Nu nog de ACR patchen,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef zatoichi het volgende:
Is dat met 1887 nog steeds? Ik merk volgens mij echt wel verschil sinds enkele weken. De meeste 1 op 1 battles tegen een akimbo 1887-er win ik wel met ACR (opzij springen).
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
Nu nog de ACR patchen,![]()
want wat is dat ding slecht zeg
ACR is heeeeerlijk, alleen kut dat je hem pas vanaf lvl 48 krijgtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nu nog de ACR patchen,![]()
want wat is dat ding slecht zeg
ACR met FMJ en je knalt alles en iedereen kapotquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ACR is heeeeerlijk, alleen kut dat je hem pas vanaf lvl 48 krijgt
zijn wel meer mensen die zweren bij die gun ben ik achter gekomen.. miss toch maar s wat xp opbouwen met dat dingquote:
SCAR met FMJ is nog beterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ACR met FMJ en je knalt alles en iedereen kapot
Vrijwel alle akimbo shotgun-lamers dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef KrentebolHooft het volgende:
Echte mannen rennen rond met de Barret
Ik dacht eerst ook dat het een knaken-ding was, maar moet zeggen dat hij echt flink knalt inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
zijn wel meer mensen die zweren bij die gun ben ik achter gekomen.. miss toch maar s wat xp opbouwen met dat ding
Met een BARRET, daar staat geen akimbo shotugn, daar staat BARRET, dat is een sniper.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijwel alle akimbo shotgun-lamers dus
Denk eens na!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Met een BARRET, daar staat geen akimbo shotugn, daar staat BARRET, dat is een sniper.
Ik gebruik geen shotguns
ik zag je message, maar ik heb m niet gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:08 schreef Fsmxi het volgende:
Whoop yea, patch!
Tenminste, toen ik game opstartte kreeg ik een update message, alleen Pierre kreeg die niet. Misschien eerst alleen op US accounts?
van de vakantie jahquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig begin van het weekend zijn
patch? je bedoelt glitch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef Fsmxi het volgende:
Net ff getest, ik kon in een splitscreen potje niet de patch, zoals hij volgens youtube moet, nadoenDaarbij rende ik met marker net zo hard als gewoon
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |