Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of wil je liever bier
[ afbeelding ]
Nou eens zonder die tank of die domme haaiquote:
yeah was gezelligquote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En ook nog IRL
Nja ik ken Fles IRL (1 keer gemeet)
JF=dennis, dus die ken je ook
GF is mijn bijbaanbaas en toekomstige vaste baas (vanaf mei)
de rest zijn schatjes die ik ook nog IRL moet meeten ooit
Doe je toch je tuinbroek aan?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oei zaterdag zal de jup wel onderin staan
neuh, is goedquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah was gezellig
ik verbaasde me wel over et strenge beleid van jullie coffeeshops
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oei zaterdag zal de jup wel onderin staan
die is nog van toen ik zwanger wasquote:
Ik hou niet van bier...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of wil je liever bier
[ afbeelding ]
Zullen we dat even gaan regelen anders?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die is nog van toen ik zwanger was
dan wil GF er wel eentje in jouw plaatsquote:
maakt niet uit dan pak je er maar 1 voor mijquote:
nee die heb ik niet gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh, is goed
mensen die er niets te zoeken hebben, gewoon weigeren
wij hebben namelijk ook wel enorm veel overlast
ik weet niet of de straatdealers je niet zijn opgevallen daar bij die boten?
te herkennen aan bontjas en codetaal middels fluiten
ik heb me er niet eens aan gewaagd...jurkjes tijdens de zwangerschapquote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die is nog van toen ik zwanger was
en toen had ik hem al niet aan
wedden dat JF daar aandeel in wil hebben?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we dat even gaan regelen anders?
Okee!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt niet uit dan pak je er maar 1 voor mij
Hier hoef ik ook mn pas niet te laten zien hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee die heb ik niet gezien
maar goed ik ben anders gewend hier
als ik hier ben kan ik gewoon doorlopen en klaar
scheelt ook dat mijn zusje daar enorm bekend is
en iedereen weet dat ik de broer van ben
GMTAquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan wil GF er wel eentje in jouw plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan wil GF er wel eentje in jouw plaats
Leer mij GF kennen....quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt niet uit dan pak je er maar 1 voor mij
ik denk ook dat hij daar het enigste aandeel in wil hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat JF daar aandeel in wil hebben?
ik had hier ooit in een shop vroegen ze me ben jij de neef van jimquote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier hoef ik ook mn pas niet te laten zien hoor
mja na 15 jaar lijkt me dat ook niet meer dan logisch
en ze weten dat ik hem 99% van de tijd bij me heb
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je niet gewoon bestellen "een flesje van de onderste plank graag" regardless wat daar verder staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Kun je niet gewoon bestellen "een flesje van de onderste plank graag" regardless wat daar verder staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
heb gaten genoeg, miss mag fles wel helpenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij daar het enigste aandeel in wil hebben
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
* gaat zitten wachtenquote:
whehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb gaten genoeg, miss mag fles wel helpen
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar blijft mijn bierquote:Op maandag 8 februari 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, m'n mini-mannetje is wakker, dus ik ga me weer als een complete debiel gedragen de rest van de middag![]()
Tot later
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, m'n mini-mannetje is wakker, dus ik ga me weer als een complete debiel gedragen de rest van de middag![]()
Tot later
jij niet alleenquote:
volgens mij de meeste fokkers welquote:
Kunnen we eerst je neus een beetje oprekken?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij wel opgelet bij biologie lesquote:Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we eerst je neus een beetje oprekken?
maar wij zijn 1 van de weinige die LL life hebben gezienquote:
Is dat geen gat dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij wel opgelet bij biologie les
sorriequote:
niet daarvoorquote:
dus je moet overwerkenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie
Grrrr kan ik op het laatste moment weer tnt en dhl bellen
das waarquote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wij zijn 1 van de weinige die LL life hebben gezien
ruk zequote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even een rukje doen voordat moeders thuiskomt
een tukje na het rukje kan ookquote:
gelukkig voor mij komt ze altijd naar hier toequote:Op maandag 8 februari 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
das waar
zowiezo als ik in maastricht ben en et is mogelijk ga ik graag langs vind et altijd zeer gezellig
daar heb ik wel een treinreis van 3 uur voor over
nou ja ik vind et niet erg daarheen te gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig voor mij komt ze altijd naar hier toe
daarom komen er dus mensen vandaar naar hierquote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik vind et niet erg daarheen te gaan
apeldoorn is toch geen ene klap aan
Yepquote:
heb je wel kans vanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom komen er dus mensen vandaar naar hier
dat is minderquote:
moet je vaak overwerken dan?quote:
neuh, meer bij GFquote:
GF?quote:
Goldfingerquote:
quote:
en aankomende zaterdag zal het ook wel laat wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goldfinger
Nja de zaak is maar van 20.30u tot 04.00u (op zat) open maar ben er meestal om 8 en vertrek pas na 5en (aanvullen en poetsen)
dat zal bij mij niet meer helpenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
ik heb overmorgen sollicitatiegesprek
als ik niet word aangenomen ga ik toch echt maar eens serieus overwegen om weer naar school te gaan
ik word al weken geterroriseerd met de mededeling dat ik weer naar school moet gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal bij mij niet meer helpen
whehehequote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik word al weken geterroriseerd met de mededeling dat ik weer naar school moet gaan
en omdat ik echt moe word van dat gezeik prima dan ga ik ook
maar als et niet lukt op wat voor manier dan ook wil ik er niemand over horen
ik heb gesproken
tvperquote:
maar goed als ik het wel haal is et natuurlijk wel dikke vinger aan iedereen die mij niet geloofdquote:
wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
En toen was mijn knie misschien weer aan gort
Halloquote:
halloquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ooit een keer verdraaid met ballet en sindsdien is het af en aan drama. Ging dus afgelopen tijd weer gewoon goed, tot ik dus net ging trainen en het *pang* deed
dat is niet goed fhaquote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
wat voor tournament ga je spelen dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat eten. Daarna online trainen voor mijn eerste tournament en daarna spinnen. maar nu even rust.
Het voelt niet heel lekker neequote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
hallo![]()
en het klinkt me erg pijnlijk
ik heb soms wel es dat mijn arm uit de kom vliegt
ook zeer gevoelig is dat![]()
Eet smakelijk pinguinquote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat eten. Daarna online trainen voor mijn eerste tournament en daarna spinnen. maar nu even rust.
Nee, dan Deventerquote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik vind et niet erg daarheen te gaan
apeldoorn is toch geen ene klap aan
Deventeeerquote:
aah okee nou ja bij mij is et af ent oe als ik mijn arm te snel uithaal dan vliegt ie eruitquote:Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Het voelt niet heel lekker neeMaar ik ben niet heel gevoelig voor pijn dus dat scheelt wel (al is dat ook meteen een gevaar natuurlijk).
Ieeelh vet vies van je armEen oude vriend van mij kon alles zo uit de kom floepen, die is toen geopereerd om zijn spieren strakker te maken of iets in die richting.
GfNee, ik weet het
[..]
Eet smakelijk pinguinEn idd, wat voor tournament?
deventer kom ik eens per jaar ofzoquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Streetfighter 4. Ik ben zo slecht als wat, maar je moet toch eens ooit beginnenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor tournament ga je spelen dan?
ik wist heul niet dat streetfighter nog bestondquote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Streetfighter 4. Ik ben zo slecht als wat, maar je moet toch eens ooit beginnen
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Pinguin Go pinguinquote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Streetfighter 4. Ik ben zo slecht als wat, maar je moet toch eens ooit beginnen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik ga zo ook maar es mijn eten opwarmen heb best wel trek nuquote:
Mja. Doei.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:20 schreef Fha het volgende:
Oeh mijn boyfrend loopt net binnen
Fijne avond allemaal!!![]()
![]()
Het is nooit dood geweest, voor zover ik weet. Al ben ik wel gestopt bij de Super turbo versie van vroegah op de SNES. Er is ook nog een 3 en tig "alpha" versies uit die spinoff.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wist heul niet dat streetfighter nog bestond
speel je et op een game console?
aaah okee dat wist ik dus nietquote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nooit dood geweest, voor zover ik weet. Al ben ik wel gestopt bij de Super turbo versie van vroegah op de SNES. Er is ook nog een 3 en tig "alpha" versies uit die spinoff.
Deel 4 is idd op de consoles en PC, Ik speel op de PS3. Er komt weer een super versie in maart geloof ik, dus ik ga nu vast oefenen met een van de bestaande characters in 4. Na jaren Diablo 2 Player vs Player is het wel weer tijd voor een nieuwe online uitdaging
Ja jonguh, stamp dat huis dan even uit de grond.. Als ik je lief vind mag je dan lekker heus wel een sleutel hebben uiteindelijk en dan kun je ook ineens binnen stampenquote:
SF4 heeft zo goed als geen verhaallijn, tenminste, flinterdun en niet boeiend. Gewoon elkaar volledig tot moes slaan/schoppen/neerknallen. Voor de verhaallijnen neem ik wel RPG's.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee dat wist ik dus niet
ik speel voornamelijk shooters op mijn ps3 en ik haal spellen nog echt vanwege de verhaallijnen
ik speel dus nooit wat online
ik zuig enorm in dat soort vecht spellenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
SF4 heeft zo goed als geen verhaallijn, tenminste, flinterdun en niet boeiend. Gewoon elkaar volledig tot moes slaan/schoppen/neerknallen. Voor de verhaallijnen neem ik wel RPG's.
Maar eerst God of War 3, damn, ik heb daar zo'n zin in.
Bruutheid: 10
Oeh daar ben ik ook goed inquote:Op maandag 8 februari 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zuig enorm in dat soort vecht spellen
ik voel me meer op mijn gemak met een wapen in mijn klauwen
schietend op duitsers japanners of wat et dan ook zijn mag
heb net vorige week in 2 dagen call of duty modern warfare 1 uitgespeeld
3D shooters interesseren me wat minder. Eerst was ik echt een RTS fanaat, dus Dune, C&C, Warcraft en elke kutkloon die er uit is gekomen. Nu ben ik meer van de JRPG's, af en toe ene flinke fighter en natuurlijk Diablo. Deel 3 zal weer enkele jaren op mijn macje staan ben ik bangquote:Op maandag 8 februari 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zuig enorm in dat soort vecht spellen
ik voel me meer op mijn gemak met een wapen in mijn klauwen
schietend op duitsers japanners of wat et dan ook zijn mag
heb net vorige week in 2 dagen call of duty modern warfare 1 uitgespeeld
whehehe wat ik vooral irritant vond was je teamquote:Op maandag 8 februari 2010 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik ook goed in![]()
Ik schiet op alles wat beweegt en ik raak in paniek als er teveel tegelijk gebeurt en dan laat ik alle knoppen los en ga ik dus doodIk word altijd uitgelachen door vrienden
Ja nou dat dus inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe wat ik vooral irritant vond was je team
dat loopt constant voor je schootsveld
en als je je eigen team neer knalt dan ben je dus af
heb spellen gespeeld dan weigert je wapen gewoon das veel fijner
fles kan helemaal nog niet zover lopenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:20 schreef Fha het volgende:
Oeh mijn boyfrend loopt net binnen
Fijne avond allemaal!!![]()
![]()
dat niet zo zeer als ik eenmaal bezig ben met zulke spellen vergeet ik alles om me heenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou dat dus inderdaadDie spellen zijn gewoon niet gemaakt voor mij want ik ben dus binnen vijf minuten harstikke deaud
friemelquote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef friemelaar het volgende:
's Avonds samen![]()
Stelletje spammerts, gauw een heel topic vol spammen op de tijd dat een fatsoenlijk mens moet werken
teruglezenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:25 schreef Fha het volgende:
Ja jonguh, stamp dat huis dan even uit de grond..
aah okeequote:
Fatsoenlijke mensen komen hier nietquote:Op maandag 8 februari 2010 17:56 schreef friemelaar het volgende:
's Avonds samen![]()
Stelletje spammerts, gauw een heel topic vol spammen op de tijd dat een fatsoenlijk mens moet werken
whehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen komen hier niet
ben je niet de enigstequote:
dan moet je hem aan zettenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
ik zit hier bij de kachel en ik heb het alsnog koud
verwarming aanzetten wil wel helpenquote:
je slaat iig geen topic overquote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef wel.o.k het volgende:
tvp hoewel ik er morgen niets aan heb zo te zien
dan zal de kachel niet echt helpen neequote:Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
heb em aan op volle kracht maar ik ben nogal ziek geweest afgelopen dagen
Die staat al hard.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verwarming aanzetten wil wel helpen
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef friemelaar het volgende:
't Gaat weer vriezen en sneeuwen ook ben ik bang voor![]()
MPGen klaar, al helpt dat niet lang.![]()
Ik moet dadelijk nu gaan eten
neee heb zelfs een deken om me heen geslagen en nog tril ik van de kouquote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal de kachel niet echt helpen nee
en dan wordt het nog niet warmquote:
duidelijk koortsquote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee heb zelfs een deken om me heen geslagen en nog tril ik van de kou
tja....quote:
blijf jij dan maar lekker bij mij uit de buurtquote:
eet smakelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker bij mij uit de buurt![]()
ik ga eens kijken of ik nog wat eten kan scoren![]()
laters
wat voor smaak thee heb jequote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Thee, hopen dat ik hier warm van krijg dan
Dat dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef wel.o.k het volgende:
tvp hoewel ik er morgen niets aan heb zo te zien
ooow ik ben dol op koffiequote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Een lekker bakkie koffie bestaat niet
De mint smaak hier valt heel erg mee. Anders had ik het ook zeker niet genomen.
hooiquote:
Hallo, alles goed?quote:
Hee Nijnsquote:
MPGtjequote:Op maandag 8 februari 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee Nijns.
Tijd niet gezien hier. Hoe is het?
Haha, ik las steeds 'grietje' haha!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef Giertje het volgende:
beetje erg koud en ziekig maar verder wel goed
en daar?
nijnsquote:
nee et is echt giertjequote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
MPGtje![]()
Ja, drukhoe is het met jou?
[..]
Haha, ik las steeds 'grietje' haha!
Hier wel goed hoor, ook koud maar zin in ijs
quote:
quote:
ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ik ben dol op koffie
heb senseo naast me staan
ben & jerry'squote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee et is echt giertje
toch wel ben en jerry's ijs mag ik hopen dat is zo lekker
ik vind vooral cookie dough zo enorm lekkerquote:
gfjequote:
k boycot ijs wat duur isquote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee et is echt giertje
toch wel ben en jerry's ijs mag ik hopen dat is zo lekker
et is wel prijzig maar ow zo lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
gfje
[..]
k boycot ijs wat duur isleve het raketje
daar heb ik dan geen last vanquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik eet vrijwel nooit ijs. IJs is slecht voor je reet.
chunky monkey is echt mijn favorietquote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind vooral cookie dough zo enorm lekker
ik al een gedeeltequote:
je moet het ook opetenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ooew jaa die is inderdaad ook zeer goed te doenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
chunky monkey is echt mijn favoriet
raketje is dan ook duurquote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
gfje
[..]
k boycot ijs wat duur isleve het raketje
Hier ook ontzettend druk, maar verder voel ik me eigenlijk hartstikke goedquote:
eet es door vervelend kindquote:
Voor die van mij is het goed hoor, hij ziet er totaal niet ondervoed uitquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
raketje is dan ook duur![]()
gewoon bevroren water met een smaakje
ahwquote:Op maandag 8 februari 2010 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook ontzettend druk, maar verder voel ik me eigenlijk hartstikke goed.
Fotoooquote:Op maandag 8 februari 2010 19:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Voor die van mij is het goed hoor, hij ziet er totaal niet ondervoed uit
een foto van zijn kontquote:
ik ga straks pas weer etenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eet es door vervelend kinden doe dat internet uit
het is een vrouwquote:
woepsquote:
Inderdaadquote:
bewijzenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Voor die van mij is het goed hoor, hij ziet er totaal niet ondervoed uit
ik mag van mijn advocaat LL niks zeggenquote:
Mij is altijd verteld dat het een geval van "haar kont" betrofquote:
van giertje grietje maken lijkt mij minder ergquote:
Ja daaaaag, jullie houden niet van dikke kontenquote:
Over je tetten hoor ik ook veelbelovende verhalenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Nijns het volgende:
Ja daaaaag, jullie houden niet van dikke kontennaja, dik is niet echt het goede woord
lijkt mij welquote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
van giertje grietje maken lijkt mij minder erg
moeten we eerst zien voor we kunnen oordelenquote:[..]
Ja daaaaag, jullie houden niet van dikke kontennaja, dik is niet echt het goede woord
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over je tetten hoor ik ook veelbelovende verhalen
Haha!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over je tetten hoor ik ook veelbelovende verhalen
Nou, matig. Ik kan wel wat "inspirerend" beeldmateriaal gebruikenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha!
Hoe is het eigenlijk met je revalidatie?
ik ga fles echt niks vertellenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha!
Hoe is het eigenlijk met je revalidatie?
Er zijn KSC-ers die foto's van mij hebben gezien, dit was een limited actie dus info bij hen
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, matig. Ik kan wel wat "inspirerend" beeldmateriaal gebruiken
Ik was serieus hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, matig. Ik kan wel wat "inspirerend" beeldmateriaal gebruiken
fles ookquote:
moet je even 15 topics MPGenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Nijns het volgende:
Hoe is het met LL? En jf? En DaMart? En papiertje? En die lieve Fha? En wokje en duckie en iedereen die ik mis
BXquote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef BrandX het volgende:
Ik heb het gehad met die kou
ik heb het gehad met vrieskou
ik heb het gehad met mijn neusverkoudheid
want die laat me telkens niezen
en geeft me een neus die constant prikkelt
en geeft me een hoofd vol watten
Ik wil ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON ZON!!!!!
zon die mijn koude lijf verwarmt
zon die de koude verjaagd![]()
zon die mij weer vrolijk maakt
zon die mij van mijn verkoudheid afhelpt
zon die weer vrolijkheid in de lucht brengt
zon die er voor zorgt dat mensen weer met plezier buiten rondlopen
twee plaatjes om het duideljik te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 8 februari 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat redelijk vooruit gelukkig
nijnsquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Nijns het volgende:
Ik ga afsluiten schatjes
BX: succes met de winterblues
Doei Nijnsquote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef Nijns het volgende:
Ik ga afsluiten schatjes
BX: succes met de winterblues
Tsjoeketsjoeke?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef BrandX het volgende:
mjah, vakantie boeken... ik weet helemaal niet wat ik wil van de zomer
Ja, dat komt er, woensdag al.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef Giertje het volgende:
zolang er maar geen sneeuw meer komt
hoooiquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef friemelaar het volgende:
Phu, en weer ben ik bij geMPGed.
Hoi allemaal
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
worden jullie ook zo moe van je moeder die maar BLIJFT omrekenen naar guldens?
Ik moeder wel jaquote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
geen last van
doet jij moeder dat nog steeds?
Ja. Ik krijg dat mens niet aan der verstand gepeuterd dat een gulden een waardeloos stuk nikkel isquote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Symquote:
anders ik welquote:Op maandag 8 februari 2010 20:15 schreef Giertje het volgende:
ik moet zeggen dat ik ook wel aardig toe ben aan de zomer
hier nietquote:
yeah weer lekker buiten zitten biertje erbijquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)entrum-deventer.html
Fhaaaaaa
friemelquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef friemelaar het volgende:
Phu, en weer ben ik bij geMPGed.
Hoi allemaal
ik zou willen dat ze dat nog konquote:Op maandag 8 februari 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
symquote:
of ze ligt te batsen met d'r vriendjequote:
Bij jou in de zaak zekerquote:Op maandag 8 februari 2010 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ze ligt te batsen met d'r vriendje
Nou jaaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ze ligt te batsen met d'r vriendje
moet je even zoeken op fokquote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef FFSletop het volgende:
NK schaatsen gaat hier weer door
Is daar geen tijdelijk forum voor ofzo?
Zou die stroomstoring iets van doen hebben met d'r nieuwe boyfriendje.....quote:
ik zit niet in Deventerquote:
Al gedaan, is er niet.quote:
het word tijd dat je huis klaar isquote:
Kaarsjes als verlichting... Fha moeten troosten omdat het allemaal zo eng is...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zou die stroomstoring iets van doen hebben met d'r nieuwe boyfriendje.....![]()
Die kwam toch langs![]()
Stoomwolken, los getrilde bekabeling, ......
whehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die kwam toch langs![]()
en heerlijk weer in de zonquote:Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah weer lekker buiten zitten biertje erbij
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die kwam toch langs![]()
een tijdelijk forum? Voor één zoeen kutwedstrijdje? Zie je ze fladderen?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:20 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Al gedaan, is er niet.
Eentje maken miss? Trekt mij wel aan omdat het Zuidlaardermeer wel ff achter mijn huis ligt
Jaloers dat jij niet kan komen kijken, fles?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een tijdelijk forum? Voor één zoeen kutwedstrijdje? Zie je ze fladderen?
Nog een paar nachtjes slapenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef FFSletop het volgende:
Wanneer is het trouwens weer carnaval?
Wat zou je denken van vrijdag a.s. tot de woensdag eropquote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef FFSletop het volgende:
Lekker feesten!quote:
Met wat geluk mag je toch wel meelopen in de kinderoptochtquote:
dit weekendquote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef FFSletop het volgende:
zoietsquote:
whehehequote:Op maandag 8 februari 2010 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met wat geluk mag je toch wel meelopen in de kinderoptocht
Touchequote:Op maandag 8 februari 2010 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf aanstaande donderdagavond tot en met volgende week woensdagquote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef FFSletop het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dat dronk ik vroeger altijdquote:
lang over nagedachtquote:Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef FFSletop het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn sig? Zelf bedacht
drinkt hij cola lightquote:
Oud nieuws, je loopt achter ...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Echt nietquote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oud nieuws, je loopt achter ...
spuit elfquote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Spaus Elfquote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Fhaaaaaa
quote:
Wat bedoel je? Ik vind m best leukquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik vind m best leuk
en van Fha dromenquote:
hij vond wel heel snel dat plaatje van kindercolaquote:
Oh dus ik ben humorloosquote:
Yep, verdacht snel ....quote:Op maandag 8 februari 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij vond wel heel snel dat plaatje van kindercola
dat zijn jouw woordenquote:
quote:
Hij is natuurlijk aan 't broeden op een nieuw onderschriftquote:
Spam jij m ff vol, beginnen we gewoon weer opnieuwquote:
quote:
Dat is van die politieke-protest bullshit. Niet iets wat mij aanspreekt.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk aan 't broeden op een nieuw onderschrift![]()
Zoiets stichtelijks als:
steel niet, de overheid duld geen concurrentie !
over jouw onderschriftquote:Op maandag 8 februari 2010 22:57 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Spam jij m ff vol, beginnen we gewoon weer opnieuw
Wat jij wil.quote:
dan zijn we er zeker van dat het niet meer leeftquote:
ik nou op een goede TTquote:Op maandag 8 februari 2010 22:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk aan 't broeden op een nieuw onderschrift![]()
Zoiets stichtelijks als:
steel niet, de overheid duld geen concurrentie !
eigenlijk welquote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat kan ook knap lastig zijn jah ...
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |