abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 10:01:04 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77760245
quote:
Lijsttrekker plaatst foto neefje met vuurwapens Van een onzer verslaggeefsters
DEN HAAG - Dilaver Delikaya, de Haagse lijsttrekker van de partij Islam Democraten, is ernstig in verlegenheid gebracht door een foto op zijn persoonlijke hyvespagina waarop zijn neefje twee vuurwapens tegen het hoofd houdt.

"Die foto plaatsen was niet slim", reageert hij op alle commotie. "Maar het heeft niets te maken met het goedkeuren van wapens en geweld."

De 38-jarige Turkse Delikaya heeft sinds mei 2008 een persoonlijke pagina op profielenwebsite Hyves, waar hij onder andere zes foto's van familieleden op heeft staan. Daarbij staat ook een foto van zijn destijds negenjarige neefje uit Duitsland, poserend met twee wapens.

"Het is een onschuldige familiefoto met speelgoedwapens", reageert Delikaya. Volgens hem is ook duidelijk dat het nepwapens zijn. "In Nederland mogen op echt gelijkende wapens niet, nee, maar dit ziet er toch niet uit als echt?"

De vader van twee dochters en een zoon doet als lijsttrekker van de Islam Democraten (ID) mee aan de Haagse gemeenteraadsverkiezingen. In hun verkiezingsprogramma wordt flink gehamerd op de verantwoordelijkheid van de burgers om een veilige stad te creëren en te houden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_lijsttrekker__.html

Over 20 jaar kun je niet anders meer kiezen. Prachtig voorbeeld.

[ Bericht 49% gewijzigd door sp3c op 08-02-2010 18:40:24 ]
The End Times are wild
pi_77760300
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Want?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 8 februari 2010 @ 10:04:33 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_77760332
gaat ie zichzelf neerknallen mooi
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 8 februari 2010 @ 10:05:17 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77760344
Is er ook een bewegende .gif dat het ventje de trekker overhaalt?

Jammer dat de foto op zijn persoonlijke hyves staat; beetje dom!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 8 februari 2010 @ 10:05:39 #5
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_77760354
islam democraten..?

Dat is hetzelfde als vrije verkiezingen in Iran
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_77760384
Weet je ook meteen waar je voor stemt.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  FOK!Babe maandag 8 februari 2010 @ 10:08:18 #7
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_77760413
Is dat niet een beetje dubbel op?
pi_77760427
Dan noem je jezelf politicus en dan plaats je die foto. Ergens moeten dan toch alarmbellen (of eik gastoeters) afgaan?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_77760430
Ik zeg; huiszoeking, alles in beslag nemen en opsluiten die handel.
Voor dat kindje; heropvoeding!
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  maandag 8 februari 2010 @ 10:09:47 #10
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77760456
Hoe dom ben je dan.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_77760466
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
islam democraten..?

islam democraten christen democraten allebei partijen die godsdienst mengen met politiek terwijl je deze twee ver van elkaar moet houden.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 8 februari 2010 @ 10:10:51 #12
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_77760485
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:10 schreef Deetch het volgende:

[..]

islam democraten christen democraten allebei partijen die godsdienst mengen met politiek terwijl je deze twee ver van elkaar moet houden.
qft.!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 8 februari 2010 @ 10:37:22 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77761233
ies koeltoer
pi_77761260
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77761336
Waar gaat dit heen
pi_77761383
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef antonius800 het volgende:
Waar gaat dit heen
pi_77761471
Ach ik heb ook wel foto's uit Amerika met een vette magnum en shotgun. Wat is de nieuwswaarde hiervan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_77761508
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
islam democraten..?

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, die twee woorden zijn nou niet direct aan elkaar te koppelen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77762389
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef antonius800 het volgende:
Waar gaat dit heen
  maandag 8 februari 2010 @ 13:06:51 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77765561
Jonge lijsttrekker.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_77765574
Nou nou, wat een sensatie zeg.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:11:33 #23
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77765684
Wat nou vuurwapens? Ze zijn toch duidelijk nep? Zet er dan gewoon speelgoedpistooltjes neer zeg...
pi_77765691
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ach ik heb ook wel foto's uit Amerika met een vette magnum en shotgun. Wat is de nieuwswaarde hiervan?
Het is een politicus met dit in zijn partijprogramma:
quote:
Daar waar jongeren tot criminele handelingen vervallen, is vaak een beperkte pedagogische aansturing door de ouders aan de orde", is een statement van de ID. "In dit soort gevallen dienen ouders hun verantwoordelijkheid op te pakken en zullen desnoods onder sanctionering deel moeten nemen aan cursussen ouderbegeleiding. De inhoud van deze ouderbegeleiding moet mede aansluiten op de achtergrond van de ouder en zijn of haar kind."
Dan is hij niet echt geloofwaardig meer he?
  maandag 8 februari 2010 @ 13:12:42 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77765713
Heerlijk hoor, die baardplukkersbende.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_77765722
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:07 schreef Karamsar het volgende:
Nou nou, wat een sensatie zeg.
Precies wat ik denk.

Er kijken 40 man op die hyves en toch moet het weer mij bereiken via de media.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:13:55 #27
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77765745
Licht GeenStijl maar in, en meneer is binnen 24 uur kapot gespind. Met dank aan de Community.
pi_77765928
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef eleusis het volgende:
Jonge lijsttrekker.
hihi trekker
pi_77765996
quote:
De 1e single van Ali B., zonder miljoenen, relatief lyricaal, geen PartySquad. Mên.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 14:02:19 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77767315
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
het is een klein beetje illegaal in Nederland?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_77767556
Ach moest het gaan over een pvv kamerlid dan waren we nu al bezig aan een topicreeks van 5 delen en kwam het uitgebreid in de grote media.

Toch wel typisch voor dat volk om te ponken met verschillende foto's van kleine kinderen en wapens.

Maar hij heeft ze in ieder geval de goede kant op gericht, nu nog de trekkers overhalen dat scheelt ons over 10 jaar weer wat belastinggeld.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:18:54 #32
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77767931
Incident van niks natuurlijk. De mug die virtueel tot olifant wordt opgeblazen. Het voornaamste wat je de heer Delikaya mag verwijten is de onnozele omgang met digitale media. Lekker hip doen met een hyves-account.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:24:01 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_77768106
Islamdemocraat zegt waar het op staat in land dat onder water staat. Dat is nou zo mooi aan NEDERLAND
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_77768288
"Islam Democraten" dat is net zoiets als "Zon Sneeuw", "Zwart Wit", of "Dag Nacht"...

Lekker ook, dat zo'n jochie al op zo'n jonge leeftijd geweld als de norm ziet.
pi_77768336
quote:
[ afbeelding ]
[..]

Over 20 jaar kunnen we niets anders meer kiezen. Tsjonge jonge jonge de tering tieten zeg wat een dom gelul

O nee, de islamisering-tsunami overspoelt ons land en over 20 jaar zijn wij hier nog islamitischer dan een gemiddeld land in het M-O
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_77768546
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:29 schreef Boldface het volgende:
"Islam Democraten" dat is net zoiets als "Zon Sneeuw", "Zwart Wit", of "Dag Nacht"...

Ik ken een leukere: de Partij voor de Vrijheid!
pi_77768678
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:37 schreef Karamsar het volgende:
Ik ken een leukere: de Partij voor de Vrijheid!
Ik leef liever in een land waar de PVV een absolute meerderheid heeft, dan in een land waar "Islam Democraten" de dienst uitmaken.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:44:18 #38
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77768727
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik leef liever in een land waar de PVV een absolute meerderheid heeft, dan in een land waar "Islam Democraten" de dienst uitmaken.
Ik zou in beide landen mij graag als staatsgevaarlijk profileren.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:48:25 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_77768867
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Boldface het volgende:
Ik ook, maar dat komt dan vooral omdat ik verwacht persoonlijk minder last van de Pogrom voor de Vrijheid te gaan hebben, niet dat de ideologie me zo aanstaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:55:43 #40
116015 SicSicSics
pi_77769119
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:29 schreef Boldface het volgende:

Lekker ook, dat zo'n jochie al op zo'n jonge leeftijd geweld als de norm ziet.
Wat een ongelofelijk kleinzielige post weer! Echt!

Alle moslims zijn vuige overheersers die een totalitaire staat nastreven waar ze zelf ook in onderdrukt worden!

Lekker ook, dat jochie vindt wapens gewoon prachtig! Vond ik vroeger ook! Maar dat wil niet zeggen dat hij geweld als 'de norm' ziet!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77769377
Wat ik ervan kan vinden is de partij er alleen voor de moslimgemeenschap? Ondergeschikt daaraan de rest van de Nederlanders?
quote:
Het goed vestigen van ID in de grote steden, moet de partij het draagvlak en het vertrouwen geven om ook op provinciaal en uiteindelijk ook op het landelijk niveau een solide gesprekspartner te zijn en te blijven. Hiermee wil de partij een goede politieke vertegenwoordiging voor in de eerste plaatst de islamitische gemeenschap zijn. Naast de islamitische gemeenschap probeert de partij ook een meerwaarde voor het niet-islamitische deel van de samenleving te zijn. Om dit te kunnen realiseren zullen mensen die aan de partij willen werken en/of willen ondersteunen zich zien als producent i.p.v. consument binnen de Nederlandse samenleving. Om tot deze rol te komen is emancipatie met behoud van eigen identiteit nodig en ook dienen moslims de krachten te bundelen om zo eigen initiatieven te realiseren. Dit vergt tijd en energie die de mensen hiervoor nodig hebben.
Waar is hun programma eigenlijk? Kan ik deze partij nu vergelijken met de SGP? Hebben die ook ergens in hun programma staan dat ze in de eerste instantie alleen voor de gelovigen willen regeren?

Het zou wat helderder zijn wanneer er een programma zou zijn, of is dit het hele programma?
quote:
De heer Maas vond het verder belangrijk om te wijzen op het brainstormen binnen de Koninklijke Nederlandsche Maatschappij tot bevordering der Geneeskunst (KNMG) om naast het (terecht) verbieden van meisjesbesnijdenis nu ook de besnijdenis van jongens onder de 12 jaar te gaan verbieden. De heer Maas hoopt om met de aanwezige congresleden en andere sleutelfiguren uit de gemeenschap tot een standpunt te komen wat Islam Democraten in het publieke debat hierover naar voren kan brengen. Verder kwamen aan de orde: het kwalijke initiatief van D66 tot schrappen van ‘Godslastering’ uit het Wetboek van strafrecht, een dreigend hoofddoekverbod en het voornemen van het Haagse college van B&W om het gescheiden zwemmen af te schaffen. Allemaal zaken die het noodzakelijk maken te komen tot verdere ontwikkeling van de politieke partij Islam Democraten.
Bron
Kan het niet vinden nl

Voor de rest? Foto is niet slim, maar ik neem aan dat een politicus zich niet persoonlijk hoeft te verantwoorden voor zijn familie?

En hoe staat het met die andere islamitische partij?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77769405
Dus een partij tegen de moslimgemeenschap moet kunnen, maar voor gaat te ver!
pi_77769678
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef Karamsar het volgende:
Dus een partij tegen de moslimgemeenschap moet kunnen, maar voor gaat te ver!
Niet om het één of ander, maar ik stel alleen maar vragen. Ik vind allebei fout wanneer een partij zich richt op maar één bevolkingsgroep of tegen één bevolkingsgroep. Ga eerst mijn geschiedenis eens na, voordat je al tekst voor me in gaat vullen.

Lees mijn vragen dus voordat je het gaat dramatiseren. Nog even en ik ben een Nazi?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 8 februari 2010 @ 15:43:03 #44
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_77770732
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijk kleinzielige post weer! Echt!

Alle moslims zijn vuige overheersers die een totalitaire staat nastreven waar ze zelf ook in onderdrukt worden!

Lekker ook, dat jochie vindt wapens gewoon prachtig! Vond ik vroeger ook! Maar dat wil niet zeggen dat hij geweld als 'de norm' ziet!
Ik vind deze goedpraterij echt te simpel voor woorden.

Dat 'jochie' loopt in een huiskamer waarin ook andere kinderen zijn, te zwaaien met op zeer echt lijkende, dan wel echte, pistolen en doet een zelfmoord-pose. Een oom van de jongen doet, heel pedagogisch-verantwoord, zijn uiterste best om die zelf-stigmatisering en vooroordeelbevesting wereldkundig te maken. Heel veel duidelijk kun je het niet maken dat volkomen normenloos bent en zelfmoord en wapens als iets heel normaals ziet.
Mijn vader zou me iig een rotklap verkocht hebben als ik zo iets gedaan had, gewoon om me even voor altijd duidelijk te maken dat er niets stoers, cools of gaafs is aan wapens en/of zelfmoord.

Die foto is het levende bewijs dat het vermoeden dat moslims verschrikkelijk slechte en ronduit nalatige opvoeders zijn, niet zomaar vermoedens zijn.

Dat soort mensen zouden niet eens verkiesbaar moeten zijn.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_77770872
Ben je echt serieus?

Zal ik een telefoonnummer voor je zoeken zodat je mentale hulp kunt aanvragen, word je al bijgestaan of lukt het zelf verder?
  maandag 8 februari 2010 @ 15:49:55 #46
116015 SicSicSics
pi_77770994
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef ElectricEye het volgende:
Ik vind deze goedpraterij echt te simpel voor woorden.
Ik had er ook niet zo heel lang over nagedacht!
quote:
Dat 'jochie' loopt in een huiskamer waarin ook andere kinderen zijn, te zwaaien met op zeer echt lijkende, dan wel echte, pistolen en doet een zelfmoord-pose. Een oom van de jongen doet, heel pedagogisch-verantwoord, zijn uiterste best om die zelf-stigmatisering en vooroordeelbevesting wereldkundig te maken.
Tot hier ben ik het met je eens. En vind ik ook dat de persoon in kwestie stom bezig is en zeker gezien zijn functie beter had moeten weten.

Maar hier:
quote:
Heel veel duidelijk kun je het niet maken dat volkomen normenloos bent en zelfmoord en wapens als iets heel normaals ziet.
Mijn vader zou me iig een rotklap verkocht hebben als ik zo iets gedaan had, gewoon om me even voor altijd duidelijk te maken dat er niets stoers, cools of gaafs is aan wapens en/of zelfmoord.
Vlieg je enorm uit de bocht!

Om hier:
quote:
Die foto is het levende bewijs dat het vermoeden dat moslims verschrikkelijk slechte en ronduit nalatige opvoeders zijn, niet zomaar vermoedens zijn.
10 x over de kop te slaan en over de banden heen te vliegen.
quote:
Dat soort mensen zouden niet eens verkiesbaar moeten zijn.
Wie Moslims!?!

Fine, fuck you then!
  maandag 8 februari 2010 @ 16:00:19 #47
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_77771461
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik had er ook niet zo heel lang over nagedacht!
[..]

Tot hier ben ik het met je eens. En vind ik ook dat de persoon in kwestie stom bezig is en zeker gezien zijn functie beter had moeten weten.
Tot hier gaan we gelijk op.
quote:
Maar hier:
[..]

Vlieg je enorm uit de bocht!

Om hier:
[..]

10 x over de kop te slaan en over de banden heen te vliegen.
[..]
Ik bleef gewoon op de weg. Voor mij was het gewoon rechtdoor, geen bocht te vinden.
quote:
Wie Moslims!?!

Dat is een bijkomend voordeel, maar het was niet het initiële doel van mijn betoog.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  maandag 8 februari 2010 @ 16:06:18 #48
116015 SicSicSics
pi_77771706
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:00 schreef ElectricEye het volgende:
Tot hier gaan we gelijk op.
quote:
Ik bleef gewoon op de weg. Voor mij was het gewoon rechtdoor, geen bocht te vinden.
Je zet een hele groep te kakken en trekt conclusies waar de honden geen brood van lusten op basis van 1 foto.

Zelfs het klimaat rapport zat beter in elkaar!
quote:
Dat is een bijkomend voordeel, maar het was niet het initiële doel van mijn betoog.
Fine, fuck you then!
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 17:57:06 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77776300
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:18 schreef Ringo het volgende:
Incident van niks natuurlijk. De mug die virtueel tot olifant wordt opgeblazen. Het voornaamste wat je de heer Delikaya mag verwijten is de onnozele omgang met digitale media. Lekker hip doen met een hyves-account.
nou als (wannabe?) politicus zou de goede man zijn neefje erop moeten wijzen dat dit soort speelgoed wettelijk verboden is ipv het trots op zijn hyves te smijten

zegt iets over de goede man
pi_77776359
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou als (wannabe?) politicus zou de goede man zijn neefje erop moeten wijzen dat dit soort speelgoed wettelijk verboden is ipv het trots op zijn hyves te smijten

zegt iets over de goede man
Volgens mij spoor je niet als je neefje van 10 met een vuurwapen zwaait en het tegen zijn slaap houdt, en jij je druk maakt over of dat legaal is.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 18:02:29 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77776483
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Volgens mij spoor je niet als je neefje van 10 met een vuurwapen zwaait en het tegen zijn slaap houdt, en jij je druk maakt over of dat legaal is.
nou ik neem aan dat het neefje in kwestie niet met zijn pistolen tegen zijn slaap stond te wachten tot de foto was geupload oid
  maandag 8 februari 2010 @ 18:15:42 #52
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77776936
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je ziet toch zeker wel dat het gewoon speelgoedpistooltjes zijn?
pi_77776978
Goed bezig
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 18:19:53 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77777106
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

niet duidelijk genoeg

zeker een politicus moet ze afpakken heel hard foei en damagnie!! roepen en die shit bij de politie inleveren
pi_77777357
Druktemakerij om niks. Politicus plaatst gewoon een foto van zn familieleden op hyves. Moet hij dan per se op zoek gaan naar een politiek correcte foto?

Trouwens, als je mij een kleine 15 jaar geleden twee speelgoedpistolen had gegeven en iemand hield vervolgens een camera voor mn snufferd, dan was de kans groot dat ik ze ook tegen mn slaap drukte. Wat een heise om niets.
pi_77777446
quote:

[..]

Nee, want speelgoedpistolen zijn verplicht om zo'n rood ding aan de loop te hebben. Hebben ze dat niet dan zijn ze verboden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 18:27:24 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77777462
allicht maar zet je die foto dan als politicus op je hyves?

lijkt mij nogal stom en reden voor een beetje heisa
  maandag 8 februari 2010 @ 18:28:10 #58
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77777494
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

niet duidelijk genoeg

zeker een politicus moet ze afpakken heel hard foei en damagnie!! roepen en die shit bij de politie inleveren
Schei toch uit joh, alsof elke politicus zijn hele familie af moet struinen om kinderspeelgoed wat net niet nep genoeg is af te pakken. Dom dat zoiets op zijn hyvespagina staat ok, maar dat is het ook wel zo'n beetje.

Daarbij kan het natuurlijk ook nog gewoon dat het neefje in Turkije zit. Hoe dan ook vind ik het echt een 'schandaal' van niks. Als hij zo brandschoon is dat hij hierop gepakt moet worden zou hij mijn stem krijgen.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:29:14 #59
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77777551
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Nee, want speelgoedpistolen zijn verplicht om zo'n rood ding aan de loop te hebben. Hebben ze dat niet dan zijn ze verboden.
Wat een idiote redenering. Dan is een fiets zonder spatbord ineens ook geen fiets. Of een auto zonder binnenspiegel geen auto?
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 18:32:54 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77777781
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Schei toch uit joh, alsof elke politicus zijn hele familie af moet struinen om kinderspeelgoed wat net niet nep genoeg is af te pakken.
dat zeg ik toch helemaal niet ...

quote:
Dom dat zoiets op zijn hyvespagina staat ok, maar dat is het ook wel zo'n beetje.
dat zeg ik wel ...

quote:
Daarbij kan het natuurlijk ook nog gewoon dat het neefje in Turkije zit. Hoe dan ook vind ik het echt een 'schandaal' van niks. Als hij zo brandschoon is dat hij hierop gepakt moet worden zou hij mijn stem krijgen.
joh schei toch uit

je hoort mij niet zeggen dat hij gepakt moet worden of wel?
hij is gewoon een beetje dom, kent de wet niet en zelfs alstie van een partij was waar ik me wel in kan vinden zou ik er niet op stemmen
  maandag 8 februari 2010 @ 18:34:13 #61
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77777851
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef sp3c het volgende:
je hoort mij niet zeggen dat hij gepakt moet worden of wel?
Nee natuurlijk zeg je dat niet, daarmee reageer ik op het artikel. Het feit dat zoiets de landelijke pers haalt.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 18:34:40 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77777879
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Wat een idiote redenering. Dan is een fiets zonder spatbord ineens ook geen fiets. Of een auto zonder binnenspiegel geen auto?
auto zonder binnenspiegel krijg je net zo goed een boete voor
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 18:36:07 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77777937
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Nee natuurlijk zeg je dat niet, daarmee reageer ik op het artikel. Het feit dat zoiets de landelijke pers haalt.
naja het is wel handig om te weten voor de kiezer

geen zin om de hyves pagina´s van al die mafkezen af te speuren voor ongeregeldheden
  maandag 8 februari 2010 @ 18:36:13 #64
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77777941
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

auto zonder binnenspiegel krijg je net zo goed een boete voor
Ja natuurlijk, maar dan is het nog wel een auto. Net zoals een speelgoedpistool zonder rood dopje een speelgoedpistool blijft.
pi_77778014
quote:

[..]

Geen idee.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 18:41:33 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77778184
bron en de rest van het artikel toegevoegd

speelgoedwapens, in Duitsland, vind het zelf ook stom

verhaal is een stuk minder boeiend zo
  maandag 8 februari 2010 @ 19:00:25 #67
167595 mirved
Infobesitas
pi_77778922
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 08-02-2010 22:09:47 (flame) ]
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_77784999
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

niet duidelijk genoeg

Sinds we plastic pistooltjes maken heeft 1 op de 5 kinderen een pistooltje thuis liggen. Buitenlandertje op de foto en dan krijg je dit.

Geweldig. Met carnaval blijf je wel binnen toch? Al die gewapende mensen op straat. Niet niks hoor...
pi_77785142
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ach, als je ziet wat vandaag de dag allemaal de kranten en het nieuws haalt. Lachwekkend gewoon. Meest trieste is dat mensen zich er dan nog serieus druk om gaan maken ook.

Typeert de verandering in de samenleving wel enorm.

Vooral niks weten en het hoogste woord willen hebben. Het wordt een beetje sneu zo.

En dan denk je dat Nederlanders nuchter zijn...
pi_77785746
quote:

[..]

Ja dit ook:

http://www.geenstijl.tv/2(...)k_bij_het_ateam.html
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 21:34:47 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77786631
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Sinds we plastic pistooltjes maken heeft 1 op de 5 kinderen een pistooltje thuis liggen. Buitenlandertje op de foto en dan krijg je dit.

wtf boeit het mij nou of het een buitenlandertje is ... dat is me moedah ook, lekker belangrijk

een politicus dient de wet te kennen en zich er naar te gedragen punt

quote:
Geweldig. Met carnaval blijf je wel binnen toch? Al die gewapende mensen op straat. Niet niks hoor...
Carnaval in deze regio staat bol van de goedgevulde latijns amerikaanse dames en nee ik blijf er niet voor binnen
pi_77788544
De eerste mens die zich aan de regels houdt, moeten we nog een keer gaan klonen. Je kunt ook zeggen, goh, dit had je anders kunnen doen. C'est tout.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:26:25 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77789094
nee je kan zeggen, dit had hij niet moeten doen

en dan heb je gelijk
pi_77789341
Dat zo'n idioot het überhaupt normaal vindt om z'n neefje zo voor een foto te laten poseren is al heel triest. Dat ie diezelfde foto op z'n 'hyves' zet is nog veel triester. We hebben het hier niet over de hyves van Ali B, maar van iemand die een volksvertegenwoordiger pretendeert te zijn.

En ja, die dingen zijn ook gewoon illegaal ook al zijn ze 'nep'.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:33:32 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77789467
naja dat hij zijn neefje heeft laten poseren is niet gezegd natuurlijk
het is niet eens bekend dat hij aanwezig was toen de foto genomen werd

maar hij moet dat niet op zijn hyves zetten nee
pi_77789511
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:26 schreef sp3c het volgende:
nee je kan zeggen, dit had hij niet moeten doen

en dan heb je gelijk
Betere woorden inderdaad en opgelost.
pi_77789585
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef sp3c het volgende:
naja dat hij zijn neefje heeft laten poseren is niet gezegd natuurlijk
het is niet eens bekend dat hij aanwezig was toen de foto genomen werd

maar hij moet dat niet op zijn hyves zetten nee
Dat eerste doet helemaal niet ter zake. Blijkbaar vond ie t een leuke foto, dus hij zou hem net zo goed wel zelf gemaakt kunnen hebben.
pi_77789630
Misschien heeft zijn kleine neefje wel de foto online gezet.

Niks weten en veel beoordelen.
pi_77789650
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
Druktemakerij om niks. Politicus plaatst gewoon een foto van zn familieleden op hyves. Moet hij dan per se op zoek gaan naar een politiek correcte foto?

Trouwens, als je mij een kleine 15 jaar geleden twee speelgoedpistolen had gegeven en iemand hield vervolgens een camera voor mn snufferd, dan was de kans groot dat ik ze ook tegen mn slaap drukte. Wat een heise om niets.
Jij weet ook echt alles recht te lullen he?
Geloof, opdat ik tevreden raak!
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:37:50 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77789696
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:35 schreef Salinero het volgende:

[..]

Dat eerste doet helemaal niet ter zake. Blijkbaar vond ie t een leuke foto, dus hij zou hem net zo goed wel zelf gemaakt kunnen hebben.
hey jij begint erover

mij om het even eerlijk gezegd
pi_77791585
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef Deux het volgende:

[..]

Jij weet ook echt alles recht te lullen he?
Verlicht mij met jouw rechts-conservatieve wijsheid. Want leg mij maar eens uit waarom dit niet door de beugel kan.
pi_77791655
Niet echt goed over nagedacht. Verder vind ik het niet zo belangrijk en eigenlijk onzin dat deze man hier zo'n berg kritiek om krijgt. Maar ach, wie ben ik. Wellicht zou ik er anders over denken als het ging om iemand die een paar jaar ouder zou zijn met een echt pistool
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77791773
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef Stuart het volgende:
Wellicht zou ik er anders over denken als het ging om iemand die een paar jaar ouder zou zijn met een echt pistool
Spijker op de kop. Klaar. Slotje.
pi_77795255
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat is geen idiote redenering, dat is de wet.

En dan is het, zeker als volksvertegenwoordiger, erg dom om op internet te zetten en kan je dus ook wachten op alle kritiek die hier geleverd wordt.
pi_77798635
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:48 schreef speknek het volgende:
Ik ook, maar dat komt dan vooral omdat ik verwacht persoonlijk minder last van de Pogrom voor de Vrijheid te gaan hebben, niet dat de ideologie me zo aanstaat.
Geef moslims absolute heerschappij en je krijgt verschijnselen als Sharia-wetgeving. Sterker nog: daar hebben ze niet eens een meerderheid voor nodig. In Groot-Brittannië heb je al Sharia-rechtbanken en in diverse landen zijn er bepaalde regio's waar die wetgeving leidend is.... - Niet dat ik zo'n fan ben van de PVV, maar die partij gaat in beginsel uit van de Nederlandse grondwet.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
Je ziet wat je wilt zien en je ziet niet wat je niet wilt zien.

Je hoeft je maar een klein beetje te verdiepen in de 'straatcultuur' of eens een beetje rond te neuzen op profielwebsites als Netlog en Hyves om te zien dat zo'n jochie niet zomaar met wapens op de foto staat. Die wapens staan voor stoer-zijn, voor de gangsta-cultuur en impliciet dragen ze uit dat wapens en geweld op straat de dienst uitmaken. En als je dan bijvoorbeeld ziet dat de politie in Brussel bepaalde wijken helemaal niet meer in durft vanwege het feit dat jeugdbendes daar gewapend zijn en de politie gewoon overhoop schieten, weet je meteen wat ons hier te wachten staat als we dit soort onschuldig ogend gedrag niet keihard de kop indrukken.

Maar doe vooral alsof je gek bent en niks in de gaten had, als we over pakweg 2-3 jaar (of misschien nog wel eerder) hier aan discussiëren zijn waarom de politie bepaalde wijken in - bijvoorbeeld - Den Haag niet meer in durft. Mijn post was volgens jou 'klienzielig', maar jouwe is kortzichtig. De vraag welke van beiden gevaarlijker is, is retorisch.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:11:04 #86
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_77798759
En hup, downplayen die handel! Is toch doodnormaal dat een kind van 9 met twee pistolen op zijn kop op de foto staat.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:13:07 #87
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77798819
Ja wij speelden noooooooit met pistolen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 12:00:50 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77802260
wij wel

vond de plaatselijke politiek (moeders) niet zo grappig en die ging daar dus ook geen foto´s van aan oma laten zien
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:13:02 #89
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_77804922
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:13 schreef eleusis het volgende:
Ja wij speelden noooooooit met pistolen.
Spelen met je papa's piemel telt niet hoor.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 13:15:38 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77805040
nou die zet je ook niet tegen je oor aan geloof ik

al heb ik wel een keer zoiets gezien op Family Guy ...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:20:14 #91
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77805220
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:13 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Spelen met je papa's piemel telt niet hoor.
Dan moet je daar maar eens mee stoppen
pi_77819489
quote:
[ afbeelding ]
[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)_lijsttrekker__.html

Waarom niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')