. Nog een week of 3 en ze zijn te laat, want dat speelt iedereen al BF:BC2... Dit verkloot zo het hele spel
. Nog een week of 3 en ze zijn te laat, want dat speelt iedereen al BF:BC2... Dit verkloot zo het hele spel   

En andersom gebeurt het net zo...
 En andersom gebeurt het net zo... 

quote:

Speel nu ook bijna alleen nog maar s&d.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:24 schreef KintoUn het volgende:
Haha, die telewarpknifekills van 7 meter afstand..

Ik vind het gewoon een beetje jammer dat je zelf zo weinig in de hand hebt wat betreft je medespelers enzo.
Je wordt maar gewoon met wat meuk in een potje gezet en zoek het maar uit.
Nu speel ik niet zo veel met mensen in een party, want dat scheelt wel een stuk denk ik, maargoed.
Nu merk je gewoon vaak dat mensen als een kip zonder kop rondrennen, vooral bij TDM en DOM.
Zowel medespelers, als tegenstanders.
Nouja, we gaan gewoon lachend verder.

het is zo'n fijne gunquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Gister Wargasm gehaald (Get all 3 of your killstreak rewards in under 20 seconds.)
[ afbeelding ]
Wat een mongolen, zaten bij Afghan met z'n allen bovenaan bij dat snipernest. Even huisgehouden met mijn 1887's

Niet met Steady aim proquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
dat is echt slechtje schiet 90% van je kogels mis als ze verder dan 2 meter staan

10kills zijn zo gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wel ff doorbijten voor de Akimbo want singe zijn ze crap

nee dan 4 meter.quote:

Stopping power is btw NODIG, schoot een aap met een single van 1,5 meter afstand.....nix geen killquote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |