quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
en de vrolijke versie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
En dan nog eens wat... de Toppers deden als gimmick 'Shine' op elke persconferentie daar vorig jaar in een andere versie (bigband, country etc). Ze moeten zo'n mooi draaiorgel als hierboven, zo'n echte oude, naar Oslo zien te krijgen nu en dan in de dagen voor de halve finale overal dit nummer zo laten spelen
Op elke hoek van de straat, tijdens elke persconferentie. Het moet een attractie worden.
Zullen we het Vader Abraham mailen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Greys, goed idee[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we het Vader Abraham mailen?
Ik ga het gewoon doen denk ik
Geen idee, maar dan kan hij het vast degene influisteren die er wel wat over te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik zeg doen [ afbeelding ]
Maar heeft hij er nog iets over te zeggen dan?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan kan hij het vast degene influisteren die er wel wat over te zeggen heeft.
En het is ZIJN liedje
Jij hebt hem gemaild he?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we het Vader Abraham mailen?
Ik ga het gewoon doen denk ik
Heel leuk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:11 schreef Macka66 het volgende:
Geen idee welke draaiorgels dit zijn, maar leuk zijn ze wel [ afbeelding ]
Ze spelen wel allebei hetzelfde jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuk!
Maar zijn ze niet allebei precies hetzelfde?![]()
Oh jottem, nieuwe!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:22 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ze spelen wel allebei hetzelfde ja![]()
dankjewel, er was een linkplakfoutje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |