Misschien bedoelt ze wel 10 meter diep. Dan begint het er op te lijken .
Hoogachtend,
Erik.
pi_77995375
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Marianne geen betrouwbare bron hoor .

zondag 14 februari 2010 @ 20:33:29 #99
16874 creno
born this way
pi_77995456
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan moet Sieneke alleen ook nog in het klooster een weekje leren "lopen" !
Nee bij Carlo en Irene had ze ook behoorlijke hakken aan, dus de viktor en rolf klomphakken moet dan ook lukken !

ik zeg : mailen !
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_77995549
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:33 schreef creno het volgende:

[..]

Nee bij Carlo en Irene had ze ook behoorlijke hakken aan, dus de viktor en rolf klomphakken moet dan ook lukken !

ik zeg : mailen !

Schoenen *check*, outfit *check*, 5 pierements *check*, Engels *check*, overal tetteren *check*.

Jongens we zijn eruit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')