En waarom attendeer je er iemand wel op dan? Maar goedquote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik trek dagelijks conclusies, ik neem aan dat iedereen dat doet.
Wie attendeer ik waar op?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom attendeer je er iemand wel op dan? Maar goed
[ afbeelding ]
In 2011 gaat de Hitmachine naar het songfestival? Winnen wij ook weer eens.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:12 schreef lkb9000 het volgende:
Lightsabers animeren voor die hitmachine
Of worden we uit de EU gegooidquote:Op maandag 8 februari 2010 13:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
In 2011 gaat de Hitmachine naar het songfestival? Winnen wij ook weer eens.
Either way we can't lose!quote:
Nja als je dat niet meer weet, vind ik het ook goedquote:
ik denk dat ik je gewoon niet begrijp doordat je wellicht het verkeerde woord gebruiktquote:Op maandag 8 februari 2010 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je dat niet meer weet, vind ik het ook goed!
Ik ga het iig niet meer terug zoeken in het vorige topic, of zelfs topic daarvoor!
Poit, staan nog meer van die helden plaatjes in dat topic
Ben je nou echt zo lui om zelf even op het linkje te klikken??quote:Op maandag 8 februari 2010 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als je dat niet meer weet, vind ik het ook goed!
Ik ga het iig niet meer terug zoeken in het vorige topic, of zelfs topic daarvoor!
Poit, staan nog meer van die helden plaatjes in dat topic
Ben je nou echt zo sneu dat je moet gaan lopen trollen en mensen voor idioot moet gaan uitmaken?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom attendeer je er iemand wel op dan? Maar goed
[ afbeelding ]
Dude.. Op wie reageer je?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ik ga hem vanavond pas spelen. Heb wel het artbook ingekeken. Ziet er erg tof uit
en ben jij weer zo kinderachtig om je ergens mee te bemoeien, wat niet over jou ging? Tenzij het woord idioot op jou slaat?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo sneu dat je moet gaan lopen trollen en mensen voor idioot moet gaan uitmaken?
Bioshock 2 is gekocht
?quote:
hmm dan was toch eigenlijk niet tegen jouquote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Misan het volgende:
al insinueert de tekst op de afbeelding het wel
Geeft nietquote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm dan was toch eigenlijk niet tegen jou! En was ook niet de bedoeling dat je dat zo zou oppakken
Ross, ik reageer gewoon op sigmund. Tja en van zever en zever krijg je gezeikquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Nick, Flodder en Sigmund, doe nou eens allemaal normaal. Jullie verneuken het topic
Ik kom hier voor mijn plezier, niet om constant gezeik te lezen.
Luister naar papa Poit en terug in jullie hok!
Die kutkinders hier..quote:
Dankje Rossquote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Nick, Flodder en Sigmund, doe nou eens allemaal normaal. Jullie verneuken het topic
Ik kom hier voor mijn plezier, niet om constant gezeik te lezen.
Luister naar papa Poit en terug in jullie hok!
Tof ding! Dat was je afscheidscadeau?quote:
Koningquote:
Als ze jong zijn zijn ze nog lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |