Heeft Caro Emerald twee versies van A Night Like This uitgebracht?quote:
Single en album track denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heeft Caro Emerald twee versies van A Night Like This uitgebracht?
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik kom net thuis van het carnavallen maar het is een hit hoor.... hele volksstammen zingen het mee
Iddquote:Op zondag 14 februari 2010 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik kom net thuis van het carnavallen maar het is een hit hoor.... hele volksstammen zingen het mee
Ik heb het gisteren geen een keer gehoord.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ze heeft een oostblokkerige uitstraling.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er wel al wat hipperderder uit nu!
Wij zijn in Oeteldonk altijd wat hipper dan de kruikenzeikersquote:Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren geen een keer gehoord.
"Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat, hoeooeeee kannnn iiik dat..."
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er wel al wat hipperderder uit nu!
Weinig. Het zal niet veel gaan verschillen van wat we vorige week hebben gezien, alleen moet dit naar een groot podium vertaald worden. Kleding: Sieneke wil een opvallende kleur.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Heeft ze bij Life 4 You nog iets gezegd over de act... gaat ze voor die Oud-Hollandse act?
Er werd weinig over gezegd, behalve dat Marianne er voor vecht om er iets "moois" van te maken. Nou vertrouw ik niet bijzonder veel op de smaak van Marianne Weberquote:Op zondag 14 februari 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Heeft ze bij Life 4 You nog iets gezegd over de act... gaat ze voor die Oud-Hollandse act?
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn in Oeteldonk altijd wat hipper dan de kruikenzeikers
Idd. Ik vind Sieneke soms net een kloon van drquote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er werd weinig over gezegd, behalve dat Marianne er voor vecht om er iets "moois" van te maken. Nou vertrouw ik niet bijzonder veel op de smaak van Marianne Weber...
Maar ik hou nog steeds van je hoorquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Weinig. Het zal niet veel gaan verschillen van wat we vorige week hebben gezien, alleen moet dit naar een groot podium vertaald worden. Kleding: Sieneke wil een opvallende kleur.
Ook gaan ze waarschijnlijk samen (Mar en Sien) het klooster in LOL, echt!, om het engels bij te spijkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |