Die is echt ruk in MW2quote:
Ik gebruik hem akimbo (en heb vaak wel stopping power aanstaan bij m'n classes ja).quote:Op maandag 8 februari 2010 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
en btw. ik hoor veel mensen over die 'raffica'. Is dat wat? Zoja in welke combinatie dan? Want als ik de info ziet:
http://www.modernwarfare2(...)-pistols/m93-raffica
3rounds burst met een kleine range en niet echt heel erg veel damage. stoppingpower en FMJ verplicht zeker?
Heb COD4 nooit online gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
P90 is koning in Cod 4 maar niet in MW2 inderdaad.
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goeie vraag
Vanavond met een paar man MW2 doen?
Ik weet nog niet of ik cod4 beter vind dan MW2 hoor, in MW2 kan zoveel meer gewoonquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dan snap ik wel waarom je MW2 de hemel in prijst
dat vind ik ook. MW1 is echt een briljante game. Maar verder dan een uav, airstrike of chopper kom je niet. Oke MW2 zit vol met bugs. En ik begrijp ook niet waarom het zolang duurt voordat de problemen opgelost zijn. die CP glitch werkt nu al een paar weken. Lijkt mij dat IW de patch al na een paar dagen klaar had liggen. Dan moet MS uiteraard de code checken enzo. Maar dat duurt toch niet zo lang voor een game die zo achterlijk populair is.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:55 schreef Agiath het volgende:
Nog een keertje dan
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet nog niet of ik cod4 beter vind dan MW2 hoor, in MW2 kan zoveel meer gewoon
Al blijft cod4 wel de klassieker van de jaren '00
Ik denk dan dat de fout meer bij MS ligt, aangezien de ps3 al een week GP glich vrij is.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat vind ik ook. MW1 is echt een briljante game. Maar verder dan een uav, airstrike of chopper kom je niet. Oke MW2 zit vol met bugs. En ik begrijp ook niet waarom het zolang duurt voordat de problemen opgelost zijn. die CP glitch werkt nu al een paar weken. Lijkt mij dat IW de patch al na een paar dagen klaar had liggen. Dan moet MS uiteraard de code checken enzo. Maar dat duurt toch niet zo lang voor een game die zo achterlijk populair is.
ik prijs MW2 de hemel niet in, maar de P90.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dan snap ik wel waarom je MW2 de hemel in prijst
:Squote:Op maandag 8 februari 2010 15:42 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik prijs MW2 de hemel niet in, maar de P90.
Snap niet waarom jullie hem niet fijn vinden :S
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond met een paar man MW2 doen?
Ook als ze winnen hoor. Net een eerlijke pot FFA gespeeld zonder care package bug of boostenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
kutglitchershet spel is echt elke keer (mits goede verbinding) superleuk, maar zodra mensen gaan verliezen gaan ze carepackageglitchen
neuh, de hele kracht van mijn AUG en WA2000 en SCAR is dat het 2 kogels en dood is en soms zelfs 1 met stopping powerquote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Dan pak je toch cold blooded? Geen enkele heli, sentry of harrier die je ziet. Problem solved.
ik heb UMP+silencer met scavenger, coldblooded en ninja (allemaal pro ofcourse), en een stinger als secondary, niemand die je ziet!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
neuh, de hele kracht van mijn AUG en WA2000 en SCAR is dat het 2 kogels en dood is en soms zelfs 1 met stopping power
ik heb WA2000 silenced, werkt heel goed, niet altijd 1 shot kill maar wel vaak en aangezien je geen terugslag hebt 2 shot kills wat misschien nog wel leuker isquote:Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik heb UMP+silencer met scavenger, coldblooded en ninja (allemaal pro ofcourse), en een stinger als secondary, niemand die je ziet!
WA2000 is idd echt een koningwapenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb WA2000 silenced, werkt heel goed, niet altijd 1 shot kill maar wel vaak en aangezien je geen terugslag hebt 2 shot kills wat misschien nog wel leuker isik vind m iig fijner dan intervention of barrett
verder AUG grip of silenced, hangt beetje van de map af, is met allebei veruit het ergste beest van alle wapens op de AK na.
en de SCAR gewoon voor de restop SCAR gewoon FMJ en rustig bezig om extended mags te halen, wat tergend langzaam gaat. Dan heb ik meteen die scar challenge en eindelijk eens een fatsoenlijk magazijn ^^
bij deze allemaal scavenger, stopping power, steady aim. lekker hipfiren ^^
voor de rest gebruik ik niet zo veel. ja af en toe floeptube classe maar dat is ook een scardaarop zit scavenger, danger close, steady aim
en ik heb nog ergens een stinger class. met scar en stinger. daar zit wel cold blooded op, maar ik gebruik m weinig. Alleen als ik neergepaft wordt door air support wissel ik meteen en ga ik net zolang door tot ik m'n woede gebotvierd heb![]()
WRONG!! Vrijwel meteen na de patch is er een nieuwe manier gevonden om te glitchen met carepackagesquote:Op maandag 8 februari 2010 14:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk dan dat de fout meer bij MS ligt, aangezien de ps3 al een week GP glich vrij is.
Op de foto met Duploquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef zatoichi het volgende:
Vanavond kom ik ook om de hoek kijken!
ff googlen... was ook nieuw voor mij, tenminste nu ik het lees herken ik het wel ja...quote:
kutglitcher dat ie isquote:
voeg me maar toe, salom16 hoe meer fokkers hoe beter.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef Bonzoo het volgende:
Wie van jullie spelen er op 360?
Speel eigenlijk altijd alleen, paar dagen geleden me eerste nuke gehaald op derail terwijl we losing waren.
Wil iemand me adden? naam: innerbattle
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoe meer fokkers hoe beter.
Waarom jij speelt toch geen Mw2 ?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef e97073 het volgende:
Die glitch moet maar snel opgelost worden, want dit is
Ik wil het wel weer een keer gaan spelen hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom jij speelt toch geen Mw2 ?
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:00 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik wil het wel weer een keer gaan spelen hoor
Bazenwapen, 1 burst gericht op het torso en je vijand is neer. Akimbo is helemaal lachen met die dingen, 1000 kills al mee gehaaldquote:Op maandag 8 februari 2010 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
en btw. ik hoor veel mensen over die 'raffica'. Is dat wat? Zoja in welke combinatie dan? Want als ik de info ziet:
http://www.modernwarfare2(...)-pistols/m93-raffica
3rounds burst met een kleine range en niet echt heel erg veel damage. stoppingpower en FMJ verplicht zeker?
kom online zou ik zeggenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nog 1 potje!! Ma nog 1 potje, ik ben aan het spelen!
maar hoe oud ben je? heb je moeder ook al eens gehoord namelijkquote:
18, en het is al erg zat dat het bij ons thuis zo gaatquote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
maar hoe oud ben je? heb je moeder ook al eens gehoord namelijk
een kut opmerking van mijn kant heb je idd niet meer nodigquote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
18, en het is al erg zat dat het bij ons thuis zo gaat![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
dat mag ! Denk dat ik heel avond gewoon aant gamen benquote:Op maandag 8 februari 2010 23:23 schreef kutkabouter het volgende:
zullen we voor de grap eens een week ruilen. dan kan ik lachen...
ja ik ook, moet er alleen af en toe even moeite voor doenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat mag ! Denk dat ik heel avond gewoon aant gamen ben!
Je ownde me net nogquote:Op maandag 8 februari 2010 23:23 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen is FFA aan het doen![]()
ik probeer te joinen maar
Hij stond hier al vrij snel op mutequote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Was fun avondje, alleen jammer van die Salom16 nerd die bij Team Deathmatch alleen zijn eigen team dood aan het schieten is
Avond afgesloten met een heerlijk potje CTF (8-2) waarvan ik 5 of 6 vlaggen gecaptured heb
En mij aan het einde niet uitnodigenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Was fun avondje, alleen jammer van die Salom16 nerd die bij Team Deathmatch alleen zijn eigen team dood aan het schieten is
Avond afgesloten met een heerlijk potje CTF (8-2) waarvan ik 5 of 6 vlaggen gecaptured heb
Niet zeiken, die zat bij jullie in het team, maar wij hadden er twee; peirre en nog iemand; was een wedstrijdje rakketten koppen... Ach het is toch voor de lol, wat boeit het nou?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Guiltyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet zeiken, die zat bij jullie in het team, maar wij hadden er twee; peirre en nog iemand; was een wedstrijdje rakketten koppen... Ach het is toch voor de lol, wat boeit het nou?
Zo vanacht lekker tot half 4 door gespeeld hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GuiltyMuchachooo was die ander
Heb me echt ziek gelachen "Even kijken of Friendly Fire aanstaat.... woosh *boem*.... ja, staat aan!"
haha man dat was echt zó grappig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GuiltyMuchachooo was die ander
Heb me echt ziek gelachen "Even kijken of Friendly Fire aanstaat.... woosh *boem*.... ja, staat aan!"
? Ik zeg 10x tegen hem dat het Team Deathmatch is en dat we alleen launchers gebruiken, mongool blijft me gewoon neersteken. Is de lol er snel vanafquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet zeiken, die zat bij jullie in het team, maar wij hadden er twee; peirre en nog iemand; was een wedstrijdje rakketten koppen... Ach het is toch voor de lol, wat boeit het nou?
Het moet natuurlijk wel leuk blijven he morph! Zo is het dat dus nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar weer eens opgeschoond. Stoppen met slowchat e97073, Sharpdressedman & Nick.
Altijd leuk om zoiets te doen terwijl niet iedereen het daar mee eens isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
? Ik zeg 10x tegen hem dat het Team Deathmatch is en dat we alleen launchers gebruiken, mongool blijft me gewoon neersteken. Is de lol er snel vanaf
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan er wel om lachen als een heel team tegelijk aan het glitchen is en het halve speelveld bezaaid ligt met carepackages
Ik had hem!!!! Maar dat kwam omdat peirre de hele tijd raketten anaal probeerde in te brengen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha man dat was echt zó grappig.
en nog die 'nearsighted' accolade niet gehaald
maar nearsighted is toch killed most members of the same team?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik had hem!!!! Maar dat kwam omdat peirre de hele tijd raketten anaal probeerde in te brengen...
salom had die sowieso, hij had als score -3000 ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
maar nearsighted is toch killed most members of the same team?
ik had volgens mij meer team kills dan jij
wat een homo, ik zei nog dat ik die ging halenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
salom had die sowieso, hij had als score -3000 ofzo
je zit in het verkeerde topic, dit kun je bespreken in het ME2 topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:17 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb besloten maar niet meer te spelen tot dit gefixt is, gelukkig gister Mass Effect 2 gehaald.
ik ook niet, maar ik vind persoonlijk objective based veel leuker dan tdmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Main, Ross, Ed, Sold, Teun (?), weer een keertje met z'n zessen gaan ownen met TDM? Hou persoonlijk niet zo van die übergrote lobby's
Serieus? Respect, MW2 is ook de eerste CoD die ik speel en het gaat me een stuk slechter afquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
MW2 is de eerste CoD die ik speel
Ik ben er nuquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Main, Ross, Ed, Sold, Teun (?), weer een keertje met z'n zessen gaan ownen met TDM? Hou persoonlijk niet zo van die übergrote lobby's
thuisquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben er nu![]()
Maar waar zijn jullie?
nee daar had ik het niet over, ging over een potje van me van netquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat? Ik mag niet zeggen dat ik ook weer eens een keer TDM zou willen doen?
gewoon door blijven schietenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Bonzoo het volgende:
Vraagje: hoe krijg je acr veteran II ?
Heb acr helemaal gemasterd heb dus deze:
[ afbeelding ] voor acr dan
Alleen wil ook deze emblem erbij:
[ afbeelding ]
Door Prestige te gaan..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Bonzoo het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijg je bij 1000 kills met dat wapen in prestige.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Bonzoo het volgende:
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik kreeg gisteren steeds te horen dat ik aan het glitchen wasquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef wortel1981 het volgende:
Kom de laatste 2 avonden eigenlijk geen glitchers meer tegen, dus het werkt wel dreigen met bans.
Toch kijk ik elke keer als ik een airdrop hoor toch even bij de score of het wel eerlijk gaat.
Ben pas level 22, maar de laatste avondjes gaat het toch best lekker.
Yep! Maar het totaal aantal kills wat je met een wapen hebt gehaalt blijft wel staan voor de Prestige challenges.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:49 schreef Bonzoo het volgende:
Maar als je prestige gaat ben je alles kwijt behalve je titles en emblems?
het lijkt me sterk dat je gebanned wordt omdat je geglitched hebt. Het is de fukking fout van IW en MS doet er te lang over. Het is gewoon bezopen dat IW zulke grove fouten in de game heeft zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
Zou wel lullig zijn als je door dat soort dingen word geband
Ik zit nu nog in mijn 0-ste prestige en ben nu level 70. Ik heb de M4A1 al gemaxt op alles behalve headshots. Als ik nu naar prestige ga, blijven die kills met de M4A1 dan gewoon staan? Ik hoef dus niet weer opnieuw te beginnen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:23 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Yep! Maar het totaal aantal kills wat je met een wapen hebt gehaalt blijft wel staan voor de Prestige challenges.
Je hebt nu dus 1000 kills met de ACR.. dan hoef je als je Prestige gaat nog maar 1500 kills voor de 2500 Kills challenge. Je moet alleen eerst weer even naar level 48 spelen om de ACR te unlocken.
De normale masterchallenge worden ook weer gereset (titles enzo hou je wel), dus dat is fijn voor de XP
Niet voor de masterchallenges.. die moet je dan dus opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in mijn 0-ste prestige en ben nu level 70. Ik heb de M4A1 al gemaxt op alles behalve headshots. Als ik nu naar prestige ga, blijven die kills met de M4A1 dan gewoon staan? Ik hoef dus niet weer opnieuw te beginnen?
Kan je relllen wat je wilt maar helpen zullen ze je niet aan de telefoon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat je gebanned wordt omdat je geglitched hebt. Het is de fukking fout van IW en MS doet er te lang over. Het is gewoon bezopen dat IW zulke grove fouten in de game heeft zitten.
Mocht ik gebanned worden om die reden dan weet ik dat het flink rellen wordt aan de telefoon.
Ik ben net van prestige 0 naar 1 gegaan met 450 headshots op m'n SCAR, dus nu mag ik opnieuw die 500 halen headshots voor m'n masterchallenge?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:42 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Niet voor de masterchallenges.. die moet je dan dus opnieuw beginnen.
Edit; ik bedenk me net dat mijn vorige verhaal niet helemaal klopt. Die prestige challenge kills blijven staan als je van 1e naar 2e of hogere prestige gaat. Bij het beginnen aan 1e prestige staan die challenges natuurlijk op 0 omdat ze dan nog nieuw zijn![]()
FACT; bij de 1e keer prestige gaan worden alle behaalde kills per wapen gereset
Behaalde titles en emblemen blijf je houden
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef andrew.16 het volgende:
[..]
Ik ben net van prestige 0 naar 1 gegaan met 450 headshots op m'n SCAR, dus nu mag ik opnieuw die 500 halen headshots voor m'n masterchallenge?
precies, wat zullen ze lachen wanneer je aan de telefoon komt huilenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan je relllen wat je wilt maar helpen zullen ze je niet aan de telefoon.
Hier kan je je vast inlezen lol http://forums.xbox.com/30503520/ShowPost.aspx
Daar staat cheating. Ik neem aan dat een fout in de software geen cheat is. ik neem aan dat dit probleem al 4weken geleden opgelost had moeten zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan je relllen wat je wilt maar helpen zullen ze je niet aan de telefoon.
Hier kan je je vast inlezen lol http://forums.xbox.com/30503520/ShowPost.aspx
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Daar staat cheating. Ik neem aan dat een fout in de software geen cheat is. ik neem aan dat dit probleem al 4weken geleden opgelost had moeten zijn.
Ik geloof niet dat er iemand gebanned is voor de CP glitch. het is de fout van IW niet van de user. Ook al doet hij/zij het expres.
Gast je kan jezelf zo bijzonder en speciaal vinden als je zelf wilt, het zal je niet helpen uit eindelijk. Ik zou het acount en suspension forum maar eens volgen, op het moment worden mensen twee weken gebanned voor het glitchen. Zonder dat je het door hebt verneuk je wel het spel plezier voor iemand die dus niet glitched.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Daar staat cheating. Ik neem aan dat een fout in de software geen cheat is. ik neem aan dat dit probleem al 4weken geleden opgelost had moeten zijn.
Ik geloof niet dat er iemand gebanned is voor de CP glitch. het is de fout van IW niet van de user. Ook al doet hij/zij het expres.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JIJ maakt misbruik van een fout in het systeem.
ja ik ben echt speciaal enzo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gast je kan jezelf zo bijzonder en speciaal vinden als je zelf wilt, het zal je niet helpen uit eindelijk. Ik zou het acount en suspension forum maar eens volgen, op het moment worden mensen twee weken gebanned voor het glitchen. Zonder dat je het door hebt verneuk je wel het spel plezier voor iemand die dus niet glitched.
Klopt, ik zat laatst ook in een match waar ik 3x een carepackage had. Tja, 3x doodgaan en weer tot 4 killen, aan mijn scores was ook te zien dat het prima kon. Gaan ze evengoed file complaint doen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
Zou wel lullig zijn als je door dat soort dingen word geband
Dan nog liever het eerstequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja ik ben echt speciaal enzo.
Maar als de tegenstanders maximaal lopen te glitchen en er hangen maximaal choppers in de lucht dan kan je 2 dingen doen.
1: leaven.
2: mee glitchen.
Dat moet ik dus ook. Ik dacht eindelijk mijn max te bereiken met headshot (250quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef andrew.16 het volgende:
[..]
Ik ben net van prestige 0 naar 1 gegaan met 450 headshots op m'n SCAR, dus nu mag ik opnieuw die 500 halen headshots voor m'n masterchallenge?
Never! Gewoon anti-spel spelen dan. Campen, hen opwachten, C4-tjes overal toepassenquote:
Of dit inderdaad!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Never! Gewoon anti-spel spelen dan. Campen, hen opwachten, C4-tjes overal toepassen
Jij hoeft er niet gebruik van te makenquote:
Ik wilde het al niet zeggen, ik was aan het hopen dat iemand anders het zou doen. Dus bij dezequote:
Offtopic, gister bij DWDD he, dat het genormaliseerd moet worden dat mensen hun zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:04 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen, ik was aan het hopen dat iemand anders het zou doen. Dus bij deze
SOAB! Tis te treurig gesteld met de wereld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Offtopic, gister bij DWDD he, dat het genormaliseerd moet worden dat mensen hun zeggen
quote:Volgens hen is het gebruik slim en efficiënt, omdat toehoorders meteen begrijpen dat het over mensen gaat, als 'hun' wordt gebruikt. 'Ze' of 'zij' kan ook naar voorwerpen verwijzen.
Campertquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Jeuj, bijna 2000 kills met de Intervention. Meer dan met welke Assault rifle dan ook
2500 met de Scar... kan dat wapen ook niet meer zienquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Jeuj, bijna 2000 kills met de Intervention. Meer dan met welke Assault rifle dan ook
Ik heb er inderdaad veel mee zitten campen, maar ik ben er nu zo behendig mee dat ik 'm zelfs op Rust gebruik. Alleen moet het altijd wel een One shot-kill zijn, anders ben je de zak als iemand dicht bij je staat.quote:
En je bent geaccepteerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:36 schreef Pollewoppie het volgende:
heb ff de halve 360 lijst toegevoegd.... RoqueAnGeL19840 is the name...
Ik speel juist graag met een lage sensitivity, dan kan je beter aim. Mischien minder snel draaien, maar als ze toch in je rug komen ben je toch de zak.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:02 schreef Chokeme het volgende:
Hoezo zou je de sense hoger willen als 10Speel op 7 en dat is snel zat. Zo snel rond draaiend kun je toch niks zien
standaard! Zit nooit aan die instellingen, bij geen enkele FPS!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad veel mee zitten campen, maar ik ben er nu zo behendig mee dat ik 'm zelfs op Rust gebruik. Alleen moet het altijd wel een One shot-kill zijn, anders ben je de zak als iemand dicht bij je staat.
Zou trouwens wel willen dat de Sensitivity nog hoger kon. Heb 'm nu op Insane High (10) staan en dat is naar mijn mening nog te laagHoe hoog staat 'ie bij jullie?
De trick is om je controller los te laten (niet laten vallen ik bedoel de sticksquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteravond in een private match geprobeerd om op het dak te komen in Highrise maar dat is verdomde listig. Van de 30 jumps 2x succesvol geweest. Dat ga ik dus maar niet proberen in een echte game
Die WA2000 is trouwens wel een lekkere sniper, die ga ik usen voor Highrise
waarschijnlijk niet, want ik denk (en ik zal niet de enige zijn) dat het opsporen via file complaints gaat. ik zorg dus ook altijd bij elke glitcher dat ik een file complaint invul.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef Bonzoo het volgende:
Ging gisteren even met 2 vrienden in een private game de carepackage glitch testen, kijken hoe het werkt enzo gewoon beetje lol hebben.. kunnen we nu ook geband worden?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef MPC60 het volgende:
Die kutkabouter is mijn nieuwe held LOL![]()
gisteren waren het idd echt kankerpotjes met die glitchers, jezus zeg...quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:43 schreef zatoichi het volgende:
Nou ik zat gisteren met een hoop fokkers mosh pit te doen, en het was echt continu care package glitching; zelfs iemand van ons eigen team (nee geen fokker). Ik file maar gewoon bij iedereen complaints in de hoop dat ze een keer gebanned worden, verder geef ik ze gewoon negatieve feedback zodat ik ze zelf "avoid".
Kijk het probleem is dat skill gewoon totaal niet meer toe doet. Mosh pit speel ik pas sinds ik met fokkers speel, maar kans om er beter in te worden heb ik niet; je raakt gewoon gewend aan het feit dat vanaf 30 seconden er twee harrier strikes over vliegen, een pave low in de lucht hangt, jouw UAV geblocked is en zij er eentje aan hebben staan er er een predator missile aankomt.
De gameplay komt daarom nu neer, als je iemand ziet lopen, knallen en als je hem dood hebt, heb je mazzel, want het eerst volgende moment ben je zelf de klos.
Een K/D ratio van 1:3 is goed....
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns#Emblemsquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef djedz het volgende:
Heeft iemand een lijst voor mij waarin staat wat je allemaal moet doen om de emblem's te halen? Had al even op google gekeken maar kreeg niet echt iets duidelijks
http://tinyurl.com/yckyeukquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:12 schreef djedz het volgende:
Heeft iemand een lijst voor mij waarin staat wat je allemaal moet doen om de emblem's te halen? Had al even op google gekeken maar kreeg niet echt iets duidelijks
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef mstx het volgende:
[..]
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns#Emblems
quote:
Voeg maar toe hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef djedz het volgende:
Xbox360 ID: Nomakje
Ik speel bijna elke avond wel atm.. Lijkt me lache om een keer met de Fok-kers te spelen
True, het meest erge ervan vind ik nog eigenlijk dat je naar een andere lobby gaat en dan maar moet hopen dat er daar geen glitchers zittenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gisteren waren het idd echt kankerpotjes met die glitchers, jezus zeg...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:05 schreef kutkabouter het volgende:
het mooie is, dat wij nou precies leren waar we heen moeten en hoe we het beste kunnen spelen, terwijl die CP paupers straks als muizen voor de kat zijn zodra ze niet meer kunnen glitchen
ben je het nou met me eens of lach je me uit?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:05 schreef kutkabouter het volgende:
het mooie is, dat wij nou precies leren waar we heen moeten en hoe we het beste kunnen spelen, terwijl die CP paupers straks als muizen voor de kat zijn zodra ze niet meer kunnen glitchen
ze kunnen onderhand niks behalve glitchenquote:
Prima tip inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
De trick is om je controller los te laten (niet laten vallen ik bedoel de sticks) op het moment dat je springt en hangt, als je dan hangt kun je gewoon je sticks gebruiken om omhoog te gaan.
Ik wel, demo ook kapot gespeeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
Modern Warfare 2 zuigt. Gaan jullie Battlefield Bad Company 2 spelen als die uit is?
je weet dat dat echt heel ernstig is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef e97073 het volgende:
Ik ben van 4 maart to 9 maart vrij voor die game
Ja klopt, maar het is puur toevalquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je weet dat dat echt heel ernstig is?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat iedere serieuze gamer wel eens een dagje vrij heeft genomen van school of werk om net ff dat einde te halen of omdat net die game uitkomt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:40 schreef kutkabouter het volgende:
je moet voor de grap eens proberen te spelen met zulke muziek aan![]()
je gaat zo vaak dood, maar je maakt ook moeilijk veel kills. een dikke adrenalinestootmaakt op de een of andere manier het spel nog vetter voor mij
ik trap m btw nu aan
Komt me bekend voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat iedere serieuze gamer wel eens een dagje vrij heeft genomen van school of werk om net ff dat einde te halen of omdat net die game uitkomt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:40 schreef kutkabouter het volgende:
je moet voor de grap eens proberen te spelen met zulke muziek aan![]()
je gaat zo vaak dood, maar je maakt ook moeilijk veel kills. een dikke adrenalinestootmaakt op de een of andere manier het spel nog vetter voor mij
ik trap m btw nu aan
Damn het hebben van een leuke baanquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik wel, demo ook kapot gespeeld.
Ik ben van 4 maart to 9 maart vrij voor die game
quote:
Speel nu ook bijna alleen nog maar s&d.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:24 schreef KintoUn het volgende:
Haha, die telewarpknifekills van 7 meter afstand..
![]()
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat je zelf zo weinig in de hand hebt wat betreft je medespelers enzo.
Je wordt maar gewoon met wat meuk in een potje gezet en zoek het maar uit.
Nu speel ik niet zo veel met mensen in een party, want dat scheelt wel een stuk denk ik, maargoed.
Nu merk je gewoon vaak dat mensen als een kip zonder kop rondrennen, vooral bij TDM en DOM.
Zowel medespelers, als tegenstanders.
Nouja, we gaan gewoon lachend verder.
het is zo'n fijne gunquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Gister Wargasm gehaald (Get all 3 of your killstreak rewards in under 20 seconds.)
[ afbeelding ]
Wat een mongolen, zaten bij Afghan met z'n allen bovenaan bij dat snipernest. Even huisgehouden met mijn 1887's
Niet met Steady aim proquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
dat is echt slechtje schiet 90% van je kogels mis als ze verder dan 2 meter staan
10kills zijn zo gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wel ff doorbijten voor de Akimbo want singe zijn ze crap
nee dan 4 meter.quote:
Stopping power is btw NODIG, schoot een aap met een single van 1,5 meter afstand.....nix geen killquote:
quote:
Nu nog de ACR patchen,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef zatoichi het volgende:
Is dat met 1887 nog steeds? Ik merk volgens mij echt wel verschil sinds enkele weken. De meeste 1 op 1 battles tegen een akimbo 1887-er win ik wel met ACR (opzij springen).
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
Nu nog de ACR patchen,![]()
want wat is dat ding slecht zeg
ACR is heeeeerlijk, alleen kut dat je hem pas vanaf lvl 48 krijgtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nu nog de ACR patchen,![]()
want wat is dat ding slecht zeg
ACR met FMJ en je knalt alles en iedereen kapotquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ACR is heeeeerlijk, alleen kut dat je hem pas vanaf lvl 48 krijgt
zijn wel meer mensen die zweren bij die gun ben ik achter gekomen.. miss toch maar s wat xp opbouwen met dat dingquote:
SCAR met FMJ is nog beterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ACR met FMJ en je knalt alles en iedereen kapot
Vrijwel alle akimbo shotgun-lamers dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Echte mannen rennen rond met de Barret
Ik dacht eerst ook dat het een knaken-ding was, maar moet zeggen dat hij echt flink knalt inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
zijn wel meer mensen die zweren bij die gun ben ik achter gekomen.. miss toch maar s wat xp opbouwen met dat ding
Met een BARRET, daar staat geen akimbo shotugn, daar staat BARRET, dat is een sniper.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijwel alle akimbo shotgun-lamers dus
Denk eens na!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Met een BARRET, daar staat geen akimbo shotugn, daar staat BARRET, dat is een sniper.
Ik gebruik geen shotguns
ik zag je message, maar ik heb m niet gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
Whoop yea, patch!
Tenminste, toen ik game opstartte kreeg ik een update message, alleen Pierre kreeg die niet. Misschien eerst alleen op US accounts?
van de vakantie jahquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig begin van het weekend zijn
patch? je bedoelt glitch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef Fsmxi het volgende:
Net ff getest, ik kon in een splitscreen potje niet de patch, zoals hij volgens youtube moet, nadoenDaarbij rende ik met marker net zo hard als gewoon
![]()
dat komt voor jou goed uitquote:
Bovenstaande dus even niet vergeten wanneer je het nog tegenkomtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Fsmxi het volgende:
Du hast recht. Maar ik heb wel gehoord dat nog niet iedereen hem dus kan downloaden en dat (wat ik zou denken) wanneer de host de patch niet heeft, er volgens zijn "gamerules" gespeeld wordt; dus met oude code van de glitch. Dat, of iedereen gebruikt eigen "gamerules" en de mensen zonder patch kunnen nog glitchen. Maar ja, met een paar dagen zal zo'n beetje iedereen de patch hebben, want ik denk niet dat iemand zijn xbox een week lang aan laat staan met CoD ofzo![]()
Eindelijk weer ouderwetsch avondje knallenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Bovenstaande dus even niet vergeten wanneer je het nog tegenkomt![]()
Binnen, vanavond meer even testen
niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus benquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat komt voor jou goed uit! Ik haal hem straks wel ff binnen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus ben![]()
in me aardbeien pak
Ik heb ook een US account, alleen nog steeds geen patchquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
Whoop yea, patch!
Tenminste, toen ik game opstartte kreeg ik een update message, alleen Pierre kreeg die niet. Misschien eerst alleen op US accounts?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef Pollewoppie het volgende:
carnaval duiveltje meld zich..
morgen met mijn vriendin en een vriendin alle drie als duiveltje!!!
Mag dat wel van je moeder?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet dat ik heel lang ga spelen, ik heb eerst 5 dagen dat ik doorlopend lazarus ben![]()
in me aardbeien pak
mequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in me aardbeien pak
edwinusssquote:
alles op ze tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |