Dat draaiorgel zou toch meegaan, had ik begrepen?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Carlo zei dat er wel een groot draaiorgel op het podium moest en hun er iig niet nee op hebben gezegd, of was dat überhaupt al het plan?
Als we er hier al zo ongeveer een compromis over hebben bereikt, kan het plan zo slecht toch niet zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Er moet echt zo'n ouderwets mooi draaiorgel mee.
Dat ook bij alle persconferenties te zien is al. Tetteren met die handel![]()
Soms wou je dat je gewoon echt invloed had op de uitvoering he?![]()
Als wij het eens voor het zeggen haddenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Soms wou je dat je gewoon echt invloed had op de uitvoering he?![]()
Het is ook écht een goed plan, dat draaiorgel moet een hoofdrol krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als we er hier al zo ongeveer een compromis over hebben bereikt, kan het plan zo slecht toch niet zijn?
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee het moet natuurlijk een pierement worden! Ook omdat het een ode is aan Pierre
. Een Pierrement.
Ik heb de mailadressen van Marianne en Kartner.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er niet een mailadres ofzo? Waar we in ieder geval dit idee heen kunnen mailen. Ik ben best bereid om een mailtje naar Marianne te doen. Of naar de TROS ofzo.
Ja! Wacht ik kom op msn.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de mailadressen van Marianne en Kartner.
Zal ik het gewoon doen ja?Iets met baten en schaden toch?
Haha. Nee, Marianne had al op de persconferentie gezegd dat de draaiorgel sowieso meegaat, niet zo'n klein dingetje lol. Maar misschien nemen ze er wel meerdere meequote:Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat draaiorgel zou toch meegaan, had ik begrepen?
Hoewel het wel iets voor Nederland zou zijn om als compromis te kiezen voor een klein, lullig draaiorgeltje, dat totaal niet overkomt op het grote podium.
Doenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heb je Piejeeeer al een mail gestuurd?[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha. Nee, Marianne had al op de persconferentie gezegd dat de draaiorgel sowieso meegaat, niet zo'n klein dingetje lol. Maar misschien nemen ze er wel meerdere mee
Die zijn echt biljant jaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ook die hippe klompen niet vergeten!Victor en Rolf toch?
Je mag toch maximaal 6 mensen op het podiumquote:Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha. Nee, Marianne had al op de persconferentie gezegd dat de draaiorgel sowieso meegaat, niet zo'n klein dingetje lol. Maar misschien nemen ze er wel meerdere mee
Dan moet Sieneke alleen ook nog in het klooster een weekje leren "lopen"quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag toch maximaal 6 mensen op het podium? Ik zeg: Sieneke, met er omheen 5 pierrementen
!
Marianne had het over een podium van 10 meter (nou vind ik dat nog wel meevallen), maar het wordt inderdaad vast weer een indrukwekkend podium waar Sieneke in haar eentje heel erg in weg gaat vallenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt weer zo'n megapodium, daar heb ik wel zorgen over, doe maar lekker vol dan ja
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marianne had het over een podium van 10 meter (nou vind ik dat nog wel meevallen), maar het wordt inderdaad vast weer een indrukwekkend podium waar Sieneke in haar eentje heel erg in weg gaat vallen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Marianne geen betrouwbare bron hoor.
Nee bij Carlo en Irene had ze ook behoorlijke hakken aan, dus de viktor en rolf klomphakken moet dan ook lukken !quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet Sieneke alleen ook nog in het klooster een weekje leren "lopen"!
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:33 schreef creno het volgende:
[..]
Nee bij Carlo en Irene had ze ook behoorlijke hakken aan, dus de viktor en rolf klomphakken moet dan ook lukken !
ik zeg : mailen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |