nou ja ik vind et niet erg daarheen te gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig voor mij komt ze altijd naar hier toe
daarom komen er dus mensen vandaar naar hierquote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik vind et niet erg daarheen te gaan
apeldoorn is toch geen ene klap aan
Yepquote:
heb je wel kans vanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom komen er dus mensen vandaar naar hier
dat is minderquote:
moet je vaak overwerken dan?quote:
neuh, meer bij GFquote:
GF?quote:
Goldfingerquote:
quote:
en aankomende zaterdag zal het ook wel laat wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goldfinger
Nja de zaak is maar van 20.30u tot 04.00u (op zat) open maar ben er meestal om 8 en vertrek pas na 5en (aanvullen en poetsen)
dat zal bij mij niet meer helpenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
ik heb overmorgen sollicitatiegesprek
als ik niet word aangenomen ga ik toch echt maar eens serieus overwegen om weer naar school te gaan
ik word al weken geterroriseerd met de mededeling dat ik weer naar school moet gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal bij mij niet meer helpen
whehehequote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik word al weken geterroriseerd met de mededeling dat ik weer naar school moet gaan
en omdat ik echt moe word van dat gezeik prima dan ga ik ook
maar als et niet lukt op wat voor manier dan ook wil ik er niemand over horen
ik heb gesproken
tvperquote:
maar goed als ik het wel haal is et natuurlijk wel dikke vinger aan iedereen die mij niet geloofdquote:
wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
En toen was mijn knie misschien weer aan gort
Halloquote:
halloquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ooit een keer verdraaid met ballet en sindsdien is het af en aan drama. Ging dus afgelopen tijd weer gewoon goed, tot ik dus net ging trainen en het *pang* deed
dat is niet goed fhaquote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Fha het volgende:
En toen was mijn knie misschien weer aan gort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |