Nee hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef TheVulture het volgende:
hier maar verder
Oh shit, deel 3 vergeten in de TT
quote:
Nou blijkbaar wel dusquote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mij lijkt toch dan een Logan zich niet hoeft te verlagen tot zulke shit puur voor het geld.
Dat zou ik ook wel Shalaleuk vinden.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je OP wel mager trouwens. Post dan even het Shalaliedje.
Als hij nu achter Amsterdam CS zijn lichaam zou verkopen om met zijn verdiensten regelmatig een naald in zijn arm kan prikken had je nog kunnen zeggen: "maar hij heeft tenminste niet zijn ziel aan de TROS verkocht". Maar helaas, hij ging nog dieper dan diep.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel dus
Dhr. Logan vertoeft veelvuldig in het (nederlandse) schnabbelcircuit
Ik moet bekennen dat het nummer echt al heel lang in mijn hoofd ronddwarrelt. Maar vergeet niet, een beetje ESFvolger in nederland heeft het ondertussen al zeker 10 keer gehoord in verschillende versiesquote:Op maandag 8 februari 2010 20:19 schreef TheVulture het volgende:
En toch he... als dit slim aangepakt wordt met dat draaiorgel en ze Sieneke in een Volendammer kostuum met klompen en kaas hijsen (daar moet de TROS best makkelijk aan kunnen komen)
Dan zie ik een finaleplek nog wel gebeuren
En waarom zeg ik dat: Ik ben vandaag zeker 20 mensen tegengekomen die ik het hoorde fluiten, neuriën of zingen
Gewoon maar een citaatje van een googleresulaatje:quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als hij nu achter Amsterdam CS zijn lichaam zou verkopen om met zijn verdiensten regelmatig een naald in zijn arm kan prikken had je nog kunnen zeggen: "maar hij heeft tenminste niet zijn ziel aan de TROS verkocht". Maar helaas, hij ging nog dieper dan diep.
quote:Zaterdag geeft 'Mister Eurosong' Johnny Logan een concert in de Wimbledon-tennishal te Sint-Truiden. Hij wordt daar begeleid door de Heverband, een uniek orkest van 55 jonge muzikanten. Allemaal amateurs. Alleen de dirigent, Jan Ceulemans, is een professional.
Ondanks de hele vele negatieve geluiden uit het buitenland... er zijn op de buitenlandse fora ook al mensen die hetzelfde hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat het nummer echt al heel lang in mijn hoofd ronddwarrelt. Maar vergeet niet, een beetje ESFvolger in nederland heeft het ondertussen al zeker 10 keer gehoord in verschillende versies.
Best schokkend eigenlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gewoon maar een citaatje van een googleresulaatje:
[..]
Ach, na 27 mei ben je hem wel vergeten.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef Anne het volgende:
Shalalie, shalala.
Het gaat niet uit mijn kop.
Dat dus. De godganse dag al.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef Anne het volgende:
Shalalie, shalala.
Het gaat niet uit mijn kop.
Er valt niks te verkloten; het is al verkloot.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef Fred_B het volgende:
Die leuke gimmicks doen het altijd goed voor Nederland. Het zal mij benieuwen hoe we dit item in de act weer eens lekker gaan verkloten, net als de jurk van LInda Wagenmakers en de trommels van Treble![]()
Ik heb het niet gehoord, maar vind het niet zielig. Ze weet best waar ze aan begonnen is. Ik heb er echt geen beklag mee.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat commentaar van Boulevard, ik vind het gewoon zielig voor dat meisje![]()
En dat is nou precies wat 80-90 procent van de Nederlanders al een paar jaar roept! Tal van andere landen doen ook allang niet meer mee. En: liever NIET gaan dan het wanproduct wat we dit jaar sturen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef lezzer het volgende:
En dan nog wat...
Als de TROS het niet had opgepakt waren we volgens mij helemaal niet gegaan.
Hij heeft het over de vijf arrangementen en zegt gewoon letterlijk: "The honest truth is, I don't think any of them really worked properly."quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef cptmarco het volgende:
Johnny gaat nooit meer bijklussen bij de TROS...
Ik zou inet weten waarom. Dit was een klassevoorbeeld van een echt Trosprogramma op het enige echt Tros niveau... Echt superlatieven schieten tekort voor dit juweeltje...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:08 schreef Boldface het volgende:
Ik heb de reportage van Boulevard (inclusief Studio Voetbal-aankondiging) nog eens teruggekeken. Het is echt beschamend en diep triest. Eigenlijk zouden mensen massaal hun TROS-lidmaatschap moeten opzeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Aldus Lenny...quote:Lenny Kuhr: ‘dit nummer is binnen dat genre het meest armoedige.
Een slechte kopie van een smakeloos lied’
Oud-songfestivalwinnares Lenny Kuhr laat in de Revu weten dat zij begin dit jaar gevraagd is om een van de kandidaten bij het Nationaal Songfestival te begeleiden. Maar na het nummer gehoord te hebben trok zij zich direct terug. ‘Mensen zijn terecht boos, met dit nummer minacht je het publiek’.
De held, lekker achteraf! Zeg dan ter plekke dat je het niks vindt, denk ik dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:50 schreef Boldface het volgende:
Hij heeft het over de vijf arrangementen en zegt gewoon letterlijk: "The honest truth is, I don't think any of them really worked properly."
Mee eens. Als je er voor gaat, moet je er ook voluit voor gaan. Orgel op het podium, tuttig koortje, dito velours jurkje met glitters in kobaltblauw of bordeauxrood.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:33 schreef cptmarco het volgende:
nee, ze moeten er gewoon een mooi hollands plaatje van maken: een orgeldraaiermannetje naast het orgel, Sieneke en de achterdanseresje een moderne/hippe versie van klederdracht aan laten trekken. Maak het gewoon lekker herkenbaar voor alle buitenlanders...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
Dit vond men (lees: ik) ook leuk op het ESF.
Dus waarom Shalalie niet!
De Vader wil zelf een zwart-witte achtergrond, met de tekst van het liedje in het Engels en het Arabisch...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mee eens. Als je er voor gaat, moet je er ook voluit voor gaan. Orgel op het podium, tuttig koortje, dito velours jurkje met glitters in kobaltblauw of bordeauxrood.
Als ze klederdracht en klompen maar thuis laten.
Wtfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Vader wil zelf een zwart-witte achtergrond, met de tekst van het liedje in het Engels en het Arabisch...
Heeft ie 'n vrouw?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef cptmarco het volgende:
Pierre wordt door niemand meer serieus genomen sinds zondag...
Ja, ze heeft meegedaan met Idols III. Ze moest toen drie keer opnieuw zingen voor de juryquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Cee het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Marlous herkende van Idols? Of Popstars? Of wat was het nou weer. Ik ga het opzoeken.
Albanie deed het vorig jaar alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef Andromache het volgende:
Als we dan gaan met Sieneke, bij deze kledingadvies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker over the top!
Geweldig nummer is datquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Albanie deed het vorig jaar al. Alhoewel het werkte voor hun wel.
Zijn daar nog beelden van?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, ze heeft meegedaan met Idols III. Ze moest toen drie keer opnieuw zingen voor de jury
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)estival-liedje.dhtmlquote:Sieneke overstuur door bakken kritiek Songfestival-liedje
ROTTERDAM - Sieneke is niet blij met alle kritiek die ze op internet over zich heen krijgt. De 17-jarige brunette hoorde zondag dat zij met haar versie van 'Ik Ben Verliefd - Shala Lie - naar het Eurovisie Songfestival mag. Maar niet iedereen is daar even enthousiast over en Sieneke zegt te lijden onder de heavy commentaren.
'Een van de verschrikkelijkste nummers ooit' en 'Niet Eurovisie-waardig'. Voor Sieneke, die keihard haar best doet om het straks zo ver mogelijk te schoppen, zijn de kritieken niet leuk om te horen. Ze verzuchtte dan ook in SBS Shownieuws:"Al die kritiek doet echt wat met me. "Maar ik probeer me te concentreren op de positieve reacties."
De kritiek op zijn nummer laat ook Vader Abraham niet koud. "Ik ben nog een beetje doorgedraaid van alle maffe opmerkingen. Het is echt onder de gordel. Het is niet aardig, zeker niet tegenover mij."
De 74-jarige is er wel van overtuigd dat ze met het orgelvariant van het liefdesliedje ver schoppen dit jaar.
"We komen hier echt ver mee", voorspelt Kartner. "De wraak zal zoet zijn."
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)rocks___.html?p=10,1quote:Sieneke rocks!
AMSTERDAM - Ladingen kritiek kreeg de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival over zich heen, maar Ik Ben Verliefd Sha-la-lie dreigt een grote hit te worden.
Pas twee dagen is de Nederlandse Songfestivalinzending op internet te downloaden, maar het is nu al een van de best verkopende liedjes. Het aantal downloads is zo groot dat Sieneke nu al op nummer twee staat in de toplijst van iTunes.
Pierre Kartner, die het liedje schreef, is overdonderd door het succes. „Dit is een behoorlijk goed teken”, vindt hij.
Dat moeten ze écht doen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
En dan nog eens wat... de Toppers deden als gimmick 'Shine' op elke persconferentie daar vorig jaar in een andere versie (bigband, country etc). Ze moeten zo'n mooi draaiorgel als hierboven, zo'n echte oude, naar Oslo zien te krijgen nu en dan in de dagen voor de halve finale overal dit nummer zo laten spelen
Op elke hoek van de straat, tijdens elke persconferentie. Het moet een attractie worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |