abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77770502
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag toch hopen en bidden dat we eindelijk eens in het Nederlands gaan zingen ? Of wordt dit vrolijk Verengelst?
Geloof me... er is niemand die het durft te vertalen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77770677
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik eigenlijk niet zo, want ik heb alles even teruggekeken en nog wat meer van Pierre bekeken,
deze man is imho licht dementerend, en had nooit op deze wijze benaderd moeten worden.

Nee ik bedoelde met "ik moest erom lachen" puur omdat ze zo bijdehand was, en er altijd veel verhalen zijn dat Wesley onder de plak zit en mevrouw bitched.
Niet grappig richting Pierre eigenlijk.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!fossiel maandag 8 februari 2010 @ 15:43:20 #253
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77770743
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:36 schreef TheVulture het volgende:
Geloof me... er is niemand die het durft te vertalen
haken we in met z'n allen??
quote:
I am forget where I have heard this song, in the summer sun I believe that it was with you on the range in Lisbon then there Or it was there then in Paris Behind an haircut fresh mokkaijs? It can also be that was with its and overseas in that air balloon Shalalie shalala, shalalie shalala It does not go from m' n head Shalalie shalala, shalalie shalala I stand d' r ' s morgens I am amorous on you As a result, I forget everything rapidly and weet I it no longer Shalalie shalala, shalalie shalala this way go it approximately I am amorous, I am amorous I am amorous, that can see you this way It can also be that I high in ventilates in a plane to Oslo or sounded it from a bar in zo' n straatje - I was ever in Trinidad or was it with a good glass wine On that terrasje in Berlin? Or it in Moscow where do I have my first kus had been had of you? How I am possible that, how I am possible that… How I am possible that, how I am possible that… How am I possible that nou forget? Shalalie shalala, shalalie shalala It does not go from m' n head Shalalie shalala, shalalie shalala I stand d' r ' s morgens I am amorous on you As a result, I forget everything rapidly and weet I it no longer Shalalie shalala, shalalie shalala Thus it goes approximately. Shalalie shalala, shalalie shalala It does not go from m' n head Shalalie shalala, shalalie shalala I stand d' r ' s morgens I am amorous on you As a result, I forget everything rapidly and weet I it no longer Shalalie shalala, shalalie shalala Thus it goes approximately Shalalie shalala, shalalie shalala Thus it goes approximately
  maandag 8 februari 2010 @ 15:44:06 #254
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77770778
quote:
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77770793
quote:
Dit vind ik eigenlijk nog best tof gedaan.

Dit was ook de bedoeling denk ik: verschillende artiesten die er echt totaal iets eigens van kunnen maken.

Maar nee, er werd een blik Sterren.nl-artiesten opengetrokken die allemaal op een band meezongen die voor 90% hetzelfde was...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_77770834
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het eigenlijk ergens ook wel sneu, want Pierre nam het zo serieus allemaal, terwijl iedereen (echt iedereen volgens mij ) met enorm veel leesvermaak zat te kijken . Inclusief ikzelf . Die man moet met pensioen en lekker achter een bak vers mocca-ijs liedjes gaan neuriën.
Oftewel 'mocca-aijs' zoals Marloes zong.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 februari 2010 @ 15:46:50 #257
163650 Greys
pi_77770877
Het draaiorgel gaat in elk geval mee naar Oslo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77771057
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:44 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dit vind ik eigenlijk nog best tof gedaan.

Dit was ook de bedoeling denk ik: verschillende artiesten die er echt totaal iets eigens van kunnen maken.

Maar nee, er werd een blik Sterren.nl-artiesten opengetrokken die allemaal op een band meezongen die voor 90% hetzelfde was...
Helemaal mee eens .
pi_77771224
quote:
Haircut fresh mokkaijs

Ik zeg, doen
pi_77771250
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef cptmarco het volgende:

[..]

haken we in met z'n allen??
[..]

maandag 8 februari 2010 @ 16:08:42 #261
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77771822
wat een slecht nummer; en nog slechter gezongen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_77774138
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef misteriks het volgende:

Maar de hamvraag is; was je er bij gister? In de zaal of op FokHysteria?
pi_77776068
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
FokHysteria?
  FOK!fossiel maandag 8 februari 2010 @ 18:34:30 #264
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77778010
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef misteriks het volgende:
Ach ja slecht scoort altijd op het euro songfestival
pi_77778030
Onderstaand een kleine selectie uit de eerste reacties op "Shalalie" uit het buitenland. En ik kan je verzekeren: die reacties zijn nog mild in vergelijking met de reacties die Nederlanders geven...
quote:
- No....yet the dutch miss the final for the 6th(?) year in a row -_-

- Ouch, this does not sound very good... circus?

- OMG!!!!!!

- hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha NO FUCKING WAY
sorry Nederland, maar dit is gewoon vre-se-lijk! Zo ouwbollig, en die vrouw kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten, net een boerin! En schlagerfans zouden hier misschien nog wel op stemmen, maar helaas, Oostenrijk doet niet mee en Duitsland en België zitten in de andere halve finale (niet dat Belgen van deze brol houden) In ieder geval innige deelneming

- I hate this. This is so, so tacky- The only way to save this is for her to dress up as a smurf to sing the song. VERY, VERY, VERY BAD. VERY.

- Sorry Netherlands, I want a reason to give you a vote<3 but this is just awful

- She has nice voice but the song is awful

- 0 points from Finland.... really AWFUL !

- Emmm.... when Netherland will get something normal to sent to Eurovision.... 0 Points from Latvia

- I don't know why The Netherlands even bother to particpate in the contest anymore,they have cheap songs like this and "Shine",they are crap.Gimme something like "Your Heart Belongs To Me".

- Too many drugs in Holland clearly

- It might have won in 1972

- I must puke!

- Thanks to the Netherlands for giving other european countries a better chance of winning. This is the worst ever, no way it will even make it to the finals.

- Grausam! schade, dass die niederlande sich so haben entmutigen lassen, dass sie nun schon das zweite mal einen unterirdischen song zum esc schicken...
Kortom: we gaan echt scoren in Europa!
pi_77778106
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef Boldface het volgende:
Onderstaand een kleine selectie uit de eerste reacties op "Shalalie" uit het buitenland. En ik kan je verzekeren: die reacties zijn nog mild in vergelijking met de reacties die Nederlanders geven...
- Too many drugs in Holland clearly
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 februari 2010 @ 18:40:00 #268
163650 Greys
pi_77778120
OMG, die reacties

Niet dat ik ze niet verwacht had, maar toch... hopen tegen beter weten in enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77778356
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
Het draaiorgel gaat in elk geval mee naar Oslo!
Die leuke gimmicks doen het altijd goed voor Nederland. Het zal mij benieuwen hoe we dit item in de act weer eens lekker gaan verkloten, net als de jurk van LInda Wagenmakers en de trommels van Treble
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_77778596
Dat commentaar van Boulevard, ik vind het gewoon zielig voor dat meisje
  Moderator / Miss SHO maandag 8 februari 2010 @ 18:52:58 #271
22592 crew  Ole
pi_77778625
Dat commentaar van Maik de Boer ook
Ik vind het nog een belediging voor de Dolly Dots eigenlijk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77778656
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Het richt zich meer om alles eromheen dan op Sieneke zelf... het enige wat ze dat meisje moeten laten doen is gewoon zeventien laten zijn
pi_77778716
Ik vind het eigenlijk arrogantie ten top.
Een heel muziekgenre wordt afgebrand.
Zo van "beneden onze stand".
pi_77778816
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:52 schreef Ole het volgende:
Maik met z'n 'kleding van m'n oma(moeder?) bij het kerstdiner'.
Dat meisje is 17, alsjeblieft zeg

En Albert wenst haar sterkte omdat de TROS beslist dat zij geen commentaar bij Boulevard mag geven, dat is de TROS. Niet het meisje zelf. Bah
pi_77778818
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het eigenlijk arrogantie ten top.
Een heel muziekgenre wordt afgebrand.
Zo van "beneden onze stand".
Het hoort gewoon niet op een Songfestival thuis... en met name dat het allemaal zo amateuristisch wordt aangepakt is de reden dat er zo op wordt geschoten
  Moderator / Miss SHO maandag 8 februari 2010 @ 18:58:45 #276
22592 crew  Ole
pi_77778854
Fijn. zo ook nog een interview met Yolanthe
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77778906
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het hoort gewoon niet op een Songfestival thuis... en met name dat het allemaal zo amateuristisch wordt aangepakt is de reden dat er zo op wordt geschoten
Nou, ik hoor anders een heleboel gezeik over het lied zelf.
In dat genre is het gewoon een goed lied. Niks aan de hand, lekker vrolijk, met een pakkend (en meezingbaar!) deuntje.

En dan nog wat...
Als de TROS het niet had opgepakt waren we volgens mij helemaal niet gegaan.

Ik wil nou niet zeggen dat het allemaal fantastisch is, maar zo dramatisch is het nou ook weer niet. Ik vind dat er wel erg overtrokken gereageerd wordt, en bovendien dat Albert echt heel goedkoop aan het scoren is nu.
pi_77778926
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:52 schreef Ole het volgende:

Zelfs Marlous had een leukere outfit aan
pi_77778934
Eens trouwens dat het niet op een ESF thuis hoort. Maar dat hoorde Lordi ook niet.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:00:54 #280
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77778939
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Typisch Albert
pi_77779073
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Typisch Albert
En moet je kijken als Katja Schuurspons een rotervaring heeft omdat prive info uitlekt, oh oh arme Katja, daar heeft Albert wel medelijden mee, met een volwassen dertiger.
Maar een meisje van 17, dat net komt kijken en zo afgefikt wordt door de HELE pers, nee daar hamert hij nog even over door, en vooral sterkte wensen. Kansloos
Meneer voelt zich ook verheven op z'n roddelstoeltje
pi_77779229
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Meneer voelt zich ook verheven op z'n roddelstoeltje
Ja, eerlijk gezegd erger ik me daar ook vreselijk aan hoor.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:07:56 #283
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77779252
Ja ik ben met jou eens ..zo'n meisje komt nu allemaal kijken..en ze wordt door iedereen in de grond geboord.
Nu hebben ze dadelijk over die Wesley hoe hij Yolanthe troosde
pi_77779317
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef lezzer het volgende:

[..]

En dan nog wat...
Als de TROS het niet had opgepakt waren we volgens mij helemaal niet gegaan.

Ik wil nou niet zeggen dat het allemaal fantastisch is, maar zo dramatisch is het nou ook weer niet. Ik vind dat er wel erg overtrokken gereageerd wordt, en bovendien dat Albert echt heel goedkoop aan het scoren is nu.
Als je aan een wedstrijd meedoet, moet je het serieus doen of helemaal niet. De Nederlandse inzendingen van de voorbije jaren en die van de TROS in het bijzonder zijn telkens zwak. Daarom vind ik het helemaal niet erg dat er nu eens wat extra zware kritiek wordt geleverd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_77779414
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als je aan een wedstrijd meedoet, moet je het serieus doen of helemaal niet. De Nederlandse inzendingen van de voorbije jaren en die van de TROS in het bijzonder zijn telkens zwak. Daarom vind ik het helemaal niet erg dat er nu eens wat extra zware kritiek wordt geleverd.
Ja, daarom had de TROS het niet over moeten nemen. De NOS had moeten besluiten er mee te stoppen, of er nauwelijks geld aan te besteden en iemand met een lied aan te wijzen.

Maar nogmaals, dit genre is heel geliefd bij een heel groot deel van de bevolking.
Grad Damen kon al leven van zijn optredens toen ik hem nog lang niet kende...
pi_77779611
heeft er iemand het filmpje van studio sport nadat het was afgelopen?
  FOK!fossiel maandag 8 februari 2010 @ 19:21:11 #287
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77780154
Iemand zei gister al dat Yo d'r tanden had laten doen, bij Boulevard zie ik net dat gebit van dichtbij, ik heb ook het idee dat ze d'r tanden heeft laten verlengen/bijwerken...
pi_77780210
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:21 schreef cptmarco het volgende:

dit blijft briljante televisie...
weer met plezier naar gekeken..

Die meiden op dat youtube filmpje, als je hem zo ziet staan om aan te klikken, wat een blikken
  FOK!fossiel maandag 8 februari 2010 @ 19:40:49 #290
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77781232
"kappersopleiding"
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 19:47:25 #292
43556 miss_dynastie
pi_77781269
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef cptmarco het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)al-songfestival.html

Johnny gaat nooit meer bijklussen bij de TROS...
En ik hoop Tatjana ook niet. Sowieso enorme flauwekul om buitenlanders voor 40% te laten bepalen wie er meedoet voor Nederland. Alsof die ooit de beste gaan kiezen
pi_77781296
quote:

Mooi, die bak stront die met name de TROS over zich heen krijgt is meer dan verdiend en kan niet groot genoeg zijn
pi_77781385
quote:

Ik snap ook absoluut niet dat een ESF-grootheid als Johnny Logan überhaupt zijn vingers heeft willen branden aan deze zooi. De TROS moet wel verrekt goed hebben betaald. Of mocht hij over Tatjana heen? Weten we gelijk wat díe in de jury deed, of liever, de jury in haar.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_77781586
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik snap ook absoluut niet dat een ESF-grootheid als Johnny Logan überhaupt zijn vingers heeft willen branden aan deze zooi.
Daar moet de schoorsteen ook roken hoor
Je kunt Johnny Logan zo boeken voor een avondvullend programma in een proms-setting als lokale fanfare.
pi_77781669
Van Johnny Logan kan ik de kritiek goed begrijpen, hij vond het nummer niet sterk, maar met het juiste arrangement was er een kans.
Tatjana echter heeft met haar grote muil zichzelf volledig belachelijk gemaakt, door te zeggen dat het liedje niks is. Waarom gaat ze daar dan zitten?
pi_77781698
in DWDD, mooie woorden. Hele mooie woorden.
pi_77781732
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:54 schreef lezzer het volgende:

[..]

Daar moet de schoorsteen ook roken hoor
Je kunt Johnny Logan zo boeken voor een avondvullend programma in een proms-setting als lokale fanfare.
Mij lijkt toch dan een Logan zich niet hoeft te verlagen tot zulke shit puur voor het geld. Die man haalt toch wel het nodige aan royalties binnen, lijkt me?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_77782039
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Mij lijkt toch dan een Logan zich niet hoeft te verlagen tot zulke shit puur voor het geld. Die man haalt toch wel het nodige aan royalties binnen, lijkt me?
Nou na zijn eerste zege in 1980 is ie volledig berooid door een manager... daarom ging ie in 1987 nog een keer... volgens mij heeft ie nog altijd niet heel veel te makken of gooit ie het veelal over de balk aan de nodige drankfeestjes
pi_77782201
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou na zijn eerste zege in 1980 is ie volledig berooid door een manager... daarom ging ie in 1987 nog een keer... volgens mij heeft ie nog altijd niet heel veel te makken of gooit ie het veelal over de balk aan de nodige drankfeestjes
Moeten leuke feestjes zijn dan als je drie keer het winnende Songfestivallied schrijft en dan nog niks overhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')