ff googlen... was ook nieuw voor mij, tenminste nu ik het lees herken ik het wel ja...quote:
kutglitcher dat ie isquote:
voeg me maar toe, salom16 hoe meer fokkers hoe beter.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:41 schreef Bonzoo het volgende:
Wie van jullie spelen er op 360?
Speel eigenlijk altijd alleen, paar dagen geleden me eerste nuke gehaald op derail terwijl we losing waren.
Wil iemand me adden? naam: innerbattle
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoe meer fokkers hoe beter.
Waarom jij speelt toch geen Mw2 ?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef e97073 het volgende:
Die glitch moet maar snel opgelost worden, want dit is
Ik wil het wel weer een keer gaan spelen hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom jij speelt toch geen Mw2 ?
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:00 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik wil het wel weer een keer gaan spelen hoor
Bazenwapen, 1 burst gericht op het torso en je vijand is neer. Akimbo is helemaal lachen met die dingen, 1000 kills al mee gehaaldquote:Op maandag 8 februari 2010 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
en btw. ik hoor veel mensen over die 'raffica'. Is dat wat? Zoja in welke combinatie dan? Want als ik de info ziet:
http://www.modernwarfare2(...)-pistols/m93-raffica
3rounds burst met een kleine range en niet echt heel erg veel damage. stoppingpower en FMJ verplicht zeker?
kom online zou ik zeggenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nog 1 potje!! Ma nog 1 potje, ik ben aan het spelen!
maar hoe oud ben je? heb je moeder ook al eens gehoord namelijkquote:
18, en het is al erg zat dat het bij ons thuis zo gaatquote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
maar hoe oud ben je? heb je moeder ook al eens gehoord namelijk
een kut opmerking van mijn kant heb je idd niet meer nodigquote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
18, en het is al erg zat dat het bij ons thuis zo gaat![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |