Ik denk dan dat de fout meer bij MS ligt, aangezien de ps3 al een week GP glich vrij is.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat vind ik ook. MW1 is echt een briljante game. Maar verder dan een uav, airstrike of chopper kom je niet. Oke MW2 zit vol met bugs. En ik begrijp ook niet waarom het zolang duurt voordat de problemen opgelost zijn. die CP glitch werkt nu al een paar weken. Lijkt mij dat IW de patch al na een paar dagen klaar had liggen. Dan moet MS uiteraard de code checken enzo. Maar dat duurt toch niet zo lang voor een game die zo achterlijk populair is.
ik prijs MW2 de hemel niet in, maar de P90.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dan snap ik wel waarom je MW2 de hemel in prijst
:Squote:Op maandag 8 februari 2010 15:42 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik prijs MW2 de hemel niet in, maar de P90.
Snap niet waarom jullie hem niet fijn vinden :S
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond met een paar man MW2 doen?
Ook als ze winnen hoor. Net een eerlijke pot FFA gespeeld zonder care package bug of boostenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
kutglitchershet spel is echt elke keer (mits goede verbinding) superleuk, maar zodra mensen gaan verliezen gaan ze carepackageglitchen
neuh, de hele kracht van mijn AUG en WA2000 en SCAR is dat het 2 kogels en dood is en soms zelfs 1 met stopping powerquote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Dan pak je toch cold blooded? Geen enkele heli, sentry of harrier die je ziet. Problem solved.
ik heb UMP+silencer met scavenger, coldblooded en ninja (allemaal pro ofcourse), en een stinger als secondary, niemand die je ziet!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
neuh, de hele kracht van mijn AUG en WA2000 en SCAR is dat het 2 kogels en dood is en soms zelfs 1 met stopping power
ik heb WA2000 silenced, werkt heel goed, niet altijd 1 shot kill maar wel vaak en aangezien je geen terugslag hebt 2 shot kills wat misschien nog wel leuker isquote:Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik heb UMP+silencer met scavenger, coldblooded en ninja (allemaal pro ofcourse), en een stinger als secondary, niemand die je ziet!
WA2000 is idd echt een koningwapenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb WA2000 silenced, werkt heel goed, niet altijd 1 shot kill maar wel vaak en aangezien je geen terugslag hebt 2 shot kills wat misschien nog wel leuker isik vind m iig fijner dan intervention of barrett
verder AUG grip of silenced, hangt beetje van de map af, is met allebei veruit het ergste beest van alle wapens op de AK na.
en de SCAR gewoon voor de restop SCAR gewoon FMJ en rustig bezig om extended mags te halen, wat tergend langzaam gaat. Dan heb ik meteen die scar challenge en eindelijk eens een fatsoenlijk magazijn ^^
bij deze allemaal scavenger, stopping power, steady aim. lekker hipfiren ^^
voor de rest gebruik ik niet zo veel. ja af en toe floeptube classe maar dat is ook een scardaarop zit scavenger, danger close, steady aim
en ik heb nog ergens een stinger class. met scar en stinger. daar zit wel cold blooded op, maar ik gebruik m weinig. Alleen als ik neergepaft wordt door air support wissel ik meteen en ga ik net zolang door tot ik m'n woede gebotvierd heb![]()
WRONG!! Vrijwel meteen na de patch is er een nieuwe manier gevonden om te glitchen met carepackagesquote:Op maandag 8 februari 2010 14:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk dan dat de fout meer bij MS ligt, aangezien de ps3 al een week GP glich vrij is.
Op de foto met Duploquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef zatoichi het volgende:
Vanavond kom ik ook om de hoek kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |