Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zei iemand wiki?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Er is vast wel iemand die die wiki even aanpast?
Ja. Ik.quote:
Gf doet dat meestal, die heeft zich geregistreerd. Hij spamt ook de meeste topics vol, dus hij moest welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Aha. Ik hou er niet zo van namelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Gf doet dat meestal, die heeft zich geregistreerd. Hij spamt ook de meeste topics vol, dus hij moest wel
quote:
ik kan rijmen en dichtenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een topic springt op rood
een topic springt op groen
In de KSC is altijd wat te doen
Jan Pieter's zoon uit Sappermeer,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan rijmen en dichten
zonder mijn broek opte lichten.
steek een komkommer in je reet ,
het rijmt niet maar dicht wel !
Hé hallo daar!quote:
ik ben er voor vandaag wel weer klaar mee hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:23 schreef Kuukske het volgende:
Als er massaal gerijmd gaat worden haak ik toch écht even af..
Poëzie is als pur-schuim.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jan Pieter's zoon uit Sappermeer,
schuurde zijn kloten met een hanenveer.
Straks weer een standje uit de Kamasutra, ja?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er voor vandaag wel weer klaar mee hoor
Documenteren is net als sexquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Poëzie is als pur-schuim.
Het rijmt niet maar het dicht wel.
ik stop er meteen meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:23 schreef Kuukske het volgende:
Als er massaal gerijmd gaat worden haak ik toch écht even af..
vandaag nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks weer een standje uit de Kamasutra, ja?
zie mijn sig....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als sex
iedereen praat erover, niemand doet het.
Ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag niet
De kamasutra is natuurlijk geinig...
Maar na 40 jaar een echte soulmate tegen het lijf lopen is minstens zo bijzonder
whehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik maar met die afstandsbediening in het Gelredome bezig, hielp het niet!
Aromatisch hm!quote:
Jep! En met jou??quote:
loop ze flesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen wel alleen traplopen danMaar eerst ff rebooten en naar de plee. Tot later
Mooi zo.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Documenteren is net als sex
iedereen praat erover, niemand doet het.
Nou, het ruikt goed iddquote:
Ze weet nu hoe ze ze zelf kan maken uit 1 pakquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het ruikt goed iddNaar verse pannenkoeken
Als ik jou en Fok toch niet had.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
Ze weet nu hoe ze ze zelf kan maken uit 1 pak
Precies. En met die smoesjes "ik maak hele vieze pannenkoeken" moet het ook maar eens afgelopen wezenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze weet nu hoe ze ze zelf kan maken uit 1 pak
Die uit het pak kunnen niet mislukken. Of je doet geen boter in de pan. Al doe ik altijd oliefolie, boter gebruik ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En met die smoesjes "ik maak hele vieze pannenkoeken" moet het ook maar eens afgelopen wezen
Is er al wat vernomen naar haar gesprek?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk toch maar eens een sms sturen naar LL
Olijfolie ftw.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
Die uit het pak kunnen niet mislukken. Of je doet geen boter in de pan. Al doe ik altijd oliefolie, boter gebruik ik eigenlijk nooit
Ik heb nog niks teruggehoord iig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk toch maar eens een sms sturen naar LL
Kijk die twee aanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
Hallo, het is zaterdag hoor! Dat is geen dag om er 3 topics doorheen te spammen![]()
.
HÉÉÉÉEÉ! Jij bent er ook nog!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
Hallo, het is zaterdag hoor! Dat is geen dag om er 3 topics doorheen te spammen![]()
.
Vandaag ff welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
.
We hadden van de week ook 3 kilo druiven. Niet te vreten zo zuur.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaaaaaaaaatver
Krijg ik een leuk trosje druiven voor toeHey wat raar. Ze zien eruit als een 0 en niet als een O zoals normale druiven
Nou ja.
*bijtZZ UU UU RR
Sorry.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er al wat vernomen naar haar gesprek?
GF en GF?quote:
Af en toe ben ik hier nog ja. En jij ookquote:
quote:
Leuk, vruchtensapvlekken over je hele inventarisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hadden van de week ook 3 kilo druiven. Niet te vreten zo zuur.
Mijn vriendin gooide de eerste druif en al snel lag de hele voorraad door de kamer.
Foodfight
is nou gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Dank je!quote:
dat valt wel mee, die krengen waren echt kneiterhardquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk, vruchtensapvlekken over je hele inventaris
Jah! Wat had je mooie foto's van de winter.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
Af en toe ben ik hier nog ja. En jij ook.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:45 schreef Kuukske het volgende:
GF en DF?
sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
.
We doen ons best!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
tsssss NOG een half uur. Schiet es op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF en GF?
En sinds wanneer is je avatar terug?.
[..]
Af en toe ben ik hier nog ja. En jij ook.
zag net pas dat je erom had gevraagdquote:
die is beterquote:
Dank jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jah! Wat had je mooie foto's van de winter.
Die ook?quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat jij die reputatie hebt geregeld voor jezelfquote:
Nee męnquote:
Ohh.. dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee męndat domme quasi interessante TV programma van mn ouwe lui
Ja. Mn pa moet namelijk mee als ik ga traplopenquote:
en dan is frost afgelopenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
tsssss NOG een half uur. Schiet es op.
DF & DFquote:
die helmaal onterecht isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij die reputatie hebt geregeld voor jezelf.
mag je het nog steeds niet alleen doen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Mn pa moet namelijk mee als ik ga traplopen
Ja, en de paus neukt geen koorknaapjesquote:
Beter van nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag je het nog steeds niet alleen doen?
die serie ken ik nietquote:
dat moet nou wel lukkenquote:
Goed hequote:
Maakt niet uit, ik bdenk weleens IETS zelfquote:
Komt op hetzelfde neerquote:
doet die dat nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en de paus neukt geen koorknaapjes
hij moet je ondersteunen voor het geval dat.quote:
Nog even en hij heeft Irak in zijn eentje bestormd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Symphonic? Dat is toch die van die wilde verhalen?
whehehehequote:
die van dat voedsel gevechtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Symphonic? Dat is toch die van die wilde verhalen?
En wij geloven het allemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft Irak in zijn eentje bestormd.
platgeneuktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een carpetbomb is nooit meer hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
quote:
Wat is een carpetbomb?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een carpetbomb is nooit meer hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |