Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of wil je liever bier
[ afbeelding ]
Nou eens zonder die tank of die domme haaiquote:
yeah was gezelligquote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En ook nog IRL
Nja ik ken Fles IRL (1 keer gemeet)
JF=dennis, dus die ken je ook
GF is mijn bijbaanbaas en toekomstige vaste baas (vanaf mei)
de rest zijn schatjes die ik ook nog IRL moet meeten ooit
Doe je toch je tuinbroek aan?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oei zaterdag zal de jup wel onderin staan
neuh, is goedquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah was gezellig
ik verbaasde me wel over et strenge beleid van jullie coffeeshops
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oei zaterdag zal de jup wel onderin staan
die is nog van toen ik zwanger wasquote:
Ik hou niet van bier...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of wil je liever bier
[ afbeelding ]
Zullen we dat even gaan regelen anders?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die is nog van toen ik zwanger was
dan wil GF er wel eentje in jouw plaatsquote:
maakt niet uit dan pak je er maar 1 voor mijquote:
nee die heb ik niet gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh, is goed
mensen die er niets te zoeken hebben, gewoon weigeren
wij hebben namelijk ook wel enorm veel overlast
ik weet niet of de straatdealers je niet zijn opgevallen daar bij die boten?
te herkennen aan bontjas en codetaal middels fluiten
ik heb me er niet eens aan gewaagd...jurkjes tijdens de zwangerschapquote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die is nog van toen ik zwanger was
en toen had ik hem al niet aan
wedden dat JF daar aandeel in wil hebben?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we dat even gaan regelen anders?
Okee!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt niet uit dan pak je er maar 1 voor mij
Hier hoef ik ook mn pas niet te laten zien hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee die heb ik niet gezien
maar goed ik ben anders gewend hier
als ik hier ben kan ik gewoon doorlopen en klaar
scheelt ook dat mijn zusje daar enorm bekend is
en iedereen weet dat ik de broer van ben
GMTAquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan wil GF er wel eentje in jouw plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan wil GF er wel eentje in jouw plaats
Leer mij GF kennen....quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt niet uit dan pak je er maar 1 voor mij
ik denk ook dat hij daar het enigste aandeel in wil hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat JF daar aandeel in wil hebben?
ik had hier ooit in een shop vroegen ze me ben jij de neef van jimquote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier hoef ik ook mn pas niet te laten zien hoor
mja na 15 jaar lijkt me dat ook niet meer dan logisch
en ze weten dat ik hem 99% van de tijd bij me heb
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je niet gewoon bestellen "een flesje van de onderste plank graag" regardless wat daar verder staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Kun je niet gewoon bestellen "een flesje van de onderste plank graag" regardless wat daar verder staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
heb gaten genoeg, miss mag fles wel helpenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij daar het enigste aandeel in wil hebben
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
* gaat zitten wachtenquote:
whehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb gaten genoeg, miss mag fles wel helpen
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar blijft mijn bierquote:Op maandag 8 februari 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, m'n mini-mannetje is wakker, dus ik ga me weer als een complete debiel gedragen de rest van de middag![]()
Tot later
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, m'n mini-mannetje is wakker, dus ik ga me weer als een complete debiel gedragen de rest van de middag![]()
Tot later
jij niet alleenquote:
volgens mij de meeste fokkers welquote:
Kunnen we eerst je neus een beetje oprekken?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij wel opgelet bij biologie lesquote:Op maandag 8 februari 2010 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we eerst je neus een beetje oprekken?
maar wij zijn 1 van de weinige die LL life hebben gezienquote:
Is dat geen gat dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij wel opgelet bij biologie les
sorriequote:
niet daarvoorquote:
dus je moet overwerkenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie
Grrrr kan ik op het laatste moment weer tnt en dhl bellen
das waarquote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wij zijn 1 van de weinige die LL life hebben gezien
ruk zequote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even een rukje doen voordat moeders thuiskomt
een tukje na het rukje kan ookquote:
gelukkig voor mij komt ze altijd naar hier toequote:Op maandag 8 februari 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
das waar
zowiezo als ik in maastricht ben en et is mogelijk ga ik graag langs vind et altijd zeer gezellig
daar heb ik wel een treinreis van 3 uur voor over
nou ja ik vind et niet erg daarheen te gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig voor mij komt ze altijd naar hier toe
daarom komen er dus mensen vandaar naar hierquote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik vind et niet erg daarheen te gaan
apeldoorn is toch geen ene klap aan
Yepquote:
heb je wel kans vanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom komen er dus mensen vandaar naar hier
dat is minderquote:
moet je vaak overwerken dan?quote:
neuh, meer bij GFquote:
GF?quote:
Goldfingerquote:
quote:
en aankomende zaterdag zal het ook wel laat wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goldfinger
Nja de zaak is maar van 20.30u tot 04.00u (op zat) open maar ben er meestal om 8 en vertrek pas na 5en (aanvullen en poetsen)
dat zal bij mij niet meer helpenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
ik heb overmorgen sollicitatiegesprek
als ik niet word aangenomen ga ik toch echt maar eens serieus overwegen om weer naar school te gaan
ik word al weken geterroriseerd met de mededeling dat ik weer naar school moet gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal bij mij niet meer helpen
whehehequote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik word al weken geterroriseerd met de mededeling dat ik weer naar school moet gaan
en omdat ik echt moe word van dat gezeik prima dan ga ik ook
maar als et niet lukt op wat voor manier dan ook wil ik er niemand over horen
ik heb gesproken
tvperquote:
maar goed als ik het wel haal is et natuurlijk wel dikke vinger aan iedereen die mij niet geloofdquote:
wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
En toen was mijn knie misschien weer aan gort
Halloquote:
halloquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ooit een keer verdraaid met ballet en sindsdien is het af en aan drama. Ging dus afgelopen tijd weer gewoon goed, tot ik dus net ging trainen en het *pang* deed
dat is niet goed fhaquote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
wat voor tournament ga je spelen dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat eten. Daarna online trainen voor mijn eerste tournament en daarna spinnen. maar nu even rust.
Het voelt niet heel lekker neequote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
hallo![]()
en het klinkt me erg pijnlijk
ik heb soms wel es dat mijn arm uit de kom vliegt
ook zeer gevoelig is dat![]()
Eet smakelijk pinguinquote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat eten. Daarna online trainen voor mijn eerste tournament en daarna spinnen. maar nu even rust.
Nee, dan Deventerquote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik vind et niet erg daarheen te gaan
apeldoorn is toch geen ene klap aan
Deventeeerquote:
aah okee nou ja bij mij is et af ent oe als ik mijn arm te snel uithaal dan vliegt ie eruitquote:Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Het voelt niet heel lekker neeMaar ik ben niet heel gevoelig voor pijn dus dat scheelt wel (al is dat ook meteen een gevaar natuurlijk).
Ieeelh vet vies van je armEen oude vriend van mij kon alles zo uit de kom floepen, die is toen geopereerd om zijn spieren strakker te maken of iets in die richting.
GfNee, ik weet het
[..]
Eet smakelijk pinguinEn idd, wat voor tournament?
deventer kom ik eens per jaar ofzoquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Streetfighter 4. Ik ben zo slecht als wat, maar je moet toch eens ooit beginnenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor tournament ga je spelen dan?
ik wist heul niet dat streetfighter nog bestondquote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Streetfighter 4. Ik ben zo slecht als wat, maar je moet toch eens ooit beginnen
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Pinguin Go pinguinquote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Streetfighter 4. Ik ben zo slecht als wat, maar je moet toch eens ooit beginnen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik ga zo ook maar es mijn eten opwarmen heb best wel trek nuquote:
Mja. Doei.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:20 schreef Fha het volgende:
Oeh mijn boyfrend loopt net binnen
Fijne avond allemaal!!![]()
![]()
Het is nooit dood geweest, voor zover ik weet. Al ben ik wel gestopt bij de Super turbo versie van vroegah op de SNES. Er is ook nog een 3 en tig "alpha" versies uit die spinoff.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wist heul niet dat streetfighter nog bestond
speel je et op een game console?
aaah okee dat wist ik dus nietquote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nooit dood geweest, voor zover ik weet. Al ben ik wel gestopt bij de Super turbo versie van vroegah op de SNES. Er is ook nog een 3 en tig "alpha" versies uit die spinoff.
Deel 4 is idd op de consoles en PC, Ik speel op de PS3. Er komt weer een super versie in maart geloof ik, dus ik ga nu vast oefenen met een van de bestaande characters in 4. Na jaren Diablo 2 Player vs Player is het wel weer tijd voor een nieuwe online uitdaging
Ja jonguh, stamp dat huis dan even uit de grond.. Als ik je lief vind mag je dan lekker heus wel een sleutel hebben uiteindelijk en dan kun je ook ineens binnen stampenquote:
SF4 heeft zo goed als geen verhaallijn, tenminste, flinterdun en niet boeiend. Gewoon elkaar volledig tot moes slaan/schoppen/neerknallen. Voor de verhaallijnen neem ik wel RPG's.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee dat wist ik dus niet
ik speel voornamelijk shooters op mijn ps3 en ik haal spellen nog echt vanwege de verhaallijnen
ik speel dus nooit wat online
ik zuig enorm in dat soort vecht spellenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
SF4 heeft zo goed als geen verhaallijn, tenminste, flinterdun en niet boeiend. Gewoon elkaar volledig tot moes slaan/schoppen/neerknallen. Voor de verhaallijnen neem ik wel RPG's.
Maar eerst God of War 3, damn, ik heb daar zo'n zin in.
Bruutheid: 10
Oeh daar ben ik ook goed inquote:Op maandag 8 februari 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zuig enorm in dat soort vecht spellen
ik voel me meer op mijn gemak met een wapen in mijn klauwen
schietend op duitsers japanners of wat et dan ook zijn mag
heb net vorige week in 2 dagen call of duty modern warfare 1 uitgespeeld
3D shooters interesseren me wat minder. Eerst was ik echt een RTS fanaat, dus Dune, C&C, Warcraft en elke kutkloon die er uit is gekomen. Nu ben ik meer van de JRPG's, af en toe ene flinke fighter en natuurlijk Diablo. Deel 3 zal weer enkele jaren op mijn macje staan ben ik bangquote:Op maandag 8 februari 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zuig enorm in dat soort vecht spellen
ik voel me meer op mijn gemak met een wapen in mijn klauwen
schietend op duitsers japanners of wat et dan ook zijn mag
heb net vorige week in 2 dagen call of duty modern warfare 1 uitgespeeld
whehehe wat ik vooral irritant vond was je teamquote:Op maandag 8 februari 2010 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik ook goed in![]()
Ik schiet op alles wat beweegt en ik raak in paniek als er teveel tegelijk gebeurt en dan laat ik alle knoppen los en ga ik dus doodIk word altijd uitgelachen door vrienden
Ja nou dat dus inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe wat ik vooral irritant vond was je team
dat loopt constant voor je schootsveld
en als je je eigen team neer knalt dan ben je dus af
heb spellen gespeeld dan weigert je wapen gewoon das veel fijner
fles kan helemaal nog niet zover lopenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:20 schreef Fha het volgende:
Oeh mijn boyfrend loopt net binnen
Fijne avond allemaal!!![]()
![]()
dat niet zo zeer als ik eenmaal bezig ben met zulke spellen vergeet ik alles om me heenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou dat dus inderdaadDie spellen zijn gewoon niet gemaakt voor mij want ik ben dus binnen vijf minuten harstikke deaud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |