quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Poit het volgende:
ik ben voor
Flodder wordt een grote jongenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:47 schreef Flodder450 het volgende:
ik begin de poit-ops leuk te vinden
Niet per definitiequote:
Ja, al zijn bier en tieten niet alleen voor mannen hoor.. Ik wil best m'n biertje delenquote:
Je biertje mag je wel houden hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 19:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, al zijn bier en tieten niet alleen voor mannen hoor.. Ik wil best m'n biertje delen
Doe dan mij jou tieten maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe dan mij jou tieten maarDie zijn niet te koop/leen/uitgeefbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen zegquote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Misan het volgende:
dergelijke bier- en tietenuitspattingen worden voornamelijk veroorzaakt door te tekort aan dames in dit topicde mannelijkheid overheerst daardoor nogal
![]()
Weet trouwens waar je aan begint.. Alle mannen (incluis mijzelf) zijn bronstigquote:
Ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:58 schreef Poit het volgende:
Weet trouwens waar je aan begint.. Alle mannen (incluis mijzelf) zijn bronstig![]()
is de tijd van het jaar he?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet trouwens waar je aan begint.. Alle mannen (incluis mijzelf) zijn bronstig![]()
Ik ben benieuwdquote:
Ik deed het niet expres!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
vrouw in het topic en iedereen wordt gek
Dank jequote:Op maandag 8 februari 2010 20:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Maar welkom! Wat brengt u hier?
Op verkenning zowaar. Even de mening van een ervaringsdeskundige vragen. Wat is uwer mening van de TT en dan ook maar gelijk van de schone deerne in de OP?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Ik kwam eens een kijkje nemen, beetje op verkenning
lijkt ernaast te lopen idd, maar valt wel in de maatquote:Op maandag 8 februari 2010 20:03 schreef Cue_ het volgende:
ik heb geklikt![]()
en dat begin stukje klopt niet
17 en dan zo gekleed, lekker hip en zoquote:
Ben zelf niet echt van de aziatische types, maar ziet er verder goed uitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Op verkenning zowaar. Even de mening van een ervaringsdeskundige vragen. Wat is uwer mening van de TT en dan ook maar gelijk van de schone deerne in de OP?
ja, zo zondequote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
17 en dan zo gekleed, lekker hip en zo![]()
Het zal vast wel, maar ik heb serieus mijn twijfelsquote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef Misan het volgende:
[..]
lijkt ernaast te lopen idd, maar valt wel in de maat
wat valt onder verder?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben zelf niet echt van de aziatische types, maar ziet er verder goed uit
was jij een half jaar terug ook op de singlesmeet toen we ook forum- en FP-meet hadden in de stairway?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goede borstenStrak buikje
![]()
En der gezicht is zowaar ook wel goed
uh nee?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef Misan het volgende:
was jij een half jaar terug ook op de singlesmeet toen we ook forum- en FP-meet hadden in de stairway?
En de jouwe?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goede borstenStrak buikje
![]()
En der gezicht is zowaar ook wel goed
Ik heb ook wel goede borstenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Poit het volgende:
[..]
En de jouwe?
Trouwens, even een counterliedje tegen die songfestival kotszooi.
Bestaat er iets als een singlesmeet?? Een soort markt met single chickies?? Waar kan ik me inschrijven??quote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef Misan het volgende:
[..]
was jij een half jaar terug ook op de singlesmeet toen we ook forum- en FP-meet hadden in de stairway?
En een goede kont?quote:
tuurlijk, deze knakkers meeten van tijd tot tijd blijkbaarquote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Bestaat er iets als een singelsmeet?? Een soort markt met single chickies?? Waar kan ik me inschrijven??
Ik was er wel bijquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Misan het volgende:
en niet meeten?
alsof er wat smakelijks tussen zit idd![]()
Maar ik ben een billenmanquote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga niet gelijk alles prijsgeven he
Er zijn hier nooit vrouwen?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Er zit één vrouw in de SC en iedereen stuift eropaf
Wowquote:Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik ben een billenman
Oeh, trouwens, Ernst van der Pasch2 keer heen geweest en heb 2 cd's van hem liggen
Heeman, misschien ga ik ook wel eens buurtenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Misan het volgende:
[..]
en niet meeten?
alsof er wat smakelijks tussen zit idd![]()
Wel joh, 2 regulars en een 3tal sporadisch bezoeksters. We mogen heel niet klagen.quote:
En die hebben jullie nog niet weggejaagd?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Poit het volgende:
Wel joh, 2 regulars en een 3tal sporadisch bezoeksters. We mogen heel niet klagen.
't is dat ik een vriendin heb, maar verder is het net een snoepwinkelquote:Op maandag 8 februari 2010 20:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Heeman, misschien ga ik ook wel eens buurten
nog geeneensquote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die hebben jullie nog niet weggejaagd?
Maar ik heb wel een wingman nodig natuurlijk.. Wanna have the honour??quote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef Misan het volgende:
[..]
't is dat ik een vriendin heb, maar verder is het net een snoepwinkel
Singles? De vrouwen daar zijn wel leukquote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef Misan het volgende:
[..]
't is dat ik een vriendin heb, maar verder is het net een snoepwinkel
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef Poit het volgende:
[..]
nog geeneensStiekem zijn we best lief
![]()
Have you met Poit?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een wingman nodig natuurlijk.. Wanna have the honour??
Hoe zijn jullie op dat eiland gekomen dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef Sigmund666 het volgende:
We zijn -hoe zal ik het zeggen?- een soort van overlevers op een afgelegen eiland dat zeer zelden wordt bezocht
dat zeg ikquote:Op maandag 8 februari 2010 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles? De vrouwen daar zijn wel leuk![]()
Ik ben een oude lul met een bierbuik, kale plek op m'n kop, ongeschoren harses, drink teveel, heb het alleen over bier en tieten, kots graag in het openbaar en krab aan m'n zak.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles? De vrouwen daar zijn wel leuk![]()
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul met een bierbuik, kale plek op m'n kop, ongeschoren harses, drink teveel, heb het alleen over bier en tieten, kots graag in het openbaar en krab aan m'n zak.
Maak ik een kans?
Dat komt omdat we een hobby delen die weinig vrouwen kan boeien, en die zo hier en daar behoorlijke afkeur kent door tijdsgebrek voor de vrouw:quote:Op maandag 8 februari 2010 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie op dat eiland gekomen dan?
quote:
quote:
Daar gaat de SC ook grotendeels over?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we een hobby delen die weinig vrouwen kan boeien, en die zo hier en daar behoorlijke afkeur kent door tijdsgebrek voor de vrouw:
Gamen![]()
Ik game anders zelden tot nooitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we een hobby delen die weinig vrouwen kan boeien, en die zo hier en daar behoorlijke afkeur kent door tijdsgebrek voor de vrouw:
Gamen![]()
Behalve Rock Bandquote:Op maandag 8 februari 2010 20:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik game anders zelden tot nooitBen geen nerd!
Hele familiefoto'?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ging niet door, opa voelde zich niet lekker genoeg.
Dat waren nog eens mooie foto's.. Ik mocht hier laatst geeneens foto's van een beschaafd behaarde schede posten..quote:Op maandag 8 februari 2010 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Al kwam ik hier gister ook even gluren en toen zag ik ook al foto's van vrouwen
Jamaar daar heersch ik dan ook inquote:
dus heb je het bieren voor niets gemist?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ging niet door, opa voelde zich niet lekker genoeg.
Beschaafd behaard, wat versta je daar onder?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat waren nog eens mooie foto's.. Ik mocht hier laatst geeneens foto's van een beschaafd behaarde schede posten..
Heeft al een tijdje prostaatkanker. Het gaat soms dus heel kut.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Misan het volgende:
[..]
dus heb je het bieren voor niets gemist?
alles wel ok met opa?
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heeft al een tijdje prostaatkanker. Het gaat soms dus heel kut.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beschaafd behaard, wat versta je daar onder?
En waarom mocht het niet?
ik was aan het FP-meeten toen en we integreerden bij de forum meet en we hebben smakelijk gelachen om enkele singlesquote:
fucked up is dat. koester elk moment; gratis tipjequote:Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heeft al een tijdje prostaatkanker. Het gaat soms dus heel kut.
Begrijpelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef RitseB het volgende:
Daarom wilde ik ook graag bij de famielifoto zijn
Nu durf ik niet meer omdat ik bang ben uitgelachen te worden..quote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef Misan het volgende:
[..]
ik was aan het FP-meeten toen en we integreerden bij de forum meet en we hebben smakelijk gelachen om enkele singles
hoewel er ook enkelen bij waren die gezellig bij ons aanhaakten ook
Beschaafd behaard? Voor christenen zou puur natuur beschaafd zijn, voor de meeste mensen is het niet meer dan een snorretjequote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beschaafd behaard, wat versta je daar onder?
En waarom mocht het niet?
Nu ben ik benieuwd of je ook om mij gelachen hebtquote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef Misan het volgende:
ik was aan het FP-meeten toen en we integreerden bij de forum meet en we hebben smakelijk gelachen om enkele singles
hoewel er ook enkelen bij waren die gezellig bij ons aanhaakten ook
Die ik ook, ik ga ook zo veel mogelijk bij hem langsquote:Op maandag 8 februari 2010 20:27 schreef Misan het volgende:
[..]
fucked up is dat. koester elk moment; gratis tipje
Snorretjes zouden verboden moeten wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Beschaafd behaard? Voor christenen zou puur natuur beschaafd zijn, voor de meeste mensen is het niet meer dan een snorretje
Met als topictitel Knappe kut vond ik het best toepasselijk.. Maar helaasch..quote:
Ik vind het ook stomquote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Met als topictitel Knappe kut vond ik het best toepasselijk.. Maar helaasch..
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul met een bierbuik, kale plek op m'n kop, ongeschoren harses, drink teveel, heb het alleen over bier en tieten, kots graag in het openbaar en krab aan m'n zak.
Het was gewoon ku(ns)t in pure vormquote:
I know you like me boy!!quote:
Ik werd een beetje stil van jou verschijning toen ik je zag.quote:
geloof me, echt geen reden toe als je de rest van de heren zietquote:Op maandag 8 februari 2010 20:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer omdat ik bang ben uitgelachen te worden..
Stiekem was dat wel een beetje hetzelfde toen ik jou zag..quote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik werd een beetje stil van jou verschijning toen ik je zag.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Misan het volgende:
[..]
geloof me, echt geen reden toe als je de rest van de heren ziet
Oeh, dus in contrast zie ik er misschien nog goed uitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Misan het volgende:
[..]
geloof me, echt geen reden toe als je de rest van de heren ziet
of ik je toegelachen heb?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd of je ook om mij gelachen hebt
Je ziet er gewoon goed uitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, dus in contrast zie ik er misschien nog goed uit
verstandigquote:Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die ik ook, ik ga ook zo veel mogelijk bij hem langs
Een liefdequote:
Only one way to find out. Post die pic!quote:
de dames heb ik eigenlijk niet uitgelachenquote:
Same here ongeveer.. geknapte darm op de wc, volgende dag overledenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef Misan het volgende:
[..]
verstandigmijn oma was kerngezond en binnen twee weken dood nadat ze thuis was gevallen
Damn, da's snel. Mijn opa zit al ongeveer 2 jaar te kwakkelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef Misan het volgende:
[..]
verstandigmijn oma was kerngezond en binnen twee weken dood nadat ze thuis was gevallen
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef Misan het volgende:
[..]
de dames heb ik eigenlijk niet uitgelachen
er waren trouwens wel een aantal dames die zich nogal stoorden aan onze aanwezigheid
Hoe is dat überhaupt mogelijk, misan is wel een beetje een bal. Maar tochquote:
Je vergeet: Hoe ? Wanneer? Waarom? Met welk doel?quote:
Mijn opa, inmiddels weer zo'n 17 jaar geleden, in elkaar gestort in de tuin. Hartaanval. Andere opa nooit gekend.. Maar heb nog een lieve oma.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Damn, da's snel. Mijn opa zit al ongeveer 2 jaar te kwakkelen.
Die wou ik bewaren voor zometeenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je vergeet: Hoe ? Wanneer? Waarom? Met welk doel?
Ik weet het nietquote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoe is dat überhaupt mogelijk, misan is wel een beetje een bal. Maar toch
Misan is wel een toffe balquote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoe is dat überhaupt mogelijk, misan is wel een beetje een bal. Maar toch
Nee, hij is niet zo rondquote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook eentje waar je hard tegenaan mag trappen?
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Nebo het volgende:
Zo, daar kan ik ook weer even 90 reacties op teren, tot straks jongens!
Hee, niet zo he! Als er iemand Misan schopt ben ik het welquote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook eentje waar je hard tegenaan mag trappen?
Dan komt hij alleen niet ver en stuitert minder lekkerquote:
Niet tegen zijn hoofd in ieder geval, die is flink hardquote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan komt hij alleen niet ver en stuitert minder lekker
Maar om er hard tegen te trappen, is de vorm niet belangrijk.. alleen de hardheid..
wil m'n voet natuurlijk niet al teveel pijn doen![]()
Ik heb zijn biceps gevoeld gisteren(true story), die jongen gaat hard naar de sportschool dus rond is hij zeker niet!quote:
en dan doe ik niet eens krachttrainingquote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb zijn biceps gevoeld gisteren(true story), die jongen gaat hard naar de sportschool dus rond is hij zeker niet!
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb zijn biceps gevoeld gisteren(true story), die jongen gaat hard naar de sportschool dus rond is hij zeker niet!
Hoe voelde het?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er komt geen deuk in? Niet hol?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet tegen zijn hoofd in ieder geval, die is flink hard
Ik zag een paar mensen ineens voelen, dus daar gingen mijn handjes ook automatisch even naartoequote:
ouwe snoepertquote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zag een paar mensen ineens voelen, dus daar gingen mijn handjes ook automatisch even naartoe
quote:
Met zulke ogen? Geen twijfel mogelijk!quote:
Dat het niet mag?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Met zulke ogen? Geen twijfel mogelijk!
Ik heb ook ogen!! Mag ik ook voelen???quote:Op maandag 8 februari 2010 20:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Met zulke ogen? Geen twijfel mogelijk!
Echt zo'n typisch vrouwen-dingetje hè! Best snappen dat het bedoeld is als een subtiel complimentje, maar toch nog even de rauwe versie willen horenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook ogen!! Mag ik ook voelen???
Iemand moet de vrouwelijke touch toch in het topic gooien?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Nebo het volgende:
Echt zo'n typisch vrouwen-dingetje hè! Best snappen dat het bedoeld is als een subtiel complimentje, maar toch nog even de rauwe versie willen horen
Dat doet Nebo op zichzelf al genoegquote:Op maandag 8 februari 2010 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand moet de vrouwelijke touch toch in het topic gooien?
Sorry.. ben nog niet helemaal bekend met ieders trekjesquote:
Nee hoor, gewoon jezelf blijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry.. ben nog niet helemaal bekend met ieders trekjes![]()
Als ik iemand rol teveel overneem moet je het zeggen hoor!
Het leven bestaat gelukkig uit meer dan het huishouden en pratenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, het huishouden doet hij uit zich zelf wel
Voor nebo nietquote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leven bestaat gelukkig uit meer dan het huishouden en praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Als die er niet is moet je hem even makenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Noorseviking het volgende:
Weet er iemand waarom er nog geen Aliens vs Predator topic is ?
De demo beviel mij in iedergeval wel (buiten die instant klilling moves)
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Voor nebo nietWhut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Whut?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leven bestaat gelukkig uit meer dan het huishouden en praten
You know you're everybodies bitchquote:
Er is nieuw vrouwelijk vlees aanwezig, ze voelen zich bedreigd, niet op lettenquote:
Aliens vs. Predator 3quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Noorseviking het volgende:
Weet er iemand waarom er nog geen Aliens vs Predator topic
De demo beviel mij in iedergeval wel (buiten die instant klilling moves)
Edit * gevonden![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er is nieuw vrouwelijk vlees aanwezig, ze voelen zich bedreigd, niet op letten
Hopelijk niet te ergquote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
Gelukkig vergeet jij meisjes terug te bellen als je hun nummer krijgt op een kassabonnentje (true story)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet jij meisjes terug te bellen als je hun nummer krijgt op een kassabonnentje (true story)
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er is nieuw vrouwelijk vlees aanwezig
GMTAquote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef Poit het volgende:
[..]
-edit Niemand is zo slick met kassabonnetjes als jij Nebo Nebo Boy
Dat was omdat.... omdat...... FFFFFUUUU!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet jij meisjes terug te bellen als je hun nummer krijgt op een kassabonnentje (true story)
quote:
Was toch dat meidje bij de dierenwinkelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat was omdat.... omdat...... FFFFFUUUU!!!!!
Beetje verlegen wel, maar dat zag ik als uitdaging. Uiteindelijk niet helemaal gelopen zoals het gestart wasquote:
Blijkbaar niet heel verlegen, je kreeg haar nummer.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Beetje verlegen wel, maar dat zag ik als uitdaging. Uiteindelijk niet helemaal gelopen zoals het gestart was
Ja, de sukkelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet heel verlegen, je kreeg haar nummer.
Maar je bent haar gewoon vergeten?!
Neeee niet vergeten. Ik was de eerste keer het bonnetje kwijt geraakt en kwam toen heel lang niet meer in de dierenwinkel. Zie je niet wat Poitje en Ritse aan het doen zijn? Ze maken me zwart en het werkt nog ookquote:Op maandag 8 februari 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar niet heel verlegen, je kreeg haar nummer.
Maar je bent haar gewoon vergeten?!
Poit eenmaal gezien. Ritse moet ik nog mee gaan maken omdat die kerel niet naar de meet kwam gisterenquote:
Je kan ook voor niks naar de dierenwinkel gaan! En haar dan aanspreken!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Neeee niet vergeten. Ik was de eerste keer het bonnetje kwijt geraakt en kwam toen heel lang niet meer in de dierenwinkel. Zie je niet wat Poitje en Ritse aan het doen zijn? Ze maken me zwart en het werkt nog ook
Ik heb de meet gemist?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit eenmaal gezien. Ritse moet ik nog mee gaan maken omdat die kerel niet naar de meet kwam gisteren
Kennen is een groot woord maar een aantal van ons hebben elkaar wel eens gezien jaquote:
Dat heb ik ook gedaaahaaaaanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook voor niks naar de dierenwinkel gaan! En haar dan aanspreken!
Gezelligquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord maar een aantal van ons hebben elkaar wel eens gezien ja
Games-crew exclusive die van gisteren helaas, dus je hebt niks gemistquote:
Dat is wel weer ffies geleden zeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Poit eenmaal gezien. Ritse moet ik nog mee gaan maken omdat die kerel niet naar de meet kwam gisteren
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Neeee niet vergeten. Ik was de eerste keer het bonnetje kwijt geraakt en kwam toen heel lang niet meer in de dierenwinkel. Zie je niet wat Poitje en Ritse aan het doen zijn? Ze maken me zwart en het werkt nog ook
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En ook nog allemaal gebleven, dus jullie zijn vast leuke lui
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
[insert evil lachje] Gnhehehe[/insert evil lachje]
Je bent net een maand te laat. Er was een klein nieuwjaarsfeestjequote:
Als je nog altijd zo hard rockt op een drumstel dan is het inderdaad te lang geleden ja!quote:
Toen heb ik mijn excuses gemaakt, en verder nog niks. Maar het zaagsel is bijna op dus ik ga binnenkort weer langsquote:
Vet bier zuipen met Poitquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord maar een aantal van ons hebben elkaar wel eens gezien ja
Oeeh nog spannende roddels?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent net een maand te laat. Er was een klein nieuwjaarsfeestje
Niet haar nummer gevraagd ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:10 schreef Nebo het volgende:
Toen heb ik mijn excuses gemaakt, en verder nog niks. Maar het zaagsel is bijna op dus ik ga binnenkort weer langs
Ik heb de lege kratten nog steeds staanquote:
Durfde ik niet na mijn faal-actie. Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Whoeiquote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Nebo het volgende:
Jongens! Ik neem actief deel aan het gesprek in plaats van sporadisch een dom plaatje in de mix te gooien! Een historisch moment indeed
Ze moeten echt een keer weg Poit, laat ze losquote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb de lege kratten nog steeds staan
Oeeh tell me morequote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Durfde ik niet na mijn faal-actie. Zo ben ik dan ook wel weer
Te veel goede herinneringenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ze moeten echt een keer weg Poit, laat ze los
Maar ze zitten zo vol met goede herinneringen..quote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ze moeten echt een keer weg Poit, laat ze los
wilde inderdaad. Binnenkort checken of ze het ook nog steeds wilquote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh tell me more
[..]jammer.. Maar je kon het wel vragen, want ze wilde dat jij hem had
Natuurlijk welquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
wilde inderdaad. Binnenkort checken of ze het ook nog steeds wil
herinneringen, waar ook bier kan zijn....quote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ze zitten zo vol met goede herinneringen..
Je vertrouwen is lief. Heb jij geen bonnetje met je nummer erop?quote:
GMTA²quote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ze zitten zo vol met goede herinneringen..
En dat wasquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb haar eigenlijk mogen aanschouwen
Over lege kratten gesproken...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb de lege kratten nog steeds staan
Jij was er niet bijquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
herinneringen, waar ook bier kan zijn....
nuff said
* Cue_ pakt snel een bonnentje en begint te schrijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je vertrouwen is lief. Heb jij geen bonnetje met je nummer erop?
quote:
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef Flodder450 het volgende:
Cue_
een beetje een domme,vraag
ben jij lesbisch?
Welja, wrijf het er maar inquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ pakt snel een bonnentje en begint te schrijven
Domme vraag; waarom vraag je dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef Flodder450 het volgende:
Cue_
ben jij lesbisch?
Tering gaat niet zo hard. Duurt ongeveer een week voordat je goed ziek bent, de week daarop ben je dood als je niks doetquote:
En je begint vanavond met afscheid nemen?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Tering gaat niet zo hard. Duurt ongeveer een week voordat je goed ziek bent, de week daarop ben je dood als je niks doet
Serieus?quote:
Omdat ik vrouwen lief en en lekker kan vinden?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
leek wel zo,aan jou posts te zien
Er staat ook een echtequote:Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk: Gitaren![]()
Toch iets teleurstelling
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik vrouwen lief en en lekker kan vinden?
hij lijkt er wel op iigquote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Serieus?
De meest gemogen nieuwsposter op de FP?
Omdat ze mij haar nummer wilt geven zeker. Leuk hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
leek wel zo,aan jou posts te zien
Geeft nietquote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
ik ben een meester in het maken van domme,bijdehante opmerkingen
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat ze mij haar nummer wilt geven zeker. Leuk hoor
vrouw in het topic, die kletsen altijd veelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Jezus, hebben jullie er nu alweer een topic doorheengejaagd
Extra antwoord: Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Extra vraag: wordt er ook op gespeeld?
extra extra vraag; zo ja.. hoe goed/slecht?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Misan het volgende:
[..]
vrouw in het topic, die kletsen altijd veel
Fixquote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Misan het volgende:
[..]
vrouwen in het topic, die kletsen altijd veel
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Rossdale het volgende:
Jezus, hebben jullie er nu alweer een topic doorheengejaagd
Neboquote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef Flodder450 het volgende:
Cue_
ben jij lesbisch?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat ze mij haar nummer wilt geven zeker. Leuk hoor
Dude!! KAP DAARMEE!!!!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef RitseB het volgende:
Als Flodder weer een topic aan maakt ga ik al zijn posts verwijderen
en jullie neuken niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! KAP DAARMEE!!!!
3e keer in een topic.. Scary shit!!
Waarom?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef RitseB het volgende:
Als Flodder weer een topic aan maakt ga ik al zijn posts verwijderen
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Misan het volgende:
ik heb trouwens nog een mooie TT bedacht
Sorryquote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! KAP DAARMEE!!!!
3e keer in een topic.. Scary shit!!
Forum Opties | |