Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zei iemand wiki?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Er is vast wel iemand die die wiki even aanpast?
Ja. Ik.quote:
Gf doet dat meestal, die heeft zich geregistreerd. Hij spamt ook de meeste topics vol, dus hij moest welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Aha. Ik hou er niet zo van namelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Gf doet dat meestal, die heeft zich geregistreerd. Hij spamt ook de meeste topics vol, dus hij moest wel
quote:
ik kan rijmen en dichtenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een topic springt op rood
een topic springt op groen
In de KSC is altijd wat te doen
Jan Pieter's zoon uit Sappermeer,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan rijmen en dichten
zonder mijn broek opte lichten.
steek een komkommer in je reet ,
het rijmt niet maar dicht wel !
Hé hallo daar!quote:
ik ben er voor vandaag wel weer klaar mee hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:23 schreef Kuukske het volgende:
Als er massaal gerijmd gaat worden haak ik toch écht even af..
Poëzie is als pur-schuim.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jan Pieter's zoon uit Sappermeer,
schuurde zijn kloten met een hanenveer.
Straks weer een standje uit de Kamasutra, ja?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er voor vandaag wel weer klaar mee hoor
Documenteren is net als sexquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Poëzie is als pur-schuim.
Het rijmt niet maar het dicht wel.
ik stop er meteen meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:23 schreef Kuukske het volgende:
Als er massaal gerijmd gaat worden haak ik toch écht even af..
vandaag nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks weer een standje uit de Kamasutra, ja?
zie mijn sig....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als sex
iedereen praat erover, niemand doet het.
Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag niet
De kamasutra is natuurlijk geinig...
Maar na 40 jaar een echte soulmate tegen het lijf lopen is minstens zo bijzonder
whehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik maar met die afstandsbediening in het Gelredome bezig, hielp het niet!
Aromatisch hm!quote:
Jep! En met jou??quote:
loop ze flesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen wel alleen traplopen danMaar eerst ff rebooten en naar de plee. Tot later
Mooi zo.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als sex
iedereen praat erover, niemand doet het.
Nou, het ruikt goed iddquote:
Ze weet nu hoe ze ze zelf kan maken uit 1 pakquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het ruikt goed iddNaar verse pannenkoeken
Als ik jou en Fok toch niet had.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
Ze weet nu hoe ze ze zelf kan maken uit 1 pak
Precies. En met die smoesjes "ik maak hele vieze pannenkoeken" moet het ook maar eens afgelopen wezenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze weet nu hoe ze ze zelf kan maken uit 1 pak
Die uit het pak kunnen niet mislukken. Of je doet geen boter in de pan. Al doe ik altijd oliefolie, boter gebruik ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En met die smoesjes "ik maak hele vieze pannenkoeken" moet het ook maar eens afgelopen wezen
Is er al wat vernomen naar haar gesprek?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk toch maar eens een sms sturen naar LL
Olijfolie ftw.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
Die uit het pak kunnen niet mislukken. Of je doet geen boter in de pan. Al doe ik altijd oliefolie, boter gebruik ik eigenlijk nooit
Ik heb nog niks teruggehoord iig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk toch maar eens een sms sturen naar LL
Kijk die twee aanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
Hallo, het is zaterdag hoor! Dat is geen dag om er 3 topics doorheen te spammen![]()
.
HÉÉÉÉEÉ! Jij bent er ook nog!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
Hallo, het is zaterdag hoor! Dat is geen dag om er 3 topics doorheen te spammen![]()
.
Vandaag ff welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
.
We hadden van de week ook 3 kilo druiven. Niet te vreten zo zuur.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaaaaaaaaatver
Krijg ik een leuk trosje druiven voor toeHey wat raar. Ze zien eruit als een 0 en niet als een O zoals normale druiven
Nou ja.
*bijtZZ UU UU RR
Sorry.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er al wat vernomen naar haar gesprek?
GF en GF?quote:
Af en toe ben ik hier nog ja. En jij ookquote:
quote:
Leuk, vruchtensapvlekken over je hele inventarisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hadden van de week ook 3 kilo druiven. Niet te vreten zo zuur.
Mijn vriendin gooide de eerste druif en al snel lag de hele voorraad door de kamer.
Foodfight
is nou gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Dank je!quote:
dat valt wel mee, die krengen waren echt kneiterhardquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk, vruchtensapvlekken over je hele inventaris
Jah! Wat had je mooie foto's van de winter.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
Af en toe ben ik hier nog ja. En jij ook.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:45 schreef Kuukske het volgende:
GF en DF?
sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
.
We doen ons best!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
tsssss NOG een half uur. Schiet es op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF en GF?
En sinds wanneer is je avatar terug?.
[..]
Af en toe ben ik hier nog ja. En jij ook.
zag net pas dat je erom had gevraagdquote:
die is beterquote:
Dank jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jah! Wat had je mooie foto's van de winter.
Die ook?quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat jij die reputatie hebt geregeld voor jezelfquote:
Nee męnquote:
Ohh.. dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee męndat domme quasi interessante TV programma van mn ouwe lui
Ja. Mn pa moet namelijk mee als ik ga traplopenquote:
en dan is frost afgelopenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
tsssss NOG een half uur. Schiet es op.
DF & DFquote:
die helmaal onterecht isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij die reputatie hebt geregeld voor jezelf.
mag je het nog steeds niet alleen doen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Mn pa moet namelijk mee als ik ga traplopen
Ja, en de paus neukt geen koorknaapjesquote:
Beter van nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag je het nog steeds niet alleen doen?
die serie ken ik nietquote:
dat moet nou wel lukkenquote:
Goed hequote:
Maakt niet uit, ik bdenk weleens IETS zelfquote:
Komt op hetzelfde neerquote:
doet die dat nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en de paus neukt geen koorknaapjes
hij moet je ondersteunen voor het geval dat.quote:
Nog even en hij heeft Irak in zijn eentje bestormd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Symphonic? Dat is toch die van die wilde verhalen?
whehehehequote:
die van dat voedsel gevechtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Symphonic? Dat is toch die van die wilde verhalen?
En wij geloven het allemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft Irak in zijn eentje bestormd.
platgeneuktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een carpetbomb is nooit meer hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
quote:
Wat is een carpetbomb?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een carpetbomb is nooit meer hetzelfde.
Een dochter van Carpetland?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Carpet_bombing
Het is SAPPEMEER!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jan Pieter's zoon uit Sappermeer,
schuurde zijn kloten met een hanenveer.
Oh zo. Ik was even bang dat je weer wat verder dan ik was met allerlei sextermen, maar dat valt dus weer mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Carpet_bombing
Nee, dan moet je bij die Limbo's en Belgen zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo. Ik was even bang dat je weer wat verder dan ik was met allerlei sextermen, maar dat valt dus weer mee.
bommentapijtquote:
Loopt het internet een paar minuten achter in Belgie?quote:
whehehequote:
Is dat half uur al voorbij?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Frostdinges is afgelopenzo maar eens even gaan trapstiefelen
Minuten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Loopt het internet een paar minuten achter in Belgie?
nou niet meerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een carpetbomb is nooit meer hetzelfde.
belgie loopt uberhaupt achterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie wegen vallen tenminste niet uit elkaar.quote:
Ze werken daar nog met datalimieten. Nuff said.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
hij legt er alleen een link naarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo. Ik was even bang dat je weer wat verder dan ik was met allerlei sextermen, maar dat valt dus weer mee.
stiefel zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Frostdinges is afgelopenzo maar eens even gaan trapstiefelen
Ik vroeg me even af wat datali-mieten waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef JDude het volgende:
Ze werken daar nog met datalimieten. Nuff said.
Uitgebreidere uitleg is onmogelijk. Of je moet het willen beleven.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij legt er alleen een link naar
dan heb je hier toch niet geredenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie wegen vallen tenminste niet uit elkaar.
Het is al wel weer even geleden ja. Binnenkort weer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan heb je hier toch niet gereden
Is die weg naar (en de ring bij) Antwerpen nog steeds kut?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hoe erg kan het zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze werken daar nog met datalimieten. Nuff said.
Daar zijn ze al 10 jaar "bezig". Zo niet langerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die weg naar (en de ring bij) Antwerpen nog steeds kut?
I know.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn ze al 10 jaar "bezig". Zo niet langer
Maar de huizen zijn er nog wel goedkoop?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
en voor meer betaal je extra .
ze beginnen nou wel met pakketen te komen waar er geen limiet op zit![]()
maar die maken ze dus weer tyfus duur
quote:
Dayumn.quote:
die is grotendeels klaar maar blijft nog kutquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die weg naar (en de ring bij) Antwerpen nog steeds kut?
whehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitgebreidere uitleg is onmogelijk. Of je moet het willen beleven.
wat dieper belgie in wel aan de grens scheelt het niet meer zoveel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar de huizen zijn er nog wel goedkoop?
heb je dat nou nog steeds niet gedaanquote:
surf ze pinguinquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog wat surfen op het web en dan pitten.
en helemaal tijdens de spitsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:25 schreef JDude het volgende:
De ring van Antwerpen is zo erg nog niet, maar probeer die stad maar eens uit te komen als je er in verzeild raakt.
zoek ze kuukskequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga zo ook maar eens mijn bed opzoeken.
ze hebben hier nog beton wegenquote:
quote:
Betonwegen rotten in elk geval niet uit elkaar van een beetje strooizout. En ze maken zo'n leuk geluid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben hier nog beton wegen
brabanders kunnen het ook goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan moet je bij die Limbo's en Belgen zijn.
strooizout heeft er toch ook wel werking opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Betonwegen rotten in elk geval niet uit elkaar van een beetje strooizout. En ze maken zo'n leuk geluid.
Het grootste nadeel van Belgische snelwegen is de waas van stuifwater waar je doorheen moet als het regent. Voordeel is dan wel weer dat alle Belgen dan meteen hun mistachterlicht aansteken, dan hoef je alleen maar daar achteraan te rijden.
ik doe met je meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik zuipen![]()
latersssss
Kijken je gasten nu naar die ontzettende bloedlul die je er van krijgt?quote:
Gatverdamme Phquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijken je gasten nu naar die ontzettende bloedlul die je er van krijgt?
Uitgesurfd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de fut gaat er sowieso wel een beetje uit nu
bij mij ook, zat ff op de bank een paar minuten tv te kijken en werd wakker van de telefoon...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jammer. Ik wou eigenlijk nog ff een uurtje doorgaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitgesurfd.
Bij mij ook, dus ik ga afsluiten
TRRRRIIIIINGGGGGGquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook, zat ff op de bank een paar minuten tv te kijken en werd wakker van de telefoon...
hoeveel trappen zijn hetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
zo hehe, en ik heb weer even hettrappenhuis bedwongen
dat ga ik niet afstrijdenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh en belgië is gewoon zwaar achtergebleven gebied
ze stappen wel aan de kantquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijken je gasten nu naar die ontzettende bloedlul die je er van krijgt?
dat zijn er nogal watquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zijn drie verdiepingen. Samen 42 treden af, en weer op
whehehequote:
en jij hebt al 8x die trap gelopenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zegt dertig keer op een dag dat ie weggaat die lieger. En daarna gaatie gewoon net zo hard door
Precies. En dat moet dus eigenlijk 2 keer op een dag, maar soms schiet het er weleens bij inquote:
ze zijn toch niet zuurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En ook die enorm zure, dikvellige, veelpittenhebbende mandarijnen hoef ik niet moedersSorry
Minimaal ja, de afgelopen weekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij hebt al 8x die trap gelopen
kan je het echt aanraden om het echt te doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En dat moet dus eigenlijk 2 keer op een dag, maar soms schiet het er weleens bij in
quote:
vandaag heb je het idd niet gedaanquote:
slaap ze ijsvogelgevaldingesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitgesurfd.
Bij mij ook, dus ik ga afsluiten
zolang ik niet voor zit ben ik idd even wegquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh deze keer lijktie het wel serieus te menen
Ja jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je het echt aanraden om het echt te doen
zeg dat welquote:
Duidelijk te vroeg gejogenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh deze keer lijktie het wel serieus te menen
hoe sneller je er mee bezig bent hoe sneller je geneestquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jaik bouw het gewoon langzaam op. Hetis heus niet zo dat ik oefeningen meegekregen heb van "je moet minstens dit of dat doen iedere dag"
dat is beter dan van het bier dat je om hebt laten vallenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook, zat ff op de bank een paar minuten tv te kijken en werd wakker van de telefoon...
ben toch wel behoorlijk nieuwsgierig naar wat voor bericht dan ook eigenlijk. Ook JF lijkt wel opgehouden met bestaan ineensquote:
als je het in je eentje moet doen welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
het lijkt wel of ze nog een real life hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben toch wel behoorlijk nieuwsgierig naar wat voor bericht dan ook eigenlijk. Ook JF lijkt wel opgehouden met bestaan ineens
ik zal proberen je nog een beetje te helpenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik wou eigenlijk nog ff een uurtje doorgaan
Voorlopig is heel die kutzooi eerst nog bezig met vastgroeienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe sneller je er mee bezig bent hoe sneller je geneest
ja kut nou gaat de deurbel weer hierquote:
Mag dat dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze nog een real life hebben
Whehehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja kut nou gaat de deurbel weer hier
het gaat meer om de oefeningen anders ga je nog een hele tijd last hebben van vastzittende spierenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorlopig is heel die kutzooi eerst nog bezig met vastgroeien![]()
En ik krijg al geforceerd iedere ochtend eenenorme bak yoghurt als ontbijt voor de kalk. Dus dan ga ik zeker niet die extreem zure troep eten die ze hier "een gezond fruitje" noemen. Terwijl ik ook al 2 vitaminepillen op een dag slik met ALLES erin.
kennelijkquote:
alleen als ik tijd heb en dat zal dadelijk wel zijn gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga jij trouwens heel de nacht nog doorposten of niet?
quote:
Nou tegen die tijd hoop ik toch wel te slapenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als ik tijd heb en dat zal dadelijk wel zijn gedaan![]()
maar dan begin ik weer om een uur of 4
ik ga ook even me bezig houden met mijn real lifequote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is beter dan van het bier dat je om hebt laten vallen
Jezusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat heb ik ook net iets te vaak ervaren
wakker worden met een nat kruis
dat moeten ze maar zelf doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou entertain je gasten maar eens ja
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak je niet druk om mij, ik vermaak me zelf wel
whehehe dat meen je nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat heb ik ook net iets te vaak ervaren
wakker worden met een nat kruis
dan ben je echt druk geweest vandaagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dat was denk ik mijn 500e post van vandaag
Tsssk waar betalen ze nou voor jahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moeten ze maar zelf doen
Zo'n doodenkele keer doe ik dat eens een dagje jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je echt druk geweest vandaag
slaap ze kerelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
dan wordt het zo langzaamaan eens tijd om te gaan tukken
voor eten en drinkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsssk waar betalen ze nou voor jah
zoveel heb ik nog nooit gehaaldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n doodenkele keer doe ik dat eens een dagje ja
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JezusDat heb ik echt nog nooit gehad. Ik ga gewoon op tijd in bed liggen
O jawel hoor, televisie kijken met een biertje in de hand, in slaap storten en de rest laat zich raden...quote:
Ja al een tijdjehoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaap ze kerel
je pa en ma zijn al naar bed?
de ene keer met links en de nadere keer met rechtsquote:
Heb je narcolepsie of wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
O jawel hoor, televisie kijken met een biertje in de hand, in slaap storten en de rest laat zich raden...
Laat jij je bloedlul nou maar behandelen hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de ene keer met links en de nadere keer met rechts
dat heb ik dus nog nooit gehad maar dat is hetzelfde dat mensen inslaap vallen met een peukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
O jawel hoor, televisie kijken met een biertje in de hand, in slaap storten en de rest laat zich raden...
Ik geloof der niks vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel heb ik nog nooit gehaald
meer een burnout waar ik al heel veel langer last van heb dan ik voor mezelf heb durven toegeven.quote:
genoeg vrouwen die gewillig zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jij je bloedlul nou maar behandelen he
Nou idd dat is nog fucking levensgevaarlijk ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus nog nooit gehad maar dat is hetzelfde dat mensen inslaap vallen met een peuk
dat kun je nakijken hequote:
Daar pas ik voor. Als ik het idee heb dat ik niet helemaal fris ben steek ik er inet eens een op...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus nog nooit gehad maar dat is hetzelfde dat mensen inslaap vallen met een peuk
Dan kan je toch minstens nog wel dat glas wegzetten als je ogen dichtzakken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer een burnout waar ik al heel veel langer last van heb dan ik voor mezelf heb durven toegeven.
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou idd dat is nog fucking levensgevaarlijk ook
ik dus ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar pas ik voor. Als ik het idee heb dat ik niet helemaal fris ben steek ik er inet eens een op...
Maar jij geeft de voorkeur aan de KSC? ERG geloofwaardig jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
genoeg vrouwen die gewillig zijn
nee, het licht gaat gewoon spontaan uit. Niet eens wegzakken, gewoon *poef licht uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je toch minstens nog wel dat glas wegzetten als je ogen dichtzakken?
heb je dan niet in de gaten lijkt me zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je toch minstens nog wel dat glas wegzetten als je ogen dichtzakken?
effectively narcolepsie dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het licht gaat gewoon spontaan uit. Niet eens wegzakken, gewoon *poef licht uit.
denk maar aan een frietboer die eet ook niet veel frietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij geeft de voorkeur aan de KSC? ERG geloofwaardig ja![]()
Nou ik vind het een raar verhaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je dan niet in de gaten lijkt me zo
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het licht gaat gewoon spontaan uit. Niet eens wegzakken, gewoon *poef licht uit.
soort vanquote:
Dat denk jij maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk maar aan een frietboer die eet ook niet veel friet
dat zal het zijn ik word ook regelmatig wakker op de bankquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind het een raar verhaalMaar misschien word ik gewoon nooit moe genoeg voor zoiets
Dat moet je dus iedere avond weer proberenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van
Ik heb me ook ziek gemeld en ga zeker niet eerder werken dan dat dat niet meer voorkomt.
is het ook, twee weken geleden ben ik gewoon 8 uur kwijt geraakt op deze manier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat lijkt me dus best link
verstandigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van
Ik heb me ook ziek gemeld en ga zeker niet eerder werken dan dat dat niet meer voorkomt.
8 uurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het ook, twee weken geleden ben ik gewoon 8 uur kwijt geraakt op deze manier.
Dat was voor mij de druppel en heb ik mijn werk aan de kant gegooid.
Enig zicht op hoe lang je hier zoet mee bent?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het ook, twee weken geleden ben ik gewoon 8 uur kwijt geraakt op deze manier.
Dat was voor mij de druppel en heb ik mijn werk aan de kant gegooid.
het gebeurt niet iedere dag, maar wel bijna...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je dus iedere avond weer proberen
Naja beetje rust kan geen kwaad ook danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gebeurt niet iedere dag, maar wel bijna...
wat dat betreft ben ik ook heel blij dat ik niet meer alleen ben... (vanavond wel even helaas)
ik reken er niet op dat ik voor mei/juni weer aan het werk ben.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enig zicht op hoe lang je hier zoet mee bent?
Dat van die 2,2 fte had je verteld jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik reken er niet op dat ik voor mei/juni weer aan het werk ben.
Het is een hele lange optelsom van werk en prive, en zo lang overbelast werken (voor 2,2 fte) omdat ze te besodemieterd zijn om iemand aan te nemen betaalt zich nu uit...
Mja, ik wil het me niet eens voorstellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Helaas ook (gelukkig maar 1 keer) en dat is echt bijzonder kut....
dat lijkt me dus echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar heb je het dan nooit eens tijdens de sex? Lijkt me vet lastig als vrouw, ligt er ineens zoeen onbeweeglijke zoutzak bovenop je. Ben je mooi klaar mee dan
Mja, je moet je energie heel goed doseren als je er zo weinig van hebt iddquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou me een beetje bezig met de paarden, hoewel ik daar ook niet heel veel uit kan richten.. Waar ik normaal moeiteloos 25 boxen uitmest, kom ik nu inet verder dan een stuk of 5, en voor de rest steek ik mijn energie die ik nog wel heb in mijn nieuwe gezin...
dat is echt niet fijn....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik wil het me niet eens voorstellen
zo af en toe een vrije avond kan geen kwaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gebeurt niet iedere dag, maar wel bijna...
wat dat betreft ben ik ook heel blij dat ik niet meer alleen ben... (vanavond wel even helaas)
dat is ook echt 1 van de symptomen van een burn outquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou me een beetje bezig met de paarden, hoewel ik daar ook niet heel veel uit kan richten.. Waar ik normaal moeiteloos 25 boxen uitmest, kom ik nu inet verder dan een stuk of 5, en voor de rest steek ik mijn energie die ik nog wel heb in mijn nieuwe gezin...
Ik vraag me weleens af of ik nooit eens overspanen ben. Maar kennelijk valt het allemaal nogal mee met mijquote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook echt 1 van de symptomen van een burn out
jah helaas wel...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook echt 1 van de symptomen van een burn out
ik post ze straks tochquote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de dag is om. Over een half uurtje zullen de dagcijfers wel komen ongeveerwas de laatste dagen steeds rond 0:30. Ben wel benieuwd... Wakker blijven off.... morgen maar kijken?
ik was er altijd stellig van overtuigd dat het me never nooit zou overkomen....quote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of ik nooit eens overspanen ben. Maar kennelijk valt het allemaal nogal mee met mij
dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of ik nooit eens overspanen ben. Maar kennelijk valt het allemaal nogal mee met mij
WTF denkt zo'n beest zelf HELEMAAL niet na of zo??quote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
maar als e er niet bij bent gaat ze gewoon in galop vol op de muur af...
leugenaarquote:
Ja, zoals fok onder spemmenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
zekers met alle zaken die ik momenteel aan mijn hoofd heb
Ik heb er vlgs mij ook al een hele tijd niet in gestaan. Ik fiets normaliter gewoon een beetje met de stroom meequote:
zou idd wel ideaal zijnquote:
Moet tochnog we wat aan teleportatie ontwikkeld wordenquote:
dat ontspant tenminstequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 315 goldfinger1963
02. 315 Dr_Flash
03. 065 Pheno
nee, het beest doet wat ik ik haar laat doen...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF denkt zo'n beest zelf HELEMAAL niet na of zo??
en jij laat d'r vol op een muur lopenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het beest doet wat ik ik haar laat doen...
en dat is heel prettig, ze doet ook nooit een stap verkeerd...
Da's op zich wel goed ook. Dat alles wat mis gaat, gewoon wel de fout van de ruiter isquote:Op zondag 7 februari 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het beest doet wat ik ik haar laat doen...
en dat is heel prettig, ze doet ook nooit een stap verkeerd...
door concentratiegebrek vergeten haar de bocht om te sturenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij laat d'r vol op een muur lopen
Morgen complete lijst in het nieuwe topicquote:
heb haar op het laatst omgetrokken met de teugels...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij laat d'r vol op een muur lopen
dat is het voordeel van een eerlijk paardquote:Op zondag 7 februari 2010 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's op zich wel goed ook. Dat alles wat mis gaat, gewoon wel de fout van de ruiter is
En toen ben je maar afgestapt?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb haar op het laatst omgetrokken met de teugels...
van de week weer even gereden en dat ging weer supergoed...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel het verstandigste ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |